Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 18:00
xxbyilona
xxbyilona is offline
hey k heb ff een probleempje (al best lang eigenlijk) en ik wou graag jullie hulp! hier komtie: ik heb afgelopen zomer op het strand van mijn woonplaats een jongen ontmoet die k al langer van gezicht kende en altijd al wel leuk vond. hij begon me te versieren en sloeg een arm om me heen en de rest van de avond hebben we knuffelend doorgebracht. hij met me naar een paar feesten toe enzo, kortom hij gaf me het gevoel dat hij me leuk vond. de volgende dag kwam hij me samen met een vriend van hem en een vriendin van mij ophalen om naar zijn huis te gaan waar nog meer vrienden van hem zaten, die vrienden vroegen meteen toen wij binnenkwamen of diegene nog steeds verliefd op me was. hij deed heel verlegen en gaf geen antwoord. de rest van dat afspraakje is niks boeiends gebeurd.

een week later zat ik bij hem school (ik was van school veranderd vanwege slechte cijfers) hij negeerde me en zei niks tegen me, maar hij liep wel de hele tijd mijn kant op te kijken en dat doet hij het hele jaar al. ik heb laatst op een feest bij in ons in het dorp de hele avond met een andere jongen staan dansen, knuffelen en zoenen. hij liep me de hele tijd in de gaten te houden, op msn doet hij wel aardig tegen me, volgens nogal veel vriendinne van me vind hij me wel leuk maar durft hij niet, ik ben nog steeds verliefd op hem (denk k) en ik zou hem dat graag duidelijk willen maken, maar ik weet alleen niet hoe!!!! help me alsjeblieft, het duurt nou al bijna een jaar en ik heb er genoeg van!!!! wie is er hier zo vriendelijk om ff advies te geven???
__________________
summer is in the air
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 18:03
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Je zou op hem af kunnen stappen. Als je steeds hoort dat hij je leuk vindt, is er een dikke kans dat het goed gaat. Zo niet, dan heb je nog niets veloren. Iets anders kan ik ook niet bedenken.
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:04
Freestyler*
Freestyler* is offline
wat nou hopeloos?!
als jij nou gewoon aardig tegen die jongen doet ipv dat je je zo sletterig gedraagt. No offence , maar waarom zoen je dan met een ander als je zo erg verliefd bent?
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:05
Persoontje
Avatar van Persoontje
Persoontje is offline
Waarom ga je dan op zo'n feest met een andere jongen staan zoenen als je zegt dat je hem nogsteeds leuk vind?? Ik denk dat je hem daarmee heel erg afschrikt, dat hij het idee heeft dat jij hem niet leuk vind..

Misschien kan jij zelf ook wat duidelijker tegen hem zijn, dan merk je vanzelf wel wat hij van jou vind...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:07
xxbyilona
xxbyilona is offline
maar waarom zoen je dan met een ander als je zo erg verliefd bent?

nou dat zal k uitleggen, 1 ik ben geen slet, had al maanden niet meer gezoend ofzo en ik werd overdonderd door die jongen waar ik mee gezoend had, en ik wou ook ff zien hoe die jongen in kwestie zou reageren
__________________
summer is in the air
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:14
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
xxbyilona schreef op 18-05-2004 @ 19:07 :
maar waarom zoen je dan met een ander als je zo erg verliefd bent?

nou dat zal k uitleggen, 1 ik ben geen slet, had al maanden niet meer gezoend ofzo en ik werd overdonderd door die jongen waar ik mee gezoend had, en ik wou ook ff zien hoe die jongen in kwestie zou reageren
hahaha
om te kijken hoe iemand reageert is zoenen toch wel een stap te ver in mijn ogen..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:22
Dj Thrill
Avatar van Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Citaat:
xxbyilona schreef op 18-05-2004 @ 19:07 :
maar waarom zoen je dan met een ander als je zo erg verliefd bent?

nou dat zal k uitleggen, 1 ik ben geen slet..... en ik wou ook ff zien hoe die jongen in kwestie zou reageren
Je spreekt jezelf in die post tegen!

Als verlieft ben dan ga je toch niet met een andere jongen???? Zowel ben je in mijn ogen een slet...... Voor hetzelfde geld heb je hem hard op zijn ziel getrapt!
Maargoed wat je in jou geval het beste zou kunnen doe is ergens afspreken, (bijvoorbeeld via MSN,) en dan vragen wat je wil weten......
En geen vragen ontduiken of niet stellen want daar wordt je letterlijk en figuurlijk niets wijzer van!!

Suc6
__________________
Tha drums, the noise, the bass, and go!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 18:43
xsweet_bitchx
Avatar van xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
nou als hij weer eens kijkt stap gewoon op hem af. want met alleen maar kijken schiet je ook niks op. en ook niet met iemand anders knuffelen en zoenen war hij bij is want nou durft hij natuurlijk helemaal niet meer want nu denkt hij dat je iemand anders mss leuk vindt. en als je hem niet persoonlijk durft te vragen. vraag gewoon op msn of hij misschien een keertje met je naar de film of zoiets wil suc6
xxx
__________________
*-* look sweet*-* but i'm a bitch ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hopeloos verliefd op lerares
anne1234
34 22-11-2020 19:28
Liefde & Relatie Leraar verliefd op mij?
popje2000
25 20-11-2020 21:14
Liefde & Relatie hopeloss verliefd
ano07
7 22-02-2014 18:31
Liefde & Relatie help me..
wezentje
13 29-07-2009 08:20
Liefde & Relatie hopeloos verliefd(op een jongen)
lune
9 23-06-2003 22:31
Liefde & Relatie help ik ben volgens mij in love op een ander!
oostijen
6 27-03-2003 21:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.