Oud 20-12-2018, 18:25
Verwijderd
Christus te paard, je gaat je toch niet verontschuldigen voor je bevindingen? Doe even normaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2018, 19:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt die rugtas altijd aan de kringloopwinkel geven, of aan iemand die 'm wel goed kan gebruiken, Wolter
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 10:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je kunt die rugtas altijd aan de kringloopwinkel geven, of aan iemand die 'm wel goed kan gebruiken, Wolter
Dat is niet helemaal het punt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 10:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is niet helemaal het punt.
Ik weet niet of Wolter vooraf bij z'n werk heeft aangegeven dat hij geen kerstcadeau wil/ dat hij graag een donatie aan een goed doel zou willen doen i.p.v. een kerstcadeau ontvangen? In dat geval is het inderdaad nogal stom als je toch een cadeau krijgt, en je enige optie om daar iets nuttigs mee te doen "weggeven" is.

Maar gewoon afwachten, en dan bij ontevredenheid over het nut van het cadeau zeggen "dat geld had beter naar een goed doel gekund" is een beetje mosterd na de maaltijd. Klinkt heel nobel, maar zo achteraf maakt zo'n uitspraak natuurlijk weinig verschil
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 11:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik weet niet of Wolter vooraf bij z'n werk heeft aangegeven dat hij geen kerstcadeau wil/ dat hij graag een donatie aan een goed doel zou willen doen i.p.v. een kerstcadeau ontvangen? In dat geval is het inderdaad nogal stom als je toch een cadeau krijgt, en je enige optie om daar iets nuttigs mee te doen "weggeven" is.
Die optie is er niet hier. Iedereen krijgt een kerstpakket en als je aangeeft dat je het niet wilt dan is er dus eentje over. Net als dat je van te voren geen idee hebt wat voor soort cadeau je krijgt.

Citaat:
Maar gewoon afwachten, en dan bij ontevredenheid over het nut van het cadeau zeggen "dat geld had beter naar een goed doel gekund" is een beetje mosterd na de maaltijd. Klinkt heel nobel, maar zo achteraf maakt zo'n uitspraak natuurlijk weinig verschil
Klopt, maar daar gaat het voor mij in de basis ook niet om. Het is jammer dat áls ze iets geven ze nu iets doen voor zo'n 1300 medewerkers waar waarschijnlijk nog geen 10% gebruik van gaat maken. Dat betekent dat er 1) veel geld is uitgegeven (winkelwaarde ca. €80.000,-) en 2) veel producten gemaakt zijn die niet nuttig besteed gaan worden.

En dat terwijl iedereen het heeft over minder plastic, meer duurzaamheid etc. (Middel)grote bedrijven moeten wat mij betreft daar het voortouw in nemen en dan niet op deze manier omgaan met kerstpakketten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 11:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap wel wat Wolter zegt. Het idee is leuk, maar beter geef je iedereen een bol.com bon ofzo voor dezelfde waarde als het pakket. Geen verspilling, want je zoekt zelf iets uit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 12:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat slecht geregeld
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 12:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Aan de ene kant is een envelop met bon niet zo leuk krijgen maar uiteindelijk kan ik wel kiezen wat ik zelf graag wil hebben en heb ik niet iets wat alleen maar mijn huis vult. En bij bol.com hebben ze echt van alles.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 19:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend kreeg van zijn nieuwe baan ook nog een kerstpakket. Zo'n draadmand met een dienblad als deksel erop, een heel zacht bankdekentje, mokken en allerlei eten. Ook heel erg leuk.

We zijn goed verwend dit keer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik snap wel wat Wolter zegt. Het idee is leuk, maar beter geef je iedereen een bol.com bon ofzo voor dezelfde waarde als het pakket. Geen verspilling, want je zoekt zelf iets uit.
Spot on
Met citaat reageren
Oud 23-12-2018, 00:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Pakket 2&3 zijn binnen: een cadeaubon van de DA en een houten snijplank volgepakt met kaas, worst, chocola en dat soort dingen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.