Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 11:25
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Aangezien ik weinig ervaring heb met XP ( wil ik ook zo houden )
heb ik hier even een vraag over, er belde iemand op met de vraag dat ze binnen 10 dagen de pc moesten registreren ofzo met de licentiecode.. ( ze hebben zon macro pctje gekocht )
( amd XP 2000+ )

Waar kan ik dit ergens in XP registreren? En is het wel zeker dat die code er bij zit?

Weet iemand hier meer van?

Moonspell
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 11:44
Verwijderd
via internet kan het volgens mij, en via de telefoon.

De code wordt gegenereerd door WinXP, en deze moet worden doorgegeven aan MS.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Moonspell schreef:
Aangezien ik weinig ervaring heb met XP ( wil ik ook zo houden )
heb ik hier even een vraag over, er belde iemand op met de vraag dat ze binnen 10 dagen de pc moesten registreren ofzo met de licentiecode.. ( ze hebben zon macro pctje gekocht )
( amd XP 2000+ )

Waar kan ik dit ergens in XP registreren? En is het wel zeker dat die code er bij zit?

Weet iemand hier meer van?

Moonspell
Xp heeft 30 dagen om te registreren als ik me niet vergis. Xp genereerd zelf een code en stuurt deze wanneer mogelijk via internet naar database oid. Als je geen internet hebt kan het via een 0800 nr. De code die xp maakt word gemaakt naar de hardware die in je computer zit.

Registreren doe je via Start=>Programs=>Accessories=>System Tools=>Activate Windows.

Groeten Ned441

(nu zonder pop 3 mail (zie andere topic)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 08:40
wabbit
Avatar van wabbit
wabbit is offline
windows XP registreren???? k heb em al een aantal maandjes lopen maar registreren...nope
__________________
mess with the best,Die like the rest!! tafkak: the artist formaly known as kevingerritsen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:05
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
weet iemand dat 0800 nr?

[EDIT]

Van iemand gekregen:

00800 22848283

of

0800 023 3487

[/EDIT]
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."

Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 15:03
Verwijderd
Citaat:
kevingerritsen schreef:
windows XP registreren???? k heb em al een aantal maandjes lopen maar registreren...nope
Dat kan niet... Of je moet toevallig HET bestand hebben weggegooid ofzo... Of je hebt een rare rare versie.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 16:14
Verwijderd
Citaat:
kevingerritsen schreef:
windows XP registreren???? k heb em al een aantal maandjes lopen maar registreren...nope

Ten eerste is het activeren, niet registreren. Dat je het niet hoeft te activeren kan alleen als je de corperate edition hebt van de pro versie, dat is voor bedrijven dus. Dat bestandje kun je natuurlijk niet per-ongeluk weggooien zoals perseus zegt. Dan zou de kopieer beveiliging wel erg makkelijk te omzeilen zijn denk je niet? en tenslotte dat telefoon nummer komt, dacht ik, voor in de wizard van xp om het te activeren. kiezen voor de optie dat je geen inet verbinding hebt.

Ik ken het niet uitproberen want die van mij is al geactiveerd, maar ik dacht dat het zo moest.


Gegroet Ned441
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 13:20
wabbit
Avatar van wabbit
wabbit is offline
Citaat:
ned441 schreef:



Ten eerste is het activeren, niet registreren. Dat je het niet hoeft te activeren kan alleen als je de corperate edition hebt van de pro versie, dat is voor bedrijven dus. Dat bestandje kun je natuurlijk niet per-ongeluk weggooien zoals perseus zegt. Dan zou de kopieer beveiliging wel erg makkelijk te omzeilen zijn denk je niet? en tenslotte dat telefoon nummer komt, dacht ik, voor in de wizard van xp om het te activeren. kiezen voor de optie dat je geen inet verbinding hebt.

Ik ken het niet uitproberen want die van mij is al geactiveerd, maar ik dacht dat het zo moest.


Gegroet Ned441
precies je zegt het zelf al, ik heb de corperate edition van pro
__________________
mess with the best,Die like the rest!! tafkak: the artist formaly known as kevingerritsen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [XP] Naamregistratie veranderen?
Verwijderd
7 02-01-2004 13:18
Software & Hardware [Windows xp] registratie sleutel
Verwijderd
22 14-09-2003 19:04
Software & Hardware Xp probleem
Diesel
2 13-09-2003 00:23
Software & Hardware [Win XP] registratie/activeren
Tofke_H
11 05-05-2003 16:05
Software & Hardware Mijn diskettestation Ratelt nog steeds
machina1985
16 25-03-2003 17:27
Software & Hardware [XP] Op twee computers?
Verwijderd
10 31-10-2002 08:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.