Oud 31-03-2008, 02:47
Verwijderd
Citaat:
neeee want als die irritante shitzooi in 1 window staat bij de andere tabs, en je doet restore session, gaat ie die tab dus ook weer restoren.
Gewoon heel snel de laatste tab wegklikken voor hij 'm geladen heeft.

Maar misschien werkt dat wel alleen bij mij, want ik heb Alice en dat is een kutprovider die 3 minuten doet over het laden van een tab.
Advertentie
Oud 31-03-2008, 02:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
neeee want als die irritante shitzooi in 1 window staat bij de andere tabs, en je doet restore session, gaat ie die tab dus ook weer restoren.
Oh. Daar heb je een punt.

Ik heb een scriptblocker. Die blockt standaard alle javascript, en moet je toestemming geven om iets af te laten spelen. Dus als ik m restore, dan krijg ik die pagina met een melding dat er shizzle geblockt is
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Gewoon heel snel de laatste tab wegklikken voor hij 'm geladen heeft.

Maar misschien werkt dat wel alleen bij mij, want ik heb Alice en dat is een kutprovider die 3 minuten doet over het laden van een tab.
mijn buurman is mijn provider en die heeft vanavond weer wat dingen gedaan en nu is internet 2x zo snel
dus dat werkt niet echt. het is dus gewoon ctr alt del als ik zoiets open :')
Oud 31-03-2008, 02:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Zo. Nu mag iedereen gaan klagen over mijn ava
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 02:50
Verwijderd
Citaat:
complot complot!
JA
Oud 31-03-2008, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Oh. Daar heb je een punt.

Ik heb een scriptblocker. Die blockt standaard alle javascript, en moet je toestemming geven om iets af te laten spelen. Dus als ik m restore, dan krijg ik die pagina met een melding dat er shizzle geblockt is
dan liever ctr alt del + ' ;x '
Oud 31-03-2008, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Zo. Nu mag iedereen gaan klagen over mijn ava
epilepsie naamzoek ;x
Oud 31-03-2008, 02:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
dan liever ctr alt del + ' ;x '
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 02:57
Verwijderd
Citaat:
Zo. Nu mag iedereen gaan klagen over mijn ava
Als je die voorste twee lui nou gewoon zwart maakt en de hemel zo laat dan is 'ie gaver. (a)

Btw, ergens in de comments van een nieuwsbericht over dat epilepsiegebeuren:
"This is so very, Very wrong. My wife has epilepsy. I can't stop laughing."

Oud 31-03-2008, 03:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Als je die voorste twee lui nou gewoon zwart maakt en de hemel zo laat dan is 'ie gaver. (a)

Btw, ergens in de comments van een nieuwsbericht over dat epilepsiegebeuren:
"This is so very, Very wrong. My wife has epilepsy. I can't stop laughing."

Dat is moeilijker

omg
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 03:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
[onbewuste consument]Ik drink nu melk met 'koudgeslagen honing' en ik weet niet wat dat is[/onbewuste consument]

Ik ga maar naar bed, morgen weer een drukke dag voor de boeg. Eerst twee colleges, AH KUT IK HAD ER EENTJE VOOR MOETEN BEREIDEN WANT HET IS EEN WERKCOLLEGE nou ja dat doe ik nog wel even, dan mijn oude huis teruggeven aan de honingbouwvereniging en dan naar Zombi Holocaust in de Melkweg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 03:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh nee, ik had het helemaal niet hoeven voorbereiden. Gaat het wel door? IK WEET HET ALLEMAAL NIET MEER. WAAR IS IEDEREEN?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 03:18
Verwijderd
De woningbouw heeft dus iets anders kunnen regelen?
Oud 31-03-2008, 03:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oke, ik wil de dag toch een beetje leuk afsluiten, dus ik ga gewoon QI kijken. Stephen Fry, dat is toch wel de beste mens die er is. Als hij er was in de Tweede Wereldoorlog hadden we nooit de Tweede Wereldoorlog gehad.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 03:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
De woningbouw heeft dus iets anders kunnen regelen?
Ja, een vierkamerwoning in ene.

In Geuzenveld, dus ik kan baden in de moslims, maar het is een fijn huis verder. En ik woon niet alleen, want op mijn balkon zit een duif te broeden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 03:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, een vierkamerwoning in ene.

In Geuzenveld, dus ik kan baden in de moslims, maar het is een fijn huis verder. En ik woon niet alleen, want op mijn balkon zit een duif te broeden.
En nu heb je 1 kamer ?

is Geuzenveld zoiets als de Schilderswijk in Den Haag? En ligt dat een beetje centraal?
Een balkon inclusief duif is prima
Oud 31-03-2008, 03:24
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, ik had het helemaal niet hoeven voorbereiden. Gaat het wel door? IK WEET HET ALLEMAAL NIET MEER. WAAR IS IEDEREEN?
Ik ging iets kijken uit seizoen 1 van The Simpsons, want ik bedacht me opeens dat ik een leugenaar ben omdat ik seizoen 1 en 2 niet helemaal gezien heb.

Citaat:
Ja, een vierkamerwoning in ene.

In Geuzenveld, dus ik kan baden in de moslims, maar het is een fijn huis verder. En ik woon niet alleen, want op mijn balkon zit een duif te broeden.
Waar is Geuzenveld? Oh wacht, is dat in de Bijlmer? Dan woon je volgens mij héél dicht in de buurt bij enkele vrienden van me. Dat is ook een vierkamerappartement, maar zij zitten er met z'n drieën.
Oud 31-03-2008, 03:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
En nu heb je 1 kamer ?

is Geuzenveld zoiets als de Schilderswijk in Den Haag? En ligt dat een beetje centraal?
Een balkon inclusief duif is prima
Ik heb wel drie balkons.

En ik ken de schilderswijk niet echt, maar het is een wijk waar voornamelijk moslims wonen die de hele dag binnenblijven, en het ligt heel erg west.

Citaat:
Ik ging iets kijken uit seizoen 1 van The Simpsons, want ik bedacht me opeens dat ik een leugenaar ben omdat ik seizoen 1 en 2 niet helemaal gezien heb.
Wtfffff

Je moet bij 1 goed op de achtergrondfiguren letten, vooral in aflevering drie in de scène op het gemeentehuis, die gast die naast Lisa zit. En tijdens Homer z'n speech in die aflevering loont het om hem op pauze te zetten en iedereen in het publiek te bekijken. De achtergrondtekenaars gaven zichzelf toen heel wat meer creatieve vrijheid.

Citaat:
Waar is Geuzenveld? Oh wacht, is dat in de Bijlmer? Dan woon je volgens mij héél dicht in de buurt bij enkele vrienden van me. Dat is ook een vierkamerappartement, maar zij zitten er met z'n drieën.
Nee, het is niet Bijlmer. Ik heb dus kamers over nu, ik weet echt niet wat ik ermee moet. Ik kan ze misschien verhuren aan junks ofzo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 03:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel drie balkons.

En ik ken de schilderswijk niet echt, maar het is een wijk waar voornamelijk moslims wonen die de hele dag binnenblijven, en het ligt heel erg west.

Nee, het is niet Bijlmer. Ik heb dus kamers over nu, ik weet echt niet wat ik ermee moet. Ik kan ze misschien verhuren aan junks ofzo.
omg

Dat klinkt wel als de Schilderswijk ja, hoewel het daar altijd stikdruk is.

wel luxe voor een student toch, om kamers over te hebben
Oud 31-03-2008, 03:36
Verwijderd
Citaat:
Wtfffff

Je moet bij 1 goed op de achtergrondfiguren letten, vooral in aflevering drie in de scène op het gemeentehuis, die gast die naast Lisa zit. En tijdens Homer z'n speech in die aflevering loont het om hem op pauze te zetten en iedereen in het publiek te bekijken. De achtergrondtekenaars gaven zichzelf toen heel wat meer creatieve vrijheid.
Haha, ja, ik zet regelmatig de aflevering op pauze om me te vergapen aan wat er zoal op de achtergrond te zien is. Maar het is sowieso heel raar allemaal. Milhouse met zwart haar Smithers is een neger Wtfetc.


Citaat:
Nee, het is niet Bijlmer. Ik heb dus kamers over nu, ik weet echt niet wat ik ermee moet. Ik kan ze misschien verhuren aan junks ofzo.
Oh, ik weet wel iemand die nog een kamer zoekt. Hij is heel gezellig en beweert heel netjes te zijn en het is een roker, maar hij rookt zelden tot nooit binnen want dat vindt 'ie vies. Als je serieus kamers wil gaan verhuren of op zoek gaat naar een huisgenoot dan moet je 't maar zeggen, want dan geef ik het wel even door.
Oud 31-03-2008, 03:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, Smithers als neger, dat soort grappen. En de eerste verschijning van Krusty op een beveiligingstelevisie. En in dat eerste seizoen had je ook nog die kapper als vast 'personage'.

Maar, ik wil niet echt verhuren hoor. Daar zijn die andere kamers ook te klein voor, en ik gebruik ze nu als opslagruimte want ik heb heel veel spullen.

QI is interessant, trouwens. Weten jullie wat je moet doen als je een hongerige ijsbeer tegenkomt?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 03:48
Verwijderd
Oh, ghe. Eigenlijk is dat goed, want bij nader inzien wil ik hem helemaal niet helpen omdat het zijn schuld is dat ik m'n paper niet kon inleveren en het vak misschien moet overdoen. Behalve dat het ook mijn schuld is, omdat ik te laat begonnen was, maar toch.

Het schilderij boven de bank is ook anders. Maar ik ben pas bij aflevering 4 dus ik heb Krusty en de kapper nog niet gezien.

Wat is QI? En wat dan, met de ijsbeer?
Oud 31-03-2008, 03:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Krusty zit geloof ik al in aflevering 3, ergens op in de achtergrond.

QI is een vette wetenschapsquiz met Stephen Fry.

En als je een ijsbeer tegenkomt, zo heb ik daar geleerd, moet je naar achteren lopen terwijl je een voor een al je kleren uittrekt en neerlegt. Hij gaat dan eerst aan al je kleren snuffelen en dan heb jij tijd om weg te komen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 04:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben er ook nog. Ik fail met iets simpels, dus daar ben ik nu al like, anderhalf uur mee kwijt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 04:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ga net naar bed, want niemand reageert op mijn ijsbeerfeit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 04:13
Verwijderd
Citaat:
Krusty zit geloof ik al in aflevering 3, ergens op in de achtergrond.

QI is een vette wetenschapsquiz met Stephen Fry.

En als je een ijsbeer tegenkomt, zo heb ik daar geleerd, moet je naar achteren lopen terwijl je een voor een al je kleren uittrekt en neerlegt. Hij gaat dan eerst aan al je kleren snuffelen en dan heb jij tijd om weg te komen.
Hm, ik ga zo wel nog eens kijken.

En QI klinkt wel kijkwaardig Binnenkort maar eens downloaden.
Oud 31-03-2008, 04:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb desperately een externe hardeschijf nodig. Want mijn 60GB laptopschijfje is gewoon te weinig voor alle downloadmeuk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 04:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh, en de oudste soep die bekend is is nijlpaardsoep.

Nou, weltrusten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 04:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wat als het een ijsbeer is? Dan is het vet koud om je kleren uit te doen. En dat gaat je niet in de koude kleren zitten. HAHahahaHAhAaha ;d;D;d;dd;d;d;d;d;d
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 04:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hoelaathebikeigenlijkcollege?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 04:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
om1uurpastrustenallemaal
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 04:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat als het een ijsbeer is? Dan is het vet koud om je kleren uit te doen. En dat gaat je niet in de koude kleren zitten. HAHahahaHAhAaha ;d;D;d;dd;d;d;d;d;d
Ja, maar wat heb je liever: naakt bevriezen op de Noordpool of opgegeten worden door een ijsbeer? Denk alleen al aan hoe men je lichaam zal vinden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 04:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, maar wat heb je liever: naakt bevriezen op de Noordpool of opgegeten worden door een ijsbeer? Denk alleen al aan hoe men je lichaam zal vinden.
Dan maar opgegeten door een ijsbeer. Naakt gevonden worden is ook niet alles.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 04:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ging naar bed. ;\

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 04:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ging naar bed. ;\

[afbeelding]
Oud 31-03-2008, 07:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ga even mijn Wiskunde verknallen. Ajuuparaplu.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 31-03-2008, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand trouwens of House ooit nog verder gaat?
ja 25 april gaan ze verder
Oud 31-03-2008, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ging naar bed. ;\

[afbeelding]
oooooh
Oud 31-03-2008, 09:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ging naar bed. ;\

[afbeelding]
Gaaf ik zit er ook in.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-03-2008, 10:23
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Altijd leuk als je naar de faculteit fietst en dat het systeem eruit ligt of whatever zodat niemand in kan loggen. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 31-03-2008, 10:38
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:


De Lijst:

Spoiler
OMFG
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 31-03-2008, 10:48
Verwijderd
Wat een geklets hier vannacht
Oud 31-03-2008, 10:53
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik ga even mijn Wiskunde verknallen. goed maken.
Het ging goed. Appeltje eitje!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 31-03-2008, 10:55
Verwijderd
voor missy
Oud 31-03-2008, 10:58
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik heb de punten even geteld, waarschijnlijk zelfs boven een 5,5.
Normaal ga ik liever voor de zeven, maar voor wiskunde.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 31-03-2008, 11:46
Lethe
Lethe is offline
Goed zo Missy
__________________
Nice
Oud 31-03-2008, 12:34
Verwijderd
Sjonge, ik heb wel weer alle pret gemist, zie ik.
Oud 31-03-2008, 12:53
Verwijderd
Goedemorgen, .
Oud 31-03-2008, 13:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 31-03-2008, 13:14
Verwijderd
Ik dank je daarvoor.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258
TopDrop
500 28-06-2008 20:33
De Kantine Saai Sacrifice #253
Verwijderd
501 24-06-2008 22:18
De Kantine Ready to Saai #252
Verwijderd
500 24-06-2008 11:58
De Kantine Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251
Verwijderd
500 23-06-2008 13:45
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 17:43
De Kantine Lucky Lusaaiano #221
Uice
500 29-05-2008 00:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.