![]() |
|
![]() |
een blaasontsteking? van een half jaar? ik wist niet dat dat kon, hoe dan ook, ik maak me erg zorgen en ik denk niet dat het iets normaals is, en ik heb een vrouwelijke arts maar toch.....ik vind het gewoon een raar idee van ja hallo me vagina mankeert wat. en dan? gaat ze kijken? dat wil ik echt niet! vandaag heb ik het weer, het brand zo en het doet pijn, gewoon ja heel vervelend ik weet niet wat ik moet, de dokter? tja, zal wel moeten dan he......
![]()
|
![]() |
Wat jij beschrijft is een schimmelinfectie,hebbik ook gehad. Je moet er eggg mee naar de dokter, omdat je er anders last van BLIJFT hebben. Het kan verder geen kwaad. Als je naar de dokter gaat hoef je alleen te zeggen "Ik heb eeb schimmelinfectie" en je krijgt meteen een middeltje, zonder dat je iets hoeft te laten zien.Bijna iedere vrouw krijgt zo'n infectie die wordt veroorzaakt door een bacterie, dus je hoeft je nergens voor te schamen!! Maak je niet druk en ga zo snel mogelijk!! Sterkte!!
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt beter snel een afspraak maken bij de dokter! Als je er langer mee blijft rond lopen, kan het alleen maar erger worden.
Misschien hoeft je arts je niet eens te onderzoeken maar kan hij n.a.v. je klachten iets voorschrijven. Maarre, je bent echt niet de eerste die met zulke klachten aan komt hoor, dus je hoeft je ook niet te schamen! Succes.
||
Citaat:
als het nou blijkt dat je geen schimmelinfectie hebt is zijn die medicijnen dan ook erg?!! kus
|
ik heb dus een tijdje een schimmelinfectie gehad. nu is het over ben naar de dokter geweest. maar nu heb ik weer zo'n branderig gevoel het is nog maar 2 maanden geleden dat het over was!!
kan dat? ik durf eigenlijk niet weer heen. kusss
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
oke..............wat moet dat moet. Puur om me eigen bestwil dan he? ik ga wel naar de dokter, moet binnekort sowieso voor Ritalin voor me ADHD dussuh kan ik dat gelijk aankaarten of niet soms? ik neem de stap, ik zeg 'hallo dokter, ik heb een probleem, ik loop al een half jaar rond met...blablalba. ik denk dat ik een schimmelinfectie heb, u kunt mij vast wel helpen!!! En ja, dan krijg ik recept of dergelijk en hup ik ook weer blij..........
nou hopen dat ik het echt durf he ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jeuk en andere dingen na ontmaagding Anoniem pers123 | 14 | 13-07-2016 22:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
vagina hanna1994 | 4 | 20-10-2008 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking.. barbara.inc | 24 | 25-01-2006 11:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Aambeien anjali | 11 | 20-04-2005 12:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plassen Little me | 16 | 21-11-2002 14:06 |