Oud 23-05-2007, 17:33
Verwijderd
Oftewel, wat ging er mis op je examen, van de dingen die níet met leren te maken hebben? Pen vergeten, batterijen van je GR leeg en geen nieuwe bij je, opdrachtenblaadje van je tafel afgewaaid en vijf meter verder terechtgekomen, gymmende brugklassers in de zaal naast die van jou? Je buurman die chips zit te eten? Van de zenuwen van je stoel af gevallen? Koffie over je antwoorden heen gegooid?

Deel je leed.

Ik had drie pennen mee en tijdens het examen filosofie gingen er twee op. En die derde schreef niet lekker.
Advertentie
Oud 23-05-2007, 17:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Zoals altijd kreeg ik TIJDENS mijn examen voor het eerst zown berichtje op mn GR dat ik mn batterijen moest vervangen. Ik had wel extra, maar dit soort dingen gebeuren altijd bij mij.

Ow, en bij Nederlands had de afdelingsleider de HAVO examens gepakt ipv VWO Sukkels

En de nieuwe lay-out is kut. Dat ze een nieuwe lay-out hebben is leuk, maar niet als je daar nog een keer op je allerlaatste toetsen aan moet wennen.

En wiebeltafels zijn ook extreem kut.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-05-2007, 17:43
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Bij ons liepen er gister tijdens het geschiedenis examen mannen op het dak wat zo'n lekker hard krakend geluid gaf.

Verder hadden we een leraar met kraakschoenen (serieus ik wist niet dat dat zo erg kon zijn) tijdens ons economie examen.

En tijdens het economie examen beet ik te hard op mijn onderlip waardoor ik nu een blaar heb
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 23-05-2007, 17:46
Verwijderd
Bij wiskunde waren er kutvogeltjes, die op maandag de examenzaal binnen vlogen .

Gister ging de telefoon van een surveillant af maar verder was er niets extreems. De deur kraakt alleen enorm
Oud 23-05-2007, 17:48
Chronocide
Chronocide is offline
Ja soms waren er wel wat vage buitenwereldgeluiden te horen, daar had ik op zich geen last van. Het waren meer de dikke chagrijnige ongestelde PMS-trollen die bij ieder geluid een irritante kankerzucht uit moesten stoten waar ik last van had.
__________________
(onderschrift)
Oud 23-05-2007, 17:49
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
een non-stop piepende stopwatch in de kast van de gymzaal was eigenlijk het enige

(het duurde even voor de goeie sleutels en de goeie kast ontdekt waren)
__________________
eat your animal crackers
Oud 23-05-2007, 17:59
o0*Y*0o
Avatar van o0*Y*0o
o0*Y*0o is offline
Het brandalarm werd getest tijdens 'n Nederlands CE...
Oud 23-05-2007, 17:59
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Schilders onder onze ramen die aan het meezingen waren met de radio. En nog vals ook...
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 23-05-2007, 18:00
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
Haha het was ook zo lekker he, ze zeiden bij ons van tevoren: als het brandalarm afgaat, negeren wij die.
Oud 23-05-2007, 18:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
In de gymzaal echt een ongelooflijke kraakdeur. Hij wilde alleen dicht met grof geweld, maar hij moést dicht. Dus tijdens engels ging na een uur die deur de hele tijd *bam* dicht. Toen hebben ze maar gezegd dat iedereen maar om het kwartier weg mocht, anders was het zo storend.
Oud 23-05-2007, 18:05
Verwijderd
Niet zo veel, op irritante 3e-klassertjes na dan, die voor het raam stonden te wachten tot hun lokaal open ging en dus maar lawaai gingen maken.
Oud 23-05-2007, 19:16
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Teveel last van (té luidruchtige) naar de wc gaande mensen, omdat de maatregel dat er gedronken mag worden tijdens de examens ervoor zorgde dat iedereen minstens 1 keer naar de wc moest....
__________________
Never More Nevermore
Oud 23-05-2007, 19:20
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Nou m'n concrector stak bijna de oog van een leerling uit met een vlijmscherpe briefopener, maar dat was eigenlijk wel komisch
Oud 23-05-2007, 20:00
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
De mavoleerling naast mij had een gigantische zak snoep mee, en dat kraakt ik snap eigenlijk niet dat we mogen eten tijdens het examen. Het stoort, en je kan toch best drie uur zonder eten? Stel dan de regel in dat het niet in een papiertje mag zitten ofzo want dit was zooo irritant
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 23-05-2007, 20:10
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Snoepjes/chocola tijdens je examens zijn fijn, alleen dan moeten ze wel zonder zakje ofzo zijn want dat is heel irritant ja

Tijdens engels hadden veel mensen ook echt 4 woordenboeken ofzo mee en er viel er dus regelmatig één op de grond dat was ook wel irritant
Oud 23-05-2007, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Fosca schreef op 23-05-2007 @ 20:00 :
De mavoleerling naast mij had een gigantische zak snoep mee, en dat kraakt ik snap eigenlijk niet dat we mogen eten tijdens het examen. Het stoort, en je kan toch best drie uur zonder eten? Stel dan de regel in dat het niet in een papiertje mag zitten ofzo want dit was zooo irritant
Ze zouden moeten omroepen dat iedereen z'n voer in kraakzakjes/plastic vóór het begin van 't examen moet uitpakken of openleggen. Dan kunnen ze het gewoon pakken zonder gekraak.

En chips eten tijdens de examens moet echt verboden worden.
Oud 23-05-2007, 20:19
Verwijderd
Irritante bruggers die voor de gymzaal dat jochie na gingen doen die zn eerste vuurwerkje afsteekt.

De kinderen die TOCH ECHT gymles dachten te hebben en op de deur gingen bonken.

De gymzaal ;x.

Klasgenoten met hoestaanvallen.

leraar die tegen een tafel aanbeukt.
Oud 23-05-2007, 20:36
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Oh en zo'n irritante leraar die ging het snoepbakje waar iedereen uit mag pakken leeg zitten schransen recht voor m'n neus. En natuurlijk alleen de lekkerste ertussen uitzoeken
Ads door Google
Oud 23-05-2007, 20:47
iess
iess is offline
leerlingen die buitengymen...ik snap niet waarom daar allemaal bij geschreeuwd moet worden...oja en dat fluitje is ook iritant bij de spellen
het had denk ik leuker voor die leerlingen en ons geweest als ze gym lekker uit lieten vallen maar helaas
Oud 23-05-2007, 20:50
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Tuurlijk schreeuw je tijdens gym en gym is leuk! Maar niet zo snugger dat die velden dan naast de gymzaal liggen nee
Oud 23-05-2007, 21:17
iess
iess is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 23-05-2007 @ 20:50 :
Tuurlijk schreeuw je tijdens gym en gym is leuk! Maar niet zo snugger dat die velden dan naast de gymzaal liggen nee
jaa oke daar heb je wel gelijk in..maar ik vond het gewoon een beetje irritant
Oud 23-05-2007, 22:37
Lethe
Lethe is offline
Hahaha, ik lach me dood! Wat maakt een krakend zakje nou uit, ik had zelf een hele grote zak chips bij elk examen (helemaal opgegeten ook nog!).
Waarom zou iemand daar echt last van hebben, je bent toch hard bezig tijdens je examen of niet dan? Dan kan je ook wel gestoord worden van krakende stoelen als iemand gaat verzitten, of tikkende horloges, of pengeschrijf, of krakende hersens en-ga-zo-maar-door
Oud 23-05-2007, 22:38
Lethe
Lethe is offline
Maken jullie examens in een gymlokaal!?
Oud 23-05-2007, 22:40
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ja je bent druk bezig en iemand gaat een zakje open zitten maken, en weg is je concentratie, dit stoort dan totdat dat pokkezakje eindelijk open is en het enige waar je nog aandacht voor hebt is hoe diegene bij jou in de buurt eet. Maar nee verder maakt het helemaaaaaal niks uit als iemand dat doet hoor, het liefst alle mensen om je heen één voor één

Wie maakt z'n examens niet in een gymzaal dan?
Oud 23-05-2007, 22:51
Lethe
Lethe is offline
Ik maakte een grapje hoor ook hallo, ik heb het niet meegemaakt, maar als iemand chips gaat eten zou ik wel lichtelijk (lees: ontzettend) geirriteerd zijn. Tijdens examens waar je veel teksten moet lezen (zoals Nederlands en Engels) raak ik zelfs al afgeleid wanneer iemand gaat verzitten (haha erg he) maar goed.. ik ben het helemaal met je eens
Advertentie
Oud 23-05-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 23-05-2007 @ 22:40 :
Wie maakt z'n examens niet in een gymzaal dan?
Bij ons verschilt het, soms in een gymzaal maar meestal in de aula.
Oud 23-05-2007, 23:05
Lethe
Lethe is offline
Bij ons in het gymlokaal. En wij mogen op de helft (na anderhalf uur) een pauze houden van 5 minuten om op adem te komen.
Oud 23-05-2007, 23:13
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
eh oke ik dacht al

Hmm ja aula is ook nog een optie, maarja dan moet je school er wel op gebouwd zijn want bij ons zou je echt teveel last hebben van blerende kinderen die van les naar les lopen
Oud 23-05-2007, 23:14
Crimson
Crimson is offline
ik zit in een aula ja..

en mijn school is net verhuisd, in het oude gebouw was onze aula, waar vroeger de examens waren, ook de plek waar iedereen pauze hield (aula was bij ons ook kantine), dus dat was wel kut voor andere leerlingen.

maar ja, toen ik in de 1ste zat, was er 600 leerlingen, nu 900..
Oud 23-05-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 23-05-2007 @ 23:05 :
Bij ons in het gymlokaal. En wij mogen op de helft (na anderhalf uur) een pauze houden van 5 minuten om op adem te komen.
Wtf, pauze? Dan kun je toch gewoon overleggen enzo?
Oud 23-05-2007, 23:30
Suey
Suey is offline
Ja ik dacht hetzelfde, en je kunt tijdens je examen toch vaak genoeg op adem komen als je daar zelf zin in hebt.
Oud 23-05-2007, 23:31
one.
one. is offline
De tafels en stoeltjes godverdomme. Je stoel is laag en je tafeltje is hoog, waardoor je met je hoofd praktisch óp je tafeltje ligt. En de stoeltjes kraken bij iedere beweging die je maakt.
__________________
.
Oud 23-05-2007, 23:46
Lethe
Lethe is offline
Hebben jullie ook van die rugpijnopwekkende, blauwe klapstoeltjes ter aanvulling?
Oud 23-05-2007, 23:54
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
Het is al weer een tijd geleden, maar het komt aardig richting 'ramp'.

Ik had wiskundeexamen...
Er waren diverse bijlages waar je iets op moest tekenen.
Nu had ik ook een kladblaadje en een papier waarop ik antwoorden opschreef om thuis na te kijken.

Na het examen stond ik naast mijn fiets en wilde mijn fietssleutel uit mijn tas vissen. Maar wat zag mijn oog?
2 blaadjes van het wiskunde examen die ingeleverd hadden moeten worden.....
Op de één of andere manier had ik deze in mijn tas gestopt
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 24-05-2007, 00:04
one.
one. is offline
Citaat:
AllureV schreef op 23-05-2007 @ 23:46 :
Hebben jullie ook van die rugpijnopwekkende, blauwe klapstoeltjes ter aanvulling?
Ja!! Niet ter aanvulling trouwens, alles is blauw.
__________________
.
Oud 24-05-2007, 09:07
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Niet ingeleverde blaadjes
Voor ons examen hebben ze ons dat echt wel 10x verteld het te checke nvan tevoren, gelukkig

Ik heb niet echt rampverhalen, behalve dat de bus niet kwam afgelopen dinsdag! Bleek er een "wilde staking" te zijn geweest. Gelukkig was er nog een auto thuis dus kon ik wel op school komen maar een collega was 3 kwartier te laat (maar werd gelukkig nog wel binnengelaten + half uur verlenging)..
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Ads door Google
Oud 24-05-2007, 10:20
Verwijderd
Ik moest naar de wc en toen kreeg ik de deur niet meer open..Toen kwam er een docente en haar lukte het ook niet. Gelukkig kwam er toen een andere docent die mij wist te bevrijden.
Oud 24-05-2007, 10:43
Verwijderd
Een irritante docent die in 1 minuut wel 5x voorbij komt lopen, met van die irritante plastic zakjes om z'n schoenen!
Byebye, concentratie.. Welkom, boze blikken naar de docent.
Oud 24-05-2007, 10:48
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
tijdens economie ---> BATTERIJEN LEEG

het hele jaar nog nooit problemen mee gehad, maar precies TIJDENS examens moeten ze op zijn.
maargoed, gelukkig ken ik mezelf en had ik al wel een voorgevoel dat dit mij zou kunnen overkomen, dus had ik batterijen mee

oh ja en om de 2 minuten moet er wel IEMAND naar de wc, erg vervelend al die lopende mensen, nog geluk dat hakken zijn verboden
__________________
zo,
Oud 24-05-2007, 10:49
Verwijderd
Kraaien !!!!!!!!

er zit een hele kolonie op het schooldak en die hadden toevallig op die dag ruzie .

en de schoolbel die afgaat omdat we door een paar gewone uren heen zitten.
dan is het 10 minuten schreeuwende bruggers en lallende ASO's
tot het eindelijk ophoudt.

5 minuten op het begin van het examen zitten te wachten (in totale stilte) en dat dan de teamleider ''eet smakelijk'' in plaats van ''begin'' zegt
Oud 24-05-2007, 11:21
Verwijderd
Er gebeurde gelukkig niks ergs.
Oud 24-05-2007, 11:21
Verwijderd
Alleen docenten die hinderlijke geluiden maakten.
Oud 24-05-2007, 11:39
Verwijderd
een rouwstoet met harley davidson gevallen die recht voor de zaal gaan staan. Je kon jezelf niet eens meer horen.
Oud 24-05-2007, 11:41
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
mijn vader werkt op een vmbo en daar hebben ze in de gymzaal knaloranje vloerbedekking neer gelegd.. want anders gaat de vloer stuk..

het is zo oranje dat het pijn doet aan je ogen..

dat lijkt me echt een ramp...
Oud 24-05-2007, 11:43
Verwijderd
Tijdens mijn staatsexamens VWO zat er een dronken man in de zaal, die ook examen deed. In het begin viel hij niemand lastig en viel het ook niet op, maar ineens begon hij heel dronken te lachen ongeveer een half uur na het begin van het examen, en een surveillant probeerde hem stil te laten zijn, maar dat werkte niet; hij begon gigantisch te lallen. Ik keek even over m'n schouder en zag dat hij z'n overhemd had uitgetrokken en alleen nog in z'n hemdje zat; echt zo'n viezig hemdje
Toen begon hij nog harder te lallen en hebben ze hem buiten gezet
Oud 24-05-2007, 13:40
Verwijderd
Iemand met zo'n grastrimmer geloof ik.
BZZZZZZZZZ BZZZZZZZZZ WWWWWNNJEJNNNGGGGGG.

En een blaffende hond.
Oud 24-05-2007, 13:55
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
De boterhammen van de surveillante, verpakt in aluminiumfolie, die ze eens langzaam en krakend open ging maken, grom. En er hangt verdorie een klok, ik wil niet uit mijn concentratie gehaald worden doordat iemand door het lokaal tettert hoe lang we nog hebben.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 24-05-2007, 14:04
Funkyshit
Avatar van Funkyshit
Funkyshit is offline
Citaat:
Bell schreef op 24-05-2007 @ 11:41 :
mijn vader werkt op een vmbo en daar hebben ze in de gymzaal knaloranje vloerbedekking neer gelegd.. want anders gaat de vloer stuk..

het is zo oranje dat het pijn doet aan je ogen..

dat lijkt me echt een ramp...
Bij ons hebben ze knal rode vloerbedekking neergelegd, verschrikkelijk.

En toen ik examen aan het maken was kwamen er een rij scooters voorbij, volgens mij een een of andere meeting ofzo, het duurde wel 5 minuten.


En ik liet alles wat ik in mn handen had (lees: pennen, potlood, rekenmachine, examenpapieren, flesje water en een leeg koffiebekertje.) vallen toen ik het in wou leveren.. oeps?
__________________
"It's always been you; i've tried to fight it. tried to deny, but i can't. you're undeniable" <3 the oc and mischa barton.
Oud 24-05-2007, 14:07
snoeteke
snoeteke is offline
een stelletje debielen die graag op deuren bonken. en de verdieping onder ons is de zaal van de timmerlui, dus ook een boel gezaag tijdens ons wiskunde examen.
VWO en HAVO zitten bijelkaar in en soms zijn de zittingen niet evenlang.
dus of pas om 5 uur je vergeten mobieltje of sleutels halen of alles buiten laten waar het gejat kan worden....
ook lekker als 50 man de zaal uitgetrapt wordt als jij je examen nog zit te maken.
en ik zat tussen 2 zenuwpezen met van die spastische trekjes... m'n achterbuurman houdt van krakend voedsel (we zitten op naam dus vaak dezelfde buren)
Oud 24-05-2007, 15:09
Verwijderd
ik was vorig jaar mijn gr vergeten naar wiskunde examen.. best slim. K mocht die van de lerares weten maar ik had wel een paar dingetjes in t geheugen dus was toch jammer P
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 20:22
Eindexamens 2004 Rampverhalen
Verwijderd
290 23-06-2004 16:15
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 15:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 17:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 11:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 21:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.