Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2015, 20:42
fire24
fire24 is offline
Vandaag heeft IS een film gepubliceerd waarin de Jordaanse luchtmachtpiloot Muath al-Kaseasbeh levend wordt verbrand

Onvoorstelbaar dat er in Nederland mensen zijn die deze gruwelijke daden steunen en niet het land uit worden geknikkerd. Zoals Wilders al tegen Rutte zei, als er in Nederland een aanslag komt door iemand die IS steunt dan heeft Rutte bloed aan zijn handen. Alleen is het dan te laat en zal Rutte oh zo aardig van hem zijn medeleven uitspreken en geen maatregelen nemen.


http://www.nrc.nl Islamitsche Staat heeft Jordaanse luchtmachtpiloot levend verbrand
http://www.nu.nl Wilders waarschuwt Rutte over aanslagen teruggekeerde jihadgangers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2015, 20:47
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Onvoorstelbaar dat er in Nederland mensen zijn die deze gruwelijke daden steunen en niet het land uit worden geknikkerd.
Waar wil je de grens stellen? Mag je nog wel zeggen, of schrijven op internet, dat je IS wel toffe gasten vindt? Mag je zwaaien met een IS-vlag?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2015, 20:57
fire24
fire24 is offline
Dat is heel moeilijk. Je komt in dit soort gevallen altijd in aanraking met de vrijheid van meningsuiting. Ik denk dat we eerst zo snel mogelijk de grootste 'tikkende tijdbommen' moeten aanpakken (de mensen die aanslagen voorbereiden of terug willen keren).
Daarna hebben de veiligheidsdiensten ruimte om de mensen in de gaten te houden die op internet zeggen of schrijven dat ze IS toffe gasten vinden.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2015, 21:04
Verwijderd
Toffe gasten die lui van IS.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2015, 21:06
fire24
fire24 is offline
En lever je paspoort maar in en tot ziens
Met citaat reageren
Oud 03-02-2015, 21:30
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
es ist vorbei
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 06:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Onvoorstelbaar dat er in Nederland (relatieve) vrijheid van meningsuiting is!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 08:07
Verwijderd
Citaat:

Onvoorstelbaar dat er in Nederland mensen zijn die deze gruwelijke daden steunen en niet het land uit worden geknikkerd.
Citaat:
En lever je paspoort maar in en tot ziens
Waar stel jij voor dat deze mensen dan naar toe moeten? Als ze een nederlands paspoort hebben, welk land moeten ze dan in hemelsnaam heen? En wat los je daarmee op, is dat niet gewoon probleem verplaatsen? Iemand zal echt niet denken "oh nu ben ik in een ander land, laat ik niet meer radicaliseren."

Als we mensen het land uitzetten en ze plegen elders aanslagen, heeft volgens jouw vergelijking Wilders bloed aan zijn handen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 08:35
Verwijderd
Inderdaad, we moeten ze gewoon hier onthoofden. En die hoofden dan op speren aan de grens plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 12:19
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mag je zwaaien met een IS-vlag?
In Den Haag en Amsterdam niet. Want daar zijn ze allemaal charlie

http://nos.nl/artikel/681861-wat-is-een-isisvlag.html
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 12:59
fire24
fire24 is offline
Citaat:
Waar stel jij voor dat deze mensen dan naar toe moeten? Als ze een nederlands paspoort hebben, welk land moeten ze dan in hemelsnaam heen?
Als je de mensen die een dubbel paspoort hebben (wat 9 van de 10 heeft) het Nederlandse paspoort afneemt, kunnen ze terug naar het land waar het tweede paspoort van is. Meestal zijn ze dan terug in de cultuur die dit soort acties steunen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Als je de mensen die een dubbel paspoort hebben (wat 9 van de 10 heeft)
Bron? En wat doe je met die 1 van de 10 dan?


Citaat:
Meestal zijn ze dan terug in de cultuur die dit soort acties steunen
Dat beeld heb ik bepaald niet, integendeel zelfs. Een land als Marokko keurt de acties van IS fel af. Logisch ook vanwege geopolitieke redenen, zou Marokko IS goedkeuren, dan hebben ze nog wel wat stammen/staatjes in hun eigen land die ook onafhankelijkheid willen. Hoe kom je er bij dat er culturen zijn die de acties steunen?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 13:23
Verwijderd
Je negeert bovendien het belangrijkste punt, het blijft het verplaatsen van het probleem. Dan kan het wel een cultuur zijn die dat steunt, volgens jou, maar dat maakt het toch niet minder erg als ze mensen doden?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 13:35
Verwijderd
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van het argument maar ja, een hoop mensen vinden dat minder erg. Je zou kunnen stellen dat het de voornaamste taak van de Nederlandse politiek is om de Nederlandse burger te beschermen en de veiligheid van niet-Nederlanders is daaraan ondergeschikt.

Maargoed, dat is dan ook de reden waarom ik niet zoveel heb met uitzetting maar ik wel wat voel voor een stop van mensenimport.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 14:56
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Ik raad je aan als je een topic wil openen hier en niet genuanceerd bent dan krijg je de volle laag van kritiek. En daar ben ik het wel mee eens.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat nu als een PVV'er een aanslag pleegt omdat hij het niet eens is met Ruttes beleid om geen jihadisten uit te zetten? Wie heeft er dan bloed aan zijn handen?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:02
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Maar ik heb het hele filmpje gezien en het is best wel schokkend. Maar als je deze mensen gaat aanpakken kun je ze niet ergens anders naar toe sturen vanwege internationale verdragen. Maar je kan ook niet te soft zijn dus ik vind de aanpak van Opstelten wel goed. En jij zegt dat hij dan bloed aan zijn handen heeft? Stel het werkt, dan heeft hij wel iets beschadigd wat ik veel belangrijker vind onze rechtsstaat.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:19
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Tering zeg. Net dat filmpje gezien...
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2015, 15:43
fire24
fire24 is offline
Citaat:
En wat doe je met die 1 van de 10 dan?
Goed in de gaten houden door de Veiligheidsdiensten.

Citaat:
Dat beeld heb ik bepaald niet, integendeel zelfs. Een land als Marokko keurt de acties van IS fel af. Logisch ook vanwege geopolitieke redenen, zou Marokko IS goedkeuren, dan hebben ze nog wel wat stammen/staatjes in hun eigen land die ook onafhankelijkheid willen. Hoe kom je er bij dat er culturen zijn die de acties steunen?
Saoedi-Arabië bijvoorbeeld....
Of Turkije...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:48
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
[QUOTE=fire24;33732456]Goed in de gaten houden door de Veiligheidsdiensten.



Saoedi-Arabië bijvoorbeeld....
Of Turkije...[/QUOT
Dan weet je zeker niet wie in de coalitie zit? KSA zit er ook in. Wat betreft Turkije ze doen niet mee in de oorlog dat is wat anders dan we zijn er voor.

KSA= Kingdom of Saudi-Arabia
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:49
Verwijderd
ja verwijzen naar een anti-islam-site. Die nemen we niet serieus. Saoedi-Arabië is namelijk wel degelijk tegen IS. Maar toch een aanvullend vraagje: kun je me cijfers geven van het aantal mensen met een Saoedisch-Arabisch paspoort in Nederland, die aansluiting bij de Jihad zoeken? Ik vermoed dat het aantal nul is. Maar aangezien jij het als relevant bestempelt, weet je vast beter dan ik. Graag uitleg waarom Saoedi-Arabië ter zake doet!

Ik wacht daarnaast op je bron die bevestigt dat 9 op de 10 JihadNederlanders een dubbel paspoort heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 15:50
Verwijderd
Oh, je voegt nog wat toe aan je post. Dat is niet handig. Turkije is tegen IS. Maar tegelijkertijd tegen een vrije Koerdische staat. Dat verwarren gekkies soms met dat ze pro-IS zouden zijn. Overigens is je bron wederom een notoir onbetrouwbare anti-islamsite.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:00
fire24
fire24 is offline
Als ik me zou verwijzen naar een pro-islam site zou ik mezelf tegen spreken he

Daarnaast nee, die cijfers kan ik je niet geven die weet ik namelijk niet. Echter vroeg jij mij om culturen die IS steunen en daar valt Saoedi-Arabië onder.

Dat 9 van de 10 was bij wijze van spreken, en is nooit onderzoek naar verricht (tot zover ik kan vinden). Helaas, ik was benieuwd geweest naar de werkelijke cijfers.

En vind je dit een betere bron?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Echter vroeg jij mij om culturen die IS steunen en daar valt Saoedi-Arabië onder.
Nee.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:10
Verwijderd
Je ontwijkt nog steeds de kern; waarom is het een "oplossing" als we potentiële terroristen de grens over zetten? Waarom doen we dat dan niet met verkrachters, moordenaars en fans van Roda JC?

Ik vroeg je niet om culturen die IS steunen, althans, ik besprak het in de context die jij zelf er bij betrok: dat Nederlandse Jihadgangers een paspoort zouden hebben van een cultuur (??) die IS steunt.

Je laatste bron, Elsevier, komt weer op wat ik al eerder zei neer: Turkije voert al lang een beleid dat gericht is tegen de oprichting van de staat Koerdistan. IS is in de grensregio van Turkije onder andere met Koerden in strijd. Turkije zit dus in een lastige spagaat; Koerden steunen/bewapenen is het laatse dat ze willen. Tevens zijn ze fel tegenstander van Assad in Syrië. Ook Assad is met IS in strijd. Dat staat allemaal los van de mening van Turkije over IS. Turkije zit in een onmogelijke spagaat, er is in Turkse ogen geen "goede" partij in dit conflict.

Dat jij dat blijkbaar uitlegt als dat de Turkse cultuur de terroristische daden van IS goed zou keuren, vind ik nogal vergezocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2015, 16:11
Verwijderd
Overigens zit "de coalitie" of "het westen" gedeeltelijk in dezelfde spagaat: IS aanvallen is indirect Assad helpen. Vervelend hè, conflicten waarbij er niet heel duidelijk een goede of slechte kant/keuze is?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:12
fire24
fire24 is offline
Citaat:
Hoe kom je er bij dat er culturen zijn die de acties steunen?
Citaat:
Dat beeld heb ik bepaald niet, integendeel zelfs.
Toch wel....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Toch wel....
Ik snap je bericht niet. Reageer nou eens inhoudelijk. Wat lost het op als wij Jihadgangers het land uitgooien?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:14
fire24
fire24 is offline
Citaat:
Je ontwijkt nog steeds de kern; waarom is het een "oplossing" als we potentiële terroristen de grens over zetten? Waarom doen we dat dan niet met verkrachters, moordenaars en fans van Roda JC?
Deze mensen die IS steunen zijn over het algemeen allochtonen. Het is inhumaan om mensen te steunen die anderen levend verbranden en daarnaast ook compleet gestoord. Dan vraag ik me af moet je dat in Nederland willen?

Mijn antwoord daarop is nee. Deze mensen vormen hier een gevaar voor onze veiligheid en kunnen dus beter lekker gaan strijden bij de IS gastjes...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:14
fire24
fire24 is offline
Geef me even tijd op wat te typen, we zijn niet allemaal even snel, ik doe ook maar mijn best
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Deze mensen die IS steunen zijn over het algemeen allochtonen.
Waarom is dat relevant?

Citaat:
Het is inhumaan om mensen te steunen die anderen levend verbranden en daarnaast ook compleet gestoord. Dan vraag ik me af moet je dat in Nederland willen?
Wat heeft Nederland daar in hemelsnaam mee te maken? Dat bedoel ik in de zin van: waarom dit tot Nederland beperken? Als je dit vind, waarom houdt dat op bij de grens? Moet je dat in Duitsland en België wel willen?

Overigens zal de gemiddeld IS'er betogen dat zij niets anders doen dan deze pilot deed met de inwoners van het gebied dat hij bombardeerde.
Citaat:
Mijn antwoord daarop is nee. Deze mensen vormen hier een gevaar voor onze veiligheid en kunnen dus beter lekker gaan strijden bij de IS gastjes...
Ok, gaan we dan ook alle dieven, hooligans en moordenaars naar Syrië sturen?

Daarnaast: je wilt ze terug naar (bijvoorbeeld) Marokko sturen! Ik heb een verrassing voor je: IS zit ongeveer 1000 kilometer dichter bij Nederland dan bij Marokko Wat lost terugsturen naar land van herkomst op?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:26
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Overigens zit "de coalitie" of "het westen" gedeeltelijk in dezelfde spagaat: IS aanvallen is indirect Assad helpen. Vervelend hè, conflicten waarbij er niet heel duidelijk een goede of slechte kant/keuze is?
Tja welkom in de 21e eeuw.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:27
fire24
fire24 is offline
Citaat:
Moet je dat in Duitsland en België wel willen?
Ik bedoel niet dat we deze mensen in België of Duitsland moeten 'plaatsen'. Als je dat denkt, sorry. Ik bedoel buiten Europa.

Waarom probeert Opstelten mensen die vrijwillig willen meedoen aan de Jihad tegen te houden? Waarom laat je ze niet gaan voordat ze hier een aanslag plegen?

Citaat:
Ok, gaan we dan ook alle dieven, hooligans en moordenaars naar Syrië sturen?
Dan zou ik die regel gaan beperken tot allochtonen en de three strikes out wet invoeren.

Citaat:
Daarnaast: je wilt ze terug naar (bijvoorbeeld) Marokko sturen! Ik heb een verrassing voor je: IS zit ongeveer 1000 kilometer dichter bij Nederland dan bij Marokko Wat lost terugsturen naar land van herkomst op?
Dat je het probleem niet meer in de Nederlandse samenleving hebt...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Tja welkom in de 21e eeuw.
Was in voorgaande eeuwen vaak niet anders hoor. Hitler die besloot 6 miljoen joden te vergassen maakte het misschien iets gemakkelijker; maar zelfs daar kun je je afvragen of de VS niet indirect Stalin, die meer doden op zijn geweten heeft dan Hitler, gesteund hebben door zich met het Europees front te bemoeien.

Ik snap verder niet wat je punt is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:31
fire24
fire24 is offline
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd wat jij voorstelt wat we met deze mensen moeten doen die IS steunen en in Nederland zijn en een dubbel paspoort hebben?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel niet dat we deze mensen in België of Duitsland moeten 'plaatsen'. Als je dat denkt, sorry. Ik bedoel buiten Europa.
Ah, dus in Amerika of Australië is prima!

Citaat:
Waarom probeert Opstelten mensen die vrijwillig willen meedoen aan de Jihad tegen te houden? Waarom laat je ze niet gaan voordat ze hier een aanslag plegen?
Wie zegt dat ze hier een aanslag plegen als je ze tegenhoudt? En omdat we de acties van IS afkeuren. Dan is het ook logisch dat we ze niet versterken door mensen naar IS te laten vertrekken. Opmerkelijk standpunt neem je overigens in: je stelt dat Turkije IS steunt want Jihadgangers kunnen zo door Turkije naar Syrië reizen. Maar tegelijkertijd wil je dat Nederland Jihadgangers gewoon laat gaan. Wat is het verschil tussen Turkije dat Jihadgangers naar Syrië laat gaan en Nederland dat hetzelfde doet?



Citaat:
Dan zou ik die regel gaan beperken tot allochtonen en de three strikes out wet invoeren.
Waarom allochtonen? Waarom hebben die minder, of andere, rechten dan andere Nederlandse burgers?

Citaat:
Dat je het probleem niet meer in de Nederlandse samenleving hebt...
Maar wel in een andere samenleving. Wil je dan ook dat Turkije jihadgangers met een Nederlands paspoort terug naar Nederland stuurt?

Ik snap overigens niet wat je nu wilt. Het ene moment moeten Jihadgangers terug naar land van afkomst, het andere moment moeten ze vooral met de Jihad meevechten. Besef je wel dat dat twee totaal verschillende zaken zijn?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2015, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd wat jij voorstelt wat we met deze mensen moeten doen die IS steunen en in Nederland zijn en een dubbel paspoort hebben?
Het probleem is in deze, blijkbaar, dat ze IS steunen. De rest is irrelevant. Dan zou het beste zijn om ze in te laten zien dat IS verkeerd bezig is zodat ze stoppen met IS steunen. Kon je dat nu echt niet zelf bedenken?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Tja welkom in de 21e eeuw.
Wat, dit soort gezeik is zo oud als de wereld
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd wat jij voorstelt wat we met deze mensen moeten doen die IS steunen en in Nederland zijn en een dubbel paspoort hebben?
Nou wat dacht je van niets. IS steunen is niet strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:52
fire24
fire24 is offline
Ohja, dat gaat werken. Deze mensen hebben zelf ook door dat wat zij steunen niet geaccepteerd wordt in de Westerse wereld en jouw oplossing is om ze dat te gaan uitleggen... ik hoop dat je dat niet serieus meent toch?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ohja, dat gaat werken. Deze mensen hebben zelf ook door dat wat zij steunen niet geaccepteerd wordt in de Westerse wereld en jouw oplossing is om ze dat te gaan uitleggen... ik hoop dat je dat niet serieus meent toch?
Ik heb van jou nog geen enkele serieus te nemen optie gelezen, waarom zou ik die wel moeten hebben?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ohja, dat gaat werken. Deze mensen hebben zelf ook door dat wat zij steunen niet geaccepteerd wordt in de Westerse wereld en jouw oplossing is om ze dat te gaan uitleggen... ik hoop dat je dat niet serieus meent toch?
Geradicaliseerde jongeren, hoe denk je dat dat komt en hoe kom je erbij dat het niet gewoon puberen is? Getuige ook de vele teruggekeerde jongens en meisjes.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 16:56
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
In Den Haag en Amsterdam niet. Want daar zijn ze allemaal charlie

http://nos.nl/artikel/681861-wat-is-een-isisvlag.html
Belachelijk. Laat ze lekker zwaaien. Weet je ook gelijk wie je in de gaten moet houden.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 17:03
fire24
fire24 is offline
Citaat:
Ik heb van jou nog geen enkele serieus te nemen optie gelezen, waarom zou ik die wel moeten hebben?
Omdat jij precies weet dat mijn oplossingen niet serieus te nemen zijn en er alleen maar kritiek op hebt. Maar aangezien jij met een lachwekkende oplossing komt, zal ik je overige argumenten niet meer serieus nemen...

Citaat:
Geradicaliseerde jongeren, hoe denk je dat dat komt en hoe kom je erbij dat het niet gewoon puberen is? Getuige ook de vele teruggekeerde jongens en meisjes.
Mensen vermoorden (en levend verbranden) heb ik nog nooit in verband zien worden gebracht met puberen... ik neem aan dat dit ook niet serieus is he?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 17:06
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Wat, dit soort gezeik is zo oud als de wereld
Weet ik maar ik bedoel dat je vroeger beter wist welke partij 'goed' en 'kwaad' is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 17:09
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Was in voorgaande eeuwen vaak niet anders hoor. Hitler die besloot 6 miljoen joden te vergassen maakte het misschien iets gemakkelijker; maar zelfs daar kun je je afvragen of de VS niet indirect Stalin, die meer doden op zijn geweten heeft dan Hitler, gesteund hebben door zich met het Europees front te bemoeien.

Ik snap verder niet wat je punt is.
De VS was nou niet echt bepaald vriendjes met de USSR. Wel in de oorlog maar dat is logisch voor een gezamijk doel. Maar toen ze elkaar niet meer nodig hadden was het ook gelukkig gelijk over.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 17:10
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Was in voorgaande eeuwen vaak niet anders hoor. Hitler die besloot 6 miljoen joden te vergassen maakte het misschien iets gemakkelijker; maar zelfs daar kun je je afvragen of de VS niet indirect Stalin, die meer doden op zijn geweten heeft dan Hitler, gesteund hebben door zich met het Europees front te bemoeien.

Ik snap verder niet wat je punt is.
En jij zei dat het moeilijker is goed en kwaad te onderscheiden. Dus ik bedoelde dat het vroeger wat makkelijker was dan nu.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Mensen vermoorden (en levend verbranden) heb ik nog nooit in verband zien worden gebracht met puberen... ik neem aan dat dit ook niet serieus is he?
Dat is bloedserieus. En daar is onderzoek naar gedaan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Weet ik maar ik bedoel dat je vroeger beter wist welke partij 'goed' en 'kwaad' is.
Neen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 17:13
Verwijderd
Citaat:
De VS was nou niet echt bepaald vriendjes met de USSR. Wel in de oorlog maar dat is logisch voor een gezamijk doel. Maar toen ze elkaar niet meer nodig hadden was het ook gelukkig gelijk over.
Waarom was het goed dat ze vijandigheden hervatten? Er zijn honderden mensen omgekomen dankzij de koude oorlog en de indirecte consequenties zijn nog veel groter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.