Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 15:46
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik ben eigenlijk nooit echt gigantisch super mega verliefd geweest.. ik ben denk ik maar 1 keer echt verliefd geweest, hij heette Stig.. Ik had em ontmoet op een gothicfeest in de Inrichting (toen dat nog bestond, kalenderpanden, was gekraakt) toen ik nog met een ander iemand had.

daar telefoonnummer uitgewisseld, uitgemaakt met die ander.. en toen 2 maanden met Stig gehad
De inrichting was vet woont die stig toevallig bij tropen museum in die richting ? Vriend van me kent hem best wel goed geloof ik.( en niet dat ik de naam stig zo vaak heb horen vallen in amsterdam )
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 15:58
hansjuh
Avatar van hansjuh
hansjuh is offline
Ik heb zoveel crushes gehad...
sommige lang andere maar heel kort
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:36
fanatickje
Avatar van fanatickje
fanatickje is offline
Sabrina!!!!!
Heb nog altijd die crush, ma morgen ga ik er komaf mee maken: all or nothing, , ik kan mijn gevoelens gewoon niet meer opkroppen!!

yeah
__________________
--> Bezoek www.Boardkix.be.tf <-- Rip ze & Hang loose Be crazy, Be cool, Be yourself
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:45
barkrukkie
barkrukkie is offline
Iemand van m'n uitwisseling met Italië (ja, een Italiaanse). Was tijdens de uitwisseling geweldig natuurlijk, maar toen we terug naar nederland moesten niet echt...

En iemand van dit forum (door haar ben ik hier ook gekomen)
kweet niet of ze dit leest (zit meestal alleen op onzin), maar zij heeft meer betekend voor mij dan wie dan ook...

*denk iedere dag nog aan je , alleen dan anders dan eerst*
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:13
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
mijn 1e real love was Rusen, ja sjieke naam he is 4,5 maand wat geweest, maarjah, toen liep fout en nu is uit helaas...
ken hem via inet, en na 1x hebben afgesproken was het wel duidelijk hoe het zat tussen ons
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:21
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik noem zn naam niet, maar hij was echt geweldig imo..
Kletste heel veel met hem en achtervolgde hem heel erg.. toen was het ineens stil en voelde ik me zooo klote. daarna ben ik weer met hem in gesprek gekomen (na 6 maanden klote voelen ) en toen wou hij me eigenlijk stiekem wel maar toen hoefde ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 21:59
load_harmony
load_harmony is offline
Op E denk ik, is nu een jaar geleden, ben ik ook een jaar gek op geweest, was zo onromantisch als het maar kon. Ik moest altijd naar hem toe komen, en hij is heel soms naar mij toegekomen, zaten we meestal alleen een beetje CD's te luisteren en dergelijke.. Hij heeft met 2 meiden (vriendinnen) bijna wat gehad, en is in de tussentijd ook nog 6 mnd weg geweest naar NY of zo (en ik kreeg elke dag een maitlje) of hij me ooit leuk vond weet ik niet, we waren vrienden, maar nu spreek ik hem heel soms, issie wel cool, ff film kijken of z, maar het moet allemaal van mij komen..
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:03
Thomas
Thomas is offline
Op een meisje van kinderen voor kinderen. Dat zal nu alweer 9 jaar geleden zijn ofzo!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:38
twim
Avatar van twim
twim is offline
Me ex nu.
1,5 jaar wat gehad maar zij was de eerste waar ik echt veel voor voelde. Gevoel dat ik nooit eerder heb gehad en vraag me ook af of dat ooit nog es zal komen.

Heb nu nog alles voor haar over. Dom???
Misschien. Ik vind van niet. Heb ooit gezegd Love you 4-ever. And ik know dat zeggen veel verliefde mensen.

Maar volgens mij ga ik dat wel volhouden.

grtzzz
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 23:53
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Vincent. Zat bij mij in de klas, ben bijna drie jaar verliefd op hem geweest, hebben nooit wat gehad. Helaas, helaas.
Hehe... In mijn geval zat ze een klas lager, ben zeven jaar verliefd op haar geweest, is nu mijn beste vriendin (maar ik hou nog iets meer van haar), en ook ik denk dat we gaan trouwen. Voor mij is ze de ware, ik voor haar niet. Het kan verkeren.

Ook nog een meisje op internet met wie ik 5 maanden lang avond aan avond uren chatte (800 bladzijden vol, lettertype 10 punten). We zaten allebei in de Verenigde Staten, ik ging 4 weken op vakantie, en toen ik daarna in Nederland terugkwam wilde ze niet meer. Geen adres, geen telefoonnummer. Ik weet niet eens of ze bestaat. Misschien ga ik haar nog een keer zoeken.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 00:23
Verwijderd
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
De inrichting was vet woont die stig toevallig bij tropen museum in die richting ? Vriend van me kent hem best wel goed geloof ik.( en niet dat ik de naam stig zo vaak heb horen vallen in amsterdam )
wooow.. zie dit nu pas..

Ja daar woonde hij iig.. Klein manneke, blond haar, dun, stoned

hoe heet die vriend van je?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 01:48
Verwijderd
Ik kan het heel moeilijk uitleggen, maar in mijn ogen is een crush alles behalve houden van. Als ik tenminste al die verhalen moet geloven op tv. "ja maar dat is tv" Kan wel zijn, maar als ze het daar hebben over "I have a crush on you" is het een bevlieging.
En van daaruit zal ik ook mijn "crush" plaatsen.
Grootste en vervelendste crush van mij is op Judith
Hier op 't forum leren kennen, ik heb 'r nooit gezien, maar elke keer als ze wat tegen me zegt en als ze online komt slaat m'n hart over. Sjah...
M'n grootste (beantwoorde) liefde tot nu toe:
Nicolette, leren kennen via m'n beste vriend. Ging 10 weken goed in mijn ogen dan, tot ik erachter kwam dat ze ongv 10x vreemd ging en met 2 anderen het bed had gedeeld : \ Heb het er nog steeds moeilijk mee though het al 10 maanden terug is.
Grootste (onbeantwoorde) liefde tot nu toe:
Astrid, klasgenote. Zo mooi, zo lief maar ze zag me nooit staan. Nu wel een goede vriendin van me
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 10:02
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
wooow.. zie dit nu pas..

Ja daar woonde hij iig.. Klein manneke, blond haar, dun, stoned

hoe heet die vriend van je?
Hij woont bij hem in de straat en heet Daan ( Daniel)
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 10:58
berteltje
berteltje is offline
Op een goede vriend van me
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 11:45
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ik leerde in de brugklas een meisje kennen, ben ik toen jaar of 2 verliefd op geweest, toen heb ik dr een jaar niet meer gezien omdat ze naar een andere school ging (nog wel in de buurt) maar toen kregen we weer contact en toen heb ik dr na een tijdje gevraagd..., maar twas niet wederzijds Nu zijn we nog wel gewoon goede vrienden, en eerlijk gezegd zijn mn gevoelens voor dr (gelukkig) weg
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.