Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 13:35
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
jammer jammer jammer...... het is eigenlijk ontzettend vervelend om terug te zijn in Nederland, ik kom net uit Frankrijk waar ik 7 weken ben geweest en er toch echt wel zeker van dat ik er later ga wonen. nu had ik een vraagje, zijn er meer mensen die zeker weten dat ze in Frankrijk, of in een ander land willen gaan wonen later??

x Maddie
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 09:14
Verwijderd
In ieder geval niet in Frankrijk, als ik ga studeren wat ik nu wil gaan studeren kan ik dit ook in Italië doen, daar wil ik wel twee jaar doorbrengen (de eerste twee jaar zou ik dan hier willen doen)...

Maar het idee dat ik Amsterdam voor goed zou verlaten...nee (tenminste dat gevoel heb ik nu). Terwijl de rest van Nederland mij eigenlijk gestolen kan worden

Italië dus, maar niet permanent.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 09:19
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Madame Blanche schreef:
nu had ik een vraagje, zijn er meer mensen die zeker weten dat ze in Frankrijk, of in een ander land willen gaan wonen later??

x Maddie
nou nederland vind ik wel prima maar goed, je weet nooit hoe het leven loopt...

[kijkt dramatisch]
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:07
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Wil voor een jaar naar Frankrijk om de taal te leren spreken enz. Misschien ook naar L.A. maar echt wonen met gezin enzo.. nee! Tenzij het moet voor m'n werk.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:10
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik wil als ik mn diploma heb een jaartje naar Afrika gaan (en heb er zelfs over gedacht om er uiteindelijk maybe zelfs wel te blijven maaar heb nu een vriend wat dat toch wel wat moeilijker maakt)
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:14
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
ik wilde eerst ook in frankrijk gaan wonen, ben echt 'francofiel', maar nu weet ik het niet zeker. ik vind de franse bevolking echt verschrikkelijk. misschien ga ik er ook wel een jaartje wonen en werken, maar niet mijn hele leven
we zien allemaal wel
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:41
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben practisch zeker dat als ik het kan regelen enzo dat ik over een paar jaar in frankrijk ga wonen . en om precies te zijn in het zuiden van bretagne aan zee (duh) Het is daar gewoon altijd leuk, zomer en winter. Ik kom er al 14 jaar , ken veel mensen die daar wonen etc. Miojn vader wil er ook heen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:04
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
jaa frankrijk is echt leuk!!! daarom wil ik er ook graag heen, studeren of franse talencursus volgen of aupair
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:31
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
frankrijk
Als ik aan frankrijk denk, dan denk ik aan een total losse auto en caravan die er nog staan van me vakantie

Neeeeeee geen frankrijk.... Doe mij maar Engeland die weten tenminste wat GOED zuipen is
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:10
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik ben er deze vakantie 2 weken geweest en het had geen dag langer moeten zijn...

kben te gehecht aan rotterdam
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:14
Buzzzfuzzz.vs
Avatar van Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
als ik naar een anderen land zou kunnen gaan dan denk ik luxemburg

weg uit dit kut land maar eerst de lottery winnen
__________________
Kijk ook eens op mijn site www.panzertracks.vze.com
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:59
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
als ik profvoetballer ben en naar man unitid en real madrid ga ga ik in engeland en spanje wonen daarna keer ik terug
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 13:07
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ik blijf het liefst gewoon in nederland wonen

maar je weet nooit wat het leven je brengt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 13:08
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Misschien later een vakantiehuisje op Ibiza & Jamaica . Voor de rest wil ik gewoon in Nederland of België blijven wonen - niks mis mee imo.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 13:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, ik blijf gewoon hier in Nederland in de gezelligste stad van Nederland
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 13:41
Kitten
zwitserland/oostenrijk (wenen)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 13:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik koop er wel een huisje aan zee later..
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 14:21
Ditchie
Ditchie is offline
Ik zou graag later enige tijd in Italie willen doorbrengen. Ik denk alleen niet wonen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2002, 14:21
Ditchie
Ditchie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik koop er wel een huisje aan zee later..
Dat lijkt me echt heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:04
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
nee...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:47
heavinly
heavinly is offline
Ja, ik wil 'later' in Engeland gaan wonen. Ik ben helemaal gek van die taal en het land zelf, mijn moeder komt er ook vandaan, we willen er met de hele familie gaan wonen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:59
Li
Avatar van Li
Li is offline
Mijn vriendje zijn ouders hebben een huis in Biarritz en hij is half frans dus hij is er dan ook van overtuigd om later in Frankrijk te gaan wonen.. (misschien moet ik dan wel mee)
Mij maakt het niet zoveel uit waar ik later woon
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:17
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
onwijs leuk om allemaal te horen wat jullie willen doen. ik had deze vraag eerst op een verkeerd forum ofzow gezet en kreeg ik een beetje naar commentaar, maar heel leuk.
ik ben ook erg francofiel, al vind ik het woord een beetje vies haha. maarre, volges mij valt de bevolking wel mee hoor, als je je niet echt als z'n asociale nederlandse toerist gedraagt...
ik ga eerst eens kijken, volgend jaar werken in de zomer in Argeles als oppas, we zien wel.
ciao x Maddie
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
het zit niet bepaald in de 'planning' om naar het buitenland te gaan verhuizen, maar ik wil wel veel gaan reizen later
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:25
Verwijderd
Ik ken een gezin dat van nederland naar frankrijk is verhuisd toen ik 11 was, en hun oudste zoon ook 11 was. Die willen nu niet meer terug, dus ik denk dat naar Frankrijk verhuizen of er een jaar zijn, geen slecht idee is, zeker niet als je van Frankrijk houdt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 21:12
BBEM
BBEM is offline
ik zou echt nooit in frankrijk kunnen wonen frans is echt een taal die mij echt totaal niet ligt.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:37
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik ben al 4 jaar weg uit nederland en ben bijna zeker dat ik er niet naar terug ga. Ik wil ook het liefst in frankrijk wonen (heb ik ook al gewoond toen ik klein was), maar je moet niet denken dat het net zo is als op vakantie hoor. Ik bedoel er is een verschil in wonen en gewoon vakantie.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
'n vriendin van mij wil in de States gaan wonen


ik zou eventueel ook wel willen, maar da's zo ver eh, van vrienden en familie

Italië en Engeland lijken me ook wel
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:10
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
ja kijk, dat is het juist, het is anders dan op vakantie en aar gaat het ook om. als ik er ben als 'niet toerist' voel ik me stukken blijer dan als toerist zeg maar, ik ben zowiezo wel toerist, maar het gaat om het gevoel en met wie je bent. als ik in Frankrijk ben is het meer alsof ik 'thuis' ben dan wanneer ik in Nederland ben.
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:23
Verwijderd
Londen lijkt me wel stoer for a while
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:38
Verwijderd
Italié
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:21
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Madame Blanche schreef:
ja kijk, dat is het juist, het is anders dan op vakantie en aar gaat het ook om. als ik er ben als 'niet toerist' voel ik me stukken blijer dan als toerist zeg maar, ik ben zowiezo wel toerist, maar het gaat om het gevoel en met wie je bent. als ik in Frankrijk ben is het meer alsof ik 'thuis' ben dan wanneer ik in Nederland ben.
Heb ik ook.
Ook de franse taal, ik voel me fijner wanneer ik met mensen frans praat dan nederlands. Natuurlijk is mijn nederlandse woordenschat wat groter maar frans spreek ik ook echt vloeiend en vind ik fijner.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 18:45
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Frankrijk, ja. Daar zou ik wel willen wonen. In Versailles. Zo mooie stad, niet zo heel groot, heeft iets dorpigs over zich, het is er alleen onbetaalbaar duur. Echt waar. Komt door het paleis.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:24
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
Ik zou graag in het buitenland gaan wonen, maar niet in Frankrijk, van die taal krijg ik spontaan uitslag en jeuk aan m'n zak
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
schuldige omstander schreef:
Ik zou graag in het buitenland gaan wonen, maar niet in Frankrijk, van die taal krijg ik spontaan uitslag en jeuk aan m'n zak
ok, geen 'Voulez-vous coucher avec moi ce soir' dan maar..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:41
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
een land waar een Max plank instituut is gevestigd....( future job as scientist)

Canada misschien
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2002, 22:49
Verwijderd
Buitenland lijkt me leuk voor een paar jaar na mijn studie, gewoon engelstalig land met nog een beetje beschaving, Canada oid... studie die ik ga doen is er ook op gericht om in het buitenland te gaan werken dus..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 01:16
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Optima schreef:
een land waar een Max plank instituut is gevestigd....( future job as scientist)
Als je daar wil werken, moet je wel "Planck" kunnen spellen lijkt me.

Ikzelf zou wel naar Duitsland of anders Londen willen. En natuurlijk IJsland, maar de taal is nogal lastig, dat oud-noors.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:48
heloz
heloz is offline
heeeeeeeeelllllloooooooooz
he ik ben ook al zo'n figuur wat verzot is op het buitenland.
En wil ook zien te regelen dat ik binnen een paar jaar naar Parijs kan vertrekken, maar hiervoor eerst de taal leren baan en huis zoeken en alle papieren en verzekeringen en zo.
maar k dacht toch echt dat ik de enigste was die hier weg wou.
maar waarschijnlijk niet voor altijd.
maar k ga er eerst een maand heen om een aantal dingen te regelen en dan zien we wel verder.

__________________
heloz
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 19:02
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
bedenk wel dat Parijs erg erg erg duur is, steden als montpellier en toulouse zijn ook erg leuk en stukken leefbaarder (financieel dan he)
maare, leuk! succes
x mad
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 19:05
heloz
heloz is offline
Ja je hebt gelijk dat is 1 nadeel van parijs.
Maar ik kan ook in omstreken gaan wonen.
Maar als het frankrijk word dan zobiezo Parijs.
Maar als je hard genoeg werkt kom je er wel.
hoe gaat ie trouwens met jou al weer nieuwe ideeen.
greeeeeetz from heloz
__________________
heloz
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 00:29
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
ik zou nooit in het buitenland gaan wonen, denk dat ik mischien een beetje te veel heimwee krijg naar nederland
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 00:49
Verwijderd
Ik weet het nog niet zeker, maar het lijkt me ontzettend gaaf om in België te gaan wonen. Ik ben wel bereid me de Belgische nationaliteit te laten verlenen en de Nederlandse te verliezen, als ik daar rechter wil worden.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 07:33
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
tja, ik zit eerst nog twee jaar p school, daarna wil ik dus een jaar iets anders doen en hoe ik het nu zie, daarna Frans gaan studeren, maar wie weet als ik dat jaar in Frankrijk ben en daar een goede universiteit vind en/of een interessante studie wil ik die graag in Frankrijk doen.
Ik wil er dus heel erg graag gaan wonen, maar met een studie Frans lijkt het me wel moeilijk om iets te vinden wat niet meteen aan Nederland gekoppeld hoeft te worden, tolk ofzow, niet echt iets voor mij, maar in ieder geval gaat het iets met Frankrijk worden, want daar ben ik echt verslaafd aan
ciao x mad
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 11:04
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
tja, ik zit eerst nog twee jaar p school, daarna wil ik dus een jaar iets anders doen en hoe ik het nu zie, daarna Frans gaan studeren, maar wie weet als ik dat jaar in Frankrijk ben en daar een goede universiteit vind en/of een interessante studie wil ik die graag in Frankrijk doen.
Ik wil er dus heel erg graag gaan wonen, maar met een studie Frans lijkt het me wel moeilijk om iets te vinden wat niet meteen aan Nederland gekoppeld hoeft te worden, tolk ofzow, niet echt iets voor mij, maar in ieder geval gaat het iets met Frankrijk worden, want daar ben ik echt verslaafd aan
ciao x mad

Er is maar een goede universiteit in Parijs en daar moet je al 5 jaar van te vooren ingeschreven staan,anders heb je gewoon pech.
Parijs lijkt me wel leuk om een paar jaar te gaan werken,lekker makkelijk veel hotels veel restaurants.
Ik begrijp alleen die mensen niet die in frankrijk willen wonen aan de kust.
Het klimaat is natuurlijk prima maar die plaatsen zijn zo klein ,moet je een half uur rijden met een auto om bij een ziekenhuis te komen.
Ze hebben overal maar een winkel van iets behalve natuurlijk de tientallen apothekers.
Wat wel een groot probleem is weten ze wel wat een huisarts is in frankrijk.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:03
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
ja idd, de streek waar ik kom is zomers vrij (best wel heel erg) toeristisch, maar 's winters is het er totaal uitgestorven...maar das meestal. Parijs lijkt me op zich ook wel vet, maar ik wil het liever in toulouse of montpelliier proberen, van een Franse vriendin hoorde ik dat Lille ook helemaal te gek is, maar daar krijg ik altijd zo'n naar gevoel bij, Lille, zo Belgisch, fabriekerig, tja, ik weet niet.
haha nou ja, we zien wel
x mad
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:20
heloz
heloz is offline
helozzzzzzzzzz
Ik heb dit jaar heel veel met een franse jongen gepraat wat ook in Lille woont. helemaal te gek! zegt ie. En inderdaad plaatsen zoals frejus enzo zijn s'winters helemaal uitgestorven geen kip te bekennen.
maaarruuh weet iemand misschien een site of zo met huur huisjes of zo in parijs. k had al wat gevonden maar dat kon alleen maar voor 2-4 maanden en ik zou toch wel graag wat langer daar willen zijn. maar misschien ga ik ook wel als au pair.
he luitjes mzzzl groetjes helooooooozzzzzzzz
__________________
heloz
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:23
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
zijn je ouders rijk, heb je de loterij gewonnen of ben je al je hele leven aan het sparen dat je iets in Parijs wilt huren?
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:27
heloz
heloz is offline
hahaha Ik heb naar de prijs gekeken valt opzich nog wel mee.
Ja parijs is nou eenmaal duur, maar daarvoor moet je dan ook hard werken.
trouwens als je nog een kijkje wilt nemen in lille of parijs of toulouse heb ik nog wel een leuke site van elk huis en straatje is namelijk een foto gemaakt, zo krijg je een beetje een idee van de plaats het is net alsof je er zelf door loopt.
groetjes heeeeloooooz
__________________
heloz
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 16:29
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
jaa kun je die geven? zo'n site zoek ik namelijk al heel lang!
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Wat is nu eigenlijk het nut van zuster-/partnersteden?
Mr Soija
12 02-10-2016 10:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rapport over Schipholbrand
Mark Almighty
192 25-10-2006 15:38
VWO Aardrijkskunde
Gadje
500 26-05-2005 21:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg?
PGWR
36 28-03-2005 15:17
Algemene schoolzaken studeren in engeland
dinkie
41 01-05-2003 18:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen oud nederlands...vraagje
Toet0r
13 18-02-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.