Oud 19-04-2006, 15:49
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Over write now gesproken,

morgen is de uitreiking in Utrecht.
Halogeen en porcelain en elysea en ik en misschien CSN gaan iig. We hebben om kwart voor 8 ('s avonds) afgesproken op station Utrecht Centraal.

Wie kwamen er nog meer, en zien we jullie dan ook op het station, of bij Tivoli?
Advertentie
Oud 19-04-2006, 19:07
bij
Avatar van bij
bij is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-04-2006 @ 15:36 :
Geen idee


Maar ohh, ik deed ook mee voor rdam, zal wel geen brief hebben ontvangen, maar straks toch maar kijken
Ik weet et al wat bellen betreft : áls je gebeld wordt is het na de brief dus ER IS NOG HOOP

edit : ik denk dat iedereen wel zo'n brief ontvangt...
__________________
z.o.z.
Oud 19-04-2006, 19:54
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
Sketch schreef op 19-04-2006 @ 15:49 :
Over write now gesproken,

morgen is de uitreiking in Utrecht.
Halogeen en porcelain en elysea en ik en misschien CSN gaan iig. We hebben om kwart voor 8 ('s avonds) afgesproken op station Utrecht Centraal.

Wie kwamen er nog meer, en zien we jullie dan ook op het station, of bij Tivoli?
Utrecht Centraal wordt op die manier wel een echte DoP-ontmoetingsplaats, aangezien er daar zaterdag nog eens drie andere DoP'ers hebben afgesproken.
Maar in ieder geval veel plezier, ik ben benieuwd!
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 19-04-2006, 20:09
Verwijderd
Kwart voor acht? Ik ben aanwezig op CS Hoe kan ik jullie herkennen?
Oud 19-04-2006, 20:30
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-04-2006 @ 20:09 :
Kwart voor acht? Ik ben aanwezig op CS Hoe kan ik jullie herkennen?
Ehm. Je kunt uitkijken naar 2 Chinezen (halo en ik), een roodblond meisje (elysea), een meisje met donker bruine krullen (CSN)
en als het goed is ook porcelain maar of die blond of bruin haar heeft weet ik niet.

Ik pm je wel m'n mobiele nummer, dan kun je bellen als je ons niet ziet.

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 20:46.
Oud 20-04-2006, 09:03
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ik kom ook, maar ik denk dat ik jullie zie bij / in Tivoli. Weet nog niet precies hoe laat ik de trein neem, namelijk.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 20-04-2006, 15:20
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Aaaaaaaaaaaah

foto's en fotografen

__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 20-04-2006, 15:55
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
hier trouwens nog een hele toffe dichtwedstrijd
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 20-04-2006, 16:19
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
CSN schreef op 20-04-2006 @ 15:55 :
hier trouwens nog een hele toffe dichtwedstrijd
God, ik denk: Wow, eens kijken of ik daaraan mee kan doen.
Doe ik al mee .
Oud 20-04-2006, 20:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Voor de mensen die in denbosch hebben mee gedaan aan write now, gaat iemand dit doen? Ik weet niet of ik het wat vind maar alleen al helemaal niet

Citaat:
Gratis workshop Write Now!

Op woensdag 26 april organiseert Write Now! speciaal voor haar deelnemers uit de regio Den Bosch een gratis workshop schrijven.

Docent van de workshop is Jeroen Naaktgeboren. Als de WoordDansers, samen met Arie Hordijk, heeft hij de afgelopen jaren honderden podia bestormd met 2-stemmige poëzievoordrachten. Daarnaast is hij sinds enige jaren landelijk actief als schrijf- en performancedocent. In 2003 wonnen De WoordDansers de landelijke finale Poetry Slam. In 2004 eindigden zij tijdens het eerste World Slampionship op de tweede plaats. Inmiddels werkt Jeroen als host en organisator van dit jaarlijks terugkerende wereldkampioenschap.

De inhoud van deze workshop is gericht op de verdere ontwikkeling van de schrijver. Het ontdekken van jezelf als schrijver en het vinden van originaliteit. Je krijgt handreikingen om verder te komen: schrijven, schrappen en weer verder schrijven. Natuurlijk wordt er ook nagedacht over de doelen die je stelt en wordt er ingegaan op de technische aspecten die een tekst versterken. Dit betreft zowel proza als poëzie.


Datum: woensdag 26 april, van 19.30 tot 21.00 uur
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-04-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 20-04-2006 @ 20:02 :
Voor de mensen die in denbosch hebben mee gedaan aan write now, gaat iemand dit doen? Ik weet niet of ik het wat vind maar alleen al helemaal niet
was ook in rdam, hebn het niet gedaan


Oh ja iedeeen is nu in utrecht toch?
Oud 20-04-2006, 20:10
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-04-2006 @ 20:09 :
was ook in rdam, hebn het niet gedaan


Oh ja iedeeen is nu in utrecht toch?
Ik weet eigenlijk niet of ik wel goed gedichten wil kunnen schrijven over het algemeen hebben ze voor mij gewoon een hoge persoonlijke waarde

En idd, als het goed is zijn ze in utrecht
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-04-2006, 20:21
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 20-04-2006 @ 20:10 :
Ik weet eigenlijk niet of ik wel goed gedichten wil kunnen schrijven over het algemeen hebben ze voor mij gewoon een hoge persoonlijke waarde

En idd, als het goed is zijn ze in utrecht
idd

cool
Oud 20-04-2006, 22:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
marrel schreef op 20-04-2006 @ 20:02 :
Voor de mensen die in denbosch hebben mee gedaan aan write now, gaat iemand dit doen? Ik weet niet of ik het wat vind maar alleen al helemaal niet
De WoordDansers zouden bij mij op school ook een soort workshop geven, maar opeens kwamen ze niet meer opdagen.
Oud 20-04-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-04-2006 @ 22:06 :
De WoordDansers zouden bij mij op school ook een soort workshop geven, maar opeens kwamen ze niet meer opdagen.
Hahaha








@weerwolfspel
Oud 20-04-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-04-2006 @ 20:09 :
Oh ja iedeeen is nu in utrecht toch?
Alweer terug!

Citaat:
Krummeltje schreef op 20-04-2006 @ 23:38 :
WriteNow Utrecht was wel leuk ik heb niet gewonnen, maar dat wist ik ook wel, en niemand van het clubje van DoP die mij op sleeptouw hadden genomen ook. Desondanks was het wel een leuke avond met mensen die voordroegen (inclusief Eindhovens accent), mensen die muziek maakten en daarbij zongen (à la Spinvis) en een juryvoorzitster die hele duidelijke ideeën had over hoe je moest schrijven. Namelijk, vóór de jury. En ze vooral niet onderschatten!

En uiteraard, bij de preventieve fouillering op CS, was ik de enige van ons groepje van zes die eruitgepikt werd om gefouilleerd te worden. Mensen van DoP zien er blijkbaar schattiger uit
Van Letteren
Oud 20-04-2006, 23:51
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik ben ook terug, en het was inderdaad leuk. Alleen jammer van die wedstrijd.

Ik had een stukje van die muziekmakende zingende mensen gefilmd, dat zal ik komend weekend uploaden en posten.
Oud 21-04-2006, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 20-04-2006 @ 23:51 :
Ik had een stukje van die muziekmakende zingende mensen gefilmd, dat zal ik komend weekend uploaden en posten.
Ja, dat was erg leuk, die band!
Oud 21-04-2006, 12:40
bij
Avatar van bij
bij is offline
He dat is vreemd

op de writenow-site krijg je de winnende teksten van Nijmegen i.p.v. die van Utrecht, als je erop klikt...
__________________
z.o.z.
Oud 21-04-2006, 13:09
Verwijderd
Citaat:
bij schreef op 21-04-2006 @ 12:40 :
He dat is vreemd

op de writenow-site krijg je de winnende teksten van Nijmegen i.p.v. die van Utrecht, als je erop klikt...
bij mij ook ja




edit:
Citaat:
Hoi Josimar,



Heel erg bedankt voor je reactie.

We gaan het zo snel mogelijk veranderen!



Groetjes,

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 14:24.
Oud 21-04-2006, 18:51
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Morgen moet ik naar twee prijsuitreikingen

1. De Kern (8ste druk)
2. Wilhemfonds of zoiets (maar daar ga ik mijn prijs later afhalen, want moet naar Utrecht voor DMDM)
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 21-04-2006, 19:26
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Eerste filmpje:
http://rapidshare.de/files/18586371/...2_014.avi.html

Tweede filmpje :
http://rapidshare.de/files/18585443/...2_015.avi.html

Beetje jammer van het slechte geluid.


Overigens, in het tweede verhaal, bovenaan debladzijde waar 'hoofdstuk' 3 begint, "zorgt er voor dat ik het gevoel heb dat ik mij ergens bevindt"

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 20:06.
Oud 23-04-2006, 16:21
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
CSN, dat VERS dinges van jou, was dat nu 25 of 26 april?
Oud 23-04-2006, 18:42
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 21-04-2006 @ 18:51 :


1. De Kern (8ste druk)
Ben trouwens derde geworden.. (en heb boekenpakket en 25 euro gehad )
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 23-04-2006, 19:22
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline


Dan heb ik jouw gisteravond in Antwerpen gezien (sterker nog: dan staan wij samen op een foto!) Ik was namelijk eerste in jouw categorie. Hm-hmm, nou, gefeliciteerd! Ik moest even op je profiel kijken wie jij dan was. Bo dus. Jij had een erg mooi gedicht, Bo
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 19:28.
Oud 23-04-2006, 19:37
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Wow, gaaf! Gefeliciteerd allebei.

Dan is het maar goed dat je geen pizza bent blijven eten Bo.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 23-04-2006, 20:38
Gidi
Gidi is offline
hee allemaal! heb vanmiddag de eerste prijs gewonnen bij de kunstbende in eindhoven in de categorie taal ben blij! liefs.
Oud 23-04-2006, 20:40
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Gefeliciteerd allen!
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 23-04-2006, 22:03
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Alwien schreef op 23-04-2006 @ 19:22 :


Dan heb ik jouw gisteravond in Antwerpen gezien (sterker nog: dan staan wij samen op een foto!) Ik was namelijk eerste in jouw categorie. Hm-hmm, nou, gefeliciteerd! Ik moest even op je profiel kijken wie jij dan was. Bo dus. Jij had een erg mooi gedicht, Bo
Zo toevallig! Hadden we dàt maar geweten. Ik vond dat jij erg sterke, originele zinnen had. Maar ik moet toegeven - ik had vooral oog voor die Wannes (hij coverde dan nog Bright Eyes ook!) Proficiat, in elk geval ;-)

Reem, was het nog leuk? Wat vond je er eigenlijk van, in het algemeen? Ik ben nu redelijk gerustgesteld, zoals CSN voorspelde. Hoewel, binnen drie weken......

En Gidi: ook proficiat
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 23-04-2006, 22:04
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ohja, geef eens een uitgebreid verslag van de dmdm-voorbereidingsdag!
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 23-04-2006, 22:59
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Alwien schreef op [pl=21308098]23-04-2006 @ 19:22 :


Dan heb ik jouw gisteravond in Antwerpen gezien (sterker nog: dan staan wij samen op een foto!)
Ik vond overigens de jury vrij grof - behalve over jou eigenlijk, ze konden echt wel geen complimentjes genoeg geven . Of toch wat ze in die 'bundel' (of ja, folder dan) gezet hebben. Ik kan het niet laten om te citeren.

Citaat:


(...) En ik moet beamen dat het aantal echt zuivere teksten inderdaad niet erg groot was, ondanks de massa inzendingen. De eerste plaatsen waren snel duidelijk, maar al heel wat moeilijker verging het ons wat betreft de tweede en derde plaats (...)
Citaat:


(...) Het is dan ook daarom dat besloten werd om dit jaar helemaal geen eervolle vermeldingen toe te kennen. Enerzijds kwamen hiervoor bij te veel deelnemers interessante fragmenten in aanmerking, maar anderzijds, en dat gaf de doorslag, hadden te weinig inzendingen als gehele tekst de rijpheid en de accuraatheid van een afgewerkt gedicht bereikt. De inzendingen die desondanks toch de juryleden wisten te bekoren met een originele combinatie van vorm, taalkleur en beeldkracht werden dan ook, via meerderhied van stemmen, telkens op een gedeelde derde plaats gepositioneerd. Het is misschien een nogal sterk signaal, maar het leek ons wel correcter dan via eindeloze stemrondes een uiteindelijk toch ongelukkige en onvolledige reeks eervolle vermeldingen samen te stellen. (...)
(overigens, er waren twee categoriën, en alleen in mijn categorie was een gedeelde derde plaats dus)
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 24-04-2006, 09:38
Anoniem
wat een ehm, áárdige jury ja

en hoe komen jullie toch aan al die wedstrijden. Volgens mij moet ik in de grote stad gaan wonen, ik ken bijna alleen maar dmdm.
Oud 24-04-2006, 14:51
Gidi
Gidi is offline
Citaat:
Zepp schreef op 24-04-2006 @ 09:38 :
wat een ehm, áárdige jury ja

en hoe komen jullie toch aan al die wedstrijden. Volgens mij moet ik in de grote stad gaan wonen, ik ken bijna alleen maar dmdm.
nou, ik woon in zo ongeveer het grootste (of eigenlijk dus kleinste ) gehucht van ons kikkerland volgens mij en ken er toch echt een hele hoop gewoon goed rondspeuren op internet en natuurlijk in dit topic.
Oud 24-04-2006, 17:37
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Zepp schreef op 24-04-2006 @ 09:38 :


en hoe komen jullie toch aan al die wedstrijden.
Ik vind de meeste op http://www.creatiefschrijven.be/, daar zetten ze een overzichtje "wedstrijd in de kijker", en ze hebben ook een pdf-ding.
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 24-04-2006, 20:11
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 23-04-2006 @ 22:03 :

Reem, was het nog leuk? Wat vond je er eigenlijk van, in het algemeen? Ik ben nu redelijk gerustgesteld, zoals CSN voorspelde. Hoewel, binnen drie weken......
Het was nog wel leuk ja. Het was sowieso wel leuk, maar ook stressvol en ik weet niet of ik wel echt gerustgesteld ben, het blijft de eerste keer dat ik een gedicht ga voordragen (op die ene keer op de radio na natuurlijk) en dat ik daarbij de zaal in moet kijken.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 24-04-2006, 20:30
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
CSN schreef op 23-04-2006 @ 22:04 :
Ohja, geef eens een uitgebreid verslag van de dmdm-voorbereidingsdag!
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 25-04-2006, 12:45
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
CSN schreef op 23-04-2006 @ 22:04 :
Ohja, geef eens een uitgebreid verslag van de dmdm-voorbereidingsdag!
Maar jij wéét al wat daar gebeurt

@Reem: dat lukt wel. Denk ik. Hmmm. Ik heb wel al vaker gedichten moeten voorlezen en dat groeit wel. Misschien oefenen op school?
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 26-04-2006, 20:34
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Op 25 april werden de prijswinnaars van Write Now! Rotterdam bekend gemaakt. Tijdens een feestelijke avond in theater Lantaren/Venster zaten 121 nerveuze deelnemers een uur lang in spanning. Voordat de prijswinnaars bekend werden gemaakt, waren er optredens van Oscar Kocken en Raoul de Jong met zijn band: De Jong De Band en werd de korte animatiefilm Nogmaals Cor T vertoond. Juryvoorzitter Diana Chin-A-Fat kwam met de verlossende woorden.
Ze hebben in elke regio dezelfde artiesten/dichters/dingen die optreden?
Oud 26-04-2006, 21:02
Verwijderd
Ik ben er gister geweest, al kreeg ik ook niet meer dan een eervolle vermelding (als enige van de poëzie inzendingen - als ik me niet vergis).
Oud 26-04-2006, 21:04
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Een eervolle vermelding is toch een stuk beter dan niets.
Het juryrapport en de winnende teksten staan nog niet op de site, was het weer allemaal proza? En was het tenminste beter dan dat van Utrecht?
Oud 26-04-2006, 21:09
Verwijderd
Jazeker, ik was er ook helemaal geschokt mee ( hoop alleen dat ze het stukje ook in het juryrapport hebben laten staan want ik kan me zo slecht herinneren wat ze zeiden)

Het waren drie jongens, allemaal verhalen, wat ik wel jammer vond - ik had graag ook wat poëzie gelezen van iemand anders uit deze regio. Persoonlijk vond ik verhaal twee en drie vele malen beter dan de winnaar. Ik heb dat van Utrecht nog niet echt goed doorgelezen eigenlijk, dus durf ik niet echt te zeggen of het beter is of slechter . Zit vol spanning te wachten tot ze dat juryrapport er eens op gooien.
Oud 27-04-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Tussen alle poëzie-inzendingen viel één meisje op. Nota bene pas vijftien jaar heeft Frida Hansum, als enige al een eigen stem, schetst ze haar eigen sterke beelden, weet ze mooie klanken met goed binnenrijm te combineren, is subtiel en muzikaal. Frida, ga zo door.
Goed gedaan Fri!
Oud 27-04-2006, 15:32
Verwijderd
Toen ik het hoorde sprong ik ongeveer van m'n stoel af.
Oud 27-04-2006, 17:51
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Wat gaaf, Frida!
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 27-04-2006, 19:40
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Tof Fri .
Oud 27-04-2006, 19:41
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Amai, Fri! En staat dat gedicht hier ergens, of wil je het anders msh eens posten?
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 27-04-2006, 19:48
bij
Avatar van bij
bij is offline
Gefeliciteerd Fri.. met je eervolle vermelding ,
ik had ook meegedaan met Write Now R´dam, maar het mocht niet baten

Oja en natuurlijk : Wie gaan er allemaal naar Groningen voor dmdm ? En wie gaan er overnachten in t-dinges-hotel ?
__________________
z.o.z.

Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 19:50.
Oud 27-04-2006, 20:32
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
bij schreef op 27-04-2006 @ 19:48 :

Oja en natuurlijk : Wie gaan er allemaal naar Groningen voor dmdm ? En wie gaan er overnachten in t-dinges-hotel ?
Ikke.
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 27-04-2006, 20:41
bij
Avatar van bij
bij is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 27-04-2006 @ 20:32 :
Ikke.
jij ? waarom zou je
blijf je ook slapen ?
__________________
z.o.z.
Oud 27-04-2006, 20:44
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
bij schreef op 27-04-2006 @ 20:41 :
jij ? waarom zou je
blijf je ook slapen ?
Ja, en waarschijnlijk twee keer. Wordt het een echt DoP-hotel?

Come out, come out, wherever you are: wie komt nog?
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dichtwedstrijden deel 3
gezweetwel
30 27-06-2007 17:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.