Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2014, 00:59
Mark1998
Mark1998 is offline
Hallo mensen,

Ok ik ben 16 jaar en heb snakebite piercings voor ongeveer een half jaartje nu. Maar zit op een school waar dat niet normaal is, ik ben de enige jongen die piercings heeft, zelfs oorbellen Zijn bijzonder als jongen. :-/, nu heb ik een leraar die met heel veel kinderen er bij zei:" ja jou piercings vind ik toch wel zo verschrikkelijk lelijk, echt spuug lelijk dat je dat hebt laten doen." Ikhad echt zoiets van dat zeg je toch niet als leraar. Nu is mijn vraag: wat moet ik doen, haar er op aan spreken ofzo, of het gewoon negeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2014, 01:25
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Die piercings weghalen natuurlijk, je leraar heeft groot gelijk.
Over een tijdje zie je foto's terug van nu en schaam je je voor je vroegere zelf.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 02:05
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Negeren
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 08:32
Verwijderd
Ze beledigt jou niet, ze houdt alleen niet van je piercings. Als je ervoor kiest om iets opvallends met je uiterlijk te doen moet je ook tegen kritiek daarop kunnen. Eventueel kun je nog tegen haar zeggen dat je vindt dat ze dat anders had moeten formuleren.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 08:40
Verwijderd
Het ligt natuurlijk een beetje aan de precieze context, maar zeggen dat je iets lelijk vindt is op zich niet een belediging. Van de andere kant vind ik dat je als leraar niet te snel een oordeel over het uiterlijk van een leerling dient te geven.

Wat wil je bereiken met haar er op aan te spreken? Ik zou het negeren. En als het weer gebeurt aangeven dat je er zelf erg tevreden over bent.

Overigens vind ik snakebite piercings lelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 11:46
Verwijderd
Citaat:
nu heb ik een leraar die met heel veel kinderen er bij zei:" ja jou piercings vind ik toch wel zo verschrikkelijk lelijk, echt spuug lelijk dat je dat hebt laten doen.".
Een leraar mag best een mening geven over je piercings, maar als dit echt zo letterlijk gezegd is, komt dat zeker wat beledigend over. Ik zou er wat van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 12:47
Verwijderd
Je leraar heeft gelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 13:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
is een vrouw dan moet je gewoon zeggen heb ze ook in me lul. stil is ze dan
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 17:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het komt inderdaad wel vreemd over. Wat was de context waarin ze het zei? Ging het al over piercings etc? Dan vind ik het logischer om te zeggen dan dat het totaal uit het niets zou zijn gekomen. Hoe dan ook is het een mening en zou ik het negeren. Mocht het vaker voorkomen en je je er vervelend bij voelt dan kun je altijd naar je mentor gaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 07:40
Verwijderd
Nou, mocht het vaker voorkomen en uit het niets komen, dan zou ik het alsnog eerst met de leraar zelf bespreken en niet meteen hogerop spelen. Naar trekje is dat. Ik vermoed overigens dat er wel degelijk een aanleiding voor was, dat het inderdaad over piercings ging of over wat vind je wel en niet mooi of zo.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 23:36
Mark1998
Mark1998 is offline
Ik heb haar gezegd dat ik snap dat mensen het niet mooi vinden en ik haar mening respecteer maar de mannier hoe ze het zei bij mij over kwam als een belediging.. Zij zei dat ze het op een andere mannier had moeten zeggen..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 12:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heel goed dat je het zo tegen haar gezegd hebt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 16:33
Verwijderd
Goedzo
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 23:00
Mark1998
Mark1998 is offline
Thx voor reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Slechte docent voor Duits!!!
Keffoo
5 09-11-2010 20:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
Verwijderd
500 22-05-2007 13:51
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Godlastering verbieden
MH
500 22-11-2004 22:28
Verhalen & Gedichten [verhaal] de vrouw
juliettebinoche
4 10-03-2004 21:13
Algemene schoolzaken Excuses van docenten
Balance
7 24-01-2003 21:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.