Oud 13-06-2015, 09:27
orijanneman
orijanneman is offline
Besten,

Ik ben een laatste jaar studente Handelsingenieur die in het kader van haar masterthesis op zoek is naar respondenten voor een enquete over de aanschaf van een nieuwe wagen. Deze gaat na wat de invloed van kennis over elektrische voertuigen is op de aankoopintentie.

Hiervoor moet ik minstens 250 respondenten zoeken die mijn enquete VOLLEDIG willen invullen. Het neemt wat tijd in beslag (15-20 minuten, inclusief een filmpje) maar ik zou jullie EEUWIG dankbaar zijn.

Doelgroep: Werkende 25+ in Vlaanderen in het bezit van een rijbewijs.

Ik heb heel veel moeite om respondenten te vinden dus de link (https://www.vub.ac.be/surveys/index.php/651994/lang-nl) delen naar kennissen/familie/vrienden die de tijd zouden willen nemen om het in te vullen zou ook heel fel helpen.

I know, jullie kennen mij niet, maar hopelijk helpen jullie mij verder door de enquete volledig in te vullen, en kans te maken op twee cinematickets!

Groetjes!

Ps: hier nog eens de link https://www.vub.ac.be/surveys/index.php/651994/lang-nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2015, 12:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit gaat niet over eten en drinken dus ik verplaats je topic naar verkeer en vervoer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2015, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Dit gaat niet over eten en drinken dus ik verplaats je topic naar verkeer en vervoer.
X-post
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Hopeloos gezocht: Respondenten enquete voor masterthesis over elektrische voertuigen
orijanneman
1 13-06-2015 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.