Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2008, 20:24
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
ik zal vrouwen nooit helemaal vertrouwen, op mijn zus, moeder en misschien oma na.
eigenlijk is niemand echt 100% te vertrouwen en zijn we nooit helemaal veilig, maarja ik neem vaak wel genoegen met een verwaarloosbaar risico.

sowieso thnx voor je inbreng.
en we zien wel hoe t loopt, hoe dan ook, het maakt uiteindelijk niet uit.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2008, 20:34
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ik zal vrouwen nooit helemaal vertrouwen, op mijn zus, moeder en misschien oma na.
eigenlijk is niemand echt 100% te vertrouwen en zijn we nooit helemaal veilig, maarja ik neem vaak wel genoegen met een verwaarloosbaar risico.

sowieso thnx voor je inbreng.
en we zien wel hoe t loopt, hoe dan ook, het maakt uiteindelijk niet uit.
'Vrouwen' vind ik voor vertrouwen een onterechte generalisatie. Of voel je al die 'onbetrouwbare' spanning ook bij 100% lesbos?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 20:41
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
'Vrouwen' vind ik voor vertrouwen een onterechte generalisatie. Of voel je al die 'onbetrouwbare' spanning ook bij 100% lesbos?
het feit dat ik vrouwen niet kan vertrouwen heeft niet alleen met hen, maar ook met mezelf te maken.
ik zeg niet dat vrouwen op zichzelf staand per definitie onbetrouwbaar zijn,

verder geloof ik niet in 100% lesbo's en vraag ik ook nooit aan een meisje of ze lesbo is.. en al zou ik dat weten, dan is ze alsnog een meisje.
en meisjes/vrouwen zijn meisjes/vrouwen voor mij.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 23:59
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
@JaJ: ik doe geen dieper gaande beweringen of claims die een mens enkel zou kunnen weten als hij/zij een vaste relatie heeft ervaren.
als je me echt zo nodig onderuit wilt halen en overhalen om me niet bezig te houden met dit onderwerp (ivb met dat ik dus nog niet bereid ben om een relatie aan te gaan)
geef dan ook met duidelijke verwijzingen naar mijn uitspraken en voorbeelden aan waarom ik niet weet waar ik over praat..

ik bedoel, ik kan ook wel roepen.. je bent geen alleenling, dus hoe kun je meepraten met andere alleenlingen? je weet immers niet hoe het zou zijn geweest als je altijd alleen gebleven was.
(met alleenlingen doel k dus op mensen die geen echte relatie hebben gehad en of seks met een meisje uit persoonlijke kringen)
waar haal je toch het vreemde idee vandaan dat ik je wil onderuit halen om je aan de vrouw te helpen. sorry hoor, maar denk echt je dat het hier ook maar iemand iets interesseert of jij een vriendin of seks wil, laat staan zich geengageert voelt?

een simpel voorbeeld is jou bewering dat het geld kost om een relatie ins tand te houden, en dat je zonder een zware relationele tijd tegemoet gaat, met heel veel moeite.
dit is de quote
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post26825810
Je hebt het nooit meegemaakt, dus hoe weet je dat dat moeite kost? zelfs als je die ervaring had moet je wel een heel goede reden hebben om zo'n algemene regel te gaan lopen verkondigen, dus laat staan als je het niet aan der lijve hebt ondervonden.

verder vind ik dat ook kitten' wat dit betreft ware woorden spreekt. inderdaad, je opvattingen over seks en relaties zijn, ook in mijn ogen, op zijn minst een beetje vertrokken te noemen. dat mag, en is mogelijk begrijpelijk als je er bewust van afkeert. het enige wat we willen zeggen is dat het dan niet echt geloofwaardig is als jij ons hier iets over wilt gaan uitleggen, of bijvoorbeeld seks afdoet als goed voor de conditie. Fijn dat je er over speculeert wat voor effecten het allemaal heeft om met iemand te vrijen, maar aangezien reacties van mensen die wel een vriendin hebben toch jou beweringen tegenspreken... denk je dan niet dat zij het anders beleven dan jij dacht, en denk je niet dat je dan toch maar op hun af moet gaan, als je er zelf niet aan wil?

en denk je dus niet, dat als kitten jou probeert uit te leggen wat seks voor haar betekent, dat je haar dan moet bedanken voor het willen delen van die ervaring en dus het beantwoorden van jou vragen? In plaats van meteen de verdediging in te schieten, met je levensverhaal en het idee dat wij je willen overhalen.

je bent duidelijk geintereseerd, anders stel je de vragen niet. waarom dan steeds in het harnas als je een antwoord krijgt?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 00:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
mensen niet alleen maar de goeie punten van een relatie horen opdreunen, maar ook de negatieve kanten aan kaarten.
tot nu toe lukt dat niet echt, en ik snap niet waarom.
Ik geloof dat iedereen standaard de redenatiestap dat de nadelen de voordelen niet ongedaan maken, en niemand daarom ingaat op de vraag, die feitelijk daardoor niet relevant is.

Je kunt het per slot van rekening toch niet als argument tegen het hebben van relaties gebruiken. Eten brengst het risico van de dood door voedselvergiftiging met zich mee, maar hoeveel mensen zien dat als reden om dan maar niet te eten?

Citaat:
na wat ik gezien, ervaren en besproken heb op dat gebied ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het aangaan van een relatie zo'n beetje neerkomt op een soort paringsdans.. zonder bijzondere meerwaarde op geestelijk niveau.
Als ik zie wat ik heb betekend in het leven van mijn vriendin, zou ik dat toch wel tot op het bot betwisten. Niet om mezelf op de borst te kloppen, want wat ik heb gedaan was gewoon wat nodig was, maar ik heb haar van een hoop lijden afgeholpen en een hoop problemen in het latere leven bespaard door dingen die ik in gang heb gezet.

Vica versa heb ik een vriend en twee kenissen erbij gekregen vanwege aandacht die ik kreeg vanwege mijn vriendin (het is toch enigsinds status), die er anders waarschijnlijk niet was geweest.

Samenvattend: geen meerwaarde? onzin.
Citaat:
in het tweede geval heb je te maken met een meid die nauwelijks meer helder nadenkt, maar zich dus juist door haar gevoelens en vage ingebeelde gedachtes laat leiden.
Ik denk dat het anders ligt: Of je hebt met een geestelijk labiel figuur lopen daten, of je communicatie faalde jammerlijk, met de gebruikelijke gevolgen, waaronder jouw niet begrijpen van de situatie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 00:26
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
waar haal je toch het vreemde idee vandaan dat ik je wil onderuit halen om je aan de vrouw te helpen. sorry hoor, maar denk echt je dat het hier ook maar iemand iets interesseert of jij een vriendin of seks wil, laat staan zich geengageert voelt?
neem me geen extra woorden in de mond. ik had het daar eenmaal over omdat je het volgende zei:
Citaat:
iedereen is al ooit alleen geweest, dus die kennis bestaat sowieso. is het niet een lovenswaardiger streven om de ontwikkeling van ieder te promoten, en ieder de kennis van het samen zijn te geven?
hier geef je duidelijk aan dat je een voorstander bent van een wereld waarin niemand single hoeft te zijn. en het is aan mij gericht dus lijkt het me niet raar dat ik het ook persoonlijk neem?
en het tenminste trachten om me onderuit te halen doe je zeer vaak, dat kun je niet ontkennen, anders ben je gewoon een leugenaar.

oja btw, ik vind het niet zo erg.. moet je je alleen al indenken als ik dit by psychologie had gepost en al die mensen zich ermee bemoeid hadden.
k denk dat jouw kritiek nog 'sparend' is vergeleken met wat mogelijk zou zijn hier opt forum.
Citaat:
*rest van verhaal..*
als je alleen al een meisje wil versieren zul je al met haar moeten daten, of uitgaan.
en veel belminuten of beltegoed opmaken.
al betaal je bij een etentje of uit eten gaan alleen je eigen eten en bij uitgaan alleen je eigen drankjes, dan ben je alsnog geld kwijt voor jezelf omdat je voor haar bij een bepaalde locatie gaat eten of drinken.
waar je als je single bent zeer wss niet bij een restaurant uit eten gaat en een ander soort activiteiten uitkiest.. wss meer in vriendenkringen, die als je het efficient aanpakt weinig geld kosten en toch heel gezellig en lache zijn.

in het geval van een vriendin is het niet aan te raden om je op financieel efficiente activiteiten te focussen, maar juist zo leuk en of interessant mogelijke activiteiten ter bevordering van de relatie

en of iemand het als moeite ziet is persoonsgebonden, das net als met vele dingen weer eens een relatief iets. maar je kan wel stellen dat het vinden van en goed onderhouden van een relatie tijd, geld en inspanning kost.
iig als je het vergelijkt met het single zijn, waarbij je in niemand tijd, geld en inspanning hoeft te steken met de reden dat die persoon anders de interesse in je zou kunnen verliezen of andersom.

ehm.. k geloof trouwens dat kitten een man is.. en k heb hem/haar al bedankt.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~

Laatst gewijzigd op 16-01-2008 om 01:02.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 01:06
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Samenvattend: geen meerwaarde? onzin.
Ik denk dat het anders ligt: Of je hebt met een geestelijk labiel figuur lopen daten, of je communicatie faalde jammerlijk, met de gebruikelijke gevolgen, waaronder jouw niet begrijpen van de situatie.
ehm.. ik bedoel gewoon als een meisje verliefd op je is..
je moet niet altijd olifanten maken van muggen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 08:13
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
als je alleen al een meisje wil versieren zul je al met haar moeten daten, of uitgaan.
en veel belminuten of beltegoed opmaken.
al betaal je bij een etentje of uit eten gaan alleen je eigen eten en bij uitgaan alleen je eigen drankjes, dan ben je alsnog geld kwijt voor jezelf omdat je voor haar bij een bepaalde locatie gaat eten of drinken.
waar je als je single bent zeer wss niet bij een restaurant uit eten gaat en een ander soort activiteiten uitkiest.. wss meer in vriendenkringen, die als je het efficient aanpakt weinig geld kosten en toch heel gezellig en lache zijn.

in het geval van een vriendin is het niet aan te raden om je op financieel efficiente activiteiten te focussen, maar juist zo leuk en of interessant mogelijke activiteiten ter bevordering van de relatie

en of iemand het als moeite ziet is persoonsgebonden, das net als met vele dingen weer eens een relatief iets. maar je kan wel stellen dat het vinden van en goed onderhouden van een relatie tijd, geld en inspanning kost.
iig als je het vergelijkt met het single zijn, waarbij je in niemand tijd, geld en inspanning hoeft te steken met de reden dat die persoon anders de interesse in je zou kunnen verliezen of andersom.
Ten eerste: Wat moet je dan met je overgebleven energie? Tijd aan je vriendin besteden is net zo nuttig als aan andere dingen.

Ten tweede: Ik heb mijn vriendin op de universiteit leren kennen. Ik ben nooit met haar uit geweest, haar eten of drinken betaald en bellen doen we toch nooit lang. Het is geen absoluut minimum aan energie, vast niet, maar ik denk dat mijn vriendin mij tot nu toe zo goed als 'niets' heeft gekost (tenzij je de boswachter's boete van laatst daartoe rekend )

Ten derde: Vrienden kosten ook tijd en geld. Je kan mij niet wijs maken dat je dingen altijd maar in je eentje moet doen en ze dan helemaal niets kosten. Je moet je vrienden bellen om uit te gaan, je moet aandacht aan je vrienden besteden als je wil dat ze nog met je omgaan op een regelmatige basis etc. Ik durf zelfs te beweren dat het onderhouden van vriendschappelijke relaties die dezelfde invloed op je geluk hebben meer tijd, geld en inspanning zullen kosten dan er 2 vriendinnen op na houden.

Ten slotte: En daarmee komen we dus weer terug bij mijn eerdere argument: Je hebt niet de leeftijd, noch de ervaring om je hier op zo'n manier over uit te kunnen spreken. Je generaliseerd op een manier die voor geen meter klopt, gebaseerd op jouw 'ervaringen' met vrouwen van jouw leeftijd. Een meisje van 16-17 is toch echt een stuk minder 'volwassen' dan een vrouw van 22-23 en zal je een totaal ander soort relatie geven.

Je blijft maar hameren op het zoeken van gezelligheid en hogere geestelijk geluk op basis van losse vriendschappen, terwijl je geen ervaring hebt met de diepere band die je met iemand kan vormen als je echte liefde toelaat in je hart. Ik denk dat als we een boodschap aan je mee willen geven is dat het een goed idee is dat je het gewoon een keer probeerd om te zien hoe erg je het mis hebt. En daarbij mag je trouwens best heel kieskeurig zijn op wie je als vriendin wil.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 10:35
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
neem me geen extra woorden in de mond. ik had het daar eenmaal over omdat je het volgende zei:

hier geef je duidelijk aan dat je een voorstander bent van een wereld waarin niemand single hoeft te zijn. en het is aan mij gericht dus lijkt het me niet raar dat ik het ook persoonlijk neem?
en het tenminste trachten om me onderuit te halen doe je zeer vaak, dat kun je niet ontkennen, anders ben je gewoon een leugenaar.
een communicatiefout die aan mij te wijten is, neem ik aan. mijn excuses. Ik wilde helemaal niet zeggen dat ik voorstander was van zo'n wereld. Ik reageerde op jou uitspraak dat het beter voor de wereld zou zijn als er ook mensen waren die kennis hadden van het alleen zijn: "besides er moet toch iemand zijn die de ervaring van het hebben van een relatie mist en de ervaring van het alleen zijn meester is."
mijn reactie was schertsend, want ik vond je uitspraak weer eens uit de lucht gegrepen. ik drukte er geen visie van mij mee uit.

verder tracht ik vaak je iets bij te brengen over filosofische- en wetenschappelijke analyse, en dat doe ik inderdaad door jou te wijzen op de onwaarheden en inconsistenties die je schrijft.

als jij dat opvat als 'onderuit halen,' vind ik dat jammer. voor jou, om precies te zijn, want dat geeft aan dat je nog niets van analyse begrepen hebt.
Ik geloof dat er niets onderuit te halen valt aan pertinente onwaarheden en onbeargumenteerde stellingen zonder enige samenhang, en ook de reacties van anderen op je stellingen geven volgens mij nog steeds aan dat je verhalen het onderuit halen niet waard zijn. serieus: men zegt keer op keer: "inanis, dat klopt gewoon niet, als je het nu eens van deze kant bekeek?"

Citaat:
als je alleen al een meisje wil versieren zul je al met haar moeten daten, of uitgaan.
en veel belminuten of beltegoed opmaken.
al betaal je bij een etentje of uit eten gaan alleen je eigen eten en bij uitgaan alleen je eigen drankjes, dan ben je alsnog geld kwijt voor jezelf omdat je voor haar bij een bepaalde locatie gaat eten of drinken.
waar je als je single bent zeer wss niet bij een restaurant uit eten gaat en een ander soort activiteiten uitkiest.. wss meer in vriendenkringen, die als je het efficient aanpakt weinig geld kosten en toch heel gezellig en lache zijn.

in het geval van een vriendin is het niet aan te raden om je op financieel efficiente activiteiten te focussen, maar juist zo leuk en of interessant mogelijke activiteiten ter bevordering van de relatie

en of iemand het als moeite ziet is persoonsgebonden, das net als met vele dingen weer eens een relatief iets. maar je kan wel stellen dat het vinden van en goed onderhouden van een relatie tijd, geld en inspanning kost.
iig als je het vergelijkt met het single zijn, waarbij je in niemand tijd, geld en inspanning hoeft te steken met de reden dat die persoon anders de interesse in je zou kunnen verliezen of andersom.

ehm.. k geloof trouwens dat kitten een man is.. en k heb hem/haar al bedankt.


kitten heeft afdoende antwoord gegeven op dits tuk, en ik wil daar aan toevoegen: 'ja, inanis, maar dan kost leven ook geld, en wat is daar de meerwaarde van?'

@ kitten: sorry dat ik je alweer een haar noem, het is al de tweede keer geloof ik.
(maar er twee vriendinnen op nahouden is wel duurder dan een vriendengroep. alimentatie heet dan )
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 11:23
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
@ kitten: sorry dat ik je alweer een haar noem, het is al de tweede keer geloof ik.
Ach, het went.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 13:47
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
financieel heb je daar weinig aan, nja marktplaats, ebay of weet ik het wat is een optie
Als jij erover denkt om de cadeautjes die je zomaar krijgt van je vriendin te verkopen op marktplaats, dan kan je inderdaad maar beter afzien van partnerschap.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 13:59
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
@ Kitten: wil je ophouden over mijn leeftijd, ik scheel maar twee jaar met je..
en val over t algemeen op oudere meiden..

je hebt in a way wel gelijk trouwens, afhankelijk van je karakter en levensstijl zal een vriendengroep ook aardig wat geld en onderhoud kosten.

ik echter zorg ervoor dat mijn vriendschappen altijd bestaan uit diepgaande sociale banden. k heb geen enkele vriend die van me verwacht dat ik mee uitga (ik heb een hekel aan uitgaan) sterker ik heb amper een vriend die uitgaan echt leuk vind.
maarja dit soort vriendschappelijke situaties zijn heel erg persoons en situatie/toevals gebonden. ik laat sowieso mijn vrienden mij zo'n beetje altijd opbellen om wat af te spreken.
en ja tuurlijk ik bel ook wel wat met ze.. (echter heb ik niet voor niets een telfort abonnement.. en het valt totaal niet te vergelijken met wat ik qua bellen kwijt ben aan een vriendin van me.. vaak tot buiten het abonnement)

maarja zoals ik zei, ik vind die geestelijke band wel goed bij jongens, en tot zover nog niet echt bij meiden.
dat is genoeg om er voor te zorgen dat ze met me om willen blijven gaan, zonder dat ik daarvoor meer zou moeten toegeven en vaker uitgaan in de stad ofso.

een echte oude vriendengroep is er ook wel.. echter bestaat die vooral uit stelletjes.. daar zitten wel wat echte uitgaansmensen tussen. maarja ook al ga ik niet mee, vergeten doen ze me niet en ik hen niet.

Citaat:
Als jij erover denkt om de cadeautjes die je zomaar krijgt van je vriendin te verkopen op marktplaats, dan kan je inderdaad maar beter afzien van partnerschap.
dat was bluf, maar ik heb een hekel aan cadeautjes.
nja er was in frankrijk met de zomervakantie een gast die me een knoflook gaf en zei 'dit is om je te beschermen tegen vampiers' (en hij probeerde er eentje na te doen ofso)
zulke cadeautjes zonder enige financiele waarde, maar met een leuke diepere betekenis zijn echt superdupergeweldig.
ik heb m nog steeds, die knoflook.

maarja t komt erop neer dat ik t dom vind van anderen om ongevraagd geld uit te geven aan cadeautjes voor me. niet omdat ik de cadeautjes opzich vreselijk vind.. de meeste mensen die ik ken weten wel ongeveer waar ik van hou.
nee tis stom omdat ik het zelf in de meeste gevallen nooit gekocht zou hebben en t gewoon onzin vind dat anderen wat voor me kopen.
ik hou van ze omdat ik ze goed ken of leuk met ze omga, meer hoef ik niet.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~

Laatst gewijzigd op 16-01-2008 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 14:17
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Punt 1 - 2 jaar kan een wereld van verschil maken. Zeker als je naar relaties kijkt zijn er maar weinig mensen die echt de diepgang van een relatie al bereiken op jouw leeftijd. 2 jaar later is die groep veel groter en bij mensen die 2-3 jaar ouder zijn dan ik merk ik al echt de neiging om te settelen en aan kinderen te beginnen. Mensen die 2 jaar jonger zijn dan jij zullen nog veel 'kinderachtiger' met hun relaties omgaan over het algemeen en als je dan nog 2 jaar jonger wordt heb je de pubers al weer te pakken.

Punt 2 - Je zit nog steeds veel teveel vast in jouw idee dat vrienden onderhouden perse betekend dat je moet uitgaan, de hele tijd moet bellen etc. Ik onderhou het algemene, dagelijkse contact met mijn vrienden meer via MSN, en dan ontmoet ik ze af en toe. Meestal informeel op straat of op de universiteit.

Punt 3 - Weet je zeker dat je op vrouwen valt? Misschien is dat ook wel van belang bij je overwegingen? Je hebt het namelijk uitsluitend over vrouwen gehad op een manier waarbij ik het idee krijg dat je helemaal niet in staat bent om 'verbinding' te maken met ze. Als ik autisme dan even voor het gemakt uitsluit.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 14:33
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
qua seksuele aantrekkingskracht val ik zeker op vrouwen ja..
k moet zeggen dat ik vooral in mijn jeugd genoeg heel wat gekwetst ben door meiden.. dat speelt een goede rol bij mijn manier van omgaan met -en kijk op ze.

anyways wat die leeftijd betreft, ik heb sowieso geen relatie, dus je kan me niet echt zo indelen.
en als ik 22 ben heb ik wss nog steeds geen relatie en moet je dus iets anders bedenken om mijn gedachtengang als niet genoeg ontwikkeld te bestempelen.

overigens betwijfel ik of een eventuele relatie mijn gedachtengang erover uberhaupt zou kunnen veranderen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 14:41
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
iets anders bedenken om mijn gedachtengang als niet genoeg ontwikkeld te bestempelen.
ik stel coherentie, argumentatie en oppervlakkigheid voor als criteria.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 14:47
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
ik stel coherentie, argumentatie en oppervlakkigheid voor als criteria.
gelukkig maar dat we jou hebben dan. mister right.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 15:23
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ik stel coherentie, argumentatie en oppervlakkigheid voor als criteria.
En duidelijke, heldere text-opmaak met volledig uitgeschreven woorden, interpunctie gebruik en hoofdletters. Is niet inhoudelijk, maar maakt het lezen van je punten wel zo prettig.

Verder zal ik maar niet te diep in gaan op de mentale ontwikkeling die je in 2 jaar kan ondergaan, zeker als je nog jong bent.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 15:44
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
jullie winnen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 16:23
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
jullie winnen.
Dit is geen wedstrijd.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 16:33
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Dit is geen wedstrijd.
de hele wereld is wat mij betreft een speelveld.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 18:29
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
de hele wereld is wat mij betreft een speelveld.
niet geschikt voor kinderen onder de drie jaar dan toch
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:47
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Inanis;26837522
dat was bluf, maar [U schreef:
ik heb een hekel aan cadeautjes.[/U]nja er was in frankrijk met de zomervakantie een gast die me een knoflook gaf en zei 'dit is om je te beschermen tegen vampiers' (en hij probeerde er eentje na te doen ofso)
zulke cadeautjes zonder enige financiele waarde, maar met een leuke diepere betekenis zijn echt superdupergeweldig.
ik heb m nog steeds, die knoflook.

maarja t komt erop neer dat ik t dom vind van anderen om ongevraagd geld uit te geven aan cadeautjes voor me. niet omdat ik de cadeautjes opzich vreselijk vind.. de meeste mensen die ik ken weten wel ongeveer waar ik van hou.
nee tis stom omdat ik het zelf in de meeste gevallen nooit gekocht zou hebben en t gewoon onzin vind dat anderen wat voor me kopen.
ik hou van ze omdat ik ze goed ken of leuk met ze omga, meer hoef ik niet.
Je spreekt jezelf tegen.
Als jij dat tegen je vriendin zegt, dan is dat mooi en hoeft ze niet te verwachten dat jij iets voor haar koopt.
Daarnaast krijg ik, als ik al iets krijg van vriendinnetjes, alleen dingen met een gedachten erachter.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 21:51
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Je spreekt jezelf tegen.
Als jij dat tegen je vriendin zegt, dan is dat mooi en hoeft ze niet te verwachten dat jij iets voor haar koopt.
Daarnaast krijg ik, als ik al iets krijg van vriendinnetjes, alleen dingen met een gedachten erachter.
laat nou maar, we hadden al gewonnen
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 22:00
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
nja t verschil is ook dat zo'n knoflook meer een spontaan grappig gebaar is dan echt een officieel cadeautje of gift.
maar je hebt wel gelijk hoor, een eventuele vriendin moet niet verwachten dat ik met bloemen aan kom zetten of weet ik veel wat voor standaard onzin.
en nee ik ben geen gierige contactgestoorde persoon. ik heb gewoon mijn principes op dat gebied.

als ik al met iets aankom dan is het wel iets relatief nuttigs zoals een lekker tussendoortje als een taart of iets dat gezond en lekker is. maarja met meiden heb ik sowieso weinig ervaring op dit gebied.
de enige meiden waar ik in persoon mee omga zijn zo'n beetje mijn zus en nicht. verder ga k alleen met jongens om en die verwachten geen cadeautjes & ik niet van hen.

Citaat:
niet geschikt voor kinderen onder de drie jaar dan toch
onder de vijf is beter gezegd.
tis vanaf die leeftijd nl dat kinderen over t algemeen oud genoeg zijn om een beetje mee te draaien met de rest zonder voortdurend een bron van zorgen en stoornis te zijn.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 22:38
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
nja t verschil is ook dat zo'n knoflook meer een spontaan grappig gebaar is dan echt een officieel cadeautje of gift.
maar je hebt wel gelijk hoor, een eventuele vriendin moet niet verwachten dat ik met bloemen aan kom zetten of weet ik veel wat voor standaard onzin.
en nee ik ben geen gierige contactgestoorde persoon. ik heb gewoon mijn principes op dat gebied.

als ik al met iets aankom dan is het wel iets relatief nuttigs zoals een lekker tussendoortje als een taart of iets dat gezond en lekker is. maarja met meiden heb ik sowieso weinig ervaring op dit gebied.
de enige meiden waar ik in persoon mee omga zijn zo'n beetje mijn zus en nicht. verder ga k alleen met jongens om en die verwachten geen cadeautjes & ik niet van hen.
Maar dat is helemaal niet gek.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 22:42
Verwijderd
Ik geef mijn vriendin nooit sieraden of bloemetjes ofzo, ook omdat ik dat gewoon verspilling vind, maar dat staat de relatie echt op geen enkele manier in de weg.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 23:13
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:

onder de vijf is beter gezegd.
tis vanaf die leeftijd nl dat kinderen over t algemeen oud genoeg zijn om een beetje mee te draaien met de rest zonder voortdurend een bron van zorgen en stoornis te zijn.
ik vind die juist het schattigst. wat verschillen we toch van elkaar
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 12:08
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
ik vind die juist het schattigst. wat verschillen we toch van elkaar
wacht maar tot je er zelf één hebt, zoals mijn oudste vriend.
je bent ongeveer 10 uur per dag direct met een babie bezig. en nog een extra 10 uur waarin je je zorgen maakt en zit te pijnzen of ie nou echt papa tegen je zei, of dat je het je inbeeldde.
nja hij compenseert dat door soms zwaar veel over te werken.
zo zie je maar, zelfs zoiets concreets als werk kan een uitweg zijn voor mensen.

en zijn zoontje is wel ubergaaf, maar alsnog is ie een bron van zorgen.. je kan m amper langer dan ong een uur alleen laten en hoe hard je ook bent, de ruigste barbaar zal zich geregeld zorgen maken als zijn babie rare keelgeluidjes maakt of weet ik het wat.
het verstoort de bezigheden die je normaal gesproken voor jezelf zou inplannen en uitvoeren.
en echt pas vanaf ongeveer 5 jaar leert een klein mensje om minder afhankelijk te zijn van anderen en een beetje zijn eigen ding te kunnen doen af en toe.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 12:10
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik geef mijn vriendin nooit sieraden of bloemetjes ofzo, ook omdat ik dat gewoon verspilling vind, maar dat staat de relatie echt op geen enkele manier in de weg.
jullie hadden al gewonnen,
maar k geef hier extra toe.. oke k heb t overdreven.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 11:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mensen niet alleen maar de goeie punten van een relatie horen opdreunen, maar ook de negatieve kanten aan kaarten.
tot nu toe lukt dat niet echt, en ik snap niet waarom.
Het voornaamste probleem met het hebben van een relatie is dat het not done is om met andere meiden te neuken. Voor de rest heeft het eigenlijk vooral/alleen voordelen. Als je een goeie hebt tenminste.

Citaat:
nja t verschil is ook dat zo'n knoflook meer een spontaan grappig gebaar is dan echt een officieel cadeautje of gift.
maar je hebt wel gelijk hoor, een eventuele vriendin moet niet verwachten dat ik met bloemen aan kom zetten of weet ik veel wat voor standaard onzin.
en nee ik ben geen gierige contactgestoorde persoon. ik heb gewoon mijn principes op dat gebied.
Met zulke retarded princiepes kun je beter inderdaad maar gewoon het klooster ingaan. Want meiden vinden het gewoon enorm leuk om een bos rozen te krijgen bijvoorbeeld, en dat is die 10E ofzo helemaal waard. Net zoals dat ze, als het goed is, ook wel eens dingen voor jou zullen kopen. En naast de seks is het ook nog eens enorm fijn om gewoon samen op de bank te liggen met een glaasje wijn, kaasje, en te kletsen of een film te kijken. Iets waar je het zondermeer mee eens zou zijn als je hier ervaring mee had.

Citaat:
Ik geef mijn vriendin nooit sieraden of bloemetjes ofzo, ook omdat ik dat gewoon verspilling vind, maar dat staat de relatie echt op geen enkele manier in de weg.
Tip van de dag: als je vriendin je zegt dat ze niks verwacht voor valentijn, en het helemaal niet nodig vindt dat ze net zoals haar vriendinnen af en toe iets leuks spontaans krijgt (al is het een bosje rozen van 5E), dan bedoelt ze daar ongeveer het tegenovergestelde mee.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Tip van de dag: als je vriendin je zegt dat ze niks verwacht voor valentijn, en het helemaal niet nodig vindt dat ze net zoals haar vriendinnen af en toe iets leuks spontaans krijgt (al is het een bosje rozen van 5E), dan bedoelt ze daar ongeveer het tegenovergestelde mee.
Ja, ik weet ook wel dat ze het leuk zou vinden om zoiets te krijgen. Maar je hebt ook zo iets als principes, en na 3˝ jaar is ze het wel gewend. Ik geef 'r wel eens cadeaus, maar dan is het iets functioneels, zoals bijvoorbeeld een CD, een concert, bioscoop of etentje (maar vaak wil ze dan nog per se meebetalen).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 12:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ja, ik weet ook wel dat ze het leuk zou vinden om zoiets te krijgen. Maar je hebt ook zo iets als principes, en na 3˝ jaar is ze het wel gewend. Ik geef 'r wel eens cadeaus, maar dan is het iets functioneels, zoals bijvoorbeeld een CD, een concert, bioscoop of etentje (maar vaak wil ze dan nog per se meebetalen).
Je moet 't zelf weten hoor, maar vrouwen vinden dat soort 'nutteloze' dingen vaak leuker dan functionele dingen. Maar een etentje is eigenlijk bijna net zo 'nutteloos' natuurlijk, functioneel gezien kun je ook een boterham eten
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 12:43
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Ja, ik weet ook wel dat ze het leuk zou vinden om zoiets te krijgen. Maar je hebt ook zo iets als principes, en na 3˝ jaar is ze het wel gewend. Ik geef 'r wel eens cadeaus, maar dan is het iets functioneels, zoals bijvoorbeeld een CD, een concert, bioscoop of etentje (maar vaak wil ze dan nog per se meebetalen).
Dus ik zie je op 14 februari bij Leaf in de effenaar?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 14:02
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Je moet 't zelf weten hoor, maar vrouwen vinden dat soort 'nutteloze' dingen vaak leuker dan functionele dingen. Maar een etentje is eigenlijk bijna net zo 'nutteloos' natuurlijk, functioneel gezien kun je ook een boterham eten
valentijn is ook wel weer een speciaal iets.
de laatste valentijn had k ook een gedicht geschreven, in envelopje gedaan met een klein kunststof roosje erop & die aan een meisje gegeven.

maarja je stelt eigenlijk, min of meer direct dat (boeddhistische) monnikken in een klooster retarded zijn.
je moet je eigen samenlevingsvorm maar verheerlijken en zien als de ware weg.
nja die monnikken zullen wss hetzelfde over de westerse samenleving denken.

ik zie positieve punten in deze samenleving en positieve in de boeddhistische
en probeer voor mezelf een tussenweg te vinden.
k snap niet wat daar zo retarded aan is.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 14:59
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
valentijn is ook wel weer een speciaal iets.
de laatste valentijn had k ook een gedicht geschreven, in envelopje gedaan met een klein kunststof roosje erop & die aan een meisje gegeven.

maarja je stelt eigenlijk, min of meer direct dat (boeddhistische) monnikken in een klooster retarded zijn.
je moet je eigen samenlevingsvorm maar verheerlijken en zien als de ware weg.
nja die monnikken zullen wss hetzelfde over de westerse samenleving denken.

ik zie positieve punten in deze samenleving en positieve in de boeddhistische
en probeer voor mezelf een tussenweg te vinden.
k snap niet wat daar zo retarded aan is.

ik denk niet dat hij je perse bij de boedhisten wou hebben hoor. maar heb jij echt dingen over genomen van de boedhisten?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 16:00
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
niet echt, k ben wel ietwat geinspireerd geweest door boeddhistische teksten en gedachten.
conflict en geweld uit de weg gaan, streven naar balans en begrip.
dus puur op het geestelijk vlak, je instelling dus.

boeddhistische tradities en boeddha-verering kunnen me gestolen worden.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~

Laatst gewijzigd op 19-01-2008 om 00:58.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Je moet 't zelf weten hoor, maar vrouwen vinden dat soort 'nutteloze' dingen vaak leuker dan functionele dingen. Maar een etentje is eigenlijk bijna net zo 'nutteloos' natuurlijk, functioneel gezien kun je ook een boterham eten
Dat is tot op zekere hoogte waar, maar eten is (als het goed is) lekker, en je hoeft niet af te wassen, en je wordt bediend. Terwijl een bloemetje of een sieraad, of nog erger, parfum, volslagen nutteloos is.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 01:00
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
eigenlijk wel apart dat veel vrouwen daar zoveel om geven
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 11:16
Verwijderd
Citaat:
eigenlijk wel apart dat veel vrouwen daar zoveel om geven
Dat is niet zo vreemd. Als je een sieraad koopt, geef je aan dat je bereid bent een offer te doen voor iets volkomen nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 15:09
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
zo laat je dus eig zien dat de vrouw er op kan rekenen dat je haar behoeften zult vervullen en goed voor haar te zorgen?

of iets in die trend.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 16:53
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
zo laat je dus eig zien dat de vrouw er op kan rekenen dat je haar behoeften zult vervullen en goed voor haar te zorgen?

of iets in die trend.
Cadeautjes krijgen is leuk. Als je iemand cadeautjes geeft laat je zien dat je iemand graag iets leuks wil laten beleven en daarom is het leuk voor je vriendin.

Hoe specialer en persoonlijker het cadeautje, hoe leuker het gebaar... etc
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 17:52
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
dan komt het er dus op neer dat je de behoefte van de vrouw van bevestiging moet vervullen.
bevestiging dat je voor haar zorgt. bevestiging dat zij een leuke meid is waar een jongen graag geld, tijd/moeite en aandacht in stopt.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~

Laatst gewijzigd op 19-01-2008 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 19:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Je moet 't zelf weten hoor, maar vrouwen vinden dat soort 'nutteloze' dingen vaak leuker dan functionele dingen. Maar een etentje is eigenlijk bijna net zo 'nutteloos' natuurlijk, functioneel gezien kun je ook een boterham eten
En dat zegt een vent. Geloof me, vrouwen hebben liever een cd of een boek, dan een nutteloos prulletje of bloemen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 00:10
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
niet echt, k ben wel ietwat geinspireerd geweest door boeddhistische teksten en gedachten.
conflict en geweld uit de weg gaan, streven naar balans en begrip.
dus puur op het geestelijk vlak, je instelling dus.

boeddhistische tradities en boeddha-verering kunnen me gestolen worden.
maar handhaaf je ook de boedhistische ideeen óver balans?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 00:13
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
dan komt het er dus op neer dat je de behoefte van de vrouw van bevestiging moet vervullen.
bevestiging dat je voor haar zorgt. bevestiging dat zij een leuke meid is waar een jongen graag geld, tijd/moeite en aandacht in stopt.
dat is één ding waar het op neer komt. het komt er ook op neer dat jij die bevestiging wilt vervullen. en frankly, ik vind die bevestiging ook altijd fijn, als zij mij die geeft. het leuke jongen gedeelte in ieder geval. het is ook fijn dat ik mee mag eten, maar dat is toch anders
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 10:06
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
En dat zegt een vent. Geloof me, vrouwen hebben liever een cd of een boek, dan een nutteloos prulletje of bloemen.
Dat gaat voor mij niet op, hoor. Ik vind het fijn als mijn vriend aan me denkt, en me verrast. Dat kan van 'nutteloze prullen', bloemen tot cd's of voor me koken.
Maar, Inanis, heb jij zo weinig inspiratie dat je om die reden afziet van 'verkering hebben'?
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:08
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
t heeft vooral te maken met dat ik zelf totaal niks geef om die materiele zooi & al sinds aardig wat jaren cadeautjes geven zie als iets dat hand in hand gaat met verwachtingen en of bij mensen veroorzaakt dat ze na het krijgen van een cadeau een bepaalde verantwoordelijk hebben om daar iets voor terug te geven (al hoeft dat niet materieel te zijn, maar bijv in de vorm van 'extra' interesse, vriendschap of liefde)

die dingen dragen er aan bij plus wss nog wel andere redenen dat ik idd weinig inspiratie heb.

verder komt t ook wel een beetje door de manier waarop mn ma me heeft opgevoed. ze vertelde me altijd dat het om de kleine dingen gaat, zoals de manier waarop je met de ander omgaat, en dat de grote en materialistische dingen uiteindelijk niks betekenen.
ze is nu wel wat veranderd, zelfs zo erg laatst dat ze helemaal trots kwam laten zien wat voor mooi gouden ringetje ze van haar vriend had gekregen.
en tsja daar kan ze niets aan doen, ze had er niet om gevraagd. maar de oude haar van vroeger, zou die ring miss wel afgewezen hebben en erop staan dat hij m terugbracht.

god k mis mijn ma wel beetje hoe ze vroeger was.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
verder komt t ook wel een beetje door de manier waarop mn ma me heeft opgevoed. ze vertelde me altijd dat het om de kleine dingen gaat, zoals de manier waarop je met de ander omgaat, en dat de grote en materialistische dingen uiteindelijk niks betekenen.
ze is nu wel wat veranderd, zelfs zo erg laatst dat ze helemaal trots kwam laten zien wat voor mooi gouden ringetje ze van haar vriend had gekregen.
Hoezo zou dat een verandering zijn? Je ziet dat eerste veel te absolutistisch. Dat zei ze zodat jij later niet veranderd in zo'n idioot die een lening afsluit om een spoiler en extra grote uitlaat op zijn tweedehands auto te kunnen zetten, in de volle overtuiging dat je daarmee meer man zou worden.

Kijk, dát is zielig materialisme. Er zit een verschil tussen kopen wat nodig is, kopen wat best geluk brengt, en overbodige prestigeaankopen. Verder gaat het ook om hoe het voelt. Mensen kunnen enorme aankopen doen zonder dat het materialisme is, en kleine aankopen terwijl het wel materialisme is.

Een pak van Armani van een paar duizend euro hoeft geen materialisme te zijn, terwijl iemand die zo'n lelijke Ernesto Guevara tas van een paar tientjes koopt om erbij te horen, hopende dat rondlopen met de beeltenis van een moordenaar cool is, wel degelijk bezig is met zielig materialisme.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 13:23
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Dat gaat voor mij niet op, hoor. Ik vind het fijn als mijn vriend aan me denkt, en me verrast. Dat kan van 'nutteloze prullen', bloemen tot cd's of voor me koken.
Maar, Inanis, heb jij zo weinig inspiratie dat je om die reden afziet van 'verkering hebben'?
ja hey, met jou kan ik niet objectief over mijn relatie discussieren hoor.

ik ging maar eens naar de bloemenhandel
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 13:27
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
En het zijn zeker de kleine dingen in het leven die er toe doen, maar niet perse de kleinste dingen. Wat je er zelf van maakt is dat de dingen zo klein moeten zijn dat ze niets meer waard zijn. Bijvoorbeeld een cadeautje dat wel geld kost maar toch tot de kleine dingen in het leven behoren is het per trein naar de verjaardag naar je vriendin gaan, zelfs al kost dat je een treinkaartje.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11]
Donny must die
500 01-04-2005 18:27
Lichaam & Gezondheid abortus(kom kijken)
Girl336
72 01-05-2004 14:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.