Oud 21-09-2009, 22:22
-MBI-
-MBI- is offline
Hey beste mensen!
Zouden jullie dit aub even na willen kijken en mis aan willen vullen? :$ ik heb morgen namelyk spaans mondeling en ben niet zo zeker over de tekst!

Thnx

He estado en España, Me he divertido!
He estado allí con 10 amigos, he ubicación en la playa, he asumido (uitgegaan) y borracho. He visto muchos españoles! pero también muchos turistas.

Después me levanté, he Desayuné, También he instalado y a continuación, también fui a la playa! Entonces tomar una copa con amigos, he comido la noche antes de he ido a la ciudad. Después he dormido, así que iba todos los días.
No he aburrido en Espana!

No he querido ir a los museos, que era aburrido y no he encontrado instructivo. también he leído, que era aburrido también.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2009, 16:35
Gðmndr
Gðmndr is offline
El verano pasado estuve en España y me he divertido muy bien!
Estaba allí con diez amigos y teníamos un hotel cerca de la playa: he salido y me he emborrachado (moet/wil je dit vertellen?).
He visto no sólo muchos españoles, pero también muchos turistas.
[komt wel over als een onzinnige mededeling: in Spanje zul je nogal veel Spanjaarden zien en aan het strand barst het van de toeristen, maar goed]
Después (waarna??) me levanté, desayuné, me acosté y a continuación (??) también fui a la playa! Entonces (bij welke gelegenheid dan?) tomé una copa con amigos, he comido por la noche antes de irme a la ciudad. Después he dormido, así que iba todos los días.
No fue aburrido en Espana!
No quise ir a los museos, por que es aburrido y no me parecía instructivo. También he leído, lo que era aburrido también.

Je verhaal komt nog al warrig en weinig concreet over en hier en daar trap je een open deur in: vooral het concreet maken van een verhaal, kan het boeiender maken.
Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 10:22
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Tenzij je het hotel meteen gekocht hebt zou ik er 'nos quedamos' van maken. Verder rammelt je verhaal nogal, dus ik zou het hoe dan ook opnieuw schrijven.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:56
D.Guall
Avatar van D.Guall
D.Guall is offline
Is er iemand die een voorbeeld heeft van een PTA Spaans regulier examenvak voor 4/5/6 VWO?

Wij beginnen aankomend schooljaar met Spaans in de bovenbouw, werken nog met Lasca, maar willen overstappen op Gente Joven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen hulp bij Spaans mondeling
Lianne93
0 04-04-2011 10:59
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen spaans mondeling
scholierenaddic
3 28-03-2010 20:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Spaans mondeling
Annemarije111
0 07-12-2008 13:13
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Tips voor spaans mondeling?
Verwijderd
0 08-05-2007 18:25
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Spaans mondeling
*Genie*
5 01-07-2006 15:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Spaans
M@rI€K€
8 02-01-2004 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.