Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2008, 21:57
Verwijderd
hahaaaa epic win
Advertentie
Oud 16-02-2008, 22:23
Verwijderd
lol
tovenaar
ik moet ook nog even kijken op wie ik ga stemmen.
Oud 17-02-2008, 12:10
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
het spel is echt dood ofzo. Saai! Niemand post theorieen *spookt rond* Ik zou echt graag al mijn theorieen posten, maar ik ben dood en jullie niet. Doe es wat
Oud 17-02-2008, 12:19
Verwijderd
ik was even alles aan het nalezen sorry hoor (hihihi )

weer niemand opgegeten, hahaha . heel netjes. zouden de wolven dan twee keer dezelfde hebben geprobeerd te eten of niet? en wie dan? frustrerend om dat soort dingen niet te weten. ik vind het ook heel frustrerend dat ik niet weet wie de ziener is. straks ga ik er helemaal van uit dat speler X de ziener is en ga ik af op zijn of haar posts en dan blijkt het gewoon wolf nummer 3 te zijn. maar goed.

Citaat:
*huilt een laatste keer naar haar wolvenzusjes*
wat gezegd werd over weerwolfzusjes is denk ik een voor ons gunstige verspreking. ik denk dus ook dat we met vier vrouwelijke wolven te maken hebben. dat zou echter kazet, eos, martino en coolkast meteen vrijpleiten.

Citaat:
Ik weet niet zo goed op wie ik moet stemmen... ik vind zoemzoem nog steeds verdacht, maar AllureV ook. Ik ga denk ik maar voor AllureV.
Citaat:
Ik vind Eye of Sauron nog steeds verdacht, maar ik kan niet echt goede redenen geven waarom.
ik vind eos niet echt heel erg verdacht, ook mede door de female-wolf theorie, dus ik denk dat ik met kazet meega voor zoemzoem of allure V. ik denk eigenlijk voor zoemzoem. ook al zei ik dat ik zoemzoem niet meer verdacht vorige ronde, als ik nu alles bij elkaar bekijk, zou ze een goede kandidaat wolf kunnen zijn.
Oud 17-02-2008, 12:25
Verwijderd
ik denk eigenlijk dat allure V en zoemzoem allebei wolf zijn. hoe mooi zou het zijn om tussen die twee dan gelijkspel uit te lokken? (niet dat dit echt te doen is, maar het lijkt me gewoon een legendarische ronde )
Oud 17-02-2008, 12:39
Verwijderd
qft zonder quoute

ik denk dat zoemzoem iedergeval wolf is.

Het zit wel de hele tijd in mijn hoofd of Krynn gewoon dom bezig, of dat ze het expres deed. lastig.
ik stem op zoemzoem

zoemzoem
coolkast
Oud 17-02-2008, 12:47
Verwijderd
Mijn stem gaat sowieso naar zoemzoem of AllureV, weet nog niet welke. Eigenlijk neig ik nu meer naar AllureV, maar dat is een onderbuikgevoel.
Gelijkspel tussen twee wolven zou wel heel gaaf zijn ja maar het lijkt me niet verstandig om dat echt te gaan proberen
Oud 17-02-2008, 12:55
Lethe
Lethe is offline
Ik denk dat Kazet Nagorra in ieder geval wolf is, omdat hij bij zijn verdenkingen weinig theorieën post, eigenlijk überhaupt weinig post waardoor hij verdacht zou kunnen lijken. Wat Krynn zei over haar wolvenzusjes lijkt me een misleidende uitspraak.

Ik maak me hier nu vast heel verdacht mee, maar dat moet dan maar.
__________________
Nice
Oud 17-02-2008, 12:55
Verwijderd
ja, dat zou ik ook zeggen als ik verdacht werd
Oud 17-02-2008, 12:56
Verwijderd
Er zijn wel meer mensen die weinig gepost hebben, waarom ben dan juist ik verdacht.
Oud 17-02-2008, 12:57
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hmm. De posts van Krynn is niet veel zinnigs uit te halen. Ik heb ook nog die van LL de verrader doorgelezen maar die heeft eigenlijk niet veel verraden want hij zei nooit wat. Achteraf gezien ook een verraderstactiek dus

Zoemzoem vind ik eigenlijk niet echt verdacht meer, want zij was één van de eersten die met Krynn kwam.
Coolkast blijft ik verdacht vinden. Hij post vreemd vind ik.
Maar ik ga denk ik deze ronde voor iemand die volgens mij nog niet eerder is genoemd: Katje.
Ik begin namelijk het idee te krijgen dat zij de hele tijd bezig is om de schapen te beïnvloeden. Ik denk dat de female wolf theorie best eens zou kunnen kloppen, maar dat Sterrenmeisje en Katje de wolven zijn, en niet zoemzoem en AllureV.
Hoewel Coolkast en Katje ook nog zou kunnen.
iig, Katje it is.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-02-2008, 13:00
Verwijderd
dat vind ik echt gemeen!! ik ben zo lief en onschuldig

(op zich heb je wel enigszins gelijk eos, behalve dan dat coolkast sowieso niet female is hihiihi. maar katje is idd een beetje meewaaierig. ik dacht trouwens niet dat zoemzoem als eerste met krynn kwam. en sowieso, als wolf strooide ik ook overal allemaal namen rond hehehe. op één of andere manier vind ik katje alleen niet zo heel erg verdacht. geen onderbouwing helaas )
Oud 17-02-2008, 13:01
Verwijderd
ow ja, wel een onderbouwing: ik dacht dat ze de ziener was

[edit] maar daar heb ik dus ook weer geen onderbouwing voor


maar, omdat, want, dus:

katje
eos

allure V
kazet (?)
katje (?)

zoemzoem
coolkast
sterrenmeisje (hoogst waarschijnlijk)

kazet
allure V (?)

Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 13:37.
Oud 17-02-2008, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ik begin namelijk het idee te krijgen dat zij de hele tijd bezig is om de schapen te beïnvloeden.
En ik vond mezelf juist een schaap -_-
Oud 17-02-2008, 13:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Er zijn wel meer mensen die weinig gepost hebben, waarom ben dan juist ik verdacht.
Ik vond je al eerder verdacht vanwege je uitspraak over het wachten met theorieën te posten tot na de eetronde, daarom heb ik toen ook op je gestemd. En nu vind ik je weer (of eigenlijk nog steeds) verdacht omdat je je verdenkingen niet onderbouwt.
__________________
Nice
Oud 17-02-2008, 14:41
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind iedereen (sommige meer dan anderen) verdacht en ik ben bang dat ik de verkeerde ziener in gedachten heb, dus ga ik maar op mijn gut feeling af en dan gaat het EoS worden.

De stemmen op AllureV zijn (nog) niet definitief, net zoals de stem op Kazet. (Tenminste, ik neem aan dat ze nog niet definitief zijn omdat er een vraagteken achter staat.) Zoemzoem vind ik niet zo verdacht, omdat zij als eerste/1 van de eersten op Krynn heeft gestemd en aangezien ik EoS verdacht vind, zou het raar zijn om met hem mee te gaan en op Katje te stemmen.

Maar, ik wil geen gelijkspel veroorzaken, dus wacht ik nog wel even met het stemmen.
__________________
Wark!
Oud 17-02-2008, 15:30
Verwijderd
ik heb er idd vraagtekens achter gezet, omdat mensen zeiden te neigen naar stemmen op desbetreffende verdachten, maar niet definitief hebben gezegd erop te hebben gestemd. (moeilijke zin)

ik wil echt stemmen nu trouwens, want ik ga over niet al te lang weg, maar ik blijf heen en weer geslingerd worden tussen allure V en zoemzoem
Oud 17-02-2008, 15:46
Lethe
Lethe is offline
Ik vind zoemzoem niet verdacht omdat Krynn zoemzoem vorige hangronde verdacht heeft proberen te maken en dan wel op zodanige wijze dat ik niet denk dat zoemzoem een wolf is (ook een moeilijke zin).

En verder vind ik Eye of Sauron en sterrenmeisje niet verdacht (ook al wilde ze Krynn in eerste instantie niet ophangen), maar dat is puur gevoelsmatig.

En de rest vind ik dus allemaal wel verdacht.
__________________
Nice
Oud 17-02-2008, 15:51
Verwijderd
Ik begin te twijfelen.
als zoemzoem geen wolf is hebben we denk ik een grote fout gemaakt door de tovenaar ziener op te hangen. Ze is denk ik een special
Mij lijkt allureV door de post hier boven een goede ziener. Als ze ziener is weet ze waarschijnlijk dat zoemzoem geen wolf is...
of ze probeert over te komen als ziener.
Ik heb nog niet gestemt, maar ik denk dat ik naar kazet ga, want ik geloof dat allureV ons op het goede pad helpt.

offtopic: wow, dit is volgens mij de eerste echte theorie die ik post
Oud 17-02-2008, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zoemzoem niet verdacht omdat Krynn zoemzoem vorige hangronde verdacht heeft proberen te maken en dan wel op zodanige wijze dat ik niet denk dat zoemzoem een wolf is (ook een moeilijke zin).
krynn wist al dat haar einde in zicht kwam toen, en dan is het wel een slimme zet zowel weerwolven als dorpelingen zwart te maken denk ik, omdat je dan moeilijk conclusies kan trekken uit hun posts.

Citaat:
Ik begin te twijfelen.
als zoemzoem geen wolf is hebben we denk ik een grote fout gemaakt door de tovenaar ziener op te hangen. Ze is denk ik een special
Mij lijkt allureV door de post hier boven een goede ziener. Als ze ziener is weet ze waarschijnlijk dat zoemzoem geen wolf is...
of ze probeert over te komen als ziener.
Ik heb nog niet gestemt, maar ik denk dat ik naar kazet ga, want ik geloof dat allureV ons op het goede pad helpt.
als coolkast niet meer voor zoemzoem gaat, stem ik op allure. ik geloof namelijk niet dat zijn theorie klopt eigenlijk.

Citaat:
offtopic: wow, dit is volgens mij de eerste echte theorie die ik post
hihihi
Oud 17-02-2008, 15:59
Verwijderd
katje
eos

allure V
kazet (?)
katje (?)
Sterrenmeisje

kazet
allure V (?)
Coolkast

[edit]
Citaat:
ik schrap zoemzoem even van mijn verdachtenlijstje (voor nu tenminste). zullen we Allure V killen?
nu ga je dat dus doen
Oud 17-02-2008, 16:00
Lethe
Lethe is offline
katje
eos

allure V
kazet (?)
katje (?)
Sterrenmeisje

kazet
allure V
Coolkast
__________________
Nice
Oud 17-02-2008, 16:06
Verwijderd
Ik ga nu stemmen, want mijn moeder is vandaag jarig!!!
Ik ben dus tot half 10/10 uur niet meer online.
Mijn stem gaat definitief naar kazet.
Oud 17-02-2008, 17:59
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Aangezien ik zelf weet wat ik ben, en ik de laatste paar rondes wel verdacht ben geweest, hoop ik/neem ik aan dat de ziener mijn functie heeft opgevraagd. Daarom ga ik met Coolkast mee met het idee dat AllureV de ziener is en dat EoS en sterrenmeisje goed zijn en Kazet slecht. Als coolkast echt kan stemmen wordt het dan al drie echte stemmen voor Kazet en is er een goede kans dat hij eruit ligt (3 vd 7 mogelijke stemmen). Komt er gelijkspel of is Kazet niet slecht, dan is AllureV de volgende naar wie mijn stem gaat.

Voor de duidelijkheid, ik ben niet degene die als eerste met Krynn kwam. Ik geloof dat dat AllureV was?
De tovenaar weet natuurlijk ook al van 1 of 2 personen dat ze dorpeling zijn.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-02-2008, 18:07
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Voor de duidelijkheid, ik ben niet degene die als eerste met Krynn kwam. Ik geloof dat dat AllureV was?
Ik weet niet of ik de eerste was, wel één van de eersten in ieder geval.
__________________
Nice
Oud 17-02-2008, 18:24
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Voor iedereen die dat nog moet doen, ik zeg het nu maar vast: Vergeet niet te stemmen vanavond!
Je hebt nog een uurtje.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-02-2008, 19:08
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hmm.. Met de stem van Zoemzoem aan het lijstje toegevoegd is het nu 3-3.
Dat moeten we natuurlijk niet hebben, dus ik stem toch maar niet op Katje. Ik ga mee met Kazet want ik geloof dat AllureV goed is.

allure V
kazet (?)
katje (?)
Sterrenmeisje

kazet
allure V
Coolkast
Zoemzoem
Eye of Sauron
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-02-2008, 19:54
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Coolkast had zichzelf klem gezopen en werd nu, totaal verlamd door de alcohol, naar het ziekenhuis vervoerd, met aan zijn zij een glunderende Martino. Wat was dit toch geweldig; hij hoopte maar dat Coolkast in een langdurige coma zou geraken en maanden in het ziekenhuis moest blijven. Dan kon hij altijd langskomen en ondertussen doen met Coolkast wat hij maar wilde.
In het ziekenhuis aangekomen begroette Martino iedere dokter en verpleger die hij maar tegenkwam met een welgemeende zoen op de mond, en toen hij even niet oplette pakte hij ineens zelfs een receptioniste op d’r bek. Toen hij erachter kwam dat hij stond te zoenen met een vrouw, greep hij snel een glaasje vloeistof om de smaak weg te spoelen. Het was urine van een patiënt, zo proefde Martino, en de smaak was alles behalve prettig, “maar alles beter dan het speeksel van een wijf in je bakkes”, dacht Martino. Coolkast was hij inmiddels kwijtgeraakt in al zijn enthousiasme. Dus ging hij op speurtocht uit door het ziekenhuis…

Katjes droom was, behalve een nachtmerrie, ook een grote eyeopener voor haar geweest. Door naakt over het schoolplein te lopen kon ze de aandacht trekken! Dán zou iedereen luisteren naar wat zij te vertellen had! Ze eigende zichzelf al een Nobelprijs voor de Vrede toe bij het idee dat dankzij haar straks heel het dorp vegetariër zou zijn. Met een permanent marker schreef ze pakkende teksten op haar lijf, als:
fjilB tem ej eliuv tenop nav njim dnoh fa ne tee neeg nereid reem fo sredna pots ki nee rethcert ni ej leek ne nad teig ki laamella nete jib ej raan nennib ne nad kaam ki étap nav .ej fO !doorbnetsrow
Dit zou het verschil maken! Katje bekeek zichzelf in de spiegel en vond haar teksten beter dan ooit, hier konden Zoemzoem en Flowtje nog een puntje aan zuigen!
Vol goede moed stapte ze in de bus naar school…

De streken die Katje uithaalden waren niet aan Flowtje besteed. Zij bleef het stille meisje, dat geen vlieg kwaad deed. Logisch natuurlijk, want als ze een vlieg kwaad zou doen zou ze haar geloofwaardigheid verliezen als dierenactivist.
Ze paste al enkele dagen op de getraumatiseerde hond die aangerand was door Coolkast. Ze overspoelde de hond met liefde en met spare-ribs, aangezien dat toch eigenlijk gewoon veredelde hondenkluiven zijn, en ze was dolgelukkig dat ze iets voor iemand kon betekenen. Ze durfde zelfs tegen de hond te praten en héél soms blafte hij dan ook nog iets terug. Maar in de meeste gevallen zette hij gewoon zijn tanden in een willekeurig lichaamsdeel van Flowtje, want hij moest niets hebben van deze platonische liefde. Seks wilde hij, gewoon seks!
Vandaag kwam ze weer aanzetten met strikjes voor in zijn haren en nu was de maat vol. Hij beet haar hard in haar tiet en likte met zijn lange hondentong haar tepels. Flowtje wist niet wat haar overkwam en van schrik schrok ze op, waardoor haar tiet aan stukken gescheurd werd. Geen man zou haar ooit nog kunnen pwèppen, als ze ooit nog een man daarom zou durven vragen…

Daar stond EoS dan; tussen het haarkanon dat Kazet heette, en de bewusteloze naakte Minke in. En nee, hij wilde niet weten wat Kazet allemaal met haar gedaan had, maar wat hij wél wilde, was haar grondig pwèppen. Dat wilde hij al vanaf het moment dat hij haar daar zag liggen, want zonder kleren aan waren zij en vooral haar borsten nóg perfecter. En ook zijn pimmeltje was weer terug van weggeweest, zo voelde hij. Hij had hem erg gemist de afgelopen uren. Hij wilde op Minke duiken, maar werd tegengehouden door Kazet. ‘Doe maar niet,’ zei hij. ‘Dan ga je problemen krijgen, geloof mij maar. Die Minke is een pittige. Lekker, maar keihard, daar wil je geen ruzie mee. Laat haar maar, hier ligt ze voorlopig wel even goed.’ Pas toen Kazet hem beloofde dat hij sterrenmeisje wel even van hem mocht lenen, was EoS overgehaald. Hij hield van stroopwafels. Samen gingen ze op huis aan, maar onderweg gebeurde er iets verschrikkelijks. Toen ze bijna het park uit waren gelopen, hoorden ze ineens een angstaanjagende stem; ‘Kazet! Kazetje!’ EoS zette het op een gillen en Kazet liep tegen een boom op, die hij niet goed had kunnen zien, door alle haren die voor z’n gezicht hingen. Hij werd gespiesd door de ijzeren pinnen van het hek waar hij op terecht kwam en was op slag dood.
EoS begon nog harder te gillen en besloot in paniek terug naar Minke te gaan en door goede seks alle ellende te vergeten. En misschien kon Minke hem ook helpen de drager van de angstaanjagende stem te vinden, aangezien Minke óók nog eens een zeer intelligént meisje was. Maar op de plek aangekomen bleek Minke te zijn verdwenen! Wel vond hij een bevlekt briefje, waarop in bloedrode letters en bijna onleesbaar geverfd stond: Minke is even sigaretten halen


1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme (heks)
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL (verrader)
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra (weerwolf)
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman (tovenaar)
21) Coolkast
22) Krynn (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager

Ja hoor, het is wederom raak! De laatste wolf krijgt het nog lastig. De wolf mag morgen wraak nemen door iemand van jullie op te eten, in zijn eentje. Dat zal een goede hap worden. Geef je stem door vóór 20.30 uur.

En sorry, ik wilde nog foto's toevoegen vandaag, maar het zat er even niet in (en om Katje uit te beelden ging ik liever niet naakt op de foto )
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-02-2008, 19:57
Krynn
Krynn is offline
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 17-02-2008, 19:57
Verwijderd
de tweede wolf op rij (niet dankzij mij, maar toch)

Haha, en het verhaal
Oud 17-02-2008, 19:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-02-2008, 20:03
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Woah, ik had Kazet echt niet verdacht
Hup dorpelingen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 17-02-2008, 20:10
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Dat gaat goed zo!
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-02-2008, 20:12
Verwijderd
ow...

dit was mijn eerste goede theorie!
Oud 17-02-2008, 20:13
Verwijderd
martino heeft niet gezegd op wie hij stemde
Oud 17-02-2008, 20:28
Verwijderd
Het zat er aan te komen, ik had eigenlijk verwacht meteen te hangen toen Daboman begon te zeuren.

In elk geval: succes, laatste wolf!
Oud 17-02-2008, 20:36
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Je speelde goed. Ik had wel een gevoel bij je maar dat heb ik altijd dus ik dacht dat het niets te betekenen had

Spoiler
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 17-02-2008, 20:49
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline


Nog maar 1 te gaan!
__________________
Wark!
Oud 17-02-2008, 20:49
Lethe
Lethe is offline
Yes.
__________________
Nice
Oud 17-02-2008, 21:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-02-2008, 21:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sorry! Ik ben helemaal vergeten te stemmen!

Maar fantastisch dat er weer een wolf uit is! We zijn echt goed bezig!
__________________
you're not my demographic
Oud 17-02-2008, 21:48
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Damn wat zijn we lekker bezig zeg
2 eetrondes, niemand dood
2 hangrondes, twee weerwolven
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-02-2008, 21:56
Verwijderd
flowtje op wie heb jij gestemd?
Oud 18-02-2008, 00:08
Verwijderd
omg, hoe blind ben ik!? kazet was echt de laatste die ik verdacht. op eos na dan. gelukkig dat hij dan de meerderheid van de stemmen heeft gekregen *jeej*
Oud 18-02-2008, 05:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
De wolf mag morgen wraak nemen door iemand van jullie op te eten, in zijn eentje.
Dus toch een man?
Zie je wel dat wat Krynn zei ("wolfszusjes") op het verhaal sloeg
__________________
<):o)
Oud 18-02-2008, 10:52
Verwijderd
Daar zou iki niet van uit gaan. misschien is het een vrouw.
Misschien is dit verdacht, maar ik vind het geen goede theorie

wolf (de wolven m)

Wolf is mannelijk
Oud 18-02-2008, 12:07
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik denk eigenlijk ook niet dat we daar veel aandacht aan moeten besteden.

@ coolkast: ik heb op Kazet gestemd.
__________________
Wark!
Oud 18-02-2008, 12:09
Verwijderd
blugh. ik snap er helemaal niks meer van
Oud 18-02-2008, 13:51
Verwijderd
Ik zal even zeggen dat ik 'zijn' zeg, zonder daar een man of vrouw aan te linken, enkel een wolf. En het geslacht van die wolf is bij dezen niet bepaald. Dus daar hoef je niets van te denken.
En Spekkie mag bovendien helemaal geen theorieën posten!
Oud 18-02-2008, 13:52
Verwijderd
Citaat:
wolf (de wolven m)

Wolf is mannelijk
Daarom.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 22-04-2008 23:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 20:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 01:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 17:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.