Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2004, 22:49
memory
Avatar van memory
memory is offline
Ik heb het laatste anderhalf jaar Politieke en Sociale Wetenschappen gestudeerd, maar daar ben ik mee gestopt. Nu weet ik niet of ik ooit nog wil verder studeren, maar het eerste jaar iig niet. Voor dit jaar zoek ik dus een job, en ik had gedacht aan enqueteur/interviewer. Dat is dus ofwel telefonisch ofwel face-to-face vragenlijsten afnemen bij mensen over allerlei onderwerpen.
Nu zou ik graag hierover wat meer informatie willen hebben, liefst van mensen die deze job doen of gedaan hebben, of iemand kennen die deze job doet.
Wat zou ik willen weten: Wat zijn de voor- en nadelen? Wat houdt de job precies in? Hoeveel betaalt het? Welke vereisten moet je ervoor hebben? etcetera Als iemand mij hierover wat kan vertellen zou ik heel wat verder geholpen zijn.
Alvast bedankt.
__________________
Laten we de dingen bij hun naam noemen. Laat ons, als het slecht is, zeggen: slecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 00:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
In deze topic kun je alvast het een en ander over NIPO lezen. Misschien heb je daar wat aan...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:12
memory
Avatar van memory
memory is offline
Ja, dank je. Nu heb ik al een beetje een idee hoe het gaat. Meer reacties zijn nog steeds welkom.
__________________
Laten we de dingen bij hun naam noemen. Laat ons, als het slecht is, zeggen: slecht.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 23:18
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Verdient makkelijk, maar telefonisch enqueteren zou ik ab!so!luut! afraden. Tis afstompend werk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.