Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 12:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik droomde vannacht dat ik opeens onvoorbereid op mijn wiskunde-examen zat..dat was wel even schrikken, ik werd helemaal gestressed wakker. Maar dat is natuurlijk geen realistische situatie, dus ik ben er ook niet bang voor dat het irl zal gebeuren.
Heb jij examenangsten? Bijvoorbeeld dat je GR uitvalt tijdens een economie- of wiskunde-examen? Waargebeurde rampverhalen zijn natuurlijk ook welkom.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Oud 18-03-2003, 12:38
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik weet nog wel iets van een SE wiskunde van vorig jaar... het was alweer aan het eind van het jaar, de zomer stond voor de deur en wij zaten natuurlijk in zo'n fijn lokaal waar de zon naar binnen schijnt, en dan uiteraard met als enige bescherming (ahum) een kapotte luxaflex voor het raam. het was er dus om te stikken, en mijn GR (die ik in de volle zon had gelegd) bleek minder goed tegen de hitte bestand dan ik... Sindsdien leg ik m'n GR altijd in de schaduw, of het nou zomer of winter is...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 18-03-2003, 13:15
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Ik droomde vannacht dat ik onvoorbereid bij het ckv3 examen zat... bleek ook nog waar te zijn
__________________
Amor vincit omnia
Oud 18-03-2003, 13:18
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik moet m'n batterijen van m'n GR niet vergeten op te laden binnenkort...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 18-03-2003, 13:34
xx
xx is offline
Gelukkig heb ik de GR niet nodig!!

xx
Oud 18-03-2003, 15:18
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
xx schreef op 18-03-2003 @ 14:34:
Gelukkig heb ik de GR niet nodig!!

xx
Ik ook niet want ik heb wiskunde A1, en na januari had ik geen wiskunde meer
Oud 18-03-2003, 17:50
drea
drea is offline
Citaat:
stout! schreef op 18-03-2003 @ 13:31:
Heb jij examenangsten? Bijvoorbeeld dat je GR uitvalt tijdens een economie- of wiskunde-examen? Waargebeurde rampverhalen zijn natuurlijk ook welkom.
Mogen jullie je GR gebruiken bij economie? Ons wordt verteld dat dat je geen GR mag gebruiken bij economische vakken volgens het eindexamenregelement.
Oud 18-03-2003, 18:28
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
GR mag inderdaad alleen bij wis gebruikt worden. Ivb met spieken.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Oud 18-03-2003, 18:31
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
hajo schreef op 18-03-2003 @ 19:28:
GR mag inderdaad alleen bij wis gebruikt worden. Ivb met spieken.
als ik me niet vergis ook bij de natuurwetenschappelijke vakken
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 18-03-2003, 20:45
@Moon
@Moon is offline
jaja, reservebatterijen meenemen op het examen dus
Oud 20-03-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
als ik me niet vergis ook bij de natuurwetenschappelijke vakken
Wij mogen de GR alleen bij economie niet geberuiken, dus wel bij Natuurkunde en Scheikunde enzo....
Oud 20-03-2003, 17:59
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik had vanacht een hele rare nachtmerrie. Ik stond voor de aula, en er was nog één minuut voor het examen, toen er opeens werd omgeroepen dat we in de gymzaal zaten, aan de andere kant van het gebouw!!! met nog een paar seconden te gaan rende ik als een idioot door de gangen en de gymzaal kwam in zicht en ik zach iedereen al zitten. Toen ging het opeens bliksemen, en de gang werd steeds langer en langer, hoe hard ik ook rende, ik haalde het niet tot de deur, toen sloeg de bliksem in en werd ik wakker
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 20-03-2003, 21:55
Verwijderd
Ik had me vergist in de tijd voor het eindexamen Frans..
Dacht ik vroeg op school te zijn, maar ondertussen...
Ik zag niemand en dacht help!!..Toevallig had ik ook geen horloge om en ik dus aan een leraar die er liep vragen hoe laat het was..Zegt hij: ben jij soms Karliene ............. ? Ik: euh ja..Hij: je hebt nu examen schiet op..Brrr, dat was echt horror..De adjunct directeur helemaal pissed..Ik kon wel door de grond zakken..
Misschien heeft die woede zijn uitwerking gehad op mij, want ik had voor het vak Frans het hoogste cijfer van allemaal gehaald..
Oud 21-03-2003, 07:59
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Jaaa dat zijn ook van die nachtmerries; dat je monter en vol goede moed de school binnen stapt, helemaal klaar voor je examen en dat daar dan al je klasgenoten in de gang staan en aan je vragen: "Waar was je?"
"Hoezo waar was ik?"
"Tijdens het schoolexamen?"

Dat heb ik dus gehad. Nou ja ik werd opgebeld door een vriendin, ben naar school geracet en mocht hem toen bij de conrector maken. Een vriendin van me had wel exact het bovenstaande en dat vond ze niet leuk.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 21-03-2003, 09:42
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Bij BIO mocht de GR vorig jaar ook niet! Net als bij M&O en ECO!
Oud 21-03-2003, 10:26
Verwijderd
Een beetje een ramp verhaal; ik zie ineens dubbel met 2 ogen, sinds vorig weekend... ik kijk dus nu met 1 oog zodat ik nog een beetje normaal zie... volgende week schoolexamens maar ja ik kan niet mee doen ten eerste heb ik dan onderzoeken in het ziekenhuis waar het vandaag komt, en ten tweede ben ik niet gewend met 1 oog te lezen en das echt super vermoeiend... Sommige mensen zijn ''jaloers'' omdat ik nog niet volgende week mijn SE's hoef te maken; maar volgens mij kan je toch beter gezond blijven in deze weken!!
Oud 21-03-2003, 11:15
*Burning water*
*Burning water* is offline
Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik examen moest doen, natuurkunde geloof ik, en even later gymnastiek (hoewel dat eigenlijk niet eens kan), en ik wist helemaal niets. Hellup!
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Oud 21-03-2003, 13:14
Angeles
Angeles is offline
Ik droom wel heel erg vaak dat ik terugmoet naar de middelbare school en opnieuw eindexamen moet doen. Die droom is elke keer anders, het is ook steeds om een andere reden dat ik terug moet naar de middelbare school, maar het is wel steeds heel erg vervelend.

Ik heb ook heel vaak dromen over de mensen van toen en dat is ook heel erg vervelend.
Ads door Google
Oud 21-03-2003, 16:19
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
Bij ons viel tijdens SE luistervaardigheid voor engels de stroom uit. Toen was ik dus helemaal uit mijn concentratie gehaald.... maarja niet echt een ramp
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 22-03-2003, 15:19
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik had in de laatste se-periode ontzettende hoofdpijn (opkomende migraine) tijdens mijn luistertoetsen en kon me daardoor heel slecht concentreren op het geluid. Het was geen ramp, maar het was ook niet leuk.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 22-03-2003, 16:49
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Twee keer te laat gekomen op een luistertoets Engels en daardoor een 1 krijgen.. is bij mij gebeurd
Gelukkig is Engels niet echt moeilijk ofsow...
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 22-03-2003, 17:29
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 18-03-2003 @ 13:38:
Ik weet nog wel iets van een SE wiskunde van vorig jaar... het was alweer aan het eind van het jaar, de zomer stond voor de deur en wij zaten natuurlijk in zo'n fijn lokaal waar de zon naar binnen schijnt, en dan uiteraard met als enige bescherming (ahum) een kapotte luxaflex voor het raam. het was er dus om te stikken, en mijn GR (die ik in de volle zon had gelegd) bleek minder goed tegen de hitte bestand dan ik... Sindsdien leg ik m'n GR altijd in de schaduw, of het nou zomer of winter is...
klopt, dan wordt het schermpje oranje . gelukkig heb ik dat niet bij een examen gehad, maar toen dat gebeurde schrok ik me rot.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 23-03-2003, 16:02
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
ik had me in het uur vergist bij maatschappijleer...aaaah! moet je voor zo'n simpel vak als maatschappijleer een herkansing aan gaan vragen...
Oud 25-03-2003, 14:22
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik was mijn tabellenboekje vergeten bij CE wiskunde. Gelukkig hadden de surveillanten daar al rekening mee gehouden, en lagen er ongeveer 10 boekjes klaar.

En iemand uit mijn groep gooide haar koffie over haar blaadje met antwoorden.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 25-03-2003, 15:36
Verwijderd
Ik heb mn vriend een keer per ongeluk op zijn mobiel gebeld tijdens zijn centraal examen natuurkunde...

*ik schaam mij diep*
Advertentie
Oud 25-03-2003, 17:35
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-03-2003 @ 16:36:
Ik heb mn vriend een keer per ongeluk op zijn mobiel gebeld tijdens zijn centraal examen natuurkunde...

*ik schaam mij diep*


Hij had zijn mobiel uit moeten zetten.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 25-03-2003, 18:24
Sommetje
Sommetje is offline
Vorig schooljaar (toen ik in de vijfde zat) en aan het begin van dit schooljaar heb ik last gehad van zulke angstdromen. In één van die dromen had ik Engels en Latijn op dezelfde dag en dat bleek later ook op het rooster zo te staan.

Sinds ik een tijdje terug echter droomde dat ik op school kwam en droomde dat ik geslaagd was, heb ik geen angstdromen meer.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Oud 25-03-2003, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 25-03-2003 @ 18:35:


Hij had zijn mobiel uit moeten zetten.
Ja, dat is natuurlijk ook waar, maar dat was hij vergeten. Hij heeft 'm toen meteen ingeleverd en verder - behalve een vette roddel op school natuurlijk - is er niks gebeurd. Hij schrok zelf het ergst, geloof ik.
Oud 26-03-2003, 16:16
Verwijderd
Ik droomde gisteren dat ik onvoorbereid aan geschiedenis begon, ik had drie uur, schreef twee meerkeuze vragen op en toen was de tijd al om... klopte niet... toen had ik pauze, zeker twee uur oid, dus wilde ik even flink bijkomen door wat te drinken.. ik kwam terug en toen bleek dat ik een examen gemist had, wiskunde.. ik was helemaal in paniek... ik had nóg een examen maar dat ging ook nogal gek, ik kon de opdrachten niet lezen, en de tijd ging heel snel... echt afschuwelijk gewoon, werd helemaal gek wakker..

Mja, verder natuurlijk onwijs bang dat ik ineens alles kwijt ben op m'n examen, of dat ik juist vooral de dingen tegenkom die ik niet goed genoeg ken...
Oud 26-03-2003, 17:11
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
drea schreef op 18-03-2003 @ 18:50:
Mogen jullie je GR gebruiken bij economie? Ons wordt verteld dat dat je geen GR mag gebruiken bij economische vakken volgens het eindexamenregelement.
Wij mogen de gr wel bij economie gebruiken.. Iig tot de vorige toetsweek.. Er zijn er een paar gepakt ofzo en nu schijnt het nite mer te mogen..
Oud 26-03-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef op 26-03-2003 @ 18:11:
Wij mogen de gr wel bij economie gebruiken.. Iig tot de vorige toetsweek.. Er zijn er een paar gepakt ofzo en nu schijnt het nite mer te mogen..
Op eindexamen zou je hem sowieso toch niet gebruikt mogen hebben? Staat in de regelementen...
Oud 03-04-2003, 15:02
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
ik leef op de GR tijdens de SE's van M&O. nu ik lees dat het niet mag op het CSE ben ik echt de lul.
Oud 03-04-2003, 15:19
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik had vorige week SE wiskunde, maar was mijn boeken kwijt, die had ik laten liggen in een lokaal voor de SE-week maar dat werd mij niet verteld. Dus ik had het proefwerk niet gemaakt, maar me ook niet afgemeld vantevoren, niet wetend dat dat moet... Belde het hoofd van de examencommissie op: waarom ben je niet op school? En dat ik door het niet afmelden het risico liep dat ik niks meer mocht inhalen of herkansen. Maar gelukkig na een slijmbrief van mijn moeder mag ik toch volgende week proefwerk maken!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 04-04-2003, 11:04
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Meisje bij mij in de klas kwam tijdens schoolexamen frans (luistertoets) net iets telaat binnen. We waren net begonnen, ze zou alleen de eerste vraag gemist hebben. Maar toen heeft ze helemaal de verkeerde vragen gemaakt die helemaal niet bij die toets hoorde! (afdeling A en het moest B zijn ofzo. Staan ja allebei in het boekje)
Was wel lullig maar ja ze was gewoon te laat! Ze had een vette onvoldoende! Die gaat ze wel herkansen denk ik!
Oud 04-04-2003, 11:07
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 03-04-2003 @ 16:19:
Ik had vorige week SE wiskunde, maar was mijn boeken kwijt, die had ik laten liggen in een lokaal voor de SE-week maar dat werd mij niet verteld. Dus ik had het proefwerk niet gemaakt, maar me ook niet afgemeld vantevoren, niet wetend dat dat moet... Belde het hoofd van de examencommissie op: waarom ben je niet op school? En dat ik door het niet afmelden het risico liep dat ik niks meer mocht inhalen of herkansen. Maar gelukkig na een slijmbrief van mijn moeder mag ik toch volgende week proefwerk maken!!
Wow! Bij ons krijg je dan een 1!
Ik had het vorig jaar dat ik me verslapen had omdat de stroom uitgevallen was ECHT! dus toen ging de wekker niet af. Toen heb ik me snel ziek gemeld. De toets was al bezig maar dat was nog goed. Ik had er drie die dag en kon ze dus allemaal niet maken. Moest ik het allemaal weer inhalen! En ik had het wel geleerd! Mijn zus vond het nog zo stom dat ik niet gewoon naar school racete!
Oud 04-04-2003, 11:10
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Alpha #1 schreef op 04-04-2003 @ 01:04:
Meisje bij mij in de klas kwam tijdens schoolexamen frans (luistertoets) net iets telaat binnen. We waren net begonnen, ze zou alleen de eerste vraag gemist hebben. Maar toen heeft ze helemaal de verkeerde vragen gemaakt die helemaal niet bij die toets hoorde! (afdeling A en het moest B zijn ofzo. Staan ja allebei in het boekje)
Was wel lullig maar ja ze was gewoon te laat! Ze had een vette onvoldoende! Die gaat ze wel herkansen denk ik!
Das wel mooi dom zeg .. Ik bedoel, de vragen uit het A gedeelte zijn toch heel anders dan die uit het B gedeelte, en heb je op een gegeven moment toch wel door? (meestal gaat A ook over een heel ander onderwerp dan B)
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Ads door Google
Oud 04-04-2003, 11:28
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
één van mijn ergste angsten voor het examen is dat de batterijen van m'n gr opraken. Ik bijt op m'n nagels en ben dus zeker een halve dag bezig om de batterijen te vervangen met behulp van een theelepeltje (en veel grof geweld). Zou het heel veel extra stroom vreten als je een paar (ahum, kuch, kuch...) programmaatjes erin hebt staan, met het geheugen enzo?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 04-04-2003, 14:35
Verwijderd
Eentje is achteraf best grappig, de ander niet:

1) Bij een examen in de kleine gymzaal (weet niet meer welk examen, economie1,2 geloof ik) zat een surveillant die niet helemaal goed bij zijn hoofd is (de minder goede versie jammer genoeg). Hij zag al die mooie glimmende gymtoestellen en besloot ze uit te proberen. Zo ging hij dus op die dikke rolmat zitten en hij ging een beetje schommelen. Dat karretje waar die mat op lag piepte alleen nogal. Best irritant

2) Bij mondelingen literatuur Engels gebeurde een ramp die nu nog niet grappig is. De dag waarop ik mondeling zou hebben, was al naar achteren verzet. De tijd was ook veranderd, maar dat wist ik niet. Ik kom dus fluitend op school (het was Engels en dat was voor mij een eitje), kijk naar het lokaal, bleek dat ik een half uur geleden mijn mondeling had! Ik trek een fikse sprint naar de A2 in de hoop dat de docent er nog was, maar niks hoor. Ik met dezelfde snelheid richting docentenkamer. Ik heb werkelijk al mijn diplomatieke kwaliteiten aan moeten wenden om nog dat mondeling te mogen doen. Het is wel gelukt, maar ik heb nog natrillend het mondeling gedaan. Dat was absoluut NIET fijn!
Oud 08-04-2003, 21:05
wilookmeepraten
Avatar van wilookmeepraten
wilookmeepraten is offline
Je mag je GR gebruiken bij alle wetenschappelijke vakken dus
wiskunde
natuurkunde
scheikunde

dus niet biologie en economie

Het maakt bij de ander vakken niks uit of je er wat in zet.. dat mag gewoon! Je GR is namelijk 1 van je euh.. hoe noem je dat... examenhulpmiddelen ofzo.. en alles wat je daar mee kan, mag je er ook mee doen.. dus dat is wel handig
__________________
Alle gedichten en versjes van Wilookmeepraten op www.everyoneweb.com/wilookmeepraten
Oud 09-04-2003, 17:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
En ja hoor het is weer zover, brandalarm in de tentamen week nu net één die we niet kunnnen herkansen. Dus vast staat voor me SE.
Maandag ruziende koters op de hal. Gisteren bonkende kotters op de deuren van de gymzaal en vandaag brandalarm nee gaat lekker zo met mijn belangrijkste week

Je moet er toch niet aan denken dat zoiets bij je examen gebeurd. Bij een brandalarm met ontruiming betekend dat het hele examen overnieuw gemaakt moet worden.
Gelukkig nu dus maar tentamen maar wat zou jij doen tijdens je examen als je twijveld of het echt is nar buiten gaan of blijven zitten?
Oud 09-04-2003, 17:33
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Als het echt is, dan zullen de meesten wel naar buiten gaan en dan blijf ik natuurlijk niet in mn eentje zitten om mn examen af te maken, ik neem trouwens niet aan dat de school het in zn hoofd haalt om een brandalarmoefening te houden onder het examen.
Het lijkt me eigenlijk ergens ook wel weer grappig als het brandalarm afgaat onder het examen en ieder rent naar buiten en later blijkt het vals alarm te zijn.
Oja, inderdaad behoorlijk vervelend, rennende koters in de gang onder een SE, had vandaag herkansing, stonden er allemaal dringende tweedeklassertjes voor de deur die dachten dat ze in dit lokaal les hadden, maar gelukkig hadden we een dappere surveillant die er wel even op af ging.
Er had trouwens in hetzelfde lokaal waar ik herkansing had iemand herkansing M&O, had ze een computer voor nodig, leuk, al die geluidjes die daar uitkomen als je rustig aan je herkansing Latijn bezig bent...
Oud 09-04-2003, 17:38
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ook leuk,
Een mobiele telefoon die afgaat
Borende mensen op het dak.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-04-2003, 23:09
The Hedgehog
Avatar van The Hedgehog
The Hedgehog is offline
Ik droom regelmatig dat ik gezakt ben voor het examen.

Gelukkig heb ik mijn diploma al op zak
Oud 10-04-2003, 08:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
hahhaha als het echt is ja , maar hoie weet je of het echt is?
Als een of andere KOTTER leuk zo'n brandalarmkastje induwd gaat het brandalarm af.
En tuurtlijk gaat de schoiol geen brandoefening houden tijdens je examen maaar ze hebben het brandalarm niet altidj in de hand als er b.v. een kastje word ingetikt
Oud 10-04-2003, 09:50
Verwijderd
Mja, rennende en schreeuwende kinderen op de gang ken ik, echt afschuwelijk.
Tijdens m'n CSE havo vorig jaar, was er een leraar die door de gymzaal liep op rubberzolen... dat piepte heel vervelend.
En natuurlijk mensen die het nodig vinden lollies te eten.. eerst halen ze het papiertje eraf - kraak-kraak - vervolgens stoppen ze hem in hun mond en bedenken ze zich dat het kapotbijten van een lolly wel een heel goed idee is... Oh man, dat is echt afschuwelijk tijdens een examen...
Verder was er een meisje dat haar atlas op de grond liet vallen, met echt een super harde klap, vervolgens begon ze keihard te lachen...

Maar ach, als het brandalarm afgaat, weet je iig al dat je het overnieuw mag doen, dat scheelt wel lijkt me...
Oud 10-04-2003, 10:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Topic: "laatste tentamen week met brandalarm" hierbij gevoegt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-04-2003, 08:35
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Had vannacht een nieuwe nachtmerrie: we hadden natuurkunde en ik wilde iets opzoeken in binas. ik wist de tabel niet meer, dus ik keek achterin en zag dat ik tabel 45 zocht. ik blader dus naar 45, maar er zit allee maar een lege pagina , ik keek nog eens achterin en toen stond er opeens dat ik tabel 18 moet hebben. ik blader dus naar 18, en ook daar weer een lege pagina! Ik blijf bladeren, maar het duurt niet lang of mijn hele binas bestaat uit lege pagina's. Toen wilde ik de binas van degene achter me lenen, werd betrapt en kreeg ee één voor AL m'n examens. dat was dus niet leuk...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 11-04-2003, 08:40
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmm ik had gisteren zowel wiskunde SE als economie SE (waarbij we nu nog wel GR mogen gebruiken) maar tijdens wiskunde waren de batterijen van t meisje voor me leeg dus ik gaf haar mijn reservebatterijen.. Bleek dat ik ze zelf ook nodig had. Heb ze gelukkig terug gekregen na t proefwerk want anders..

Ennuh, batterijen verwisselen is niet zo moeilijk, je moet gewoon een nagelvijltje meenemen of een pinpasje, dan wip je ze er zo uit!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 11-04-2003, 10:07
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 11-04-2003 @ 09:40:

Ennuh, batterijen verwisselen is niet zo moeilijk, je moet gewoon een nagelvijltje meenemen of een pinpasje, dan wip je ze er zo uit!!
Die moet ik onthouden
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 13-04-2003, 17:25
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
M'n ouders hebben een voorwaarde gesteld:

Ik MOET slagen, anders mag ik niet met m'n vriendin mee op vakantie. Dus nou lig ik eigenlijk zo'n beetje wakker, omdat ik het me nou ABSOLUUT niet meer kan permitteren om te zakken. Maarja, ik hoop gewoon dat het gaat lukken, ik krijg hulp vanuit iedere hoek
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.