Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2000, 15:17
Ik heb morgen en SO Latijn en ik ben bang dat ik een 2 ga halen.Ik heb ook het gymnasium gekozen maar sinds 1 jaar ben ik erachter dat het echt klote is.Ik ben niet super intelligent en zit heel veel achter de boeken.In mijn klas zitten ook veel nerds en rare mensen.Ik heb de laatste 5 jaar (de tijd dat ik op het gymnasium zit) geen vrienden meer.Ik zou als ik jou was naar 5 havo gaan.Nu kun je nog terug.Ik kan niet meer terug ik moet nog maar 5 maanden maar ik ben bang dat ik blijf zitten.Ik merk aan mezelf dat ik door het gymnasium een sukkeltje ben geworden.Ik ga zelfs naar de huisarts om een oplossing te zoeken.Een lerares zij tegen mij na een slecht SO ,dat als je op het gymnasium zit je toch boven het gemiddelde van nederland ligt.Toen dacht ik dat wil ik helemaal niet.Ik wil gek doen.Ik wil uitgaan.Ik wil niet de hele dag leren.

Dus ik ben (volgens mij de enige) het met je eens.

GO GO GO Marilyne

jongen
Advertentie
Oud 14-12-2000, 17:10
hollekebollekeknol
hollekebollekeknol is offline
Sorry,
Ik ben het niet eens met je, Gymnasium of Latijn is echt wel SUPER!! Maar ik denk dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en als jij dat nu echt stom vindt, ja dan is dat zo hé,
Nog vele goede examens toegewenst!!
xxx
Oud 15-12-2000, 21:18
Artemis-oud
Artemis-oud is offline
Gaan wij nu weer de kant op van de topic van Marilyne. Dat hoeft toch niet nog een keer. Latijn is leuk voor de gene die er interesse voor toont. Iedereen kan daarbij hoge cijfers halen en als je je erg niet thuis voelt, dan is het in jouw geval even doorzetten, maar moet je nog een aantal jaren, dan moet je er serieus over denken om te stoppen. Doe je dit niet, dan moet er er ook niet meer over zeuren.
Oud 16-12-2000, 10:42
Gera
Gera is offline
Dicht!
Oud 16-12-2000, 10:53
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
*zucht*

waar is de klaagmuur als je hem nodig hebt?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.