Oud 01-10-2003, 11:05
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik moet voor school (zucht...) mensen van een bepaalde "lifestyle" interviewen, en bij mij werden dat dus gamers. Vandaar dat ik deze beknopte (ahum, kuch, kuch...) vragenlijst even hier post, het zou leuk zijn als jullie die effe konden invullen *is zelf ook wel benieuwd naar wat medegamers te zeggen hebben*
Alvast bedankt!
P.S. Is toch nier heel erg dat ik 'm hier post, hé? Ik denk dat ik hier de meeste reacties zal krijgen (tenminste... dat hoop ik)

Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk?
- Hoe oud ben je?
- Woon je zelfstandig of thuis?
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis?
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding?
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau?
- Werk je? Hoeveel uur per week?

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak?
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week?
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren?
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games?
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen?

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen?
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie?
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het?
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen?
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven?
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag?

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom?
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door?
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen?
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan?
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week)
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen?
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop?

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen?
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken?
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet?
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen?
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel?
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen?

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…)
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game?
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom?
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta)
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 12:06
Verwijderd
Misschien heb ik vanavond nog een paar uurtjes vrij....
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 13:24
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Waarom doe je dit soort dingen op het grafisch lyceum? zie het verband niet? nou goed. omdat je vragenlijst er wel professioneel uitziet:



Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk? M
- Hoe oud ben je? 18
- Woon je zelfstandig of thuis? Thuis
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis? 4
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding? Atheneum
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau? Ja, universitair niveau
- Werk je? Hoeveel uur per week? Neen

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak? Kijk, Volkskrant,
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week? Journaal, Kopspijkers
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren? Is iets voor te zeggen, ik vind alleen een verbod nogal een zwaar middel
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games? Dat vind ik erg begrijpelijk, gezien de prijs, en ik vind het dus ook te gedogen
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen? Geen ervaring mee, maar maandelijkse kosten om een spel te spelen schrikken mij af.

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen? solo
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie? wel als ik het te veel doe
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het? maximaal 10 euro aan ouwe uitverkoopspelletjes
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen? mijn zusje, mijn vader
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven? nee
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag? te duur, ik koop geen nieuwe spellen.

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom? Turn-Based Strategy. Omdat je er eerst moet denken-dan doen.
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door? 1 à 2
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen? Origineel, intuïtief, herspeelbaar, realistisch
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan? Nee, niet zonder meer.
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week) 1 uur sport per week, vele uren lezen, schrijven, tekenen
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen? Een maand is lang zonder, een dag is echter perfect te overleven zonder pc.
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop? Alle 3 , ja

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen? uitgebreid is lekkerder, maar ja
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken? voor het avondeten gaat alle apparatuur uit,
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet? lunch en tussendoor eet ik niet genoeg als ik aan de computer zit
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen? Eet niks, drink soms wat, maar zonder is de ervaring ook goed hoor.
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel? Nee
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen? nvt

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…) half uur
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game? een deo
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom? mij een zorg
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta) gemiddeld plusmin. 50.- euro
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom? nee[/B][/QUOTE]
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:11
Verwijderd
Ik krijg trouwens wel sterk het gevoel dat de gamer als aparte lifestyle beschreven wordt. Dat is misschien in extreme gevallen zo, maar het is voor mij hetzelfde als een potje voetbal kijken voor anderen is.

Ik vind het leuk om te doen, maar ik doe het niet overdreven veel (behalve op lanparty's e.d)

Nu vraag ik mij toch af wat je voorkeur voor een kledingsmerk te maken heeft met het 'gamer' zijn... Dat staat naar mijn mening los van het feit of je spellen speelt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:12
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk?
- Hoe oud ben je?
- Woon je zelfstandig of thuis?
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis?
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding?
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau?
- Werk je? Hoeveel uur per week?

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak?
man
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week?
judas game , the simpsons, journaal
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren?
dikke bullshit.. als je er niet tegen kan.. spele het dan gewoon niet
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games?
vind er nix op tegen.. moetenze die games maar neit zoooooo duur maken.. als ze de helft goedkoper worden koop ik al mn games origineel
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen?
CRAP, NOG MEER CRAP

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen?
maakt me weinig uit, zowel solo games als multiplayer kan erg leuk zijn
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie?
mn werk/studie heeft eerder een negatieve invlloed op mn gameleven
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het?
amper.. ik download of kopieer alles wel.. alleen als ik een spel ect wil en ik serial nodig heb koop ik het.. hou het op 2x per jaar een spel.. verder neits
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen?
mn moeder speelt patience en freecell, de man van moeder speelt schaakspelletjes.. en dan houd het op
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven?
neej.. ikg ame veel met mn real life vrienden
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag?
zoals ik al eerder zei.. ronduit belachelijk.. ik koop daarom dus ook maar hoogstens 2x in een jaar een spel.. de helft goekdoper en ik kocht al mn spelle origineel

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom?
RTS, RPG, FPS.. waarom? dunno..
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door?
2-4 ligt aan welke dag soms te weinig tijd
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen?
goed concept, goede multiplayer optie (vooral bij FPS)
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan?
nee.. spellen over films zijn bijna altijd kut
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week)
tv kijke, shoppen, voetballen, uitgaan.. de rest van mn tijd
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen?
ik doe niet aan consoles.. dus kan wel zonder..
dag overleven zonder gamen lukt wel.. maar wel moeilijk
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop?
bioscoop geregeld

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen?
alles op zn tijd.. een keer goed uitgebreid eten is niet verkeerd
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken?
ook zo alles op zn tijd..
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet?
ivm werk.. 3keer eten op dag ja.. 5x zelfs (smorgens voor werk, rond 11 op werk, rond 1 op werk, rond 5/6 thuis, rond 10-11 voor ik ga slapen)
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen?
soms eet ik wel wat tijdens het gamen.. vaak chips of snoepjes.. drinken is vaak cola
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel?
drugs is voor sukkels.. en gamen als je hebt gezopen.. ach je zuigt dan toch keihard dus heeft geen nut.
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen?

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…) 1uur.. (ijdel )
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game?
allereerst kleren en eau de toilette.. dan pas deo en de rest..
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom?
maakt me niet uit.. ik ga me echt niet omkleden om te gaan gamen hoor..
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta)
200 euro.. gok ik
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom? [/B][/QUOTE]
jah.. alleen maar merk kleding.. zelfs merkgel
waarom? geen idee.. waarschijnlijk omda ik me er goed bij voel?
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:39
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 01-10-2003 @ 11:05:
Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk?
M
- Hoe oud ben je?
20
- Woon je zelfstandig of thuis?
Thuis
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis?
6
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding?
Ath
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau?
Uni
- Werk je? Hoeveel uur per week?
Njet

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak?
-
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week?
Journaal
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren?
Onzinnig en -haalbaar
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games?
net goed
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen?
Vraag en aanbod, moet men zelf weten

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen?
internet
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie?
tuurlijk
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het?
4u/dag*30=120u/maand. UT, AC
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen?
als kaartspelletjes ook tellen... 2
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven?
spelen ís mijn sociale leven
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag?
ik koop geen nieuwe spellen, hangt ook samen met het niet hebben van de modernste hardware, scheelt een hoop geld

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom?
shooter. is goed voor m'n concentratie en coördinatie
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door?
4
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen?
moet herspeelbaar zijn, dus met een variërende inhoud. Kan bereikt worden door onlline spelen of een goed AI-script
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan?
Njet
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week)
Njet
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen?
tuurlijk kan ik zonder
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop?
Njet

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen?
zó wanhopig ben ik nog net niet
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken?
wordt m'n pc vies, doe ik dus niet
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet?
3
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen?
niks eten, gaat ook niet. daar worden je handen maar vies van en dan heb je glibberige toetsen waardoor je er niks meer van bakt
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel?
gebruik sowieso niks sterkers dan chocoladekoekjes en zelfs dat met mate want die zijn niet in huis zolang pa+ma aan de lijn zijn

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…)
0,25
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game?
Komt deze vraag uit de PU?
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom?
makkelijk zittend. ik heb geen webcam en in een driedelig pak wordt het al gauw erg warm
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta)
€15
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom?
Geen voorkeur
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:45
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Past hier prima hoor.

Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk?
Vrouwelijk (women rule! )

- Hoe oud ben je?
21 alweer

- Woon je zelfstandig of thuis?
ehh, gecompliceerd, maar ik kies voor thuis

- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis?
ook gecompliceerd
maar zeg maar 3

- Wat is je hoogst afgeronde opleiding?
A-levels (zeg maar VWO Atheneum)

- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau?
Nee, in de toekomst maar weer eens

- Werk je? Hoeveel uur per week?
Niet officiëel nee, maar ik help wel iemand met z'n bedrijf (inkoop, website, serveronderhoud), zeg maar zo'n 10-15 uur per week.

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak?
géén een echt vaak. consumentengids wel misschien, iedere maand
verder indicenteel bladen bij vriendinnen

- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week?
het journaal, netwerk, 2 vandaag, radar, tegenlicht (actualiteiten dus), expeditie robinsson en peter r de vries.

- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren?
niet goed, gewelddadige films zouden dan ook verboden moeten worden, en daar ben ik op tegen. ten eerste deel ik de mening niet dat gewelddadige games aanzetten tot geweld bij normaal gebruik, ten tweede vind ik dat een dergelijke maatregel de vrijheid aantast van de mensen om te leven zoals ze willen, dingen verbieden is een paardenmiddel. Maar b.v. geen reclame voor mogen maken zou ik wel voor in kunnen komen.. na het 8 uur journaal wens ik ook geen voortiteling voor een uiterst gewelddadige film te zien.

- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games?
een goede zaak, mits juist gebruik. op deze manier worden slechte softwaretitels niet sterk beloond, draait het voor de games minder vaak op een miskoop uit en voelt iemand zich tevreden om na het uitproberen van een spel de volledige versie te komen (ivm met online gamen). mensen die alleen maar downloaden en niets kopen hoeven op minder sympathie bij me te rekenen, maar de meesten willen goede titels echt wel kopen. De grote softwarehuizen puilen van het geld, dus medelijden hoef je echt niet te hebben.

wat betreft consolegames heb ik weinig te zeggen, omdat ik die markt niet goed ken.

- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen?
ik speel niet op consoles, maar ik denk dat dit in europa op slechts een beperkt succes zou kunnen rekenen. maar ik ben niet vies van een maandabo voor online gaming.


Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen?
netwerk gamen en ook wel solo. netwerkgamen doe ik met vrienden dus die optie is beetje dubbel. zou solo, netwerk en internetgaming moeten zijn denk ik. dat laatste doe ik ook met Quake III

- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie?
Nee, juist een positieve invloed, je traint je hersenen ermee

- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het?
€60 - 1 softwaretitel per maand

- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen?
m'n zusje speelt soms quake of serious sam of kleine spelletjes met me, maar een gamer wil ik haar niet noemen.

- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven?
Nee, juist supercool om met z'n 4-en generals te doen, comps staan dicht bij elkaar dus lekker lachen, screeuwen, schelden en positieve agressie; yummie!

- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag?
de goede softwaretitels zijn het geld waard, maar ik zou graag zien dat oudere titels voor lagere prijzen worden verkocht.. ook voor €10 moet je een goed spel kunnen kopen, alleen dan wat ouder enzo..

er is ook veel rommel op de markt, en als je daaraan €60 kwijt bent baal je wel enorm (zoals ik met Conquest Earth, Darkreign 2 en nog een paar spellen, rotzooi is het, was enorm teleurgesteld, verdrietig zelfs ). Daarom vind ik het juist goed als iemand het eerst illegaal uitprobeert. als het goed is en het je bevalt, koop je het, en kun je ook online spelen.


Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom?
Strategy, zo complex mogelijk

ik houd van managen, ben ik wel redelijk goed in. alpha centauri vind ik ook prachtig qua gameplay, atmosfeer en filosofie.
verder vind ik FPS als 2e het leukst, zoals Quake III enzo

- Hoeveel uur per dag breng je gamend door?
ojee
laat ik het houden op 2 uur.

- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen?
uitdagend zijn en dat vast kunnen blijven houden, niet dat je na een uurtje gamen het spel afsluit en nooit meer aankomt.

- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan?
Yep, zoals ik bij HL2 en Doom3 ga doen
Sorry, las verkeerd. Nee dat vind ik stom, alleen Star Trek titels vind ik wel leuk, sommige.

- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week)
nee hélemaal geen andere interesse's, ik leef om te gamen.
serieus: mijn interesse's zijn o.a. technologie, filosofie, discussies, debatten, politiek, films, sociale kontakten en last but not least, seks

- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen?
zonder m'n verrotte N64 die vanaf het begin al stuk was ( ) kan ik zeker weten levenslang leven. zonder m'n PC? ah.. nou beter dat je die vraag niet stelt.

- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop?
nee, maar ik heb thuisbioscoop

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen?
nou iemand kookt voor mij, maar 's nachts doe ik wel eens een magnetron-maaltijd ja.. of tussendoortje, yummie!

- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken?
pauzerend, alhoewel ik tussentijds graag star trek of x files kijk

- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet?
2 maaltijden en wat snoepen tussendoor

- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen?
cola of heineken export biertje ( ) of rode wijn

- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel?
Alcohol, wat voor effect ligt aan de dosis
bij enigszins beperkte dosis game ik beter omdat ik minder nerveus/zenuwachtig ben ( heb ik bij tourneys )
maar als het meer is, dan ehh.. nouja..

- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen?
zou het niet weten

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…)
anderhalf uur

- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game?
ik heb de luxe geen prioriteiten te hoeven stellen
(lees: ik ben verwend kreng)

- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom?
in mn badjas als ik net uit de douche kom, dan met dekentje om me heen lekker quaken =)


- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta)
weet ik het


- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom?
Merken doen me niets, alhoewel ik sommige mensen wel meer naar mijn smaak vind liggen, maar dat gaat dus niet om het merk.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)

Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:14
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk? M
- Hoe oud ben je? 17
- Woon je zelfstandig of thuis? Thuis
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis? 2
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding? Basisschool
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau? 6VWO
- Werk je? Hoeveel uur per week? 7 uur per week

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak? Pc Zone, Kijk
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week? Boston Public
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren? idioot
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games? Is niet goed, maar onvermijdbaar
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen? zit wel toekomst in, ik zou er misschien voor betalen

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen? Solo
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie? Nee, dat staat in principe los van elkaar
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het? Niks, ik koop geen nieuwe games meer.
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen? Nee, ben enige
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven? Nee, ik ga niet zitten gamen ipv uitgaan ofzow.
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag? Games zijn heel duur, daarom koop ik ze niet zoveel.

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom? RTS, speelt elke keer weer anders.
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door? 3
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen? afwisselende multiplayer, uitgebreid en niet al te complex
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan? Nee
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week) Ben gestopt met sporten, deed het eerst 2 uur in de week
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen? Kan wel, doe het alleen nooit, geen reden toe
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop? bioscoop

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen? Snelle hap, maar niet omdat ik dan langer kan gamen, vind koken gewoon niets aan
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken? pauzeren
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet? Ontbijt schiet er weleens bij in in et weekend, maar dat komt niet door het gamen.
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller?glas cola is lekker, maar ga niks vettigs eten.
Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen? Cola
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel? Heb weles dronken gegamed, wil voor geen meter. Stoned nog niet geprobeerd
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen? -

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…) half uur
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game? duidelijk de deo
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom? gewone dagelijkse kleding, zie niet in waarom ik ergens anders in zou gamen.
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta) 10 euro
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom? Tommy Hilfiger vind ik wel mooi, rest maakt me niet zoveel uit
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 15:14
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk? M
- Hoe oud ben je? 16
- Woon je zelfstandig of thuis? Thuis
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis? 4
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding? Basisschool
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau? Ja, VWO 5
- Werk je? Hoeveel uur per week? ja, 6 u/p/w

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak? Power Unlimited, Algemeen Dagblad
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week? Sport (ongeveer alles daarvan ), De meeste Comedy's
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren? Belachelijk (het is een uitlaatklep, geen reden voor geweld...)
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games? Slecht, maar ze zijn ook wel FUCKING duur!
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen? Een cool idee! Dan niet meer

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen? Gamen met een vriend of vriendin
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie? Ja cker weten
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het? Iets meer dan € 50,-- (een nieuwe PC is MEGA duur)
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen? ja, nee dus
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven? Mmm, Ik denk dat je ook met games nieuwe vrienden maakt.
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag? Veel te duur (€30 vind ik wel genoeg!), branden hè

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom? Tactical-FPS, Realisme is gewoon vet!
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door? 3-5 uur
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen? Realisme (vooral de A.I. is belangrijk)!
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan? Nee, kga em in de bios kijke!
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week) Sport (kijken en doen) 4uur per dag dus 28 uur per week ofzow
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen? Geen probleem
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop? Jep

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen? Haha ik kan niet eens koken
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken? pauzeren!
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet? 3 maaltijden per dag, behalve het weekend, want dan brunch ik
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen? Ik eet niet tijdens het gamen (ik ben dan aan het gamen)
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel? Ik doe niet aan drugs, na alcohol gaat het schieten in een FPS toch wel ietsje minder
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen? -

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…) 1 uur ofzow
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game? Natuurlijk deo! (ik heb nog wel een sociaal leven!)
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom? euh, maakt geen reet uit
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta) 25-40 €
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom? Nee, das nutteloos geld verkwisten!
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 16:48
Kia-zil
Avatar van Kia-zil
Kia-zil is offline
Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk? V
- Hoe oud ben je? 13
- Woon je zelfstandig of thuis? Thuis
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis? 3
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding? basischool
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau? Middelbare, Gymnasium
- Werk je? Hoeveel uur per week? nopZ

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak? Fancy, CosmoGirl, Gamequest, NGamer, PlayStation 2 magazine en PlayNation
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week? Charmed, Kopspijkers, Frost (of Daziel en Pascoe, hoe je dat dan ook schrijft) en Dit Was Het Nieuws
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren? Onzinnig
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games? Tjah... tiz niet goed, maar dan moeten ze de gamez maar niet zo duur makuh.
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen? Lijkt me kewl, 8 euro per maand.

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen? Met vrienden, maar k doe meestal solo.
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie? Soms, denk ik, maar alz je weet waarneer je moet stoppuh is het niet erg.
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het? Iets van 20 a 30 euro, om de 2 maanden meeztal nieuwe game.
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen? Me vader.
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven? Nee, helemaal niet, juist bevorderend (soms)
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag? Te duur, anderz zou ik veel meer kopen, misschien is het dan wel goed dat ze zo duur zijn.

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom? RPG
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door? 2 ofzo.
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen? lang, intressant, goede graphics, beetjuh leuk verhaal.
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan? Hangt af van de recensies.
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week) 2 uur Snowboarduh, 2 uur Klimmen, heel veel (vindt ik) uur lezuh (iets van 8 uur)
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen? Maand houdt ik niet uit, 3 weken ging, maar met grote moeite.
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop? Ja, zo vaak als t lukt (vooral de bios)

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen? snelle hap, k houd nie van koken en kan het niet
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken? K eet meestal niet tijdenz gamen, K drink alleen water of spa. Alz ik eet dan stop ik wel ff (waar is de pauze-knop anders voor gemaakt ?)
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet? Ik eet zo u zo maar 2 keer per dag...
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen? K eet niet tijdenz gamen.
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel? Nee.
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen?

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…) anderhalf a 2
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game? nieuwe deo
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom? gewoon wat ik meestal aan heb
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta) Hmmmz, iets van 15 a 20 denk ik
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom? Miss Sixty, ziet er kewl uit, ook Cars en t merk van de Pimkie.
__________________
Als je je lotsweg niet volgt, of schijnbaar schijnt te willen ontlopen, zal je in een ander leven slechts dubbel lijden
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:48
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk? M
- Hoe oud ben je? 16
- Woon je zelfstandig of thuis? Thuis
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis? 4
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding? Basisschool
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau? voortgezet onderwijs Havo(5)
- Werk je? Hoeveel uur per week? Jah, alleen in vakantie, hele dagen

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak? Donald Duck, Power Unlimeted, (veel pc bladen)
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week? Journaal, Nova, 2 vandaag, (discovery)
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren? BAD, NO THE WORSE IDEA EVER!
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games? Why not?
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen? Ik heb geen console allen mijn zus.

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen? Alles
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie? Neej, anders deed ik ook wel iets anders
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het? soms heel veel soms niets.
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen? Eén zus die nu ook (eidelijk) de smaak te pakken krijgt.
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven? Neej.
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag? Te hoog, ja, ik koop niet veel games.

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom? 3d first person shooters, mooi gemaakt en perfect om je frustratie kwijt teraken na een lange dag school.
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door? 3/4
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen? Grefisch mooi, goede gameplay, VERHAALLIJN!!!!!!!!!
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan? Meestal niet.
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week) Internetten, schieten(jah jah met geweeren), schieten bijna alleen maar als er kermis is en an internetten een uurtje of wat. Ik speel ook games online.
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen? Ik kan allen zonder als er geen één in de buurt is ........ anders sorry ......
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop? jah

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen? Mac donald's, Stampot andijvie met speklappen, Pasta's.
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken? even pauzeren(ook om dat ik zo RSI voorkom)
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet? 3 per dag als het er niet 6 worden van gamen krijg je NL honger. Maar toch heb ik nog onder gewicht
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen? Neuh kan best zonder.
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel? --Geen ervaring--
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen? --NVT--

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…) kapsel, eens in de maand naar de kapper en om d etwee dagen wassen. 2maal per dag tanden poetsen, wassen en scheren lijkt mij toch normaal?.... make up vergeet dat maar!
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game? KEUZE 2 EEN NIEUWE GAME
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom? Leger dump/ zwart MOOI duh!
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta) Weet ik veel houd ik niet bij
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom?Nee, geen behoefte aan


Hij was wel lang!
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:49
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Dat mag wel iets beknopter lijkt mij.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 20:30
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
McCaine schreef op 01-10-2003 @ 17:49:
Dat mag wel iets beknopter lijkt mij.
die vragenlijst bedoel je? dat vind ik dus ook, maar nee...nee... ik moest 'm uitbreiden om een "beter beeld van de doelgroep te krijgen". het is overigens (denk dat mensen dat wel willen weten) voor Reclame & Marketing ([edit] ik bedoel natuurlijk marketing[/edit]). alvast bedankt voor alle reacties, hoe meer hoe beter
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 02-10-2003 om 14:02.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
[Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk? V
- Hoe oud ben je? 18
- Woon je zelfstandig of thuis? Thuis (kamer vinden is nogal moeilijk)
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis? 4
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding? VWO
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau? Studie biologie
- Werk je? Hoeveel uur per week? nee

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak? pfff. Alles wat ik in handen krijg zo ongeveer
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week? Journaal, a toutch of Frost, netwekt, en nog meer van die dingen (discovery/national geographic ect)
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren? Dom
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games? Stom
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen? Ik ga niet betalen, maar wil het wel uitproberen.

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen? Allemaal eigenlijk wel. Heerlijk om alleeb op de bank te hangen en te gamen, maar om mijn broertje af te raggen in een potje SSBM is ook erg leuk
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie? Nee
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het? 15 tot 20 zeker wel. Gewoon van allerlei games.
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen? Mijn broertje ook.
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven? Nee
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag? Duur. Vooral dat het in de VS zoveel goedkoper is vind ik vervelend. Je kan de games voor de GBA beter inporteren uit de vs, dan ben je nog goedkoper uit. Maar natuurlijk moet het wel een redelijke prijs hebben zodat er in nieuwe games geinvesteert kan worden. Ik lees gamesbladen om goede games te kunnen kezen. Let dus erg op of de game wel wat voor me is.

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom? RPG. Waarom? geen idee. Vind dat gewoon het leukste.
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door? Wisselt erg sterk. Heb lange dagen op de uni. Op dit moment zit ik te gamen in de trein, dus het zal nu een uur per dag door de week zijn. In het weekend langer.
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen? Goed zijn op alle fronten (moeilijk zo te vertellen)
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan? Niet meteen, eerst eens kijken wat het is.
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week) Ja. Lezen. Ben een echte boekewurm. Maar dit wisselt ook stekt, naar hoeveel tijd ik heb en of ik een leuk boek aan het lezen ben. verder teken ik ook graag. ik schat zo'n 10 uur per week voor bijde. (over inetten zal ik het niet hebben)
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen? nou.... De ngc gaat niet mee op vakantie, maar de GBA wel. Maar als het moet kan ik best zonder.
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop? Ja

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen? ik kook niet. Woon nog thuis
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken? pauzeren natuurlijk
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet? 3
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen? tijdens eet ik niet veel, ben veel te instannent bezig. Maar gewone dingen tussendoor. (wat iedereen ook doet)
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel? Nee, ik rook, drink en gebruik noooooooooit drugs. Bah.
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen?

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…) pff. half uur denk ik, maar als ik in bad ga natuurlijk veel langer
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game? pff dat is moeilijk. Maar ik kijk gewoon goed wat ik nodig heb. Zoals iedereen denk ik.
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom? wat makkelijk zit. maar dat heb ik altijd wel aan. Omdat het gemakkelijk zit
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta) Geen idee aangezien mijn ouders ook dingen halen.
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom?niet echt. Maar bepaalde merken pas ik gewoon beter en zitten fijner.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 22:29
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Algemeen
- ben je mannelijk of vrouwelijk?
Man
- Hoe oud ben je?
18
- Woon je zelfstandig of thuis?
Thuis
- Hoeveel (jezelf meegeteld) personen wonen er bij jou in huis?
4
- Wat is je hoogst afgeronde opleiding?
Basisschool
- Ben je momenteel met een opleiding bezig? Wat voor niveau?
Nee, volgens jaar weer
- Werk je? Hoeveel uur per week?
Ja, nog 8 uur, gaat naar de 40

Maatschappelijke interesses
- welke bladen lees je vaak?
Aktueel , PC Gameplay, PC Zone
- Welke programma’s kijk je minstens één keer per week?
"The Dead Zone", Yes Dear, Will & Grace
- Wat vind je van de plannen om gewelddadige games uit te winkel te weren?
Onzin
- Wat vind je van het illegaal kopiëren van (console) games?
Terecht
- Wat vind je van online-console gaming? En wat als je hiervoor zou moeten betalen? Leuk bedacht voor de console liefhebbers, betalen is gewoon hetzelfde als met PC internet

Sociaal economisch
- wat doe je het liefst: solo-gamen, gamen me een vriend of vriendin, of netwerk gamen?
Multiplayer blijft natuurlijk favoriet (Netwerk voornamelijk.. maar meestal internet), maar Single Player is ook wel aardig (verhalen in de spellen)
- Denk jij dat gamen (negatieve) invloed heeft op je werk/studie?
Totaal niet
- Hoeveel besteed je gemiddeld per maand aan games en toebehoren? En waaraan precies besteed je het?
Nou ik ben de laatste tijd overdag (1 uur in middag tot 6 uur in avond, 10 uur in avond tot 4 uur in ochtend) bezig met Games.. dus you do the math.. Ik besteed het dus aan Games
- Ben jij de enige gamer in het huishouden, of heb jij ook nog gamende ouders of broers en/of zussen? Mijn moeder gamed soort van.. maar ik zit altijd bij mn oom, die zelf ook gamed
- Denk jij dat gamen ten koste gaat van je sociale leven? Neuh, online games hebben ook een community
- Wat vind je van de huidige prijzen van games? En wat hebben die prijzen voor effect op jouw koopgedrag? Sommige spellen zijn het geld wel waard, maar in het algemeen is het te duur.. mijn koopgedrag.. ik koop een spel alleen wanneer ik het het geld echt waard vind (natuurlijk zeg ik hiermee dat ik het eerst illigaal heb)

Vrije tijd
- wat is je favoriete gamegenre? Waarom? RTS, omdat je erin vrij bent
- Hoeveel uur per dag breng je gamend door? Staat al ergens aangegeven
- Wat moet volgens jou een goede game aan voldoen? Goede verhaallijn, goede graphics, goede multiplayer en het belangrijkste: Goede gameplay
- Als er van je favoriete film een spel verschijnt, koop je het dan? Nee, meestal zijn die niks aan
- Heb je naast gamen ook nog andere interesses zoals lezen of sport? En hoeveel uur besteed je daar aan? (per week) Fitness (3 uur per week), stappen (+/- 7 uur p/w), films..
- Kun je makkelijk een maand zonder je console, of kun je echt geen dag overleven zonder te gamen? Ik zou het wel kunnen, maar dan moet ik wel iets te doen hebben
- Ga je wel eens naar theater, museum of bioscoop?
Regelmatig naar de bios, museum.. alleen als ie van WOII is

Voeding
- uitgebreid koken, of toch maar een snelle hap halen/iets magnetronnen en zo een uurtje extra kunnen gamen?
Regelmatig de snelle hap
- Even pauzeren om te eten, of al gamend zo nu en dan een hap spaghetti naar binnen werken?
Natuurlijk pauze, eten en dan filmpje opzetten
- Drie maaltijden per dag, of zo ingespannen gamen dat regelmatig eten er nog wel eens bij inschiet?
Meestal 2 maaltijden, ik ben meestal pas rond 1 uur wakker
- Is jouw game evaring niet compleet zonder minstens een halve kilo aan chips/popcorn (iets minder mag ook) en een glas cola, of heb je geen behoefde aan kruimels en vette vingers op je toetsenbord/controller? Soms.. maar meestal hou ik het op het drinken
Voor de snackers: wat is jouw favoriete tussendoortje (eten én drinken) tijdens het gamen? Thuis: Pringles en Pepsi Twist. Op een LAN Party: Chips (Bugels) en Pepsi X
- Gamen als je drugs of alcohol hebt gebruikt? Zo ja, wat voor ervaring levert dat op? En heb je een voorkeur voor een bepaald verdovend middel? Ik rook, maar drugs.. nee alhoewel ik wel eens een joint heb gerookt tijdens het gamen.. dat is wel lache
- Voor de mensen die op zichzelf wonen: hoeveel besteed je gemiddeld per week aan levensmiddelen? blub

Uiterlijke verzorging
- Hoeveel uur besteed jij gemiddeld per dag aan uiterlijke verzorging? (tanden poetsen, wassen, scheren, make-up, kapsel…) Smorgens een ruim uurtje en savonds een half uur
- Wat heeft betreft geld, de hoogste prioriteit bij jou: nieuwe deo aanschaffen omdat de oude leger dan leeg is, of gewoon zo min mogelijk zweten, en je geld zoveel mogelijk opsparen voor een grotere uitgave, zoals een nieuwe game? Doe mij die deo maar
- In wat voor soort kleding game je het liefst? Waarom? Mijn normale kleding?
- Wat geef je gemiddeld per maand uit aan kleding en uiterlijke verzorging? (dit is alles van make-up tot haargel tot tandpasta) Nou per maand.. zoveel ben ik niet in winkels te vinden, maar ongeveer 400 euro per 3 maanden
- Betreft kleding en uiterlijke verzorging: heb je voorkeur voor een bepaald merk (of: merken)? Waarom? Neuh, maar ik heb wel een oog voor blousjes.. en van die wat iedereen "rare" broeken noemt.. met strepen enzo[/B]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Onderzoek voor school, gameindustrie
hedgy
13 02-06-2012 14:24
Studeren Doe mee aan een onderzoek naar cloud gaming en win een FNAC-waardebon!
davidds19
17 12-04-2012 15:32
Games Onderzoek game (shooter) Help help help!
Kreuz
8 11-08-2008 20:12
De Kantine forumspel : Wie is de Mol??
Verwijderd
500 14-03-2005 17:20
Software & Hardware vragenlijst voor computerverkopers
Koning
1 23-06-2003 11:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.