Oud 15-07-2004, 18:55
Verwijderd
Ik heb even een vraagje.
Er staat hier in de straat voor onze deur een auto al cker 5 maanden gepakkeerd, zonder dat deze uberhaupt van zijn plek is geweest. Tis natuurlijk een openbare parkeerplaats, maar tis best irritant als wij dan 50m verderop onze auto neer moeten zetten. Is er niet iets wat je hier tegen kan doen?

Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 15:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2004, 18:58
Verwijderd
Slopen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-07-2004 @ 19:58 :
Slopen
Jah dat is al gedeeltelijk gedaan door een gedeelte van de allochtone bevolking.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:02
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
ff de politie bellen, dan komen zij kijken en hem weghalen . Hebben wij ook weleens gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:10
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Oeh ja superirritant. Je hebt ook geen idee van wie die auto kan zijn? Ik zou ook de politie bellen. Misschien istie wel gejat en gebruikt om te joy-riden of zo.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:21
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Misschien zit er wel een lijk in ..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:26
Verwijderd
Hebben mijn ouders ook eens gehad; politie gebeld, die gingen bellen naar de eigenaar, hij heeft hem verzet. Geen idee of ze hem verder ook echt kunnen verzetten, op zich mag hij daar natuurlijk gewoon staan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:36
Verwijderd
ok dan bel ik een dezer dagen de politie wel
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:25
Verwijderd
Je moet de milieupolitie hebben, die slepen autowrakken en oude fietsen e.d. weg.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 11:40
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
een gepakkeerde auto? klinkt leuk!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 13:44
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 15-07-2004 @ 20:01 :
Jah dat is al gedeeltelijk gedaan door een gedeelte van de allochtone bevolking.
Verrassend
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 13:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
als de genoemde auto al in puin is gelegd en niet wordt verwijderd dan zal de politie hem weg laten halen wanneer ze erachter komen dat de auto daar staat.

officieel vallen dat soort dingen onder 'wrakken op de openbare weg' de gemeentedienst haalt ze weg nadat de politie zich heeft overtuigd dat de eigenaar het ding niet weg zal halen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 14:18
Ndimension
Ndimension is offline
De politie doet er niks aan, behalve als de auto helemaal kapot is.
Een tijdje terug stond er bij ons maaaaanden lang een auto, waarvan de eigenaar ook weg was. Meerdere malen de politie gebeld, maar die haalden het alleen weg was als de auto helemaal kapot was (ofzo).
Dus tja, onze buurman was helemaal pissed en sloop des nachts op de auto af en stak de banden lek met een mes, sloeg de ruiten in en hamerde er op los. Volgende dag de politie gebeld en een paar uur later was ie weg
Dus als je zeker weet dat de eigenaar niet in de buurt is, ga dan 's avonds even de auto molesteren, de volgende dag de politie bellen en succes is gegarandeerd
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:44
Verwijderd
Mjah er zijn 2 banden lek, en de spiegels zijn eraf. En hier en daar wat krasjes
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 22:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 16-07-2004 @ 16:44 :
Mjah er zijn 2 banden lek, en de spiegels zijn eraf. En hier en daar wat krasjes
simpele oplossing: opkrikken en twee wielen losdraaien en meenemen, dat is over het algemeen genoeg om een auto als 'niet meer te rijden' te beschouwen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:45
Verwijderd
*kijkt nu hoe de auto wordt weggesleept*
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:49
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-07-2004 @ 22:45 :
*kijkt nu hoe de auto wordt weggesleept*
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:51
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Misschien is er wel iemand vermist
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2004, 15:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Grote kans dat die kerel voor een bepaalde tijd weg is. Vaak wordt dan een wat rustiger plekje opgezocht om hem neer te zetten en wordt de auto tijdelijk niet meer verzekerd (het mag officieel niet, je moet hem dan eigenlijk op prive-terrein plaatsen)...

De politie mag een auto wel verplaatsen (of meenemen, dat weet ik niet), als de eigenaar niet binnen bepaalde tijd reageert.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 16:27
Verwijderd
Ja het rare is dat ik van de buren hoorde dat die hadden gebeld naar de politie en dat die auto stond geregistreerd bij iemand hier in de straat
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 22:02
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2004 @ 17:27 :
Ja het rare is dat ik van de buren hoorde dat die hadden gebeld naar de politie en dat die auto stond geregistreerd bij iemand hier in de straat
check het huis, voor hetzelfde geld ligt er al 5 maanden een lijk, kan best dat dat de oorzaak is dat er niet meer met de auto gereden werd.

(hoewel ik werkelijk hoop dat de oorzaak iets minder luguber is)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-07-2004 @ 17:27 :
Ja het rare is dat ik van de buren hoorde dat die hadden gebeld naar de politie en dat die auto stond geregistreerd bij iemand hier in de straat
Dan is de eigenaar dus langdurig niet aanwezig geweest...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-07-2004 @ 22:07 :
Dan is de eigenaar dus langdurig niet aanwezig geweest...
Scherp hoor...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 24-07-2004 @ 23:02 :
check het huis, voor hetzelfde geld ligt er al 5 maanden een lijk, kan best dat dat de oorzaak is dat er niet meer met de auto gereden werd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.