Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2007, 17:47
pieter23
pieter23 is offline
Wat moet een jongen of meisje volgens jou hebben om een relatie mee te beginnen?

Ik zelf vind het heel belangrijk dat het meisje een leuke uitstraling heeft,gevoel voor humor, verzorgd uiterlijk en mooie ogen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2007, 17:54
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Dit hoort meer op Liefde en Relatie dan hier, dus ik verplaats het topic daar naar toe.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:25
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ehm... ik moet d'r aardig/lief vinden en ik moet d'r vertrouwen. Voor de rest maakt het me niet zo veel uit waar die eigenschappen vandaan komen.

Ik vind het ook wel fijn als ze verliefd op me is.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:34
Verwijderd
Standaardrijtje: aantrekkelijk uiterlijk + goede uitstraling (zelfverzekerd zijn/overkomen, prettig stemgeluid e.d.), vergelijkbaar gevoel voor humor, intelligentie, respect, enigszins overeenkomende hobby's, goed in bed. Vind het ook erg positief als hij iets creatiefs doet, of dat nu beeldend is, iets met schrijven of muziek.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:58
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Dezelde humor hebben die ik heb, knap zijn, blond zijn, rijk zijn, arrogant zijn. Mijn ex.
Maar de huidige komt in de buurt.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:10
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Dat verschilt voor iedereen

Ik bedoel:
Waar moet een auto aan voldoen voordat een mens hem koopt.

Net zoals TS vraag, verschilt dat per persoon
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Dat verschilt voor iedereen

Ik bedoel:
Waar moet een auto aan voldoen voordat een mens hem koopt.

Net zoals TS vraag, verschilt dat per persoon
Daarom kun je toch omschrijven wat dat voor jou is?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 22:22
Verwijderd
Ze moet er goed uit zien en niet dom zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 23:21
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ze moet er goed uit zien en niet dom zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 23:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hij moet een uitdaging voor me zijn en me inspireren.
en lekker zijn ja.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 14:53
Verwijderd
Intelligentie, nieuwsgierigheid, gevoel voor humor, en gebrek aan constante giegeligheid.
Als ze me kan inspireren zou dat helemaal ideaal zijn, maar dat ben ik bijna nooit tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 15:04
Fayette
Hij moet groot en beschermend zijn, bakkebaarden zijn een must. Verder intelligent, grappig en stabiel... Ik heb een relativerende factor nodig.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 15:56
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Mijn ex.
Maar de huidige komt in de buurt.


blabla: lief, aantrekkelijk, mee kunnen lachen en praten en leven delen.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 17:59
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Als ik me op mijn gemak voel bij iemand en gek kan doen ben ik al helemaal gelukkig
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 18:14
Verwijderd
als ze op mij lijkt (innerlijk), dat zijn er alleen niet zo veel

Laatst gewijzigd op 14-11-2007 om 18:37. Reden: Duidenlijkheid
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 18:35
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Hersenen en een goed uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 18:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Om een relatie mee te beginnen: Lief, aantrekkelijk, intelligent, goed in 'iets', fijne gesprekspartner, geen typische vent, beschermend, respectvol, ambitieus, zakelijk, sportief, eerlijk, trouw, sociaal, bij voorkeur geen drinker/gebruiker. Dierenliefhebber, creatief aangelegd, goed verzorgd, overeenkomende humor en hobby's, bagage hebbend. *blabla*

Uiterlijk verder gespecificeerd: Mooie ogen, huid, tanden. Fijn gespierd, lieve lach. Brede schouders, gespierde armen en benen, mooie en goed verzorgde handen. Bij voorkeur een paar koppen groter dan mij, en de aanwezigheid van Baardjes/sikjes/bakkebaarden/ganzenpaadjes/stoppels, kortom HAAR, is een must natuurlijk!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 18:47
Verwijderd
Must have:
- Ze moet gevoelens voor mij hebben (en ik natuurlijk ook voor haar).
- Ik moet met haar kunnen lachen en het naar mijn zin hebben met haar.
- We moeten elkaar kunnen begrijpen en kunnen praten over wat ons bezig houdt.
- Ze moet een voor mij aantrekkelijk / opwindend lichaam hebben en ook verlangen naar mij.

Om een relatie dan ook nog in stand te houden:
- Dat ze eerlijk tegen mij durft te zijn over moeilijke onderwerpen.
- Ik wil het gevoel hebben dat ik op haar kan bouwen, dat ze betrouwbaar is.
- Dat ze niet snel opgeeft en sterk in haar schoenen staat wanneer dat nodig is.

Oeh, toch nog een aardig lijstje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-11-2007, 21:52
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Uiterlijk verder gespecificeerd: Mooie ogen, huid, tanden. Fijn gespierd, lieve lach. Brede schouders, gespierde armen en benen, mooie en goed verzorgde handen. Bij voorkeur een paar koppen groter dan mij, en de aanwezigheid van Baardjes/sikjes/bakkebaarden/ganzenpaadjes/stoppels, kortom HAAR, is een must natuurlijk!
Cool. Hoe groot ben je? xDD
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 22:15
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Wat is hier zo vreemd aan?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 22:26
Verwijderd
Innerlijk: Relativeringsvermogen, het vermogen om mij rustig te krijgen, eerlijkheid, gelijkende humor, luisterend oor, sociaal, creatief, sterk karakter, extravert (tot op zekere hoogte), hij moet in staat zijn gas terug te geven als ik weer eens sta te stressen, berusting in hoe dingen zijn, maar wel willen veranderen (dat klinkt echt raar), outgoing, initiatief nemen (is dat niet t zelfde?) en vast nog een shitload aan andere dingen.

Uiterlijk? Lang haar (is geen must, maar wel mooi), lichaamsbeharing (maar zeker geen gorilla), sprekende ogen, liefst langer als mij, aanstekelijke lach, enigszins gespierd is wel leuk, maar een beetje vetjes is ook niet erg, sikje, krullen, donker haar/ogen.

Niet dat ik tot nu toe een jongen ben tegengekomen die dat allemaal heeft. Maar ach. Dromen mag, niet?
En er komen morgne ofzo vast nog wel een hele hoop dingen bij.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 22:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Cool. Hoe groot ben je? xDD
Haha 1.72m dus echt geen reus, maar op een 1 of andere manier tref ik altijd jongens die even groot, of net iets groter zijn dan mij.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 22:56
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Must have: een vochtige grot.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 08:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Een lekker ding met humor. Hij moet romantisch zijn, avontuurlijk, ambitieus en een beetje intelligent (maar niet té, want dan ga ik me dom voelen). Verder moet hij van dieren houden en attent en lief zijn.
Maar ook stoer en beschermend.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 08:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze moet in me geïnteresseerd zijn, ik moet met haar kunnen praten. Het is fijn als ze een beetje dezelfde interesses heeft. En ik vind het leuk als ze een bijzondere kijk op de wereld hebben, als ze de wereld op een bepaalde manier bezien.

Eigenlijk heb ik niet zoveel eisen. Ik moet gewoon verliefd op haar zijn en dan is het eigenlijk wel goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2007, 09:00
Verwijderd
naast de rest van mn waslijst staan trouw en intelligentie bovenaan
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 09:13
Fea
Fea is offline
Lief, intelligent, trouw, eerlijk, humor, leuk hoofd, ambitieus, sociaal, licht beschermd enz.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 14:15
Verwijderd
- goed in bed
- goed in bed
- goed in bed
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 14:20
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
- goed in bed
- goed in bed
- goed in bed
Misschien moet je eens alternatieve plaatsen overwegen om seks te hebben?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je eens alternatieve plaatsen overwegen om seks te hebben?
Daar hoeft hij/zij niet goed te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 14:42
Verwijderd
- Een bovenmatige intelligentie; ze moet me kunnen volgen.
- Prettig gestoord, relativerend, creatief, expressief.
- Lief, niet geobsedeerd door seks.
- Kritisch, geordender dan ik.
- Abn sprekend, kosmopolitisch.
- Een tikkeltje arrogant, genuanceerd.
- Niet praktiserend religieus, begripvol.

+ De standaardzaken; wederzijdse affectie, verliefdheid, aantrekkelijkheid en trouw.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 15:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Naast al het lief leuk en aardig geblaat;
Open minded, intelligent, kunnen praten over dingen die er toe doen, maar ook uren kunnen ouwehoeren over niks, een gelijksoortige humor, tegengas geven als ik zo m'n momenten heb, kunnen relativeren, niet te jaloers of te beschermend, een beetje beschermend prima maar verder kan ik best mn eigen boontjes doppen. En een beetje jaloezie is best schattig. Volwassen maar af en toe ook een beetje een kinderlijke kant
Impulsief en ambitieus zijn, t kunnen vinden met mijn vrienden is een pré en zn relatie niet voor vrienden stellen want dat doe ik ook niet.
En vooral zichzelf bij mij kunnen zijn en omgekeerd net zo goed want anders schiet t allemaal geen bal op natuurlijk.
En als uhmmm laatste, mijn lamballerigheid en chaos kunnen verdragen, misschien zelf ook een beetje zo zijn maar absoluut niet erger dan ik.

en qua uiterlijk gaat t om de uitstraling, sommige mannen zijn niet lekker maar hebben zo'n uitstraling dat je denkt wow! En als hij naast die uitstraling en al het bvenstaande ook nog eens een fijn lichaam heeft en een hoog libido dan ben ik een gelukkig meisje
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 18:14
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Haha 1.72m dus echt geen reus, maar op een 1 of andere manier tref ik altijd jongens die even groot, of net iets groter zijn dan mij.
Dan voldoe ik exact aan jouw criteria 8D.

Ik zal de rest ook ff doen:

Citaat:
Morgan schreef:
aantrekkelijk uiterlijk + goede uitstraling (zelfverzekerd zijn/overkomen, prettig stemgeluid e.d.), vergelijkbaar gevoel voor humor, intelligentie, respect, enigszins overeenkomende hobby's, goed in bed. Vind het ook erg positief als hij iets creatiefs doet, of dat nu beeldend is, iets met schrijven of muziek.
Respect is bij mij ver te zoeken, overeenkomende hobby's weet ik niet en overeenkomende humor weet ik ook niet.

Citaat:
Luna schreef:
hij moet een uitdaging voor me zijn en me inspireren.
en lekker zijn ja.
Met haar zou ik nooit op kunnen schieten want meisjes die jongens willen die 'een uitdaging' zijn maken naar mijn gevoel ruzie om vrijwel alles en verwachten dan ook nog eens te winnen en dat reageert heel heftig met mijn karakter. Inspireren weet ik niet.

Citaat:
Fayette schreef:
Hij moet groot en beschermend zijn, bakkebaarden zijn een must. Verder intelligent, grappig en stabiel... Ik heb een relativerende factor nodig
Bakkebaarden heb ik wel maar heel klein, scheer dat altijd af.

Citaat:
luchtballon schreef:
lief, aantrekkelijk, mee kunnen lachen en praten en leven delen
Dat 'leven delen' zit mij niet goed. Daar kom je uiteindelijk automatisch wel achter vind ik.

Citaat:
metallica schreef:
Als ik me op mijn gemak voel bij iemand en gek kan doen ben ik al helemaal gelukkig
Ja ok deze dan ook 'helemaal', maar dat is vrij weinig criteria.

Citaat:
secret agent schreef:
Innerlijk: Relativeringsvermogen, het vermogen om mij rustig te krijgen, eerlijkheid, gelijkende humor, luisterend oor, sociaal, creatief, sterk karakter, extravert (tot op zekere hoogte), hij moet in staat zijn gas terug te geven als ik weer eens sta te stressen, berusting in hoe dingen zijn, maar wel willen veranderen (dat klinkt echt raar), outgoing, initiatief nemen (is dat niet t zelfde?) en vast nog een shitload aan andere dingen.

Uiterlijk? Lang haar (is geen must, maar wel mooi), lichaamsbeharing (maar zeker geen gorilla), sprekende ogen, liefst langer als mij, aanstekelijke lach, enigszins gespierd is wel leuk, maar een beetje vetjes is ook niet erg, sikje, krullen, donker haar/ogen.
Gelijkende humor weet ik niet, weet ook niet precies wat je bedoelt met het vetgedrukte (vrede hebben met hoe dingen zijn maar als ik de kans kreeg het veranderen? Als dat het geval is niet, ik heb geen vrede met een heleboel dingen).

Op uiterlijk klop ik helemaal behalve op lichaamsbeharing buiten gezicht. Heb alleen een streepje van navel naar beneden. Heb gelukkig geen borsthaar (maar dat gaat zeker nog komen hrhr, ookal gaat het er dan waarschijnlijk gelijk af).

Citaat:
fea schreef:
Lief, intelligent, trouw, eerlijk, humor, leuk hoofd, ambitieus, sociaal, licht beschermd enz
Ik ben niet echt ambitieus op de gebieden waar jij mij waarschijnlijk ambitieus op wilt hebben. Maar als je ambitieus in het algemeen bedoelt dan ben ik van de partij.

Citaat:
zoef de haas schreef:
Naast al het lief leuk en aardig geblaat;
Open minded, intelligent, kunnen praten over dingen die er toe doen, maar ook uren kunnen ouwehoeren over niks, een gelijksoortige humor, tegengas geven als ik zo m'n momenten heb, kunnen relativeren, niet te jaloers of te beschermend, een beetje beschermend prima maar verder kan ik best mn eigen boontjes doppen. En een beetje jaloezie is best schattig. Volwassen maar af en toe ook een beetje een kinderlijke kant
Impulsief en ambitieus zijn, t kunnen vinden met mijn vrienden is een pré en zn relatie niet voor vrienden stellen want dat doe ik ook niet.
En vooral zichzelf bij mij kunnen zijn en omgekeerd net zo goed want anders schiet t allemaal geen bal op natuurlijk.
En als uhmmm laatste, mijn lamballerigheid en chaos kunnen verdragen, misschien zelf ook een beetje zo zijn maar absoluut niet erger dan ik.

en qua uiterlijk gaat t om de uitstraling, sommige mannen zijn niet lekker maar hebben zo'n uitstraling dat je denkt wow! En als hij naast die uitstraling en al het bvenstaande ook nog eens een fijn lichaam heeft en een hoog libido dan ben ik een gelukkig meisje
Gelijksoortige humor weet ik niet, 'een beetje jaloezie is best schattig' kun je vergeten, mijn jaloezieniveau is 0 (alhoewel het soms op hele rare dingen kan opspelen, ik werd jaloers als mijn ex met de kat knuffelde en niet met mij, maar als je in de bar met 2 jongens staat te dansen kan dat me weinig interesseren. Vaag, i know). Ambitieus is datzelfde verhaal als hierboven. Ik ben ook niet chaotisch.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 18:17
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ze willen je toch niet mafkees met je theorien
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 18:21
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
ze willen je toch niet mafkees met je theorien
:') Ach jongen je moest eens weten.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 18:22
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
haha ja, dat wil ik idd allemaal weten, echt wat je allemaal neerkwakt hier roept een hoop vragen op
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-11-2007, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Dan voldoe ik exact aan jouw criteria 8D.
Gelijkende humor weet ik niet, weet ook niet precies wat je bedoelt met het vetgedrukte (vrede hebben met hoe dingen zijn maar als ik de kans kreeg het veranderen? Als dat het geval is niet, ik heb geen vrede met een heleboel dingen).

Op uiterlijk klop ik helemaal behalve op lichaamsbeharing buiten gezicht. Heb alleen een streepje van navel naar beneden. Heb gelukkig geen borsthaar (maar dat gaat zeker nog komen hrhr, ookal gaat het er dan waarschijnlijk gelijk af).
Eignelijk is het nog te triest dat ik hierop ga reageren, maar ach. Ik bedoel ermee dat iemand vrede moet hebben met een situatie, dattie moet kunnen denken: is het zo, dan is het zo. Zodra iemand er zich aan gaat lopen ergeren, moet hij in staat zijn er iets aan te veranderen (dat kan zowel zijn eigen instelling zijn als de situatie op zich) en niet gaan lopen whinen. Hmmm.... Ik kan het niet goed uitleggen, geloof ik.

En elke keer als ik ergens anders ben, denk ik: oooooh, dat moettie ook nog hebben, maar ik vergeet het de hele tijd. -.-'
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 14:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Gelijksoortige humor weet ik niet, 'een beetje jaloezie is best schattig' kun je vergeten, mijn jaloezieniveau is 0 (alhoewel het soms op hele rare dingen kan opspelen, ik werd jaloers als mijn ex met de kat knuffelde en niet met mij, maar als je in de bar met 2 jongens staat te dansen kan dat me weinig interesseren. Vaag, i know). Ambitieus is datzelfde verhaal als hierboven. Ik ben ook niet chaotisch.
Gelukkig hoef ik t ook niet van jou te hebben
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 14:55
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
:') Ach jongen je moest eens weten.
Nee, JIJ zou eens moeten weten. Daar zouden we meer mee opschieten.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 15:44
Verwijderd
Welke jongen wil er nou een meisje dat niet geobsedeerd is door seks? zo kom ik nooit aan de man!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 16:01
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Welke jongen wil er nou een meisje dat niet geobsedeerd is door seks? zo kom ik nooit aan de man!
dus jij bent niet geobsedeerd door seks?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 16:05
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
en niet gaan lopen whinen
Dat zou dus nooit iets worden bv, mijn #1 bezigheid is whinen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Welke jongen wil er nou een meisje dat niet geobsedeerd is door seks? zo kom ik nooit aan de man!
Hij zegt dat dan ook alleen maar in de hoop om chicks te scoren.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 18:36
LaAnnE.
Avatar van LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Als ik een jongen leuk wil vinden moet hij groter zijn dan ik ben, hij moet kunnen lachen, en mij aan het lachen kunnen maken. Geen andere manieren hebben als hij bij zn vrienden is, dus gewoon áltijd zichzelf, en hij moet zichzelf verzorgen. En spontane acties kan ik altijd waarderen . Om echt een relatie met iemand te kunnen hebben komt er iets bij; dan moet ik me 100% veilig voelen als hij me vasthoudt, en dat lukt bijna niemand.
__________________
I think we're doing fine; even diamonds start as coal.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 18:58
Verwijderd
In willekeurige volgorde

- Aantrekkelijk en verzorgd uiterlijk
- humor en prettig gestoord zijn
- niet snel ergens van schrikken
- een eigen mening hebben
- vrienden en familie moeten hem aardig vinden
- me niet voor lief nemen
- sociaal zijn
- mij willen beschermen maar ook los kunnen laten
- me de ruimte willen geven
- zelfs zijn eigen dingen blijven doen
- weten wat hij wil
- groter zijn dan ik
- iemand zonder slechte dronk
- me steunen en motiveren
- enigszins dezelfde intresses hebben
- iemand met wie je een goed gesprek kan hebben
- kunnen relativeren
- iemand die zichzelf kan zijn
- geen extreem strafblad

Ach, zoiets. En nog wel meer eigenlijk denk ik, maar kon even niet meer zoveel bedenken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 19:25
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
hmm criteria:

geen eigenlijk, t moet gewoon klikken. de manier waarop we elkaar aanvoelen en met elkaar omgaan/praten. nja het meisje moet uiterlijk gezien wel minstens gemiddeld mooi zijn.

een con is wel obsessieve meiden, die maar steeds contact willen of bij je zijn. of echt van alles doen of zich uitsloven met de hoop dat het je bevalt en ze leuk genoeg voor je zijn.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
dus jij bent niet geobsedeerd door seks?
Bedoel je dat ik juist wel aan de man kom en ergo niet geobsedeerd moet zijn door seks, of denk ik hier duidelijk te lang over na?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Hij zegt dat dan ook alleen maar in de hoop om chicks te scoren.
Hoeft niet, ik ken ook echt wel jongens die het niet zo boeien. Maar goed, bij mijn eisenlijstje mag dus ook 'een flinke sexdrive en de bijbehorende skillz'
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 23:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Uhm, hij moet er leuk uitzien, verzorgd, knap (en dat kan heel breed zijn, ik dacht dat ik op donker haar en donkere ogen viel, m'n huidige vriend is donkerblond met blauwe ogen en die vind ik ook ontzettend knap ), iemand moet uitstraling hebben, qua intelligentie ongeveer op gelijk niveau zitten als ik, we moeten gespreksstof hebben dus een beetje dezelfde interesses/wereldvisie/etc is wel fijn, hij moet interesse in mij als persoon tonen, lief en betrouwbaar zijn, tijd voor me willen vrij maken en gewoon in mijn leven passen.

De eisen van mijn vriend, ik vind het heel grappig 'blond, slim, lief en leuk'
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 23:13
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Bedoel je dat ik juist wel aan de man kom en ergo niet geobsedeerd moet zijn door seks, of denk ik hier duidelijk te lang over na?
Je denkt, en daar gaat het fout.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht
5 10-06-2001 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.