Oud 09-12-2014, 21:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Stel hier al je vragen wat betreft winter en jouw verkeer en vervoer.

Ik trap af met de vraag: hoe voorkom ik dat het (elektrische) raam van mijn auto vast vriest?

Heb het nu een paar keer gehad en het is super irritant omdat ik mijn pasje voor de slagboom moet houden voor mijn werk en om die paal staat een hek waardoor ik ook niet mijn deur open kan doen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2014, 22:33
feniks
feniks is offline
Voor je werk? Dus dan heb je al gereden, en dan zit je raam nog vastgevroren? Is die afstand zo belachelijk kort? Want als ik de kazerne oprij, heb ik nooit last vastgevroren ramen. Sterker nog: 10 minuten rijden is al lang zat om de boel goed warm te krijgen.

Deurrubbers vet ik in met zo'n stift. Kan je bij de brezan krijgen. Of bij elk willekeurig pompstation. Ik kan me voorstellen dat dat voor ramen ook wel zal werken. Moet je alleen niet het onderste rubber mee insmeren, want dan is de kans groot dat je niet veel meer ziet.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2014, 16:54
Verwijderd
Nog nooit last van gehad, en mijn auto staat s nachts buiten en ik vet de rubbers niet in
Met citaat reageren
Oud 10-12-2014, 16:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn auto staat ook 's nachts buiten en ik had toen 18 km/40 minuten gereden al
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 06:15
feniks
feniks is offline
Is het dan nog steeds vastgevroren, of is er wellicht een ander probleem.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2014, 09:41
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als het erg koud is, kunnen die mechaniekjes van elektrische ramen ook moeilijk gaan doen: kunnen er zelfs dan (tijdelijk) mee stoppen (ervaring).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.