Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2007, 16:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bij examens horen natuurlijk de examenstunts!

Doet jouw school hier ook aan mee? Wordt het een kleintje, omdat jullie van de schoolleiding niets mogen of maken jullie van de school een beestenboel en gaan jullie tegen alle geldige regels in?

Vertel.
Advertentie
Oud 01-04-2007, 17:18
Crimson
Crimson is offline
De onze is dinsdag, thema is Heaven and Hell en bijna niemand heeft er iets aan gedaan.. is van 6gymnasium.. Ben benieuwd!
Oud 01-04-2007, 17:19
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Wij mogen geen examenstunt doen. Vorig jaar en de jaren daarvoor had mijn school het wel, maar sinds dit jaar is het verboden. Ik weet niet precies waarom, ik geloof omdat onze school en de twee scholen in de buurt elkaars leerlingen met eieren bekogelen tijdens de examenstunt.
Wij krijgen nu een examenuitje in plaats van een examenstunt. Maar die stelt volgens mij weinig voor (de plannen tot nu toe vind ik iig weinig voorstellen).
Misschien dat er nog een illegale examenstunt komt

En de ts had moeten beginnen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-04-2007, 17:21
Verwijderd
Er zijn altijd aan het einde van 5V gigantisch veel plannen voor een examenstunt, maar ik vrees naar hoe het er nu uitziet dat wij geen examenstunt hebben.

De docenten gaven aan dat ze een stunt nep vonden want na 25 jaar in het vak hebben ze alle mogelijke varianten al gezien. Dus toen hebben wij maar bedacht dat we al onze docenten (7 totaal) uitnodigen om mee uit eten te gaan bij onze laatste keer uit eten, of we gaan zelf koken
Oud 01-04-2007, 17:33
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Hmm, wij weten nog niet wat we gaan doen, het is best moeilijk om iets echt origineels te bedenken...
Oud 01-04-2007, 17:35
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Ik doe niet aan dat soort ongein.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Oud 01-04-2007, 17:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh oeps, nu de ts!

Wij hebben een hele examenstunt-commissie. Echt 6 verschillende takken, onderverdeeld in versiering, chaos, sport-en-spel, muziek, fotografie, flyers.
Ons thema is de Grieken en Romeinen. Niet zo origineel, maar de gymnasiasten eisten het. Vooruit dan maar.

Het versier-team gaat zuilen maken, druivenranken schilderen en alles zoveel mogelijk beplakken met zandkleurig-papier. Het chaos-team zorgt voor eenrichtings-verkeer in de school, met slechts twee (kut)trappen in het gebruik. Overal komen verkeersborden van hout. En overdag heeft een groot deel van het vwo de taak alles goed te laten lopen en als politie te spelen. Ook zijn er de Caesar/Caesarin-van-de-school-verkiezing (6 vwo'ers) die na de tweede pauze de Spelen gaat openen op het sportveld. Daar mag de hele school gaan werkboek-werpen, gum-gooien, rennen, enz.
Door de intercom worden de hele dag latijnse teksten voorgelezen en in de kantine is de gehele dag lounge-muziek te horen.

Het is echt een wonder dat dit mocht, maar onze rector is opgestapt en onze plaatsvervangend rector is onze afdelingsleidster, dus dat komt even goed uit! Er is al in vijf jaar geen fatsoenlijke stunt geweest, dus we pakken even uit.

Alleen is er onenigheid over de datum. Of 9 mei of 26 juni. De eerste mag waarschijnlijk niet, want dan krijgen we een klein deeltje van onze tentamencijfers terug. Maar 26 juni is zover na de examens.
Oud 01-04-2007, 17:52
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik verwacht eerlijkgezegd niet dat er bij ons veel zal gebeuren. een paar mensen zullen wel wat stommiteiten gaan uithalen, maar vermoedt niet dat het veel zal boeien want de helft zal toch al stomdronken zijn voor 12 uur s'middags.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 01-04-2007, 18:04
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
onze afdeling doet er niet aan mee de afdelingsleider is er ook fel tegen dus dan is het ook niet leuk

havo-vwo heeft soms wel een stunt
__________________
.
Oud 01-04-2007, 19:22
Verwijderd
Wij schijnen een stunt te hebben, weet er echter niet zo veel over. Wilde Westen dacht ik, lekker origineel.

Dit jaar weer toegestaan nadat er vorig jaar een illegale stunt was georganiseerd.
Oud 01-04-2007, 20:28
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
wij hebben waarschijnlijk ook een examenstunt.. alleen zijn ze nou pas dingen aan het regelen enzo.. dus ja ik weet nog niet veel..
weet alleen dat het thema 1001 nachten is ofzoiets..
naja ik ben benieuwd.. vorige jaren was het best saai wat je zo zag dus,,
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 01-04-2007, 20:39
Verwijderd
Sinds een aantal randmongolen alle kelders in de buurt hebben laten vollopen met water mogen wij geen stunt meer
Oud 01-04-2007, 23:57
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Twee jaar geleden gingen de examen leerlingen de school/leerlingen bekogelen met eieren, meel, strontspray en water, dus nu mogen we niks meer.

Vraag me af of er überhaupt wat gebeurt met kolderdag.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 02-04-2007, 08:08
Verwijderd
onze stunt was wel gaaf...

men neme een paar bossche bollen en flink was slagroom taart.

goed in de kantine mee rondsmijten....

en als de mensen dat niet leuk vinden, dan spuit je ze schoon met je waterpistool...

moesten de stomerij kosten van de directeur betalen....
Oud 02-04-2007, 08:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb wel iets opgevangen over een examenstunt. Er waren wat mensen mee bezig ofzo, en toen had een ander groepje een ander plan. Zoiets.

Onze examenstunt vorig jaar was 'the seventies' oid, en ik vond er geen hol aan.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-04-2007, 09:00
Verwijderd
Geen examenstunt. Ik zit dan ook op het volwassenenonderwijs.
Oud 02-04-2007, 12:04
Verwijderd
bij ons heette het kolderdag, en uiteindelijk na een aantal incidenten is dat afgeschaft (waterballon tegen een lerares dr oor: gescheurd trommelvlies)
daarvoor was het geweldig: A-team muziekje door de luidsprekers, aan komen rijden in allerlei auto's het schoolpleinop, camouflagekleding aan, geschmickt, waterpistolen en dan de school bezetten
Oud 02-04-2007, 12:08
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Nee niet dat ik weet eigenlijk. Vorig jaar heeft vwo met verf allemaal handen op een bepaalde muur gedrukt, dat is best leuk geworden. Twee jaar geleden heeft Havo leraren opgegeven voor looking good.. mjaa dat kun je ook niet echt een examenstunt noemen he.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Ads door Google
Oud 02-04-2007, 13:49
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
ik hoop wel op een stuntje dat ik bijv. een 8 voor wiskudne haal ofzo
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Oud 02-04-2007, 15:53
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 02-04-2007 @ 13:04 :
bij ons heette het kolderdag, en uiteindelijk na een aantal incidenten is dat afgeschaft (waterballon tegen een lerares dr oor: gescheurd trommelvlies)
daarvoor was het geweldig: A-team muziekje door de luidsprekers, aan komen rijden in allerlei auto's het schoolpleinop, camouflagekleding aan, geschmickt, waterpistolen en dan de school bezetten
klinkt echt heeel egr leuk allemaal jammer dat het door dat soort dingen afgeschaft woord
__________________
.
Oud 02-04-2007, 18:46
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Niet veel, aangezien onze school er beveiliging compleet met honden neer zet.
__________________
~In silence through the night
Oud 02-04-2007, 22:39
Verwijderd
Ik ben wel van de partij, maar heb niet zoveel zin me er echt voor in te zetten. Tenzij het iets gaafs wordt met gave mensen.
Oud 03-04-2007, 00:41
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 02-04-2007 @ 13:04 :
bij ons heette het kolderdag, en uiteindelijk na een aantal incidenten is dat afgeschaft (waterballon tegen een lerares dr oor: gescheurd trommelvlies)
daarvoor was het geweldig: A-team muziekje door de luidsprekers, aan komen rijden in allerlei auto's het schoolpleinop, camouflagekleding aan, geschmickt, waterpistolen en dan de school bezetten
dan mogen ze gym ook afschaffen want daardoor kreeg ik een keer een gat in mn trommelvlies


ot: bij mij doen ze niet aan zulke dingen, maar dat vind ik niet erg want deze school is toch stom en onpersoonlijk onderling.
Oud 03-04-2007, 10:02
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
Bij ons noemden ze het 'stuntdag; maar het was echt heel onschuldig :'). Maar het was wel echt megagezellig! In de gymzaal barbecuen en een bandje op het dak van de school, bonte avond met de leraren, elke duffe en stijve leraar werd een dansje geleerd (ach ja, dat vonden we toen natuurlijk helemaal geweldig ) enenen... Het was gewoon leuk toen. De hele dag die school tot onze beschikking...
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally
Oud 03-04-2007, 11:35
Jones
LSD oftewel laatste schooldag. De stunts worden wel steeds beperkter maar 4 jaar geleden mocht ik de school toch nog wel gewoon op z'n kop zetten. Thema was volgens mij iets met leger? o.a. Idols gespeeld met leraren en daarna de leraren over een stormbaan heen gejaagd.

Overigens was het voor ons een enorm succes. Voor de school minder aangezien er in de centrale hal en aula een laagje van 5 cm water+modder lag. En dan waren er nog die paar ouders van die brugklas die helemaal door het lint ging omdat ze dachten dat de school werd aangevallen door terroristen toen we de school in kwamen rennen in legerkleding/bivakmutsen etc etc.
Advertentie
Oud 03-04-2007, 16:40
Verwijderd
"Richtlijnen LSD:
(.....)
Wanneer er ongeregeldheden plaatsvinden, kunnen daders uitgesloten worden van het galabal en zelfs het centrale examen.
(.....)"
Verder dan allemaal wekkers in kluisjes stoppen komen we dus niet

Met dank aan LSD-groep 2003, toen was auto's bekrassen blijkbaar grappig
Oud 04-04-2007, 08:25
Verwijderd
Vorig jaar hadden we zo'n blije stunt, heel beschaafd met een groene zeepbaan etc. Jammer was dat.. Het is wel eens helemaal uit de hand gelopen dat er kippen in de school liepen die afgemaakt moesten worden vanwege kip-dolheid ofzo
Oud 04-04-2007, 12:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-04-2007 @ 18:45 :
Alleen is er onenigheid over de datum. Of 9 mei of 26 juni. De eerste mag waarschijnlijk niet, want dan krijgen we een klein deeltje van onze tentamencijfers terug. Maar 26 juni is zover na de examens.
Gaaf plan! Maar ehh, examenstunt is toch altijd op je laatste schooldag? En je gaat toch niet overleggen met de school?
Dat is juist het idee van de examenstunt, dus als zij eigenlijk niet willen dat het op 9 mei gebeurt, dan gebeurt het natuurlijk júist op 9 mei.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-04-2007, 13:09
Verwijderd
wij zetten ook gewoon lagere klassen voor lul.. rare tradities opeens overdragen enzo. zo heeft het jaar voor mij geloof ik alle brugklassers een doos spijkers gegeven. "gymmnasiumtraditie" die moesten ze dan in hun locker zetten en doorgeven op hun laatste schooldag. ik ben benieuwd hoeveel dat hebben gedaan
Oud 04-04-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-04-2007 @ 13:17 :
Gaaf plan! Maar ehh, examenstunt is toch altijd op je laatste schooldag? En je gaat toch niet overleggen met de school?
Dat is juist het idee van de examenstunt, dus als zij eigenlijk niet willen dat het op 9 mei gebeurt, dan gebeurt het natuurlijk júist op 9 mei.
Ik vind dat je enigszins rekening moet houden met de jaarplanning hoor. Als het zo is dat er namelijk belangrijke toetsen gepland staan voor lagere klassen, er een eindexamenconcert is, of er een theaterproductie op school komt kan je het niet maken om een eindexamenstunt te doen, hoe hard je het nog wil. Je bent toch nog enigszins sociaal.
Oud 04-04-2007, 17:06
Knots
Knots is offline
Bij mij staat altijd al vast welke dag er stunt is, de dag voor de meivakantie.

Piraten is het thema . Tot een paar weken geleden was de organisatie één grote chaos, maar het lijkt nu toch vorm te gaan krijgen en ik heb er zin in . Valt nog te bezien hoeveel we ook werkelijk mogen doen, aangezien vorig jaar iemand een brandkraan aan had gezet en het water bij het lokaal eronder van het plafond kwam..
Oud 05-04-2007, 16:00
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
Bij ons op school is de stunt altijd onverwacht, hoewel er wel overleg met de schoolleiding is. Ons thema is muziek, iedere afdeling van de school heeft een eigen muziekstijl. Zelf doe ik mee bij foute pop zoals de spice girls en dergelijke. Dan gaan we steeds de klassen binnenvallen met de meest vreselijke muziek ghehe... Er is ook een disco onderdeel waar ze gaan rolschaatsen, verder weet ik de stijlen niet echt, maar buiten komt een groot podium en 's avonds hebben we feest
Oud 05-04-2007, 20:16
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Bij ons liep het uit de hand, omdat leerlingen met de brandslangen aan de haal gingen
Oud 06-04-2007, 10:07
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
Wij hadden dit jaar trouwens ook bijna geen stunt, omdat ze vorig jaar alle fietsen in bomen hadden gehangen
Oud 10-04-2007, 11:19
Goldfish
Avatar van Goldfish
Goldfish is offline
Bij ons mag het niet meer, omdat het te vaak uit de hand is gelopen.. beetje jammer
Oud 10-04-2007, 11:21
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Bij ons loopt het nooit uit de hand, omdat bijna niks wordt goedgekeurd

Wij zetten geloof ik een soort opblaasstormbaan neer. Daarnaast maken we er een soort groot feest van en staat gezelligheid boven vernedering, want dat is vaak helemaal niet grappig.
Ads door Google
Oud 10-04-2007, 13:45
niekjuh
Avatar van niekjuh
niekjuh is offline
Examenstunt was erg geslaagd

Paar weken vantevoren alle leraren een vragenlijst laten invullen, met als smoesje dat het voor een jaarboek was. De vraag "Waar kunt u 's nachts voor wakker gemaakt worden?" er ergens onopvallend tussen gezet. En toen zijn we met een man of 10 in de nacht van 1 op 2 april overal langs gegaan om leraren uit hun bed te halen Uiteraard alles op film vastgelegd en die film op onze laatste lesdag (4 april) in de aula vertoond voor de hele school. Reacties waren erg leuk, leraren eisten een kopie van de dvd
__________________
If everything seems to be going well, you obviously don't know what the hell is going on..

Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 16:35.
Oud 11-04-2007, 15:55
Knots
Knots is offline
Citaat:
niekjuh schreef op 10-04-2007 @ 14:45 :
Examenstunt was erg geslaagd

Paar weken vantevoren alle leraren een vragenlijst laten invullen, met als smoesje dat het voor een jaarboek was. De vraag "Waar kunt u 's nachts voor wakker gemaakt worden?" er ergens onopvallend tussen gezet. En toen zijn we met een man of 10 in de nacht van 1 op 2 april overal langs gegaan om leraren uit hun bed te halen Uiteraard alles op film vastgelegd en die film op onze laatste lesdag (4 april) in de aula vertoond voor de hele school. Reacties waren erg leuk, leraren eisten een kopie van de dvd
Die doet het altijd erg goed ja . Sommige leraren mag je zelfs al wakker maken voor een zak drop. Dat is natuurlijk een eitje .
Oud 11-04-2007, 16:46
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
niekjuh schreef op 10-04-2007 @ 14:45 :
Examenstunt was erg geslaagd

Paar weken vantevoren alle leraren een vragenlijst laten invullen, met als smoesje dat het voor een jaarboek was. De vraag "Waar kunt u 's nachts voor wakker gemaakt worden?" er ergens onopvallend tussen gezet. En toen zijn we met een man of 10 in de nacht van 1 op 2 april overal langs gegaan om leraren uit hun bed te halen Uiteraard alles op film vastgelegd en die film op onze laatste lesdag (4 april) in de aula vertoond voor de hele school. Reacties waren erg leuk, leraren eisten een kopie van de dvd
haha dat zijn wij ook van plan.. een vragenlijst op de dag van de examenstunt inlaten vullen door leraren enzo.. en dan die nacht langs elke leraar gaan word ech gewoon lache
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 11-04-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:
niekjuh schreef op 10-04-2007 @ 14:45 :
Examenstunt was erg geslaagd

Paar weken vantevoren alle leraren een vragenlijst laten invullen, met als smoesje dat het voor een jaarboek was. De vraag "Waar kunt u 's nachts voor wakker gemaakt worden?" er ergens onopvallend tussen gezet. En toen zijn we met een man of 10 in de nacht van 1 op 2 april overal langs gegaan om leraren uit hun bed te halen Uiteraard alles op film vastgelegd en die film op onze laatste lesdag (4 april) in de aula vertoond voor de hele school. Reacties waren erg leuk, leraren eisten een kopie van de dvd
Die hebben ze op mijn oude school ook gedaan.

Op mijn nieuwe school hebben we geen adressen van leraren, dus dat wordt al onmogelijk.
Oud 11-04-2007, 19:59
niekjuh
Avatar van niekjuh
niekjuh is offline
Citaat:
Knots schreef op 11-04-2007 @ 16:55 :
Die doet het altijd erg goed ja . Sommige leraren mag je zelfs al wakker maken voor een zak drop. Dat is natuurlijk een eitje .
Wij hadden erg uiteenlopende dingen:
Een tof gesprek onder het genot van een trappistje en een goede sigaar gesprek wilde alleen niet zo vlotten om 04.15u 's nachts; appeltaart; pizza; Franse kaas; soep; een leuke vakantie (emmertje, schepje, strandbal en je komt een heel eind)...echt lachen gewoon! En natuurlijk waren er nog een aantal die "nergens voor" hadden ingevuld, dus die kregen niks

Citaat:
looneylover schreef op 11-04-2007 @ 17:46 :
haha dat zijn wij ook van plan.. een vragenlijst op de dag van de examenstunt inlaten vullen door leraren enzo.. en dan die nacht langs elke leraar gaan word ech gewoon lache
Als ik je een tip mag geven: zorg dat je weet hoe je moet rijden! Wij hebben over de eerste 2 leraren bijna 2 uur gedaan omdat we ze niet konden vinden!

Citaat:
Lilith schreef op 11-04-2007 @ 20:11 :
Die hebben ze op mijn oude school ook gedaan.

Op mijn nieuwe school hebben we geen adressen van leraren, dus dat wordt al onmogelijk.
Ik was ook al bang dat we niet origineel waren, maar bij ons was het gelukkig nog nooit gedaan
Adressen vinden was bij ons gelukkig niet zo moeilijk, tot 2 jaar geleden stonden die gewoon in de schoolgids
__________________
If everything seems to be going well, you obviously don't know what the hell is going on..

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 20:45.
Oud 12-04-2007, 07:05
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-04-2007 @ 18:45 :
Oh oeps, nu de ts!

Wij hebben een hele examenstunt-commissie. Echt 6 verschillende takken, onderverdeeld in versiering, chaos, sport-en-spel, muziek, fotografie, flyers.
Ons thema is de Grieken en Romeinen. Niet zo origineel, maar de gymnasiasten eisten het. Vooruit dan maar.
Haha, hoe bruut. "Examenstunt-commussie, afdeling chaos."
Oud 18-04-2007, 15:17
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Mensen hadden hier het idee om 5 havo en 6 vwo tegen alle betreffende docenten te laten paintballen binnen school

Maar helaas stak de directeur daar een stokje voor...

Misschien dan maar overstappen op het idee om bivakmutsen op te doen, docenten uit de lessen te slepen en voor een rechtbank neer te ploffen (best wel standaard?), maar dat zal de directeur ook wel weer tever gaan...
__________________
Never More Nevermore
Oud 18-04-2007, 15:26
snoeteke
snoeteke is offline
ook bij ons is er een stunt. tenminste, wordt gepland. compleet met T-shirts voor de betrokkenen. wat de plannen precies zijn weet ik niet, maar druk krijgen we het nog wel...
dat van fietsen in bomen hangen lijkt me nog wel wat, bomen zat
Oud 18-04-2007, 16:08
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Metal-Hoofd schreef op 18-04-2007 @ 16:17 :
Mensen hadden hier het idee om 5 havo en 6 vwo tegen alle betreffende docenten te laten paintballen binnen school
hehe als dat eens mocht
Oud 18-04-2007, 18:07
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Ach docenten ondergooien met spaghetti met saus moet toch kunnen? (weer een 'frigide' idee van een 5de klasser)
__________________
Never More Nevermore
Oud 18-04-2007, 18:16
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-04-2007 @ 08:05 :
Haha, hoe bruut. "Examenstunt-commussie, afdeling chaos."
Die afdeling is echt hilarisch. En omdat het precies het punt is dat de school het meeste op z'n kop zet is het leuk om daar allerlei flauwe dingen voor te bedenken.
Oud 18-04-2007, 20:16
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Metal-Hoofd schreef op 18-04-2007 @ 19:07 :
Ach docenten ondergooien met spaghetti met saus moet toch kunnen? (weer een 'frigide' idee van een 5de klasser)
Dat vind ik dan weer minder, behalve als de leraren zouden mogen teruggooien.
Oud 18-04-2007, 22:51
Verwijderd
dat van dat wakker maken hebben ze bij ons op school ook eens gedaan, hilarisch.

Onze stunt was een beetje dom, thema was leger, nou ik weigerde in het groen te gaan lopen dus ik was als enige, samen met een vriend van mij, als pacifist. Rest van de school was groen, heb wel samen met een militair (vriendinnetje) op alle armen, benen, voeten, handen, ruggen enz.enz. peace tekens getekend. Anyway, de stunt was dom, docenten moesten een soort stormbaan doorlopen, maar dat ging mis, want een docent bleef met zijn hand haken in een ijzerdraadachtig iets en kreeg hechtingen. Blablabla. Voor de stunt hadden we trouwens een "lunch".
Toen na die stunt moest iedereen oprotten en na 2 uur weer terugkomen en hadden we ;smiddags een borrel en 's avonds een feest. Feest was niet geslaagd, ik was na anderhalf uur alweer thuis.

Oja, een paar jaar geleden hadden ze het thema indianen en cowboys, toen zijn de docenten geketend weggevoerd en ergens in de polders gedumpt, konden ze teruglopen.
Oud 20-04-2007, 07:53
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Onze stunt was goed geslaagd vorige week vrijdag. Het thema was 'pimp your school'. En we hadden de schoolleiding zo mee gekregen, omdat we de laatste leerjaar op deze school zijn (volgend jaar verhuizen ze en wordt het gebouw gesloopt) dat we grafitti mochten spuiten. Verder hadden mocht niemand de school in zonder zijn haar in veel haarlak, glittergel en dergelijke te hebben zitten en een 'goedgekeurd' sticker te hebben. Verder hadden we een dj, zwembad, springkussen, taartenquiz voor leraren,een pimp-my-teacher contest, waterballon (het was warm) en een auto die volledig gepimped mocht worden (mocht naar de sloop erna) . Het begon gewoon 's ochtends, met zijn alle gelunched en 's avonds geBBQed en daarna nog op stap geweest. Het was zeer gezellig.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 Thema laatste lesdag
mini89
3 13-04-2007 06:36
Eindexamens 2006 Het grote Examenstunt-topic!
Verwijderd
118 20-06-2006 15:20
Eindexamens 2006 examenstunt
fenn
4 13-04-2006 19:36
Eindexamens 2005 Examens (enquête)
Bloementje
40 17-05-2005 15:05
Algemene schoolzaken kolderdagen
nienor
1 05-04-2005 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.