Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2005, 22:15
Hongaar
Hongaar is offline
Pfff. Feyenoord had wel een betere verdediger kunnen halen dan die Vlaar. Want volgens mij wordt Vlaar een beetje overschat
Advertentie
Oud 28-12-2005, 22:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-12-2005 @ 22:09 :
Attentie! Lantaarnpaal te koop!:

Aelbrecht en MVV mogelijk uit elkaar

De Belg Kristof Aelbrecht en MVV gaan waarschijnlijk uit elkaar.

De 24-jarige aanvaller komt in Maastricht nauwelijks aan spelen toe. MVV-trainer Andries Jonker geeft de voorkeur aan Ibad Muhammadu en Harrie Gommans. Aelbracht hoopt daarom op een nieuwe club. ’ Wij hebben daar begrip voor. Als een club zich voor hem meldt, dan zal MVV meewerken aan een overgang’, zegt Jonker. Aelbrecht speelde eerder voor Vitesse en Helmond Sport en verkaste twee jaar geleden naar MVV.


Tja, vind het niet erg, hij brak totaal geen potten in die anderhalf jaar. Het enige nadeel is dat onze toch al niet brede selectie met het vertrek van Deelkens en Aelbrecht alsmaar krapper wordt.
haha, als hij maar niet terug komt naar Arnhem
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 28-12-2005, 22:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Hongaar schreef op 28-12-2005 @ 23:15 :
Pfff. Feyenoord had wel een betere verdediger kunnen halen dan die Vlaar. Want volgens mij wordt Vlaar een beetje overschat
Daar zit ik inderdaad ook aan te denken. Zes wedstrijden in het eerste van AZ en hij werd al opgeroepen door Marco dacht ik? Vervolgens heeft hij niet veel goede wedstrijden meer gespeeld. Ging een beetje erg snel met hem als je het mij vraagt. Door die vroege oproep in Oranje wilde hij meteen al weg en zo. Met alle respect, het zal zeker een goede voetballer zijn, maar als je het mij vraagt heeft-ie te weinig wedstrijden gevoetbald om te zeggen dat het al echt een "grote" is en hoger op moet.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-12-2005, 23:42
Supreme Dutch
11 wedstrijden! Die baas is al meer in het nieuws geweest in een half jaar dan menig toto-voetballer in zn gehele carriere..
Oud 29-12-2005, 00:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Hongaar schreef op 28-12-2005 @ 23:15 :
Pfff. Feyenoord had wel een betere verdediger kunnen halen dan die Vlaar. Want volgens mij wordt Vlaar een beetje overschat
Mee eens
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-12-2005, 08:55
Wawl
Wawl is offline
En dan nog, Scheringa wilde hem pertinent niet naar Ajax laten gaan, maar wel naar Feyenoord?
__________________
Wauwel.
Oud 29-12-2005, 09:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Wawl schreef op 29-12-2005 @ 09:55 :
En dan nog, Scheringa wilde hem pertinent niet naar Ajax laten gaan, maar wel naar Feyenoord?
Voor ons zit er wel een verschil tussen Feyenoord en 020 hoor...
Niet dat ik blij ben dat ie naar Feyenoord gaat, maar alles is beter dan 020. Persoonlijk denk ik dat het toch beter was geweest als ie geduld had gehad en bij AZ was gebleven. Maar na de laatste ontwikkelingen was dat natuurlijk niet meer mogelijk.

En Ron heeft inderdaad sinds de de zomerstop, eigenlijk sinds zijn blessure, geen goeie wedstrijd meer gespeeld. Daarom snapte ik zijn reactie ook niet dat ie op de bank zat. Als je niet goed speelt en je hebt Mathijsen, Opdam en Jaliens voor je (allemaal internationals) is dat toch geen schande? Juist door je ten koste van hen je in de basis te spelen laat je zien dat je echt wat waard bent...
Maar goed, ik wens hem veel succes bij Feyenoord. Al zal ik hem nu wel zelden meer spreken.
__________________
Zuur...
Oud 29-12-2005, 11:31
Fides
Fides is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-12-2005 @ 10:52 :
020blabla
Mensen die 020 ipv Ajax ( of 010 ipv van Feyenoord) schrijven zijn zielig.
Oud 29-12-2005, 11:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fides schreef op 29-12-2005 @ 12:31 :
Mensen die 020 ipv Ajax ( of 010 ipv van Feyenoord) schrijven zijn zielig.
Brain-damage hè.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-12-2005, 12:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fides schreef op 29-12-2005 @ 12:31 :
Mensen die 020 ipv Ajax ( of 010 ipv van Feyenoord) schrijven zijn zielig.
Ik vind de mensen die erop reageren/zich erdoor aangesproken voelen minstens net zo zielig.
__________________
Zuur...
Oud 29-12-2005, 13:44
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Ach, als ie eindelijk weer rust in zn kop krijg, kan het een hele goede worden en zijn
Wotte-effect; wotte weg, goede speler komt
en de telegraaf meldde dat ie 1 milj. heeft gekost
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Oud 29-12-2005, 14:24
one.
one. is offline
Brain-Damage, vind je het bedrag dat Feyenoord betaald heeft(€ 1.000.000) voldoende of te laag?
__________________
.
Oud 29-12-2005, 14:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 29-12-2005 @ 15:24 :
Brain-Damage, vind je het bedrag dat Feyenoord betaald heeft(€ 1.000.000) voldoende of te laag?
Als dat het officiele bedrag is (wat me sterk lijkt) dan vind ik dat natuurlijk veel te laag... Vorige week zou hij nog voor 3,5 miljoen vertrekken naar de Spurs. Dat vond ik een redelijk bedrag.
__________________
Zuur...
Oud 29-12-2005, 14:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-12-2005 @ 15:33 :
Als dat het officiele bedrag is (wat me sterk lijkt) dan vind ik dat natuurlijk veel te laag... Vorige week zou hij nog voor 3,5 miljoen vertrekken naar de Spurs. Dat vond ik een redelijk bedrag.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-12-2005, 14:36
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-12-2005 @ 15:35 :
Jij bent eigenlijk best een triest figuur...
Zit de uitschakeling je nog dwars?
__________________
Zuur...
Oud 29-12-2005, 16:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind 1.000.000 geen laag bedrag voor een speler die maar liefst 11 wedstrijden ervaring heeft.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-12-2005, 16:48
squat
squat is offline
Is het ook niet. Vooral als je bedenkt dat hij een jeugdcontract heeft en maar €35.000 per jaar verdient.

En wat is die Scheringa toch ook een hypocriete oplichter. Voor Ajax kost Vlaar 3,5 miljoen euro - oftewel 100 jaarsalarisen - en word een bod van 1,5 miljoen euro afgeslagen. Maar Feyenoord mag hem meenemen voor 1 miljoen euro. Scheringa heeft er blijkbaar geen problemen mee om over de rug van een 20-jarige jongen een smerig spelletje te spelen.

Ik heb meedelijden met Vlaar voor al deze ellende maar ben blij voor hem dat hij die huichelachtige club heeft verlaten.
Oud 29-12-2005, 16:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-12-2005 @ 15:36 :
Jij bent eigenlijk best een triest figuur...
Zit de uitschakeling je nog dwars?
Die uitschakeling heeft mij nooit dwarsgezeten. Dat jij 1.000.000 euro een "te laag bedrag" vindt, vind ik echter getuigen van gruwelijk weinig inzicht op elk relevant raakvlak.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-12-2005, 16:54
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
squat schreef op 29-12-2005 @ 17:48 :
Is het ook niet. Vooral als je bedenkt dat hij een jeugdcontract heeft en maar €35.000 per jaar verdient.

En wat is die Scheringa toch ook een hypocriete oplichter. Voor Ajax kost Vlaar 3,5 miljoen euro - oftewel 100 jaarsalarisen - en word een bod van 1,5 miljoen euro afgeslagen. Maar Feyenoord mag hem meenemen voor 1 miljoen euro. Scheringa heeft er blijkbaar geen problemen mee om over de rug van een 20-jarige jongen een smerig spelletje te spelen.

Ik heb meedelijden met Vlaar voor al deze ellende maar ben blij voor hem dat hij die huichelachtige club heeft verlaten.
Wat een gelul...
Er zijn nergens bedragen genoemd door beide partijen niet, wie zegt dat de Telegraaf het juiste bedrag noemt?
En niet beginnen over het salaris van Vlaar, want hij had maanden terug al een volwaardig contract kunnen teken voor 3 of voor 5 jaar.

En de ellende is eigenlijk ook wel een beetje door Ron zelf (of zijn zaakwaarnemer) veroorzaakt natuurlijk.
__________________
Zuur...
Oud 29-12-2005, 17:34
squat
squat is offline
Die bedragen zullen toch wel redelijk in de buurt komen. Feyenoord betaald in ieder geval lang geen 3,5 miljoen want dat heeft Feyenoord waarschijnlijk niet eens.

En hij had maanden geleden al een verbeterd contract kunnen tekenen? Dus? Onder van gaal komt hij waarschijnlijk niet aan minuten toe. Tot nu toe heeft hij Opdam, Mathijsen, Jaliens en De Zeeuw voor zich als centrale verdedigers. Hij is 20, wil wedstrijden spelen en heeft een aflopend jeugdcontract. Waarom zal hij tekenen als hij weet hoe anderen tegen worden gewerkt wanneer ze willen vertrekken zoals Landzaat en Kromkamp al hadden ondervonden.

Vlaar wou graag naar Ajax en door Scheringa's persoonlijke vete met Ajax (v. Geel) gaat dat nu niet door en moet hij genoegen nemen met Feyenoord. Dat hij daar naartoe gaat wil toch wel zeggen dat de situatie wat hem betreft onhoudbaar is. Scheringa houdt anderen graag aan hun contract, maar waneer anderen (V. Geel) dat doen dat dan breekt de hel los.
Oud 29-12-2005, 21:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Blijkbaar heeft het weinig zin te discussieren met de hypocriete visie van Brain-Damage, AZ zal nooit iets fout kunnen doen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-12-2005, 22:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-12-2005 @ 22:07 :
Blijkbaar heeft het weinig zin te discussieren met de hypocriete visie van Brain-Damage, AZ zal nooit iets fout kunnen doen.
Ach, dat hebben we allemaal wel een beetje. Dat Brain-Damage nog een beetje blind van liefde is, kan hij niets aan doen. Dat wordt later wel minder
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-12-2005, 23:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 28-12-2005 @ 23:41 :
haha, als hij maar niet terug komt naar Arnhem
Hij wordt de vervanger van Amoah!


MVV heeft interesse in de Belgische spits Gunther Thiebaut

Zulte-Waregem heeft zijn oog laten vallen op Gunther Thiebaut (28 jaar). Spits en club hadden alvast een constructief gesprek. Thiebaut speelt bij de Duitse tweedeklasser FC Saarbrücken. Met die club heeft hij nog een contract tot in 2009. Ook MVV (Nederlandse 2e klasse) heeft belangstelling voor Thiebaut

Bron : Belgische teletekst

Weet niet of dit waar is. Verder zijn er nog geruchten dat de jonkies Laurent Castelana en Ramon Voorn (zoon van ex-assistent-trainer van Fortuna Sittard Cookie Voorn) een profcontract hebben getekend. Goed nieuws als dit waar is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 23:06.
Oud 30-12-2005, 12:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Volgens het AD is Lokhoff ontslagen, is hij nog eerder dan Roks en Coolen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 30-12-2005, 12:16
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ krijgt 50% van volgende transfer Vlaar

Ajax is tot het laatste moment toch nog nauw betrokken geweest bij de onderhandelingen over Ron Vlaar. Nadat een overgang naar Tottenham Hotspur afketste en Feyenoord zich meldde, kregen de Amsterdammers een nieuwe kans om de voorstopper, die aanvankelijk graag naar Ajax wilde, in te lijven.

Ajax verhoogde zelfs het eerdere bod van 1 miljoen euro met enkele tonnen. Feyenoord was echter bereid verder te gaan, waardoor Vlaar uiteindelijk voor iets meer dan 2 miljoen alsnog naar Rotterdam verkaste. Tevens bedong AZ een hoog percentage (50 procent) van een eventuele transfer van Vlaar in de toekomst naar het buitenland.
AZ mag zeker niet klagen met deze deal...
__________________
Zuur...
Oud 30-12-2005, 16:14
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 30-12-2005 @ 13:16 :
AZ mag zeker niet klagen met deze deal...
Ja, want Feyenoord staat bekend om spelers die voor grote bedragen weggaan. Bij PSV of Ajax was hij dan beter af geweest met zo'n deal.
__________________
.
Oud 30-12-2005, 16:17
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 30-12-2005 @ 17:14 :
Ja, want Feyenoord staat bekend om spelers die voor grote bedragen weggaan. Bij PSV of Ajax was hij dan beter af geweest met zo'n deal.
Daarnaast zal Feyenoord hem niet zo snel laten gaan, alleen voor een recordbedrag (bijwijze van spreken natuurlijk).
Zou natuurlijk 'niet prettig' zijn als ie na die 3,5 jaar transfervrij zou vertrekken.
__________________
Zuur...
Oud 30-12-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-12-2005 @ 00:01 :
Hij wordt de vervanger van Amoah!


MVV heeft interesse in de Belgische spits Gunther Thiebaut

Zulte-Waregem heeft zijn oog laten vallen op Gunther Thiebaut (28 jaar). Spits en club hadden alvast een constructief gesprek. Thiebaut speelt bij de Duitse tweedeklasser FC Saarbrücken. Met die club heeft hij nog een contract tot in 2009. Ook MVV (Nederlandse 2e klasse) heeft belangstelling voor Thiebaut

Bron : Belgische teletekst
Lijkt me straf dat MVV die speler dan binnenhaalt... Zulte doet het erg goed in eerste (ondanks dat ze pas gepromoveerd zijn), spelen mooi voetbal én het is een Belg.
Daarbij had ik ergens gelezen dat ze ongeveer rond zijn...
Oud 30-12-2005, 19:14
baas
Avatar van baas
baas is offline
Peersman en Assou-Ekotto eerste versterkingen voor Willem II

Willem II heeft zich versterkt met twee nieuwe spelers, Tristan Peersman komt over van het Belgische RSC Anderlecht en Mathieu Assou-Ekotto komt over van Standard Luik. De Belgische, 26 jarige Peersman is viervoudig international en stond de afgelopen 4 jaar onder contract bij RSC Anderlecht. Peersman zal met Zois en Moens het duel aangaan om de positie van eerste keeper. Peersman tekent een contract voor 2,5 jaar.

De 27 jarige verdedigende middenvelder Assou-Ekotto tekent eveneens een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar. De fransman had nog een contract bij RSC Anderlecht tot het einde van dit seizoen. In een wedstrijd van het belofteteam liep Assou-Ekotto een rode kaart op die hem 2 wedstrijden schorsing opleverde. In tegenstelling tot eerdere berichten is nog niet duidelijk of de schorsing ook overgenomen zal worden door de KNVB. Willem II rekent op zijn inzet direct vanaf de eerste competitiewedstrijd.

In aanloop naar de 2e seizoenshelft wil Willem II nog één versterking realiseren in de verdediging. Tevens overweegt de technische staf om de huidige eerste selectie uit te breiden met enkele spelers uit het belofteteam. Vanaf 2 januari melden de eerste spelers en technische staf zich weer voor de eerste trainingen, waarna op 5 januari de voltallige selectie compleet zal zijn ter voorbereiding op het belangrijke duel tegen Heracles op 11 januari a.s.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 30-12-2005, 19:31
Verwijderd
Assou-Ekotto speelde bij Standard, niet Anderlecht...
Oud 30-12-2005, 20:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Spare schreef op 30-12-2005 @ 18:12 :
Lijkt me straf dat MVV die speler dan binnenhaalt... Zulte doet het erg goed in eerste (ondanks dat ze pas gepromoveerd zijn), spelen mooi voetbal én het is een Belg.
Daarbij had ik ergens gelezen dat ze ongeveer rond zijn...
Nee, denk inderdaad niet dat-ie naar ons toe komt.

En Willem II blijft zich maar versterken... het is dat ze in zo'n negatieve spiraal zitten en zoveel geblesseerden hebben, anders hadden ze die aankopen toch niet nodig lijkt me?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-12-2005, 20:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Spare schreef op 30-12-2005 @ 20:31 :
Assou-Ekotto speelde bij Standard, niet Anderlecht...
staat er toch ook?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 30-12-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
baas schreef op 30-12-2005 @ 20:14 :

De 27 jarige verdedigende middenvelder Assou-Ekotto tekent eveneens een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar. De fransman had nog een contract bij RSC Anderlecht tot het einde van dit seizoen.
Ik had het bovenste stuk niet goed doorgelezen, hier stond het verkeerd aangegeven...
Oud 31-12-2005, 17:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Cziommer wordt in verband gebracht met Roda. Ik heb wel een zwak voor hem, harde werker, technisch ook wel begaafd, en kan als geen ander een wedstrijd omdraaien/anderen motiveren. Hij is alleen verschrikkelijk blessuregevoelig.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-12-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-12-2005 @ 00:01 :
Hij wordt de vervanger van Amoah!


MVV heeft interesse in de Belgische spits Gunther Thiebaut

[i]Weet niet of dit waar is. Verder zijn er nog geruchten dat de jonkies Laurent Castelana en Ramon Voorn (zoon van ex-assistent-trainer van Fortuna Sittard Cookie Voorn) een profcontract hebben getekend. Goed nieuws als dit waar is.
Ramon Voorn is best wel goede voetballer, vroeger vaker tegen gespeeld, toen hij nog bij PSV speelde.
Maar weet jij toevallig of Danny Schreurs al een contract heeft getekend bij MVV? Want ik vind het wel een goede voetballer.
Oud 01-01-2006, 15:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Manchester United-speler David Jones speelt de rest van het seizoen voor NEC. De middenvelder zal door de Mancunians worden verhuurd tot het eind van het seizoen. Jones is nu verhuurd door Manchester aan Preston North End.

Dat meldt de officiële website van Preston North End. De 21-jarige speler van Engeland onder 21 speelt tot op heden uitstekend voor Preston. In 25 wedstrijden scoorde hij in 3 wedstrijden de winnende goal.
Het zal wel betekenen dat Barreto verkocht is

Maar het schijnt wel een goeie te zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-01-2006, 22:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 31-12-2005 @ 20:42 :
Maar weet jij toevallig of Danny Schreurs al een contract heeft getekend bij MVV? Want ik vind het wel een goede voetballer.
Danny Schreurs moet het talent worden dat er aan zit te komen. Hij is pas 18 of zo, aanvaller, speelt voornamelijk bij Jong MVV op dit moment. Heeft nog geen profcontract, maar heel soms zit-ie al op de bank bij het eerste als we veel spelers missen. Maar het moet in ieder geval een leuk spelertje voor de toekomst zijn ja.

Bodnar en Filipovic gaan weg bij Aken-Noord. Hebben ze dus geen rechts-back / rechtshalf meer, verdomme, nu gaan ze natuurlijk achter onze Alex Bryssinck aan!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-01-2006, 10:24
secrit_D
Avatar van secrit_D
secrit_D is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-01-2006 @ 23:13 :

Bodnar en Filipovic gaan weg bij Aken-Noord. Hebben ze dus geen rechts-back / rechtshalf meer, verdomme, nu gaan ze natuurlijk achter onze Alex Bryssinck aan! [/B]


Begin dit seizoen wou PSV filipovic nog hebben als linksback, maar was toen 'te belangrijk voor het team'. Voetbal kan rare wendingen nemen
Oud 02-01-2006, 11:14
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Cees Lok zal waarschijnlijk de nieuwe trainer van NAC worden.

Bron:

Cees Lok is de nieuwe trainer van NAC, club en trainer zijn er onderling uit. NAC is met nec nog in onderhandeling over een afkoopsom voor de trainer. nec voorzitter van delft: `NAC heeft een verzoek gedaan om te mogen onderhandelen. Maar wij zijn wel vasthoudend in onze eis dat er geld op tafel moet komen. Als de zaak andersom zou spelen, moeten wij als club ook betalen`

AD zegt verder het volgende: Op de vraag of het overhaaste vertrek van Lok nu in een ander daglicht is komen te staan, wilde de NEC-preses geen direct antwoord geven. Maar de overstap naar NAC komt nu wel erg ’toevallig’ over.

In NAC-kringen is wel vreemd opgekeken dat directeur Theo Mommers aan sponsors dit weekeinde het nieuws over de opvolger van Lokhoff al liet uitlekken. De spelers weten formeel nog van niets en de club is nog volop in onderhandeling met NEC. Het lijkt een ongebruikelijke handelwijze voor een betaald voetbalclub die juist dit seizoen veel kritiek te verduren kreeg over de communicatie tussen de leiding en de achterban.

Als NEC voet bij stuk houdt en een flinke afkoopsom verlangt, hangt er aan de omwenteling in Breda een flink kostenplaatje. Jan Reker (directeur van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal) onderhandelde de afgelopen dagen namens Lokhoff over het afkopen van diens nog anderhalf jaar doorlopende verbintenis. Daarnaast moet NAC ook Lokhoffs assistent Nico van Zoghel, die tegelijk op straat werd gezet, uitbetalen.

Cees, welkom, en nogmaals heel veel succes!


Bron : AD, de Rat

Een raar verhaal, ik vind dat NAC geen zak te maken heeft met die afkoopsom maar dwaze verhalen en een kutbeleid zitten onlosmakelijk verbonden met de club NAC dus: whatever...

edit: Neem Babos mee.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 11:21.
Oud 02-01-2006, 11:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Er zijn twee opties. Of Lok neemt de kosten zelf op zich of NAC doet dat. Ik had overigens wel verwacht dat Lok naar NAC zou gaan, de naam scheelt maar één letter, dan kan hij het misschien nog onthouden ook
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-01-2006, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-01-2006 @ 12:36 :
Er zijn twee opties. Of Lok neemt de kosten zelf op zich of NAC doet dat. Ik had overigens wel verwacht dat Lok naar NAC zou gaan, de naam scheelt maar één letter, dan kan hij het misschien nog onthouden ook
Er hoeft niks betaald te worden aan NEC toch? Of heet NEC het ontslag van Lok niet aanvaard?

NAC heeft al geld moeten betalen aan v. Zoghel en Lokhoff, dus lijkt me sterk dat ze dan ook nog gaan betalen voor een nieuwe trainer terwijl er meerdere, gratis goede opties zijn..

Mijn mening: Ik heb geen idee wat ik van hem moet verwachten. Hij heeft het natuurlijk goed gedaan bij nec, maar het is maar de vraag of dat ook bij NAC lukt natuurlijk. Ik kijk nog even de kat uit de boom.
Dit seizoen eerst nog maar eens proberen de play-offs te halen!
Oud 02-01-2006, 14:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 02-01-2006 @ 15:42 :
Er hoeft niks betaald te worden aan NEC toch? Of heet NEC het ontslag van Lok niet aanvaard?
Voorzover ik weet heeft er nog geen ontbinding plaatsgevonden. Lok moet een pittige boete betalen als hij "ontslag neemt", dus die zal liever hebben dat NAC die kosten op zich neemt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-01-2006, 14:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ADO Den Haag heeft met Ronildo Tininho – een mondeling akkoord bereikt, waardoor de middenvelder met ingang van het seizoen 2006/2007 voor twee seizoenen zal uitkomen voor de residentieclub. De Braziliaan komt transfervrij over van NEC.

De 28-jarige Tininho zal in de loop van deze week worden gekeurd, waarna bij goedkeuring de overeenkomst zal worden getekend.

Tininho maakte in het seizoen 1998/1999 bij Feyenoord zijn debuut in de Nederlandse Eredivisie. In totaal kwam hij drie seizoenen uit voor de club uit Rotterdam-Zuid, waarin hij in 49 competitiewedstrijden één keer wist te scoren. Vervolgens verdedigde hij twee seizoenen de kleuren van RBC Roosendaal (58 competitiewedstrijden; één doelpunt), waarna hij de overgang maakte naar N.E.C. Gedurende anderhalf seizoen in Nijmeegse dienst speelde hij in totaal 50 competitiewedstrijden waarin hij vijf keer scoorde.
Wat een lul hé
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-01-2006, 14:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Met NAC is nu ook een overeenkomst, in ieder geval is één ding duidelijk, het zaakje stinkt en dat wordt Lok aangerekend. Die is hier niet meer welkom, heb ik het vermoeden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-01-2006, 15:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het gerucht gaat dat AZ twee weken terug een orienterend gesprek met Theo Janssen heeft gehad. De 24-jarige middenvelder van Vitesse zou gevolgd worden door AZ in verband met het hoogstwaarschijnlijk stoppen van Buskermolen en Van Galen.

Een hele goeie voetballer natuurlijk. Al ben ik niet zo'n fan van het 'type' Theo Janssen... Maar natuurlijk zal het een versterking zijn. Ben benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld.
__________________
Zuur...
Oud 02-01-2006, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-01-2006 @ 15:55 :
Met NAC is nu ook een overeenkomst, in ieder geval is één ding duidelijk, het zaakje stinkt en dat wordt Lok aangerekend. Die is hier niet meer welkom, heb ik het vermoeden.
Toch zit er iets achter denk ik, waar niemand behalve de mensen binnen NEC en Cees Lok zelf, van weten.
Oud 02-01-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-01-2006 @ 16:11 :
Het gerucht gaat dat AZ twee weken terug een orienterend gesprek met Theo Janssen heeft gehad. De 24-jarige middenvelder van Vitesse zou gevolgd worden door AZ in verband met het hoogstwaarschijnlijk stoppen van Buskermolen en Van Galen.

Een hele goeie voetballer natuurlijk. Al ben ik niet zo'n fan van het 'type' Theo Janssen... Maar natuurlijk zal het een versterking zijn. Ben benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld.
Louis gaat Theo aan de Dieet-shakes zetten denk
Oud 02-01-2006, 16:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dit heb ik op bsiderats gelezen:

Cees Lok is vertrokken bij NEC omdat hij door het bestuur gedwongen werd om buitenlandse spelers op te stellen omdat de sponsoren hierom riepen. Bij NEC zitten veel anonieme geldschieters die NEc zo nu en dan geld verstrekken om spelers te halen en te financieren. deze geldschieters hadden bij het bestuur aangedrongen op het opstellen van deze spelers. Lok heeft dit geweigerd omdat hij vond dat de spelers geen meerwaarde zouden vormen binnen de selectie. Daarbij de toevoeging dat HIj de trainer is, en dat hij bepaald wij er op het veld staan en wie niet. Dat bepaalt de trainder en niet de mensen in de sky.boxen. Hiermee is een conflict onstaan waarna Lok zijn conclusie getrokken heeft. Hij voelde zich in de steek gelaten door het bestuur en is daarom opgestapt. De reden dat hij gewacht heeft met het vertellen van dit gebeuren is om onrust onder de club te vermijden. Cees Lok is een man met verstand, want had hij dit verhaal de dag erna verteld, dan was het bestuur gelyncht door woedende supporters.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-01-2006, 17:58
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Kromkamp zeker van Reds na ja-woord Josemi

Oranje-international Jan Kromkamp kan deze week de laatste plooien van zijn overgang naar Liverpool afronden, nu zijn 'ruilpartner' Josemi ook zijn ja-woord heeft gegeven aan Villarreal.
Kromkamp was al akkoord met Liverpool over een verbintenis tot medio 2010, en ook de clubs hadden elkaar al gevonden in de ruil van de backs. Het was wachten op het ja-woord van Josemi, die met Villarreal tot een vergelijk moest komen. Kromkamp wilde pas juichen als zijn Spaanse 'ruil'-partner ook zijn fiat had gegeven.

Die hobbel is genomen, getuige de presentatie van Josemi bij Villarreal. 'Mijn familie en ik zijn erg blij weer terug te zijn in Spanje', vertelde de Spaanse back, die een contract tot medio 2010 tekende. 'Ik ben Villarreal dankbaar voor deze kans. Ik heb bij Liverpool niet de kansen gekregen die ik had verwacht te krijgen. Nu wil ik mijn vorm terugkrijgen, zoals ik die bij Málaga heb laten zien.'

Voor Kromkamp geldt een vergelijkbaar verhaal. De international dreigde in de vergetelheid te raken na zijn overgang naar Villarreal, waar hij nauwelijks aan spelen toekwam. Om zijn plaats in Oranje niet kwijt te raken wilde de back graag naar een club waar hij wel aan spelen toekomt. Bij Liverpool lijkt hij meer kans van slagen te hebben. Dinsdag wordt Kromkamp waarschijnlijk gepresenteerd op Anfield Road.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 02-01-2006, 21:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
secrit_D schreef op 02-01-2006 @ 11:24 :
Begin dit seizoen wou PSV filipovic nog hebben als linksback, maar was toen 'te belangrijk voor het team'. Voetbal kan rare wendingen nemen
Nee, die mensen van Aken-Noord zijn gewoon raar.

GMB, al geruchten voor een nieuwe trainer voor NEC? Misschien iets voor Maaskant of zo?

MVV heeft een nieuwe doelman op het oog na het vertrek van Deelkens. Weer een Belg:

MVV hervat op dinsdag 3 januari om 10.00 uur de training. Doelverdediger Dimitri Habran zal één van de spelers zijn die het trainingsveld betreden. De 30-jarige Habran kwam eerder uit voor Standard Luik, KV Mechelen, KV Oostende en speelde het laatste halfjaar voor het Griekse Doxa Drama.

Bron: www.mvv.nl

+ De interesse in die Belgische spits van FC Saarbrucken is ook bevestigd. Verder is de Franse testspeler Ohmar voor de tweede keer op proef. Linksbuiten, kunnen we wel gebruiken. Ach ja, komende vrijdag in de oefenwedstrijd tegen Lierse zullen we het wel zien.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.