Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2001, 17:34
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline

wat heb ik het toch zwaar
in het dal van de pijn
geen bereik, geen mogelijkheid
om te gaan waar ik wil zijn

kom ik al diepzinnig over?
goed, nog wat vage zinnen
als "aan mijn boom een bloesem"
als het goed is ben ik binnen

goh wat ben jij sterk
wat heb jij veel doorstaan
ja laten we samen gaan zitten mauwen
over hoe het is gegaan

snapt iemand em?


NIET SLUITEN AUB! Het is geen persoonlijek aanval, de titels die ik verwerkt heb in mijn gedicht zijn gekozen om hun stijl, ik heb de inhoud van de gedichten niet eens gelezen dus de schrijvers of schrijfsters hoeven geen aanstoot aan mijn gedicht te nemen. pfffffff wat moet ik nog meer zeggen om mijn stukje slotvrij te houden.

__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Advertentie
Oud 23-11-2001, 17:38
BOYwith-light
BOYwith-light is offline
ik vind hem goed
Oud 23-11-2001, 18:02
kaas187
kaas187 is offline
aan een kant kan ik me er wel in vinden, aan de andere kant vind ik et een beetje overdreven, ach het is wel lekker open zo......
__________________
life sucks but lets have fun anyway!
Oud 23-11-2001, 18:03
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
kaas187 schreef:
overdreven
daar zit et em in
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 23-11-2001, 18:06
kaas187
kaas187 is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
daar zit et em in
hm nee ik vind jouw gedicht een tikkeltje overdreven juist, maar ja ik snap helemaal wat je bedoelt hoor.....

__________________
life sucks but lets have fun anyway!
Oud 23-11-2001, 18:08
Verwijderd
Je solliciteert ergens naar...
Oud 23-11-2001, 18:09
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Je solliciteert ergens naar...
Ja ik probeer door te breken als dichter
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 23-11-2001, 18:09
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Geef hem gewoon een kans, hij liep prima totdat jij kwam
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 23-11-2001, 18:48
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
uitstekond... de boodschap komt duidelijk over en je hebt soms wel een beetje gelijk
soms ook niet!
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 23-11-2001, 18:49
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Woodstock schreef:
uitstekond... de boodschap komt duidelijk over en je hebt soms wel een beetje gelijk
soms ook niet!

hmmm interessant

__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 23-11-2001, 19:23
mcsun
Avatar van mcsun
mcsun is offline
Een beetje kritiek kan nooit kwaad. Proost!
Maar het blijft natuurlijk zo dat schrijven één van de beste therapieën tegen verdriet is en je gedicht delen met anderen kan daar bij horen.
Maar ik ben het wel met je eens hoor, vaak
__________________
to look at the world as we find it, not as we want it to be * cassavecrackers
Oud 23-11-2001, 21:09
SuperNyn
SuperNyn is offline
kool,dit moest al ffies gezegd worde!
__________________
~...you can touch the dust, but please don't write in it...~
Oud 23-11-2001, 21:15
Verwijderd
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Geef hem gewoon een kans, hij liep prima totdat jij kwam
Uitkijken met dit soort opmerkingen. Ze beginnen me aardig de keel uit te hangen, en niet alleen mij. Dit soort opmerkingen kunnen ook een ban tot gevolg hebben, zeker in combinatie met een aantal andere dingen.
Oud 23-11-2001, 21:22
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Uitkijken met dit soort opmerkingen. Ze beginnen me aardig de keel uit te hangen, en niet alleen mij. Dit soort opmerkingen kunnen ook een ban tot gevolg hebben, zeker in combinatie met een aantal andere dingen.
oooeeh spannend, je kwam toch zelf mijn topic verpesten met je stomme opmerking en dan krijg ik zo'n dreigement. Het kan me niet schelen wat jij en andere van me vinden.

__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 23-11-2001, 21:25
Verwijderd
Citaat:
PimpDude86 schreef:
oooeeh spannend, je kwam toch zelf mijn topic verpesten met je stomme opmerking en dan krijg ik zo'n dreigement. Het kan me niet schelen wat jij en andere van me vinden.

Je bent echt onwijs stoer en je barst duidelijk van het zelfvertrouwen, ik denk dat iedereen, net als ik natuurlijk, echt enorm tegen jou op kijkt.

Oud 23-11-2001, 21:30
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Je bent echt onwijs stoer en je barst duidelijk van het zelfvertrouwen, ik denk dat iedereen, net als ik natuurlijk, echt enorm tegen jou op kijkt.


Zeg ik weet niet wat jouw probleem is, je denkt vast heel gevat te zijn. Maar wat moet ik met deze opmerkingen??? Dat je mijn gedicht niks vind moet je zelf weten maar wie loopt er nou stoer te doen met z'n dreigementen "je solliciteert ergens naar..." en "uitkijken met dit soort opmerkingen". Je probeert mijn topic te verzieken en dan gooi je het ook nog eens op een hele andere tour met je bijdehante opmerkingen over stoerdoen.
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 23-11-2001, 21:32
Verwijderd
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Je probeert mijn topic te verzieken en dan gooi je het ook nog eens op een hele andere tour met je bijdehante opmerkingen over stoerdoen.
Ik probeer niks. Ik probeer duidelijk te zijn, zodat jij straks niet gaat zeiken van 'ik wist niet dat' oid. En op welke 'tour' ik het gooi, dat mag ik zelf weten, jij hoeft mij niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen (wat je op dus wel doet).
Oud 24-11-2001, 18:05
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Let's down.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Ads door Google
Oud 24-11-2001, 19:31
Shackles
Shackles is offline
Als iemand zijn mening geeft, heb ik daar absoluut geen problemen mee. Maar dat je iemands manier van zich uiten respectloos behandelt vind ik ronduit schandalig.
__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Oud 25-11-2001, 10:25
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Je kwetst hier mensen mee en dat vind ik jammer.
__________________
.
Oud 25-11-2001, 11:12
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik vind je redelijk dom.. als je nou erbij zet van dit was gewoon een melig gedichtje ofzo dan snap ik de humor wel maar je wil nu iedereen die gedichten schrijft dissen ofzo en daarom vind ik je een sukkel.
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Oud 25-11-2001, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Shackles schreef:
Als iemand zijn mening geeft, heb ik daar absoluut geen problemen mee. Maar dat je iemands manier van zich uiten respectloos behandelt vind ik ronduit schandalig.


Mee eens.
Oud 25-11-2001, 13:43
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline


Natuurlijk, de tere zieltjes komen gezamelijk in opstand. Bedankt, diegene die mijn gedicht wel wisten te waarderen...vreemd dat ineens de hele golf omsloeg nadat een forumbazin haar mening gaf.

Nou aanstellertjes veel plezier verder met het dippen. En pas op!! vooral niks anders posten dan "ooh mooi" "ooh ik ben er stil van" "oooh wat ontroerend" "ooh ik herken mezelf hierin" stelletje huichelaars.

de groeten

ps. als dichten niet kritisch kan zijn maar binnen bepaalde richtlijnen moet vallen is het niet echt dichten dus forummers jullie slaan de plank mis.

__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 25-11-2001, 16:26
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
he he eindelijk weer eens een pittige discussie
kunnen jullie ook op rijm ruzie maken?
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 25-11-2001, 16:37
misspretty
misspretty is offline
laat hem doen
reageer er niet op
het is een oen
die denkt dat ie grappig is

let er niet op
als het je niet aanstaat
er zijn ander gedichten,volop
reageer niet op die mensen
die denken dat ze alles kunne maken

zo een reactie in dichtvorm
(niet echt een goed gedicht)
maar dat maakt niet uit
als je het maar snapt
wijze woordjes van silly



[Dit bericht is aangepast door misspretty (25-11-2001).]
__________________
Leef je leven per dag ,kijk niet achterom ,maar ook niet vooruit!! >>I'am dangerousley in love !>>>> mijn haringlover is doc
Advertentie
Oud 25-11-2001, 16:49
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
wijze woorden??
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 25-11-2001, 18:20
BOYwith-light
BOYwith-light is offline
HET SARCASME SPAT ER VANAF!
wat u nu hier ziet is een vorm van agressie. De twee mannetjes proberen elkaar met sarcastische argumenten (schijnargumenten most of all) te overbruggen, niet wetend dat je met redelijk praten en overleg meer kunt bereiken.
Dit mannetjesgedrag komt vaak voor bij domme, arrogante mensen.
gelukkig ben ik niet zo ironisch ingesteld..

P.S. ik blijf het gedicht cool vinden hoor..

[Dit bericht is aangepast door BOYwith-light (25-11-2001).]
Oud 25-11-2001, 18:53
misspretty
misspretty is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
wijze woorden??
ja wijze woorden
ik heb altijd geleerd
LAAT MENSEN IN HUN WAARDE

en dat zijn zeker wel wijze woorden

mesen willen niet zielig overkomen ze willen hun problemen gewoon respectern en vergetn
en in gedichten gaat dat heel goed
ik wil ook niet zielig overkomen heb ik een hekel aaan maar als ik ergens mee zit staat dat in een gedicht



[Dit bericht is aangepast door misspretty (25-11-2001).]
__________________
Leef je leven per dag ,kijk niet achterom ,maar ook niet vooruit!! >>I'am dangerousley in love !>>>> mijn haringlover is doc
Oud 25-11-2001, 19:01
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
misspretty schreef:
ja wijze woorden
ik heb altijd geleerd
LAAT MENSEN IN HUN WAARDE

en dat zijn zeker wel wijze woorden

mesen willen niet zielig overkomen ze willen hun problemen gewoon respectern en vergetn
en in gedichten gaat dat heel goed
ik wil ook niet zielig overkomen heb ik een hekel aaan maar als ik ergens mee zit staat dat in een gedicht

[Dit bericht is aangepast door misspretty (25-11-2001).]

Voor de 194813298725ste keer: het gaat niet over trieste gedichten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het gaat over een bepaald slag mensen. En al die mensen die zich aan gesproken voelen vanwege hun gedichten hebben het mis, want ik kom hier nooit en ken jullie en je gedichten niet.
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 25-11-2001, 19:20
Verwijderd
Citaat:
PimpDude86 schreef:

Voor de 194813298725ste keer: het gaat niet over trieste gedichten!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit zegt al genoeg, 'dat trieste gedicht'. Nee, nu kom je nog geloofwaardiger over met dat het niet over dat gedicht ed gaat.

Citaat:
Het gaat over een bepaald slag mensen. En al die mensen die zich aan gesproken voelen vanwege hun gedichten hebben het mis, want ik kom hier nooit en ken jullie en je gedichten niet.
Je beledigd niet iemand zijn gedicht, nee, je beledigd gelijk maar de persoon (en iedereen die daar op lijkt) zelf. Je vindt jezelf zeker wel geweldig dat je denkt 'een bepaald soort mensen' af te mogen kraken?



[Dit bericht is aangepast door Leonoor (25-11-2001).]
Oud 25-11-2001, 20:10
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dit zegt al genoeg, 'dat trieste gedicht'. Nee, nu kom je nog geloofwaardiger over met dat het niet over dat gedicht ed gaat.
triest is toch een normaal woord voor droevig, dat jij er met je popi-jopi taaltje er wat anders onder verstaat is niet mijn probleem.

Citaat:
Je beledigd niet iemand zijn gedicht, nee, je beledigd gelijk maar de persoon (en iedereen die daar op lijkt) zelf. Je vindt jezelf zeker wel geweldig dat je denkt 'een bepaald soort mensen' af te mogen kraken?

??? Ik beledig helemaal niemands gedicht, is dat je nou nog steeds niet duidelijk. En ik loop ook niemand af te kraken, maar het is een kritisch en cynisch gedicht. Waarschijnlijk is het al weer te zwaar hoor...jij zou gewoon eens moeten proberen mijn gedicht niet af te kraken.


[Dit bericht is aangepast door PimpDude86 (25-11-2001).]
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 25-11-2001, 20:11
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Argh. Ik begin hier aardig ziek van te worden. Als we nou gewoon iedereen in zijn waarde laten. Laat de 'tere zieltjes' hun gevoelens kwijtraken in gedichten en laat hen hun gevoelens met anderen delen. Laat de schrijver van dit gedicht zijn mening geven en laat ook dit in waarde.
Waarom al die ruzie voor iets dat helemaal niet van levensbelang is?
Anne.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 25-11-2001, 20:14
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Argh. Ik begin hier aardig ziek van te worden. Als we nou gewoon iedereen in zijn waarde laten. Laat de 'tere zieltjes' hun gevoelens kwijtraken in gedichten en laat hen hun gevoelens met anderen delen. Laat de schrijver van dit gedicht zijn mening geven en laat ook dit in waarde.
Waarom al die ruzie voor iets dat helemaal niet van levensbelang is?
Anne.


het gaat niet over gedichten!!!!!!

Nou ja het is me wel weer duidelijk wie mijn gedicht wel of niet heeft gesnapt.
Ik heb het geschreven dus waarom moet iemand als leonoor mij en anderen gaan vertellen waar mijn gedicht over gaat.


__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 25-11-2001, 20:15
Verwijderd
Citaat:
PimpDude86 schreef:

Ik heb het geschreven dus waarom moet iemand als leonoor mij en anderen gaan vertellen waar mijn gedicht over gaat.

Dat hoor je mij niet zeggen, arrogant jongentje met een ziel zo hard als staal.
Oud 25-11-2001, 20:17
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
[quote]Leonoor schreef:
Citaat:

Dat hoor je mij niet zeggen, arrogant jongentje met een ziel zo hard als staal.
ow en jij vond "lomp" al een scheldwoord, ik zou je toch eigenlijk aan moeten klagen he. Gelukkig heb ik een ziel van staal he dit gaat echt nergens over. Mevrouw denkt mij na 1 gedicht te kennen. En ze snapt het niet eens...

__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 25-11-2001, 20:19
Verwijderd
Citaat:
PimpDude86 schreef:
ow en jij vond "lomp" al een scheldwoord, ik zou je toch eigenlijk aan moeten klagen he. Gelukkig heb ik een ziel van staal he dit gaat echt nergens over. Mevrouw denkt mij na 1 gedicht te kennen. En ze snapt het niet eens...

Ik heb geen scheldwoord gebruikt, ik ben hoogstens wat beledigend. Ik denk je niet te kennen, ik denk wel dat ik je niet wil kennen. Dit gaat idd nergens over, op dat punt ben ik het volledig met je eens.

(Jij hebt het btw steeds over 'mensen met tere zieltjes', vandaar dat ik maar aannam dat jouw ziel dan toch minstens wel van staal moest zijn, zo niet nog harder, als je zoveel mensen op deze manier beledigd.)

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (25-11-2001).]
Ads door Google
Oud 25-11-2001, 20:23
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

het gaat niet over gedichten!!!!!!

Nou ja het is me wel weer duidelijk wie mijn gedicht wel of niet heeft gesnapt.
Ik heb het geschreven dus waarom moet iemand als leonoor mij en anderen gaan vertellen waar mijn gedicht over gaat.

Ehm.. was jij niet de persoon die het over tere zieltjes, die gedichten schrijven en weer op andere gedichten reageren met 'ik herken mezelf hierin', had?

Ik heb je gedicht begrepen. Daar had ik het ook niet over. Ik had het over iets algemeens.
Laat een ander in zijn waarde!
En dat geldt voor jou, maar net zo goed voor iedereen die hier reageert!


__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 25-11-2001, 20:40
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ehm.. was jij niet de persoon die het over tere zieltjes, die gedichten schrijven
kun je me dat effe aanwijzen want dat heb ik niet gezegd

Citaat:
en weer op andere gedichten reageren met 'ik herken mezelf hierin', had?
Dat sloeg op het feit dat mijn gedicht vanwege zijn kritische oogpunt niet werd gewaardeerd, het moet allemaal maar lief en aardig. Je gooit hier dus wat door elkaar.

Citaat:
Ik heb je gedicht begrepen. Daar had ik het ook niet over. Ik had het over iets algemeens.
Laat een ander in zijn waarde!
En dat geldt voor jou, maar net zo goed voor iedereen die hier reageert!
En mijn gedicht gaat ook over iets algemeens, wat dus duidelijk niet wordt begrepen. Ik laat mensen in hun waarde, maar dat is een uitspraak die hier niet op gaat. Maar goed je hebt gelijk wat dat betreft, en vooral van een forumbaas zou je wat nuttigere posts verwachten dan de leonoor-praatjes in dit topic.

de groeten



[Dit bericht is aangepast door PimpDude86 (25-11-2001).]
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Oud 25-11-2001, 20:56
flurry
flurry is offline
MWAHAHAHAHAAAAA

hou eens op alsjeblieft..
__________________
GROTE KNOEI
Oud 26-11-2001, 19:35
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Mmmm. Mmmmm. Mmmmmmmm!

(Vertaling: ik zeg niets meer, want dat heeft toch geen zin!)
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 26-11-2001, 20:19
lovely_fox
lovely_fox is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

wat heb ik het toch zwaar
in het dal van de pijn
geen bereik, geen mogelijkheid
om te gaan waar ik wil zijn

kom ik al diepzinnig over?
goed, nog wat vage zinnen
als "aan mijn boom een bloesem"
als het goed is ben ik binnen

goh wat ben jij sterk
wat heb jij veel doorstaan
ja laten we samen gaan zitten mauwen
over hoe het is gegaan

owkee, er zal vast heel wat aan vooraf gegaan zijn dat dit gedicht zo word ontvangen, maar ik vind hem niet zo aanstootgevend of discriminerend. Er zit een duidelijke mening in over mensen die altijd wat hebben, maar dan alleen in hun hoofd. Mensen die zielig doen om de aandacht, wie heeft daar geen hekel aan behalve zij zelf? Misschien hadden er geen titels in voor moeten komen, maar volgens mij gaat het daar niet om, het versterkt het eigenlijke idee alleen. Mensen die zich hierdoor aangesproken voelen moeten eerst eens naar zichzelf kijken, zie je dan dat je écht al die problemen hebt en écht al die pijn hebt doorstaan, dan hoef je je dus niet aangesproken te voelen, want dan gaat het niet over jou...

toch???

anyways, het gedicht zelf vind ik sterk omdat er dus een duidelijke mening en goed sarcasme in verwerkt is. Hij leest op zich lekker weg. Niet echt het beste gedicht ooit, maar ook zeker niet slecht.

__________________
Mijn beste gedicht is nog niet geschreven, het zit in mijn hoofd, maar de woorden vormen nog geen zinnen, slechts gedachten.....
Oud 27-11-2001, 05:47
Verwijderd
Citaat:
lovely_fox schreef:
maar ik vind hem niet zo aanstootgevend of discriminerend.
Dat issie ook niet, maar het gaat er om dat er in dit gedicht gedeeltes uit een gedicht van Tamara zijn verwerkt, oftewel het lijkt er erg op dat het de bedoeling is dat gedicht belachelijk te maken (PimpDude86 zegt dat dat niet de bedoeling was, ik zeg nu dus alleen dat het wel die indruk wekt, maar goed, wie ben ik om te zeggen waar een gedicht over gaat, dus dat doe ik ook maar niet, maar de indruk blijft het wekken).
Oud 27-11-2001, 10:11
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ok, en ik ben het zat. ik ben tot nu niet op het forum geweest, lees ik dit weer. hij is de vorige keer niet voor niets gesloten. ga de topic maar op feedback zoeken, dan weet je nog wel waarom.

leonie: ik denk dat je het hier wel mee eens bent, dat ik ´m sluit, en zo niet dan hebben we wel ff contact over icq/msn als ik tenminste ff online kan zijn.

jaap: je hebt het maar te accepteren dat ik deze sluit .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De verhalenwedstrijd!
Ieke
154 26-06-2010 09:36
Werk, Geld & Recht Op mezelf wonen..
LFisch
53 03-04-2008 12:40
De Kantine saai cxxvi **18+ muv ecnelis, CS, Missy en Neko**
Verwijderd
500 22-01-2008 10:33
Psychologie aanstellerij?
Hem
17 13-09-2005 19:17
Films, TV & Radio Peking Express [2]
Zozo
147 01-06-2004 12:54
Films, TV & Radio welke personages in series/programma's heb je een hekel aan?
Starbuck
80 11-07-2002 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.