Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Bekijk resultaten poll: Welke ziekenhuis serie is het leukst?
Grey's Anatomy 78 47.27%
ER 67 40.61%
Strong Medicine 7 4.24%
Ik heb een hekel aan ziekenhuizen en dus ook aan ziekenhuisseries! 13 7.88%
Aantal stemmers: 165. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2006, 21:28
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Er worden nu drie ziekenhuisseries op NET 5 uitgezonden, maar welke is de leukste? ER, Grey's Anatomy of Strong Medicine? Stem en geef je motivatie!
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2006, 22:07
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
ER duidelijk

GA is nu wel heel grappig enzo, maar ik vind die serie iets te kortzichtig en onrealistisch, misschien dat hij in de toekomst nog ooit ER kan overtreffen, maar ik vind ER toch nog steeds beter

En Strong Medicine is wel leuk om af en toe te zien, maar vind ik niet echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:15
jet
Avatar van jet
jet is offline
ER, maar dat is ook omdat het nostalgie is

en ER draait al weet ik veel hoeveel seizoenen mee en is nog steeds goed, terwijl GA nog maar is moet bewijzen een goed tweede seizoen te kunnen maken



en george clooney, daar kan geen mcdreamy overheen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:20
Verwijderd
Hmm.. Ik twijfel tussen ER en Grey's Anatomy.

Toen ER helemaal hip was enzo, had ik er eigenlijk niks mee. Ondertussen heb ik alle afleveringen wel gezien, en nu vind ik het echt zo'n herhalings-serie.
GA is helemaal nieuw en spannend en ik weet niet wat er gaat gebeuren, dus dat maakt het wel leuker dan ER.

Dus ik stem op GA, omdat ik daar op dit moment gewoon liever naar kijk dan naar ER
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:54
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-05-2006 @ 23:20 :
Hmm.. Ik twijfel tussen ER en Grey's Anatomy.

Toen ER helemaal hip was enzo, had ik er eigenlijk niks mee. Ondertussen heb ik alle afleveringen wel gezien, en nu vind ik het echt zo'n herhalings-serie.
GA is helemaal nieuw en spannend en ik weet niet wat er gaat gebeuren, dus dat maakt het wel leuker dan ER.

Dus ik stem op GA, omdat ik daar op dit moment gewoon liever naar kijk dan naar ER
dat dus...
ik ga zeker weer ER kijken als ze nieuwe afleveringen hebben maar nu zijn ze toch echt te vaak op tv geweest.. en GA is gewoon zo'n leuke serie
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 00:23
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-05-2006 @ 23:20 :
Hmm.. Ik twijfel tussen ER en Grey's Anatomy.

Toen ER helemaal hip was enzo, had ik er eigenlijk niks mee. Ondertussen heb ik alle afleveringen wel gezien, en nu vind ik het echt zo'n herhalings-serie.
GA is helemaal nieuw en spannend en ik weet niet wat er gaat gebeuren, dus dat maakt het wel leuker dan ER.

Dus ik stem op GA, omdat ik daar op dit moment gewoon liever naar kijk dan naar ER
Plus (oppervlakkig he?) de mensen van GA zijn leuker
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 02:17
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
ER.

Blijft gewoon erg goed, en vooral George Clooney was natuurlijk lekker
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 09:11
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Grey's, izzy is een chick!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 10:33
Nebula
Nebula is offline
Overduidelijk ER (even afgezien van het feit dat ik er momenteel een beetje flauw van ben omdat er alleen oude afleveringen voor de zoveelste keer worden herhaald.)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 10:41
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
"ER" is duidelijk beter qua realiteit en verhaallijnen, maar ik vind "Grey's Anatomy" veel frisser, afwisselender en minder zwaar op de hand liggend. Dus heb ik op de laatste gestemd.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 10:43
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Ik ben de eerste die op strong medicine stemt
Ik vind grey's anatomy echt heel leuk, maar ik kijk strong medicine ook al vanaf het begin. Het blijft gewoon leuk om het steeds weer te zien. Ik vind de personages allemaal leuk!
Dat vind ik bij ER helemaal niet en bij Grey's Anatomy kan ik meredith en dr. shepherd ( man ) niet uitstaan! Wat een irritante mensen! Maar ik vind George, Christina, Izzie, Burke, shepherd ( vrouw ) en de nazi wel allemaal heel leuk!
Maar toch... strong medicine heeft iets speciaals.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 11:23
Verwijderd
Ik heb ER gestemd. Die serie is zo sterk! Zit goed in elkaar en blijft boeien na zoveel seizoenen.

GA vind ik ook erg leuk, maar minder om het ziekenhuisgebeuren, meer om de personages.

Strong Medicine heb ik nog nooit gezien, de voorstukjes vond ik nooit echt boeiend.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 20:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
ER

Ik houd van de medische verhalen en die zitten meer in ER dan in Grey's Anatomy of Strong Medicine
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 21:20
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Citaat:
jet schreef op 24-05-2006 @ 23:15 :

en george clooney, daar kan geen mcdreamy overheen
She's right
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 21:28
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Ik heb op Grey's Anatomy gestemd. Ik zat nog te twijfelen tussen GA en ER maar vooral omdat ER echt gewoon een betere ziekenhuis serie is, het is veel realistiser. Als je bij GA alle liefde en relaties weghaalt blijft er vrijwel niets over! Maar ik kijk toch elke week uit naar GA en eigenlijk vindt ik het ook een leukere serie..bovendien Patrick Dempsey is dan wel geen George Clooney maar...



<3
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 14:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
ER is duidelijk de beste, maar op dit moment is GA leuker.. Strong Medicine haalt het bij beide lang niet, wat een slechte serie is dat zeg

Oke, ik stem op GA..
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 15:51
Pla
Pla is offline
Grey's Anatomy,

Tis grappig, van deze tijd, drama.. gewoon goed

Van de andere twee series heb ik denk ik ook niet meer dan 3 afleveringen vangezien..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 16:11
Verwijderd
ER natuurlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-05-2006, 16:33
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Pla schreef op 27-05-2006 @ 16:51 :


Van de andere twee series heb ik denk ik ook niet meer dan 3 afleveringen vangezien..
Ja dan kan je het eigenlijk niet beoordelen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 16:40
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 27-05-2006 @ 15:16 :
ER is duidelijk de beste, maar op dit moment is GA leuker.. Strong Medicine haalt het bij beide lang niet, wat een slechte serie is dat zeg

Oke, ik stem op GA..
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 16:54
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
ER, maar ze moeten wel gewoon weer nieuwe seizoenen gaan uitzenden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 17:19
Verwijderd
ER is duidelijk de beste, GA is gewoon leuk en grappig om te kijken maar niet zo goed als ER, en SM... mja, dat vind ik soms wel leuk, maar het is absoluut géén ER
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 17:42
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-05-2006 @ 17:54 :
ER, maar ze moeten wel gewoon weer nieuwe seizoenen gaan uitzenden.
je hebt helemaal gelijk. Ik heb deze serie al gezien en ik weet al precies wat er de volgende 2 series gaat gebeuren! Ik heb een keer gekeken naar de afleveringen van een van de laatste series en ik kende nog maar 3 (!!) mensen die erin zaten! Dat waren Carter, Abby en Kerry
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 17:43
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Goh, de ziekenhuis series zijn niet echt populair bij de mannen.

Ik ga dus ook voor het laatste.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 18:09
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
EXBO schreef op 27-05-2006 @ 18:42 :
je hebt helemaal gelijk. Ik heb deze serie al gezien en ik weet al precies wat er de volgende 2 series gaat gebeuren! Ik heb een keer gekeken naar de afleveringen van een van de laatste series en ik kende nog maar 3 (!!) mensen die erin zaten! Dat waren Carter, Abby en Kerry
Als je het helemaal heb gevolgd ken je die mensen vanzelf wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2006, 19:38
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Strong Medicine .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 23:02
PV
PV is offline
ER
Maar Grey's Anatomy is een goede 2e en Strong Medicine geen slechte 3e.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 11:55
nadiia
Avatar van nadiia
nadiia is offline
Grey's Anatomy! Vooral omdat het een moderne versie is van ER,(ER is nogal oud, vind ik.) de personages zijn leuker en grappiger en de liefdesscenes zijn ook erg leuk!
__________________
Love the ones that love u!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:04
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
ER omdat ik gek ben op de medische verhaallijnen.

GA is ook geweldig alleen ik vind die medische verhalen irritant, omdat ze zo ongeloofwaardig zijn. Verder is het wel mooier en grappiger dan ER.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:49
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-05-2006 @ 17:11 :
ER natuurlijk.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 18:22
Lamako
Avatar van Lamako
Lamako is offline
Definitely ER
Ik vind Strong Medicine ook erg leuk, Maar ER heeft toch de beste personage's en verhaallijnen. Jammer dat ze op net5 nog niet verder kunnen gaan met seizoen 8 (avro moet eerst alles uitgezonden + herhaald hebben voordat ze de uitzendrechten kunnen doorverkopen, ze gaan binnenkort verder met herhalen van seizoen 8) Ik heb seizoen 12 van ER gezien en dat is echt een van de beste seizoenen tot nu toe, geen dubbele verhaallijnen en een spectaculair eind Ik kan niet wachten tot seizoen 13 in september (in amerika) start.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 23:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
ER
Waarom? ER is sowieso al een van de langstlopende (ziekenhuis)series, en ik vind dat ER op meerdere vlakken uitstekend scoort.
Hoewel ik Strong Medicine af en toe wel aardig vind, mist het toch iets. Gray's Anatomy heb ik een of twee keer gezien, en ik vind het een beetje cliche en het heeft me ook niet echt kunnen boeien.
ER is in mijn ogen een uitstekende serie. De producenten zijn absoluut niet bang om te experimenteren met filmstijlen en gebruiken regelmatig geslaagde filmmethodes, zoals bijvoorbeeld de live opgenomen aflevering in docu vorm in seizoen 4, en het volgen van een dag uit het oogpunt van een personage (zoals in night meets day in seizoen 9). De makers weten dit altijd op een zeer geslaagde manier te brengen. De aflevering waarin Lucy Knight stierf was bijvoorbeeld rakend en erg goed gemaakt.
Verder vind ik ER een realistischer beeld van de maatschappij en personages brengen. Zo schromen ze niet om maatschappelijke problemen te laten zien (onverzekerden, daklozen, illegalen, discriminatie, soa/tienerzwangerschap etc. etc.), die je in de Amerikaanse maatschappij echt tegenkomt, terwijl je in de andere series alleen maar de prive-ziekenhuizen ziet. Daarbij vind ik de personages realistischer met ethische dillemma's omgaan. Daarbij worden sommige afleveringen prachtig gebracht.
Als laatste wil ik natuurlijk zeggen dat ER een hoop fantastische acteurs heeft/had, die veel personages heel goed en realistisch hebben neergezet.
Zo dat was mijn pleidooi voor ER
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:36
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 30-05-2006 @ 00:34 :
ER
Waarom? ER is sowieso al een van de langstlopende (ziekenhuis)series, en ik vind dat ER op meerdere vlakken uitstekend scoort.
Hoewel ik Strong Medicine af en toe wel aardig vind, mist het toch iets. Gray's Anatomy heb ik een of twee keer gezien, en ik vind het een beetje cliche en het heeft me ook niet echt kunnen boeien.
ER is in mijn ogen een uitstekende serie. De producenten zijn absoluut niet bang om te experimenteren met filmstijlen en gebruiken regelmatig geslaagde filmmethodes, zoals bijvoorbeeld de live opgenomen aflevering in docu vorm in seizoen 4, en het volgen van een dag uit het oogpunt van een personage (zoals in night meets day in seizoen 9). De makers weten dit altijd op een zeer geslaagde manier te brengen. De aflevering waarin Lucy Knight stierf was bijvoorbeeld rakend en erg goed gemaakt.
Verder vind ik ER een realistischer beeld van de maatschappij en personages brengen. Zo schromen ze niet om maatschappelijke problemen te laten zien (onverzekerden, daklozen, illegalen, discriminatie, soa/tienerzwangerschap etc. etc.), die je in de Amerikaanse maatschappij echt tegenkomt, terwijl je in de andere series alleen maar de prive-ziekenhuizen ziet. Daarbij vind ik de personages realistischer met ethische dillemma's omgaan. Daarbij worden sommige afleveringen prachtig gebracht.
Als laatste wil ik natuurlijk zeggen dat ER een hoop fantastische acteurs heeft/had, die veel personages heel goed en realistisch hebben neergezet.
Zo dat was mijn pleidooi voor ER
weet je, je hebt helemaal gelijk!!
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 16:08
Lamako
Avatar van Lamako
Lamako is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 30-05-2006 @ 00:34 :
ER
Waarom? ER is sowieso al een van de langstlopende (ziekenhuis)series, en ik vind dat ER op meerdere vlakken uitstekend scoort.
Hoewel ik Strong Medicine af en toe wel aardig vind, mist het toch iets. Gray's Anatomy heb ik een of twee keer gezien, en ik vind het een beetje cliche en het heeft me ook niet echt kunnen boeien.
ER is in mijn ogen een uitstekende serie. De producenten zijn absoluut niet bang om te experimenteren met filmstijlen en gebruiken regelmatig geslaagde filmmethodes, zoals bijvoorbeeld de live opgenomen aflevering in docu vorm in seizoen 4, en het volgen van een dag uit het oogpunt van een personage (zoals in night meets day in seizoen 9). De makers weten dit altijd op een zeer geslaagde manier te brengen. De aflevering waarin Lucy Knight stierf was bijvoorbeeld rakend en erg goed gemaakt.
Verder vind ik ER een realistischer beeld van de maatschappij en personages brengen. Zo schromen ze niet om maatschappelijke problemen te laten zien (onverzekerden, daklozen, illegalen, discriminatie, soa/tienerzwangerschap etc. etc.), die je in de Amerikaanse maatschappij echt tegenkomt, terwijl je in de andere series alleen maar de prive-ziekenhuizen ziet. Daarbij vind ik de personages realistischer met ethische dillemma's omgaan. Daarbij worden sommige afleveringen prachtig gebracht.
Als laatste wil ik natuurlijk zeggen dat ER een hoop fantastische acteurs heeft/had, die veel personages heel goed en realistisch hebben neergezet.
Zo dat was mijn pleidooi voor ER
Dat heb je mooi verwoord ja. Ik weet niet of er iemand is die al seizoen 12 heeft gezien. Maar het wordt er alleen maar beter op. De oude afleveringen met George Clooney en Juliana Margulies enzo waren erg goed, Maar ik vind de spelers van tegenwoordig, Goran Visnjic/Maura Tierney/Parminder Nagra echt niks minder. Het is en blijft gewoon een topserie!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 17:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
EXBO schreef op 30-05-2006 @ 16:36 :
weet je, je hebt helemaal gelijk!!
*bloost hevig*
Ik moet vaker om half een 's nachts posten
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 13:36
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
ik heb strong medicine gestremd.
ER kijk ik al jaren, heb het idee dat ik inmiddels alles wel een keer gezien heb (ik kijk het wel nog steeds als ik thuis ben). GA heb ik nog nooit gezien, is op mijn sportavond!
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-06-2006, 13:02
marla
Avatar van marla
marla is offline
Er.
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 15:59
Phoebe318
Phoebe318 is offline
Strong Medicine in ieder geval niet!
Dat kwam in plaats van Charmed -.-
__________________
The devil is a loser, and he's my bitch!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 18:17
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Phoebe318 schreef op 05-06-2006 @ 16:59 :
Strong Medicine in ieder geval niet!
Dat kwam in plaats van Charmed -.-
Sterk argument
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 14:18
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Sterk argument
Ik had ook altijd een hekel aan series die ipv Buffy of Angel kwamen...
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 19:33
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Martino noemt de dag waarop Lucy sterft. Het stuk waar Romano haar maar tot leven probeert te wekken en helemaal instort...ja, dan moet je hard zijn als het drooghoudt....

Desondanks heb ik op GA gestemd. Dat vind ik gewoon wat...leuker. En volgens mij gaat die serie ook nog een paar ontroerende aflevringen opleveren. GA is mss oppervlakkiger, wat Glamoureuzer heb ik 't idee. Maar ik vind het gewoon lekkerder.

Betreffende beide ER en GA (en even voor mensen die echte mensen kennen die in een ziekenhuis werken): is het normaal dat je geen leven naast een ziekenhuis hebt?
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 20:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 15-06-2006 @ 20:33 :
Betreffende beide ER en GA (en even voor mensen die echte mensen kennen die in een ziekenhuis werken): is het normaal dat je geen leven naast een ziekenhuis hebt?
Ik werk zelf (nog) niet in een ziekenhuis, maar ik denk dat het een lastige vergelijking is, aangezien het sociale systeem in de VS heel anders in elkaar zit dan hier. Het werken in ziekenhuizen is hier heel anders, hoewel je soms toch lange uren moet maken, en stages zwaar kunnen zijn. Toch word je hier als werknemer veel beter beschermd en zijn er veel meer regels betreffende het welzijn van het personeel. In de VS kijken ze daar er toch anders tegen aan.
Het blijven dramaseries, dus moet je altijd een beetje overdrijving accepteren.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 07:47
Verwijderd
Chirurgen werken ook in Nederland vaak wel zo'n 70 uur per week. Daar valt nog wel een leven naast te hebben. Co-assistenten mogen in NL maximaal 50 uur per week. Hoe het in de VS zit weet ik niet.

Oh en ik heb op grays anatomy gestemd omdat ik me daarbij het beste kan inleven in de hoofdpersonen

Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 09:26.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 08:15
Verwijderd
Na lang twijfelen toch maar op GA gestemd, omdat ik het op dit moment toch veel leuker vind dan ER. Het is nieuw, leuk, verslavend..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 12:44
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Er
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 11:51
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-05-2006 @ 17:11 :
ER natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 21:55
Afina
Afina is offline
Grey's Anatomy

Al meteen vanaf de eerste aflevering vond ik 't beter dan ER, terwijl ik daar een paar jaar geleden helemaal een freak van was.

Ik denk dat je Grey's Anatomy ook niet helemaal met ER kunt vergelijken, in ER heb je veel meer drama en minder humor. In Grey's net omgekeerd. 't Is dan maar net wat je belangrijker vind, humor of drama.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 13:46
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
ER ook. Het is gewoon geweldig. Can't explain.
Grey's Anatomy is ook leuk maar toch wint ER bij mij omdat het niet zo op 1 persoon gecentreerd is.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 14:25
pino123
pino123 is offline
Grey's Anatomy
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 02:55
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
moeilijk, ik moet wel erg lachen om Grey's maar ik denk dat ik ER toch je leukere serie vind.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Je favoriete tvserie allertijden
Emily Eau
163 08-07-2006 19:16
Films, TV & Radio Strong Medicine
Verwijderd
13 24-05-2006 16:21
Lifestyle Tvparty
655321
96 01-02-2006 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.