Oud 21-07-2012, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Pulsar zou ik nemen
Waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2012, 10:00
Verwijderd
Wij hebben ook Pulsar op school, maar onze docenten vinden dat er te weinig instaat, en dat er dingen niet kloppen. Daarom krijgen wij de hele tijd extra stencils erbij omdat het boek niet voldoet. Als je iets beters kan vinden zou ik dat doen.... Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 12:14
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Mwah, Pulsar chemie kan op zich wel hoor, dat boek heb ik ook gehad en ik had nou niet het idee dat het zo vreselijk was.

Al moet ik zeggen dat ik nou niet bepaald het idee had dat het erg uitdagend was maar dat kan natuurlijk ook enorm verschillen per persoon aangezien scheikunde door veel mensen wel als moeilijk wordt ervaren.

Maar goed, scheikunde is wel een leuk vak om als zelfstudie te doen, zeker omdat je ernaast ook veel aan kunt doen zoals je eigen proefjes doen thuis (huhu) en gewoon eens voor de lol kijken wat voor stofjes er zitten in: wasmiddel, gel, snoep enz.

Geniet eerst nog maar even van je vakantie, want heb je tenslotte wel verdiend!
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 14:14
Verwijderd
Ik heb de methode Chemie Overal in mijn boekenkast liggen, dus geen Pulsar. Ik heb het doorgenomen en het ziet er echt goed uit om vanuit te leren. Daarbij is het maar 600 blz dik^^ (ter vergelijking; bio en na was bijelkaar 2000 blz dik).

Ik vond kernfysica bij natuurkunde leuk (die vergelijkingen met alfa, beta en gamma straling), dus misschien is chemie net zo leuk.

Maar zowiezo Mark, eerst lekker genieten van mijn vakantie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.