Oud 28-01-2018, 01:37
Spiderman404
Spiderman404 is offline
Hey mensen

Ik ben dus 17 en ik wil het huis uit. Thuis situatie is niet te doen. Ik wordt mishandeldt en verwaarloost. Ik heb nog 4 broers en zussen maar mn ouders laten hun gewoon hun gangetje gaan. Ondertussen mag ik amper het huis uit voor werk. We hebben vaak jeugdzorg en kinderbescherming over de vloer gehad maar dan deden mn ouders natuurlijk poeslief dus daar heb ik ook niks aan. Durf ook niet naar de politie te gaan want mn vader had al een keer een contactverbod en toen is hij me gaan stalken. Dus ik zit eigenlijk gwn vast.

Ik heb dit schooljaar dus verknald hierdoor en moet volgend schooljaar alles zelf betalen. Ik volg een deeltijd studie op een volwassenen school en ben pas 18 in oktober dus heb geen recht op studiefinanciering. Heb wel een baan maar dat is maar zo'n 350 euro per maand. Daar betaal ik misschien net huur voor een kamer voor, maar ik weet wel dat er veel meer bij komt kijken dan dat.

Ik weet niet wat ik moet. Ik hou het echt niet meer uit thuis maar ik kan ook niet weg. Kan ook niet naar vrienden want mn ouders weten waar die wonen en komen dan achter me aan en ik breng liever geen anderen in gevaar. Begeleid wonen gaat ook niet want ze komen eerst bij je thuis kijken en ze gaan natuurlijk direct de conclusie trekken dat alles oke is aangezien mn ouders schijnheilige fuckers zijn.

Heeft iemand ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2018, 03:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Kun je bij hulpinstanties niet aangeven hoe je situatie in elkaar steekt en dat je ouders best wel weten hoe ze zich moeten gedragen wanneer er instanties over de vloer zijn, maar dat dat gedrag niet hetzelfde is als normaal? Verder Kun je bij de politie aangeven dat je vader je de vorige keer gestalkt heeft, mocht je toch weer hulp zoeken.

Heb je nu nog contact met een hulpverlener? Want dan Kun je aan hem of haar hulp vragen hiervoor.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2018, 11:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je hoeft je mond niet te houden, zeker niet als je mishandeld wordt. Als het weer eens mis is thuis mag je best 112 bellen. Dat helpt namelijk om een dossier op je bouwen, zodat die instanties ook wel zien dat je ouders mooi weer spelen. Je kunt ook eens met de huisarts gaan praten, die kan ook helpen en heeft zwijgplicht. Je ouders komen er dan dus niet achter dat je met hem/haar gepraat hebt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Uit huis gaan.
MarcWeller
3 18-11-2013 01:46
Psychologie Zusje niet uit kunnen staan
Denise_kaas
23 26-05-2013 23:05
Psychologie Thuissituatie is ondraaglijk! Het sloopt mij enorm.
Ronaldox
15 05-12-2008 00:50
Psychologie Uit huis?
Romie
21 14-10-2005 20:01
Psychologie Dringend: uit huis gezet !
Captain
36 27-12-2001 23:38
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.