Oud 14-11-2016, 09:35
IkOnderzoekWeg
IkOnderzoekWeg is offline
Hoi allemaal,

Mijn naam is Bart. Ik coördineer het project 'Ik Onderzoek Wegen' voor Rijkswaterstaat. Mijn taak is om HAVO/VWO scholieren te helpen aan leuke opdrachten in samenwerking met wegbeherende organisaties (zoals Rijkswaterstaat, Gemeenten, Provincies, en verkeerscentrales). Je kunt mij inzetten voor je profielwerkstuk, keuzeprojecten, meesterproeven, enzovoort.

Als je aan de slag wilt met de thema's verkeer en wegen kun je contact met mij opnemen via bart.hansma@platformwow.nl, 06-34083632 of via www.ikonderzoekwegen.nl. Er is een limiet aan hoeveel scholieren ik tegelijkertijd kan helpen dus wie het eerst komt wie het eerst maalt ;-). Het is kosteloos. Laat in je bericht weten wie je bent, wat je contactgegevens zijn, en welke opdracht je zou willen doen (als je dat al weet, als je het niet weet is dat ook prima).

Een paar voorbeelden van lopende opdrachten die via 'Ik Onderzoek Wegen' zijn gestart:
  • De toekomst van zelfrijdende auto's met de Provincie Zuid-Holland en Goes Lyceum
  • Meer elektrisch rijden in Delft met de gemeente Delft en Christelijk Lyceum Delft
  • Verkeersinfarcten rond de school met de Gemeente Almere en Helen Parkhurst
  • Den Haag Fietsstad 2020 met de Gemeente Den Haag en Maris College Belgisch Park
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Kans om samen te werken met Rijkswaterstaat
IkOnderzoekWeg
2 14-11-2016 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.