Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 18:56
Some-Girl
Some-Girl is offline
Hey mensen,
ik ben nieuw
Ik zit met een probleempje, ik heb nu 4.5 maand een vriend, en we doen nog niks aan seks. Ik ben 15, hij is bijna 18.
Er ontbreekt verder niks aan intimiteit ofzo, het is er gewoon nog niet van gekomen. Laatst hebben we het er over gehad, en hieruit bleek dat hij toch wel verder zou willen.
Ik op zich ook.. maar ik heb al ooit een jongen afgetrokken (waar hij niks vanaf weet, hij denkt dat ik net als hem nooit iets heb uitgevreten zeg maar )
Dit beviel me wel, maar ik was zoooo ontzettend bang om blunders te maken tijdens het aftrekken. Het ging wel goed, hij kwam klaar.. maar toch.
Na die keer is het toen uitgegaan met die jongen (om een andere reden).

Nu wil ik dus met mijn huidige vriend ook wel een stapje verder.. maar het probleem is weer dat ik niet durf. (die ene keer is nu een jaar geleden)
Ik vertrouw mijn vriend voor de volle 100%, er is niks mis met de relatie, maar toch durf ik absoluut niet verder te gaan.
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, nergens voor..
Maar.. ik durf gewoon niet te beginnen, en ben bang dat het voor hem niet lekker is wat ik doe... dat ik mezelf voor schut zet weet ik veel..
Ik heb het er met hem over gehad, maar het verandert niks aan mijn angst zeg maar. Hij reageerde wel lief en zei dat we dan nog gerust een paar maanden konden wachten.

Wat kan ik doen?
Ik wil verder, ik wil meer.. maar die angst is er en blijft voorlopig ook.


(als het je nog niet was opgevallen, ik ben soms best een onzeker persoon )

Alvast bedankt voor het lezen en/of reageren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 19:02
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Als hij je echt heel erg lief/leuk enz. vindt, vindt hij het heus niet erg als je het nog niet zo goed kunt! Je kunt hem ook vragen wat hij lekker vindt en of hij je wil helpen. Als hij een goede vriend is kun je hier echt wel over praten.

succes!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 19:07
Verwijderd
vraag aan hem 'Is dit lekker?' en zo nee, vraag dan wat wél lekker is. Hij is je vriend en jij hebt weinig ervaring, hij zal het heus geen rare vraag vinden
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 19:59
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Gewoon langzaam opbouwen, beetje aan hem vragen wat hij leuk vind, zorgen dat jij goed geil bent, dan gaat het bijna vanzelf. En je merkt vanzelf aan zijn reacties of hij het leuk vind.

Succes
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:10
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
dan ligt die angst bij jezelf....je moet met je vriend over hebben wat hij lekker vind....ook gewoon tijdens de sex..vraag om bevestiging en zeg dat hij tips moet geven..is echt niet erg ofz.....
je moet niet zoveel denken, maar gewoon doen
en sex evalueren is ook belangrijk, heb na de sex over wat jullie allemaal hebben gedaan en vraag wat hij het lekkerst vind etc...
veel praten is ook goed dus....maar het is vooral doen...
succes, niet bang zijn...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:13
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Ik neem elke keer voor om na het 'hand-of mondwerk' te evalueren..of waarom de seks niet lukt.
maar ik durf dat niet, weet niet goed hoe ik er over moet beginnen
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:44
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 31-03-2005 @ 21:13 :
Ik neem elke keer voor om na het 'hand-of mondwerk' te evalueren..of waarom de seks niet lukt.
maar ik durf dat niet, weet niet goed hoe ik er over moet beginnen
gewoon vragen wat hij ervan vond? is dat geen goed begin?
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:54
Party_P
Party_P is offline
zo'n vraag om te krijgen is heel normaal hoor. Zal je vriend echt niet raar van opkijken, want veel ervaring heb je er nog niet mee en dat weet hij (ook al heb je een keer een jongen afgetrokken).

Hetzelfde geldt misschien voor hem, hij heeft ook geen ervaring en de kans is heel groot dat hij ook al zal vragen wat jij ervan vond.

Met seks mag je best vragen hoe je presteert hoor, daar wordt je alleen maar beter (in bed) van.
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:13
Verwijderd
En anders wacht je nog een jaartje...
Maar goed, de enige oplossing tegen deze soort angst is gewoonweg het te dóen. Hij zal er écht niet vanuit gaan dat je weet waar je mee bezig bent. Waarschijnlijk vindt hij het zelfs wel een geruststelling, als hij zelf ook niet veel ervaring heeft. En als je allebei weet dat je geen idéé hebt waar je mee bezig bent, kun je er ontspannen om lachen. En dan wordt het allemaal al een stuk leuker.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 23:00
Verwijderd
Heel straight to the point; get over yourself. Het is normaal dat je 'bang' bent de stappen te nemen, maar je moet het niet van hem af laten hangen. Zodra je jezelf over die hooibaal heen heb geflikkert ben je trots op jezelf en lach je jezelf uit om waar je zo 'bang' voor was.
+
Citaat:
Morgan schreef op 31-03-2005 @ 23:13 :
Waarschijnlijk vindt hij het zelfs wel een geruststelling, als hij zelf ook niet veel ervaring heeft.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:09
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wat wil je nou: meteen de eerste ker al de sex-godin van zijn dromen zijn, die hem vakkundig alle hoeken van het bed laat zien en hem keer op keer naar de hoogste toppen van genot mee weet te voeren?

Okee, dat ik dat nu wel kan...maar dat kon ik als beginner ook echt niet. Niemand hier had enig benul toen ze net begonnen, en iedereen vond het eng, en niemand had een partner die dat raar vond. Integendeel: die begreep dat volkomen, want had het zelf ook zo meegemaakt.

Maar ja, als wij zeggen; die nou maar, je kunt het niet verkeerd doen want hij is je vriendje en jullie zijn verliefd, wat inderdaad het succesrecept is, maar dat geloof je toch niet.

Dus: praktische tip.
Ga lekker met hem zoenen en knuffelen, dat doen jullie neem ik aan al wel. Ik neem aan dat jullie daar wel opgewonden van worden, jullie gaan wat aan mekaar voelen en frunniken, er gaan wat kledingstukken los, en jij zegt dat je het rete eng vindt en dat je geen idee hebt wat je moet doen. Gewoon eerlijk. Dan zegt hij heus wel wat hij wil, of zou willen,want hij heeft ook nul ervaring. In ieder geval weet hij dat je bang bent het verkeerd te doen, en hij zal je echt wel geruststellen. Je hebt al een keer afgetrokken, nou, dan ben je al verder dan ik op die leeftijd. Je hoeft toch niet meteen af te trekken als Kim Holland? Ga maar eens zachtjes voelen en strelen in dat gebied, en vraag hem of hij je wil helpen, of hij wil zeggen wat lekker voelt en wat niet, (dat is helemaal niet erg!), of hij je hand wil sturen, het voor wil doen.

Nou, dat recept volg je every step of the way, ook als hij met jou verder gaat dan alleen zoenen. Communicatie. Zeg wat je er van vindt, vraag ernaar. Praat erover, help elkaar op weg. En doe het rustig aan. Niet meteen van derop en derover, in het kader van dan hebben we het maar gehad, want dat werkt niet.

Sex is fijn, maar je moet het wel leren. Iedereen stuntelt in het begin, als je erop terugkijkt. En toch vind je het helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 18:00
Some-Girl
Some-Girl is offline
Bedankt voor jullie reacties.
Jullie hebben volkomen gelijk, ik moet me er over heen zetten en gewoon doen..
Dat praten in bed lijkt me toch nog wel een beetje wennen, maar ach.. uiteindelijk gaat t vast allemaal vanzelf..

Heel erg bedankt
T geeft me weer moed
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld?
JustTalk
324 24-05-2014 14:55
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Seksualiteit Tijd relatie - nog geen seks gehad
MaStar
64 20-05-2008 12:00
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Europa tegenover de Islam
Klager
58 24-02-2002 22:31
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.