Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2015, 13:18
joost123456
joost123456 is offline
Is er politiek juist gehandeld na het neerschieten van de MH17? Wat had anders gemoeten, en wat is goed gegaan? Welk land heeft de leidende rol gehad tijdens de onderzoeken? En wat is jouw mening over MH17?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2015, 15:38
Verwijderd
Het boeit me geen klappende kut
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 15:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind het jammer.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 17:59
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Daarvoor hebben we de Onderzoeksraad voor Veiligheid en het OM, wat de rest denkt maakt geen bal uit.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Daarvoor hebben we de Onderzoeksraad voor Veiligheid en het OM, wat de rest denkt maakt geen bal uit.
Jij begrijpt er weinig van.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 18:35
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Jij begrijpt er weinig van.
Verlicht me ooh zo wijze god. Ik zou graag jou mooie genuanceerde mening willen horen.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Verlicht me ooh zo wijze god. Ik zou graag jou mooie genuanceerde mening willen horen.
TS stelt vragen die prima te beantwoorden zijn. Wat onderzoeksraden en het OM allemaal wel of niet doen heeft daar niets mee te maken. Als iemand een topic opent met de vraag of je voor of tegen de oorlog in Irak was ga je dan ook antwoorden met "durrhurr, dat maakt toch niet uit want daar beslist defensie over"?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 21:28
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
TS stelt vragen die prima te beantwoorden zijn. Wat onderzoeksraden en het OM allemaal wel of niet doen heeft daar niets mee te maken. Als iemand een topic opent met de vraag of je voor of tegen de oorlog in Irak was ga je dan ook antwoorden met "durrhurr, dat maakt toch niet uit want daar beslist defensie over"?
En je beantwoord ze niet omdat? Ben je daar te goed voor?
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 23:14
Verwijderd
Citaat:
En je beantwoord ze niet omdat? Ben je daar te goed voor?
Waarom denk je dat het een goed idee is om jezelf als een volslagen achterlijke debiel neer te zetten door zijn volledig correcte observatie opzij te schuiven en een wedervraag te stellen precies?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2015, 23:17
Verwijderd
En iedereen hier weet ondertussen dat je jezelf heel cool vindt hoor, dat is ook echt geen probleem want wij vinden dat ook van onszelf alleen wij hebben er alle reden toe, jij moet jezelf echter nog bewijzen maar door dit soort ontzettend mongoloïde opmerkingen (en kom nou niet met het verhaal dat je kleine broertje een mongool is en dat je je daarom gekwetst voelt vanwege deze opmerking want niemand hier heeft medelijden met jou en ook niet met die persoon omdat dat geen flikker oplost) druk je jezelf in hetzelfde hoekje als alle idioten waar jij de voorvechter van bent.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 15:14
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Waarom denk je dat het een goed idee is om jezelf als een volslagen achterlijke debiel neer te zetten door zijn volledig correcte observatie opzij te schuiven en een wedervraag te stellen precies?
Omdat we genoeg analisten hebben wat hij vraagt is een uitgesproken mening die niemand hier durft te geven omdat ze het niet durven vanwege 'analisten'. Die meneer zegt bij zijn status dat hij overal kennis over heeft nou ik zou graag de moderne bieb van Alexandrië willen betreden.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 15:15
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
En iedereen hier weet ondertussen dat je jezelf heel cool vindt hoor, dat is ook echt geen probleem want wij vinden dat ook van onszelf alleen wij hebben er alle reden toe, jij moet jezelf echter nog bewijzen maar door dit soort ontzettend mongoloïde opmerkingen (en kom nou niet met het verhaal dat je kleine broertje een mongool is en dat je je daarom gekwetst voelt vanwege deze opmerking want niemand hier heeft medelijden met jou en ook niet met die persoon omdat dat geen flikker oplost) druk je jezelf in hetzelfde hoekje als alle idioten waar jij de voorvechter van bent.
Dit is een overbodige zelfingenomen klere reactie en ik ben hier niet om mezelf te profileren zoals jullie maar om mensen te helpen in plaats van af te zeiken met jullie doctorale praatjes.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Omdat we genoeg analisten hebben wat hij vraagt is een uitgesproken mening die niemand hier durft te geven omdat ze het niet durven vanwege 'analisten'. Die meneer zegt bij zijn status dat hij overal kennis over heeft nou ik zou graag de moderne bieb van Alexandrië willen betreden.
Dat is ab-so-luut niet wat er in zijn signature staat. Pak een woordenboek en probeer het nog een keer.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Dit is een overbodige zelfingenomen klere reactie en ik ben hier niet om mezelf te profileren zoals jullie maar om mensen te helpen in plaats van af te zeiken met jullie doctorale praatjes.
Je helpt hooguit mensen de vernieling in op deze manier.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 15:59
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Dat is ab-so-luut niet wat er in zijn signature staat. Pak een woordenboek en probeer het nog een keer.
Volgens mij vroeg Joost om een mening niet OK een klere reactie van een amateuristische professor.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 16:01
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Je helpt hooguit mensen de vernieling in op deze manier.
Wist niet dat jij de gevolgen kon zien die in de fysieke wereld plaats vinden?
Je bent nu een analist en een helderziende knap...
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij vroeg Joost om een mening niet OK een klere reactie van een amateuristische professor.
Gast, je doet het gewoon weer. Er staat in zijn signature; ik heb ongeveer zoiets als kennis van veel zaken. Daarmee impliceert hij niet dat hij professor is of de wijsheid in pacht heeft. Leer Engels.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 18:15
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
:liefdestrooit:
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-02-2015, 20:55
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Gast, je doet het gewoon weer. Er staat in zijn signature; ik heb ongeveer zoiets als kennis van veel zaken. Daarmee impliceert hij niet dat hij professor is of de wijsheid in pacht heeft. Leer Engels.
Ik dacht al dat je daar mee zou komen.

Hij heeft dus kennis van veel zaken zoiets althans. Waarom geeft hij dan altijd korte zinnetjes als reactie? Ik zit echt te wachten op de genuanceerde doctorale objectieven menjng, zoals jij bijvoorbeeld.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 21:22
Verwijderd
Omdat je op een forum ook gewoon je mening kan geven. Die mening kan best fout zijn, dat betekent niet dat je hem niet mag geven. Weet je zeker dat je niet jongen-2009 zou moeten heten?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 07:02
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
:liefdestrooit:
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 14:29
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Omdat je op een forum ook gewoon je mening kan geven. Die mening kan best fout zijn, dat betekent niet dat je hem niet mag geven. Weet je zeker dat je niet jongen-2009 zou moeten heten?
Bij een mening hoort argumentatie die hij niet of nauwelijks geeft dus ja het is fout.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 16:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 17:34
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Kun je wel heel cynisch over doen maar je geeft nooit een argument bij je uitspraken.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Kun je wel heel cynisch over doen maar je geeft nooit een argument bij je uitspraken.
Heb je niets beters te doen dan de hele tijd mijn uitspraken te volgen?

En jawel. Ik denk dat je gewoon niet zo goed weet wat 'argument' betekent. Hier heb je een vrij overtuigende, misschien herken je hem nog:
Citaat:
TS stelt vragen die prima te beantwoorden zijn. Wat onderzoeksraden en het OM allemaal wel of niet doen heeft daar niets mee te maken. Als iemand een topic opent met de vraag of je voor of tegen de oorlog in Irak was ga je dan ook antwoorden met "durrhurr, dat maakt toch niet uit want daar beslist defensie over"?
Maar misschien was die te gecompliceerd. Kan je wel hele discussies gaan hebben met deadlock over van alles en nogwat, feit is gewoon dat "maakt niet uit wat jij ervan denkt want het OM beslist daarover" een beetje een dooddoener is een discussieforum. Ik denk dat zelfs jij dat moet kunnen begrijpen.

Maargoed, het is vrij duidelijk dat je er gewoon heel veel moeite mee hebt als iemand je op je stommiteit wijst en daarom maar moeilijk gaat doen. Niet iedereen kan goed overweg met de puberteit, immers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2015, 19:32
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Heb je niets beters te doen dan de hele tijd mijn uitspraken te volgen?

En jawel. Ik denk dat je gewoon niet zo goed weet wat 'argument' betekent. Hier heb je een vrij overtuigende, misschien herken je hem nog:


Maar misschien was die te gecompliceerd. Kan je wel hele discussies gaan hebben met deadlock over van alles en nogwat, feit is gewoon dat "maakt niet uit wat jij ervan denkt want het OM beslist daarover" een beetje een dooddoener is een discussieforum. Ik denk dat zelfs jij dat moet kunnen begrijpen.

Maargoed, het is vrij duidelijk dat je er gewoon heel veel moeite mee hebt als iemand je op je stommiteit wijst en daarom maar moeilijk gaat doen. Niet iedereen kan goed overweg met de puberteit, immers.
Die argumentatie gaf je pas toen ik er om vroeg. En ja ik zei 1x iets zonder argumentatie voor de rest heb ik altijd verantwoording genomen in tegenstelling tot mr.Reverend dus draai dit niet om.
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 19:47
Verwijderd
Het heeft helemaal niets met argumentatie te maken en des te meer met logica. Succes nog met je uitzichtloze gewhine.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2015, 16:54
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Het heeft helemaal niets met argumentatie te maken en des te meer met logica. Succes nog met je uitzichtloze gewhine.
Dus een mening heeft niks te maken met argumentatie? Daar zit ook geen logica in...
__________________
Je Maintiendrai
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie MH17
jobwissink
20 29-03-2015 12:39
De Kantine Comic Saains #1924
Maaike.sann
500 29-07-2014 05:57
Verhalen & Gedichten Saidja en Adinda?
Interest
8 06-05-2004 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.