Oud 21-04-2014, 16:51
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Na een uur werd ik misselijk en moest ik spugen. Mijn vriend heeft me opgehaald. Morgen nieuwe poging Mijn vader is wat dat betreft heel veel stoerderderder, die liep zaterdag zijn elfde (!) kennedymars.
He jakkes, wat zal dat vervelend zijn geweest. Was je al niet lekker of had het een andere reden dat je moest spugen?
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 21-04-2014, 16:51
Verwijderd
Ik heb wel een Stegosaurus op mijn knie
Oud 21-04-2014, 16:52
Verwijderd
Citaat:
En af en toe is er ineens zomaar een avond als vanouds dat er tien mensen tegelijk online zijn en we een heel topic volmaken
Nou een heel topic in een avond is volgens mij echt heul lang geleden.

Citaat:
Ik heb boeken gekregen en dingen om smaakjescappuchino te maken en tuindingen. Dus er valt niet echt wat te spelen. Wat oud van mij he.


Gewoon toch al je boeken en tuindingen in een kring op de grond zetten en zelf in het midden gaan zitten!
Pics mogen.
Oud 21-04-2014, 16:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-04-2014, 16:53
Verwijderd

Wat heeft mijn telefoon toch een prima camera.
Oud 21-04-2014, 16:54
Verwijderd
Citaat:
He jakkes, wat zal dat vervelend zijn geweest. Was je al niet lekker of had het een andere reden dat je moest spugen?
Ik vermoed dat.ik geen pruimen meer moet eten voordat ik ga vorige keer dronk koffie en die viel ook niet lekker. Ik moet wat dat betreft voorzichtiger zijn met wat ik eet en drink. Das wel wennen, dat heb ik normaal nooit.
Oud 21-04-2014, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vermoed dat.ik geen pruimen meer moet eten voordat ik ga vorige keer dronk koffie en die viel ook niet lekker. Ik moet wat dat betreft voorzichtiger zijn met wat ik eet en drink. Das wel wennen, dat heb ik normaal nooit.
Lastig! Komt het doordat je dan nu zo veel harder doorwandelt?
Oud 21-04-2014, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Lastig! Komt het doordat je dan nu zo veel harder doorwandelt?
Dat denk ik niet. Ik begin pas net met serieus trainen en heb nooit echt iets aan een sport gedaan waar voor lange tijd dezelfde constante inspanning werd verwacht. Ik denk dat dat her grootste punt is, dat mijn lichaam gewoon niet gewend is aan deze vorm en mate van inspanning.
Oud 21-04-2014, 17:02
Verwijderd
Maar mijn moeder heeft hetzelfde en zij drinkt geen koffie meer aks ze wandelt en let op wat ze eet, anders staat zij ook te spugen. Nog tips wat ik vooral wel en niet moet eten?
Oud 21-04-2014, 17:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Spugen, dat is ook een term die ik al lang niet meer in deze context heb gehoord.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-04-2014, 17:07
Verwijderd
Uiteindelijk is het een kwestie van uitproberen wat voor jou werkt, maar koffie, alcohol, peper en andere spicy kruiden, scherpe pepermunt en citroen en limoen zijn maagprikkelend; melk, vla en sommige soorten fruit geven slijm in je keel; en dingen met veel vet of eiwit blijven langer in je maag.
Oud 21-04-2014, 17:07
Verwijderd
Kotsen, braken, overgeven, kitsen, vomeren, teruggeven.... roepy u maar!
Oud 21-04-2014, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Uiteindelijk is het een kwestie van uitproberen wat voor jou werkt, maar koffie, alcohol, peper en andere spicy kruiden, scherpe pepermunt en citroen en limoen zijn maagprikkelend; melk, vla en sommige soorten fruit geven slijm in je keel; en dingen met veel vet of eiwit blijven langer in je maag.
Ok.
Oud 21-04-2014, 17:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Staat dat konijnenhok nu op de grond, Sarah, of staat het ergens op?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-04-2014, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Staat dat konijnenhok nu op de grond, Sarah, of staat het ergens op?
Op de grond, maar het heeft twee etages!
Oud 21-04-2014, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Kotsen, braken, overgeven, kitsen, vomeren, teruggeven.... roepy u maar!
Braken zou ik voor kiezen, of overgeven denk ik. Kotsen breng ik in verband met alcohol.
Oud 21-04-2014, 17:56
Verwijderd
Tis allemaal hetzelfde, dus ach. Ik vind spugen het vriendelijkst klinken, dus ik gebruik dat. In het Limburgs zeg ik kitsen. Op t werk spugen of rumineren, maar dat is weer net wat anders.
Oud 21-04-2014, 18:00
Verwijderd
In mijn hoofd heeft het toch allemaal een andere betekenis
Oud 21-04-2014, 18:08
Verwijderd
bij spugen moet ik toch meer denken aan rochelen.
Oud 21-04-2014, 18:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik normaal ook, als je het gebruikt voor braken vind ik het nogal eufemistisch klinken.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-04-2014, 18:11
Verwijderd
Ik vind spugen meer wat baby's doen, dat het omhoog komt voor het goed en wel in de maag zit. Anders overgeven.
Oud 21-04-2014, 18:19
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb het altijd over overgeven. Ik word meteen misselijk nu ik het erover heb
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-04-2014, 18:22
Verwijderd
Ik heb zaterdag geshred, en gewoon nu nog steeds best veel spierpijn. Hoe moet je dat elke dag doen :')
Oud 21-04-2014, 18:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Niet.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-04-2014, 18:41
Verwijderd
Braken of kotsen of barfen!
Oud 21-04-2014, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zaterdag geshred, en gewoon nu nog steeds best veel spierpijn. Hoe moet je dat elke dag doen :')
het wordt dan minder.

maar goed, wat weet ik er nu van. Het langste dat ik het ooit heb volgehouden is 13 dagen ofzo.
Oud 21-04-2014, 20:58
Verwijderd
Is het stom als ik een whatsappgroep maak met saaiers? ik heb o.a. Fizzle, .Sann en Snebbel
Oud 21-04-2014, 21:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er is ook een hoigroep op Facebook dus go for it Oh en nog gefeliciteerd sarah!!
Oud 21-04-2014, 21:07
Verwijderd
Ik begin met jou en Snebbel want jullie hebben elkaars telefoonnummer ook al denk ik
Oud 21-04-2014, 21:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind spugen meer wat baby's doen, dat het omhoog komt voor het goed en wel in de maag zit. Anders overgeven.
Dat vind ik ook ja! En kotsen is onvrijwillig Door ziekte of alcohol en dan heel heftig, overgeven is iets minder heftig en braken is expres opgewekt.
Oud 21-04-2014, 21:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Is het stom als ik een whatsappgroep maak met saaiers? ik heb o.a. Fizzle, .Sann en Snebbel
Ik vind het goed!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-04-2014, 21:34
Verwijderd
Ben ik ook een saaier?
Oud 21-04-2014, 21:47
Verwijderd
Ik vind mezelf wel een saaier maar Sarah heeft mijn nummer niet.

Hier staat nu de tweede Hunger Games film op. Ook die vind ik stom.
Oud 21-04-2014, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel een Stegosaurus op mijn knie


Citaat:
Ik vermoed dat.ik geen pruimen meer moet eten voordat ik ga vorige keer dronk koffie en die viel ook niet lekker. Ik moet wat dat betreft voorzichtiger zijn met wat ik eet en drink. Das wel wennen, dat heb ik normaal nooit.
Ben je zwanger?

Citaat:
Spugen, dat is ook een term die ik al lang niet meer in deze context heb gehoord.
Ja, ik gebruik het geloof ik alleen voor baby's.

Citaat:
Tis allemaal hetzelfde, dus ach. Ik vind spugen het vriendelijkst klinken, dus ik gebruik dat. In het Limburgs zeg ik kitsen. Op t werk spugen of rumineren, maar dat is weer net wat anders.
In het Brabants is kitsen gewoon kitsen met speeksel. Alsin... spugen.

Ik zeg meestal overgeven, dat klinkt wel sympathiek.

Citaat:
Is het stom als ik een whatsappgroep maak met saaiers? ik heb o.a. Fizzle, .Sann en Snebbel
Wow omg ik wil ook in die groep.
Oud 21-04-2014, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ben je zwanger?

In het Brabants is kitsen gewoon kitsen met speeksel. Alsin... spugen.
De laatste keer dat ik checkte - een week of twee geleden - nog niet!

Zo zit er wel veel verschil in hoor. Sies (of sieske) is in Noord-Limburg een koosnaampje en ik heb me laten vertellen dat het in Zuid-Limburg piemel betekent.
Oud 21-04-2014, 22:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Wat heeft mijn telefoon toch een prima camera.
Stegosaurus!!!!

ps: whatsappgroepen zijn niet stom.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-04-2014, 22:26
Verwijderd
ik love whatsappgroepen, heb er megaveel.
Oud 21-04-2014, 22:34
Verwijderd
burnen jullie mensen in een reflectieverslag down of denken jullie dan 'ach fuck it, het is het einde van het blok, hierna ga ik nooit meer met deze lui samenwerken'? Ik wil altijd dat eerste maar als het zover is dat ik moet gaan schrijven denk ik het tweede.
Oud 21-04-2014, 22:36
Verwijderd
De enige reflectieverslagen die ik moet schrijven, zijn over mezelf. En dan doe ik allebei een beetje.
Oud 21-04-2014, 22:42
Verwijderd
"Dit heb ik gedaan, dat vond ik goed gaan. De volgende keer zou ik dit anders doen. Al met al ging het zo. Kusjes voor de leraar. Groetjes Ingegerd."
Oud 21-04-2014, 22:47
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ik love whatsappgroepen, heb er megaveel.
De meidenclub

Heb ik nou goed begrepen dat From Russia With Love en IHHNNG na vanavond afgelopen zijn? Wat heeft mijn leven dan nog voor zin?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 21-04-2014, 23:11
Verwijderd
Citaat:
De enige reflectieverslagen die ik moet schrijven, zijn over mezelf. En dan doe ik allebei een beetje.
Hmm ja. Ik vind het altijd jammer als ik politiek correct moet zijn.
Citaat:
De meidenclub

Heb ik nou goed begrepen dat From Russia With Love en IHHNNG na vanavond afgelopen zijn? Wat heeft mijn leven dan nog voor zin?
En lustvee, waar het mee begon
En dit zeiden wij ook tegen elkaar
Oud 21-04-2014, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja. Ik vind het altijd jammer als ik politiek correct moet zijn.


En lustvee, waar het mee begon
En dit zeiden wij ook tegen elkaar
Over anderen bedoel je? Vooral niet politiek correct zijn! Ik ben dat meestal ook niet, maar dan in iemands gezicht op het moment zelf. Reflectieverslagen vind ik echt dikke onzin en dan heb ik geen zin meer om moeite te steken in het opschrijven van wat er nou gebeurd is en draai ik er een braaf verhaaltje uit.
Oud 21-04-2014, 23:20
Verwijderd
En als ik dat wel wil doen, schrijf ik op: a. deed dit. Ik deed dat. Dit was haar reactie en dit vond ik daar van.
Oud 21-04-2014, 23:41
Verwijderd
Citaat:
En als ik dat wel wil doen, schrijf ik op: a. deed dit. Ik deed dat. Dit was haar reactie en dit vond ik daar van.
Ja maar je moet het toch altijd een beetje netjes houden.
Kan moeilijk zeggen dat ik van iemand walg en er alles aan zal doen mensen tegen hem op te zetten
Oud 21-04-2014, 23:41
Verwijderd
Wat zijn Marcel en Plausibel schattig
Oud 21-04-2014, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn Marcel en Plausibel schattig
Jaaa
Oud 22-04-2014, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Ja maar je moet het toch altijd een beetje netjes houden.
Kan moeilijk zeggen dat ik van iemand walg en er alles aan zal doen mensen tegen hem op te zetten

Ach, proberen kan altijd, misschien doet de leraar wel mee.
Oud 22-04-2014, 08:39
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Hmm ja. Ik vind het altijd jammer als ik politiek correct moet zijn.


En lustvee, waar het mee begon
En dit zeiden wij ook tegen elkaar
Lustvee is eigenlijk beter En er is nog steeds niemand ontmaagd in IHHNNG
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 22-04-2014, 09:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Over 20 minuten nog even een hertentamen biochemie doorworstelen en dan heb ik anderhalve week vakantie
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.