Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 09:09
Verwijderd
Persoonlijk vind ik klaarkomen helemaal niet belangrijk.

Ik kan wel genoeg klaarkomen (al ging het in het begin makkelijker dan de laatste tijd ) maar vind het helemaal niet belangrijk.
Ik heb zeer graag sex met mijn vriend omdat ik graag intiem met hem ben, omdat ik van hem hou, en omdat het iets is tussen ons tweeën. Maar nu vraagt hij heel vaak of ik "hiervan" klaar kan komen, en of ik al ben gekomen enzow, en ik vind het dan gewoon lullig om te zeggen dat ik niet ben gekomen (soms expres, soms omdat het niet lukt) omdat ik bang ben dat hij dan denkt dat ik het niet lekker vind. Gelukkig is dit niet zo, want hij begrijpt dit wel... Maartoch...

Het is dus niet zo dat hij iets niet goed doet ofzo, integendeel

Soms doe ik het expres niet, omdat ik dan het idee heb dat het een soort van afsluiting is. Ik vind sex gewoon lekker en als ik dan klaarkom, dan is dat een extra'tje maar daar gaat het me gewoon niet om...

Is dit raar? Ik zie namelijk dat veel meiden op dit forum er gigantisch mee zitten als ze niet klaar kunnen komen, terwijl ik daar dus geen probleem mee zou hebben

Stelling: Het gaat tijdens de sex om het samenzijn, de intimiteit, het genot.. En klaarkomen is daarin niet belangrijk, klaarkomen zegt niets over het wel of niet lekker-zijn van sex.

Eens of niet eens, en wie van de meiden kan zich in mijn gedachte/gevoel herkennen...?

Alvast thnx

Oh en liefie, als je dit leest: dit wist je al hè? Lovjoe
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 09:25
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
zoiets had m'n ex ook bij mij maar goed ik denk niet dat het raar is meiden genieten namelijk meer van de gedachtes erachter en jongens meer van het gevoel.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 09:34
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
zoiets had m'n ex ook bij mij maar goed ik denk niet dat het raar is meiden genieten namelijk meer van de gedachtes erachter en jongens meer van het gevoel.

Dat kan inderdaad wel kloppen, maar ik persoonlijk vind sex zonder klaarkomen lekker ook als je de gedachten erachter niet meetelt.

__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 11:09
Troffee
Troffee is offline
klaarkomen hoeft niet persé van mij. Soms dan vind ik het gewoon niet belangrijk, al is het wel lekker natuurlijk..
__________________
--== Don't Talk, Just Kiss ==--
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 11:46
Soullar
Soullar is offline
kijk dat is namelijk anders bij de mannelijke psyche... die richten zich kompleet en totaal op hun hoogtepunt, simpelweg omdat dat noueenmaal het bevredigendste is...

mannen hebben anders sex dan vrouwen, ik wil niet zeggen dat mannen het verschrikkelijk erg vinden dat ze niet komen als ze eens een keertje niet komen...

het is dan voor de man ook wel soortvan belangrijk dat ie de vrouw kan laten klaarkomen, het is een bevestiging van hun prestatie in bed, heel simpel en heel stom, maar toch denken 99% van de mannen zo in bed, ik ook, afentoe ook weer niet hoor

en het ergste is achteraf horen dat ze gefaked heeft, dat raakt diep en kwetst, dan gaat de man in zichzelf zoeken waarom ze dan niet is gekomen en dan is de enige conclusie die hij kan trekken dat ie gewoon slecht in bed is en dat is iets dat ie al helemaal nooit wil horen...

dus ik denk dat dat ook de reden is waarom vele mannen tijdens sex vragen of de partner het ook lekker vinden en er van kunnen klaarkomen...

snapje?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 11:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben het er helemaal mee eens, en ik ben een jongen . Ik geniet meer van het intiem samen zijn dan van een orgasme. Kan bij mij trouwens ook wel een flink tijdje duren voordat ik kom.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 11:55
Soullar
Soullar is offline
betekend overingens niet dat ik niet geniet van het intiem samenzijn en dat ik klaarkomen zelf belangrijk vind, intiem samenzijn komt bij mij idd op de eerste plaats dat weet je
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:03
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Soullar schreef:

...

het is dan voor de man ook wel soortvan belangrijk dat ie de vrouw kan laten klaarkomen, het is een bevestiging van hun prestatie in bed, heel simpel en heel stom, maar toch denken 99% van de mannen zo in bed, ik ook, afentoe ook weer niet hoor

en het ergste is achteraf horen dat ze gefaked heeft, dat raakt diep en kwetst, dan gaat de man in zichzelf zoeken waarom ze dan niet is gekomen en dan is de enige conclusie die hij kan trekken dat ie gewoon slecht in bed is en dat is iets dat ie al helemaal nooit wil horen...


Ik denk dat de meeste vrouwen ook faken omdat ze weten dat mannen denken dat ze slecht in bed zijn als zij niet klaargekomen is. Wat ik eigenlijk dikke onzin vind het ligt niet (alleen)aan de man of een vrouw klaarkomt of niet. Dat faken is echt een reactie op de gedachtengang van de mannen. ( Dit klinkt enigzins feministisch: is absoluut niet zo bedoeld )



[Dit bericht is aangepast door Iotje (18-03-2002).]
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Iotje schreef:
Ik denk dat de meeste vrouwen ook faken omdat ze weten dat mannen denken dat ze slecht in bed zijn als zij niet klaargekomen is. Wat ik eigenlijk dikke onzin vind het ligt niet (alleen)aan de man of een vrouw klaarkomt of niet. Dat faken is echt een reactie op de gedachtengang van de mannen. ( Dit klinkt enigzins feministisch: is absoluut niet zo bedoeld )

Jah dit is misschien wel zo, maar het is toch beter als je eerlijk bent? Lijkt me helemaaaal niet fijn om te moeten faken Zou ik ook niet kunnen, zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen

Want ik denk dat eerlijkheid nog steeds het best is... Gewoon eerlijk zeggen dat je niet bent gekomen, en ook zeggen dat het NIET aan hem ligt... dan is het voor de man toch niet zo erg? of ligt dat echt zo diep...?

(ik weet er nix van hoor, daarom vraag ik het )
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
kijk dat is namelijk anders bij de mannelijke psyche... die richten zich kompleet en totaal op hun hoogtepunt, simpelweg omdat dat noueenmaal het bevredigendste is...


Is dat echt zo? Hmmz... jah bij meissies dus niet... Maar vraagje: is het nou ook niet zo dat mannen klaar "moeten" komen omdat ze "van hun stijve af moeten" en omdat ze anders met zo'n "vol gevoel" lopen? Kweenie hoor, kan me best inleven in die situatie...

Citaat:
mannen hebben anders sex dan vrouwen, ik wil niet zeggen dat mannen het verschrikkelijk erg vinden dat ze niet komen als ze eens een keertje niet komen...

Maar misschien ook wel omdat dit zeeeeer weinig voorkomt

Citaat:
het is dan voor de man ook wel soortvan belangrijk dat ie de vrouw kan laten klaarkomen, het is een bevestiging van hun prestatie in bed, heel simpel en heel stom, maar toch denken 99% van de mannen zo in bed, ik ook, afentoe ook weer niet hoor
Effe voor de duidelijkheid dan: het heeft er geen bal mee te maken Tis wel lekker natuurlijk, maar het is niet het doel (voor mij dan) van sex

Citaat:
en het ergste is achteraf horen dat ze gefaked heeft, dat raakt diep en kwetst, dan gaat de man in zichzelf zoeken waarom ze dan niet is gekomen en dan is de enige conclusie die hij kan trekken dat ie gewoon slecht in bed is en dat is iets dat ie al helemaal nooit wil horen...


... Ervaring mee? nee toch?? Nahja,.. het is dus niet zo. Het is waarschijnlijk wat Iotje net uitlegde: Een reactie op het denken van de man. Juist omdat een vrouw niet wil dat de man de fout bij zichzelf gaat zoeken, gaat ze faken... Maar kmoet wel zeggen dat ik dat echt knap vind Mij zou je meteen doorhebben

Citaat:
dus ik denk dat dat ook de reden is waarom vele mannen tijdens sex vragen of de partner het ook lekker vinden en er van kunnen klaarkomen...

snapje?

Ik snap Tenk joe
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:48
Drizzt
Drizzt is offline
Als jongen vind ik klaarkomen tijdens de sex WEL heel erg belangrijk. Het samenzijn, intimiteit etc. hebben ook grote waarde, maar zonder orgasme blijf ik gewoon met een onvoldaan gevoel zitten..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:57
Stringfellow Spectra
Stringfellow Spectra is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Als jongen vind ik klaarkomen tijdens de sex WEL heel erg belangrijk. Het samenzijn, intimiteit etc. hebben ook grote waarde, maar zonder orgasme blijf ik gewoon met een onvoldaan gevoel zitten..
I agree

__________________
"I just love winning" - Ayrton Senna da Silva -
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 15:41
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Stringfellow Spectra schreef:
I agree

Ben ik dan echt de enige jongen die het er niet mee eens is?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 15:51
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Citaat:
Troffee schreef:
klaarkomen hoeft niet persé van mij. Soms dan vind ik het gewoon niet belangrijk, al is het wel lekker natuurlijk..

helemaal mee eeens

__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 13:53
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ben ik dan echt de enige jongen die het er niet mee eens is?

vast niet joh

Maar ik vind het dan persoonlijk wel weer belangrijk dat hij klaarkomt, omdat ik wil dat hij geniet.. En omdat ik weet dat jongens klaarkomen zo belangrijk vinden...
Kweet niet, het is best wel hypocriet... ...
Hmmz... Nahja... ik hoef niet zo nodig klaar te komen, maar ik vind wel dat hij dat moet...das inderdaad wel hypocriet, maar ik kan het niet echt uitleggen

Is dat bij de meiden hier ook het geval?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 14:01
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Persoonlijk vind ik klaarkomen helemaal niet belangrijk.

Ik kan wel genoeg klaarkomen (al ging het in het begin makkelijker dan de laatste tijd ) maar vind het helemaal niet belangrijk.
Ik heb zeer graag sex met mijn vriend omdat ik graag intiem met hem ben, omdat ik van hem hou, en omdat het iets is tussen ons tweeën. Maar nu vraagt hij heel vaak of ik "hiervan" klaar kan komen, en of ik al ben gekomen enzow, en ik vind het dan gewoon lullig om te zeggen dat ik niet ben gekomen (soms expres, soms omdat het niet lukt) omdat ik bang ben dat hij dan denkt dat ik het niet lekker vind. Gelukkig is dit niet zo, want hij begrijpt dit wel... Maartoch...

Het is dus niet zo dat hij iets niet goed doet ofzo, integendeel

Soms doe ik het expres niet, omdat ik dan het idee heb dat het een soort van afsluiting is. Ik vind sex gewoon lekker en als ik dan klaarkom, dan is dat een extra'tje maar daar gaat het me gewoon niet om...

Is dit raar? Ik zie namelijk dat veel meiden op dit forum er gigantisch mee zitten als ze niet klaar kunnen komen, terwijl ik daar dus geen probleem mee zou hebben

Stelling: Het gaat tijdens de sex om het samenzijn, de intimiteit, het genot.. En klaarkomen is daarin niet belangrijk, klaarkomen zegt niets over het wel of niet lekker-zijn van sex.

Eens of niet eens, en wie van de meiden kan zich in mijn gedachte/gevoel herkennen...?



I agree!
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 14:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
vast niet joh

Maar ik vind het dan persoonlijk wel weer belangrijk dat hij klaarkomt, omdat ik wil dat hij geniet.. En omdat ik weet dat jongens klaarkomen zo belangrijk vinden...
Kweet niet, het is best wel hypocriet... ...
Hmmz... Nahja... ik hoef niet zo nodig klaar te komen, maar ik vind wel dat hij dat moet...das inderdaad wel hypocriet, maar ik kan het niet echt uitleggen

Is dat bij de meiden hier ook het geval?

Ik denk dat ik een meisje ben geweest in een vorig leven want ik heb dit dus met meisjes .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik denk dat ik een meisje ben geweest in een vorig leven want ik heb dit dus met meisjes .

Hahaha

Nahja, dat kan. Volgens mij ben ik ook wel eens jongen geweest in een vorig leven...
Maar het is gewoon zo hypocriet.. Dat ik me ergens aan kan "storen", terwijl ik het zelf net zo hard doe

nahja storen is het foute woord...maargoed, je begrijpt het wel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:52
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Stelling: Het gaat tijdens de sex om het samenzijn, de intimiteit, het genot.. En klaarkomen is daarin niet belangrijk, klaarkomen zegt niets over het wel of niet lekker-zijn van sex.

Echt helemaal mee eens! De eerste paar keren kwam ik niet. Ik heb dit nooit een probleem gevonden, mijn vriend ook niet. Want zoals jij al zegt: het gaat om het samenzijn, de intimiteit!

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:09
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik denk dat ik een meisje ben geweest in een vorig leven want ik heb dit dus met meisjes .

dat heb ik ook dus... najaw iig al minder, dat heb ik mezelf ook wel af moeten leren...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 21:18
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Klaarkomen lijkt mij helemaal niet het leukste van sex. Hij is altijd heel verbaasd als ik dit zeg. Wij (ik + vriendje) praten hier wel vaak over, maar nog nooit in de praktijk gebracht. Gewoon nog nooit van gekomen

kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 12:35
Verwijderd
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
Klaarkomen lijkt mij helemaal niet het leukste van sex. Hij is altijd heel verbaasd als ik dit zeg. Wij (ik + vriendje) praten hier wel vaak over, maar nog nooit in de praktijk gebracht. Gewoon nog nooit van gekomen

kus

Mjah maar daar heb je ook wel gelijk in hoor...dat is ook niet het leukste... Ik vind "leuk" trouwens een fout woord, als het over sex gaat...

nee,. maar je hebt zeker gelijk hoor
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:27
FB
Avatar van FB
FB is offline
Dat heeft mijn vriendin ook, die prestatiedrang. Ik probeer haar duidelijk te maken dat dat niet nodig is, maar dat gaat nogal moeilijk...

Maar ik ben het er, als jongen, ook mee eens dat het intieme samenzijn, het houden-van-gevoel, belangrijker is dan dan sex en/of klaarkomen.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
FB schreef:
Dat heeft mijn vriendin ook, die prestatiedrang. Ik probeer haar duidelijk te maken dat dat niet nodig is, maar dat gaat nogal moeilijk...

Maar ik ben het er, als jongen, ook mee eens dat het intieme samenzijn, het houden-van-gevoel, belangrijker is dan dan sex en/of klaarkomen.

Grtz,
F

Das echt jammer he? dat ze daar zo op geconcentreerd is, want dan gaat het echte gevoel helemaal ten onder...
Nahja als jij het haar maar vaak genoeg zegt gaat het vast wel goedkomen joh!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 19:01
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Oh voor mij is dit vrij lastig te zeggen omdat ik nog maagd ben en dus geen ervaring heb met wel en niet klaarkomen bij gemeenschappelijke seks
het intiem samenzijn komt idd voor mij voorop denk ik!
klaarkomen is lekker, maar is enkel de bekroning op het gehele samenzijn
zonder het orgasme kun je misshcien het samenzijn nog wel meer waaarderen omdat het dan niet in het niet valt bij die 5 seconden
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:28
Verwijderd
té makkelijk klaarkomen (als meisje) is ook irritant hoor, als je de hele tijd maar zit te hopen dat je niet komt zeg maar...

Dus ik zou er niet op geconcentreerd zijn, ik weet toch wel dat het lukt, ik probeer het eerder te vermijden, omdat ik (nog) niet echt heb uitgevonden hoe ik meerdere keren achter elkaar kan komen...

Gewoon het intiem zijn vind ik belangrijk, dat is hetgene wat ik fijn vind....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:08
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
... 5 seconden...
ghehe, jij hebt niet al te grote verwachtingen van je eerste keer lol
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:11
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
ghehe, jij hebt niet al te grote verwachtingen van je eerste keer lol

Eh er bestaat ook nog zoiets als het bevredigen van het meisje...
bovendien kan ik wel een aantal keer achter elkaar om de 10 minuten komen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:21
Deathflower
Deathflower is offline
klinkt voor sommigen misschien vreemd, maar echt nog bijna nooit klaargekomen bij m'n vriend, al gaat et de laatste tijd wel veel beter (heb meer als een jaar wat met em)...en of ik er problemen mee heb? nee echt totaal niet!!! ik geniet ontzettend veel van de sex die we hebben, maar klaarkomen is voor mij absoluut geen must!!! ik hou van hem en hij van mij, dat is het enige wat voor mij telt!

liefs, Chantal
__________________
*~*With Pink Sour Plastic Mouth*~*
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Deathflower schreef:
klinkt voor sommigen misschien vreemd, maar echt nog bijna nooit klaargekomen bij m'n vriend, al gaat et de laatste tijd wel veel beter (heb meer als een jaar wat met em)...en of ik er problemen mee heb? nee echt totaal niet!!! ik geniet ontzettend veel van de sex die we hebben, maar klaarkomen is voor mij absoluut geen must!!! ik hou van hem en hij van mij, dat is het enige wat voor mij telt!

liefs, Chantal
Amen...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:39
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Amen...

nouhou kwil jou gewoon zo vaak mogelijk laten komen, was daar nou mis mee?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:47
Deathflower
Deathflower is offline
kben nie goddelijk hoor
__________________
*~*With Pink Sour Plastic Mouth*~*
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 12:10
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Oh voor mij is dit vrij lastig te zeggen omdat ik nog maagd ben en dus geen ervaring heb met wel en niet klaarkomen bij gemeenschappelijke seks
het intiem samenzijn komt idd voor mij voorop denk ik!
klaarkomen is lekker, maar is enkel de bekroning op het gehele samenzijn
zonder het orgasme kun je misshcien het samenzijn nog wel meer waaarderen omdat het dan niet in het niet valt bij die 5 seconden
medemaagd is et er mee eens
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
nouhou kwil jou gewoon zo vaak mogelijk laten komen, was daar nou mis mee?

Is nix mis mee Vind ik niet erg hoor

Maak alleen duidelijk dat het geen absolute must is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:50
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Is nix mis mee Vind ik niet erg hoor

Maak alleen duidelijk dat het geen absolute must is

Misschien dat als het niet gebeurt, je de keren dat het wel gebeurt extra leert waarderen!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:44
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ben ik dan echt de enige jongen die het er niet mee eens is?

Nee, ik vind het zelf ook niet belangrijk. Ik vind het alleen maar leuker om haar plezier te schenken *Is o zo heilig*

Maar toch heb ik iig vaak het gevoel, dat als de man klaar komt, dat het een soort van afsluiting is.. ofzow

Hoe bedoel je ik kom niet uit m'n woorden
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:49
Verwijderd
Citaat:
FB schreef:
Dat heeft mijn vriendin ook, die prestatiedrang. Ik probeer haar duidelijk te maken dat dat niet nodig is, maar dat gaat nogal moeilijk...

Maar ik ben het er, als jongen, ook mee eens dat het intieme samenzijn, het houden-van-gevoel, belangrijker is dan dan sex en/of klaarkomen.

Grtz,
F


Prestattiedrang is idd zeer irritant
Maar heeft z'n voordelen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:18
Alpaca
Alpaca is offline
Ik kom gewoon graag klaar. Natuurlijk vind ik het dan leuker klaar te komen dan 'gewoon' intiem samen te zijn.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:00
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Soullar schreef:
die richten zich kompleet en totaal op hun hoogtepunt
dat geldt dus niet echt voor IEDERE jongen..ikzelf vind't ook niet het belangrijkste en zoals eerder al is gezegd, plezier schenken kan net zo bevredigend zijn
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:02
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
dat geldt dus niet echt voor IEDERE jongen..ikzelf vind't ook niet het belangrijkste en zoals eerder al is gezegd, plezier schenken kan net zo bevredigend zijn
Citaat:
Soullar schreef
mannen hebben anders sex dan vrouwen, ik wil niet zeggen dat mannen het verschrikkelijk erg vinden dat ze niet komen als ze eens een keertje niet komen...
ik zeg dus niet dat het bij alle mannen zo is...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:09
SiDEkiCK
Avatar van SiDEkiCK
SiDEkiCK is offline
Citaat:
Troffee schreef:
klaarkomen hoeft niet persé van mij. Soms dan vind ik het gewoon niet belangrijk, al is het wel lekker natuurlijk..

mee eens
__________________
durf te leven
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:12
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Soullar schreef:
ik zeg dus niet dat het bij alle mannen zo is...

dan is het goed
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:25
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Maar ik vind het dan persoonlijk wel weer belangrijk dat hij klaarkomt, omdat ik wil dat hij geniet.. En omdat ik weet dat jongens klaarkomen zo belangrijk vinden...
Kweet niet, het is best wel hypocriet... ...
Hmmz... Nahja... ik hoef niet zo nodig klaar te komen, maar ik vind wel dat hij dat moet...das inderdaad wel hypocriet, maar ik kan het niet echt uitleggen


Tis gewoon dat ut bij jongens makkelijker is om klaar te komen, je hoeft um er niet anderhalf uur voor te pijpen, en tis idd belangrijker voor hun.. dus daarom wil ik da altijd wel graag.
Voor mezelf heb ik het al best wel opgegeven omdat het gewoon maar heel soms gebeurt, en dan heb ik geen zin om me kut te gaan voelen (niet letterlijk opvatten) omdat ik niet klaarkom.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:19
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
dan is het goed
goed lezen :rolle...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:21
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

Tis gewoon dat ut bij jongens makkelijker is om klaar te komen, je hoeft um er niet anderhalf uur voor te pijpen, en tis idd belangrijker voor hun.. dus daarom wil ik da altijd wel graag.
ik kom haast niet van pijpen... kan je rustig anderhalf uur bezig zijn hoor kvind het wel lekker, ik ga der helemaal van tintelen en ik wordt licht in mijn hoofd, en uiteindelijk ga ik der wel k.o. van maar ik kom der niet van geniet gelukkig wel
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:30
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
ik kom haast niet van pijpen... kan je rustig anderhalf uur bezig zijn hoor kvind het wel lekker, ik ga der helemaal van tintelen en ik wordt licht in mijn hoofd, en uiteindelijk ga ik der wel k.o. van maar ik kom der niet van geniet gelukkig wel

Fuck ey
maar das ook heel logisch
bij pijpen heb je ook niet zoveel voorhuidelijk stimulatie (ik geloof dat ik wel eens iets bloederigs over je had gelezen dus dat is zowiezo niet van toepassing denk ik)
ik weet niet precies waar het stimulatiepunt van de penis zit, maar bij heen en weer gaan van de mond, wordt het volgens mij vaak niet optimaal geraakt, in de zin dat er orgasmes getriggerd worden. Heel normaal. Beetje aftrekken ertussen door en je komt al snel den kik
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 00:51
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
natuurlijk is intiemiteit belangrijk maar een orgasme en het "komen" in haar(/of hem haha) is ook voor je partner leuk en anders krijg je "blauw bal"
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:47
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Dit ligt bij meisjes toch heel anders dan bij jongens.
Bij jongens is het zo dat als ze eenmaal bezig zijn toch naar een climax toe werken ipv het essentiele gedeelte in hun achterhoofd te houden en zich daarop richten.
Ik kan wel zeggen dat ik dat niet toe, maar dat is niet zo ;-) het is gewoon een soort natuur. Ik vind het inderdaad wel het minst belangrijke gedeelte van de hele sex. En zoals je zei, soms ook jammer omdat het ‘de sessie afsluit’
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:11
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
ik geef je gelijk
en zelf klaarkomen vind ik absoluut geen must
trouwens het meeste genot heb ik als diegene waar ik iets met doe klaarkomt
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 11:44
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:


Fuck ey
maar das ook heel logisch
bij pijpen heb je ook niet zoveel voorhuidelijk stimulatie (ik geloof dat ik wel eens iets bloederigs over je had gelezen dus dat is zowiezo niet van toepassing denk ik)
ik weet niet precies waar het stimulatiepunt van de penis zit, maar bij heen en weer gaan van de mond, wordt het volgens mij vaak niet optimaal geraakt, in de zin dat er orgasmes getriggerd worden. Heel normaal. Beetje aftrekken ertussen door en je komt al snel den kik
heej ik vroeg helemaal niet hoe ik het kon verhelpen of hoe het beter zou kunnen gaan, ik weet best wat er aan gedaan kan worden, gevoeligheid gaat niet zomaar omhoog, alleen kunsten gaan vooruit en dat was geen bloederig verhaal met mij, ik ben daar nog nooit echt serieus geschaad, dus dat het probleem ook niet, tis gewoon dat ik ook dat meer lichamelijke kontakt mis, tenslotte is het niet een stevige vrijpartij waarbij je lekker tegen elkaar op ligt te rijden wat ook een groot deel van de opwinding veroorzaakt... het is een pijpbeurt om het ff cru te zeggen, en dat is gewoon zuigen en wat handwerk derbij, en standje 69 is echt teveel afleidend gewoon om goed te kunnen genieten... ik zit er niet echt mee, tis dat ik het afentoe wel jammer vind van mezelf that's all

~~
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vraagje
reffear
53 13-07-2012 20:18
Seksualiteit Een paar vragen over vrijen.
Woeshje
12 28-10-2010 10:49
Seksualiteit Meiden: duurt eeuwigheid eer ik kom
anja
32 13-04-2004 16:07
Seksualiteit Beffen
The_Vampire
15 04-03-2003 20:22
Seksualiteit klaarkomen
chanel
6 03-09-2002 22:15
Seksualiteit Soms veel, soms weinig...
carla-tje
6 03-09-2002 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.