Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 18:46
Verwijderd
Dan heb je in een keer geen geheimen meer...
Advertentie
Oud 22-11-2004, 18:50
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik hou nog steeds van me ex
op school gaat het k*t
en ik weet niet meer zo zeker of sommige van mijn vrienden wel echte vrienden zijn
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 22-11-2004, 18:54
Verwijderd
Misschien had ik het niet moeten doen
Oud 22-11-2004, 19:14
Verwijderd
k lucht mn hart even door te zeggen dat ik boos ben...

bij deze: "k ben boos "
Oud 22-11-2004, 20:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Zojuist Sex and the City... Miranda kreeg een baby. Ik zat zo te kijken en ik realiseerde me eigenlijk dat ik dat uiteindelijk ook wilde. Een kind maken (leukste gedeelte ), baren (wat minder leuk) en opvoeden... Iets scheppen voor je eigen kinderen, helemaal verantwoordelijk voor het welzijn van je eigen kind. Je kind alles kunnen geven, precies zo opvoeden zoals je zelf opgevoed had willen worden. Toch best een mooi ideaal.
Nee, nu nog niet, maar zo over een paar jaar misschien? Zeg maar als ik mijn eigen leven op orde heb.

Pfrt, burgertrut die ik ben.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-11-2004, 20:33
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 22-11-2004 @ 21:20 :
Zojuist Sex and the City... Miranda kreeg een baby. Ik zat zo te kijken en ik realiseerde me eigenlijk dat ik dat uiteindelijk ook wilde. Een kind maken (leukste gedeelte ), baren (wat minder leuk) en opvoeden... Iets scheppen voor je eigen kinderen, helemaal verantwoordelijk voor het welzijn van je eigen kind. Je kind alles kunnen geven, precies zo opvoeden zoals je zelf opgevoed had willen worden. Toch best een mooi ideaal.
Nee, nu nog niet, maar zo over een paar jaar misschien? Zeg maar als ik mijn eigen leven op orde heb.

Pfrt, burgertrut die ik ben.
das precies wat ik NIET wil allemaal en ik word ook uitgemaakt voor burgertrut dus dat maakt niet uit
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-11-2004, 20:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En dan besef je opeens dat ze de liefste en de beste vriendin is die je hebt en je zou willen dat je haar door de internet-kabel kon trekken om haar eens goed in je armen te nemen.
Oud 22-11-2004, 21:06
Verwijderd
Wheheeeee ik wil naar hem toe en wel nu omg, de vlinders zijn terug
Oud 22-11-2004, 21:35
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 22-11-2004 @ 21:20 :
precies zo opvoeden zoals je zelf opgevoed had willen worden.
Daar zou ik nog maar een keer over na denken.

Wat nou als je kind zelf de verkeerde weg inslaat? Weg ideale opvoeding die je had willen geven
Oud 22-11-2004, 21:51
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
heel leuk vandaag

alleen morgen moet ik weer terug naar de wereld van geld, mensen, examenjaar, abo`s die je niet kan opzeggen, brood dat goor smaakt en regen

maar nu boeit dat allemaal even niet
Oud 23-11-2004, 09:26
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Gister was leuk. Complete black-out gehad (iedereen
overigens, dat maakte het minder erg ), en we werden
voor engelen aangezien (wel met baarden ).

Onwijs laat thuis, dat wel, en vanavond weer dus..

&het is weer feest hier. :/


Citaat:
Fade of Light schreef op 22-11-2004 @ 22:35 :
Daar zou ik nog maar een keer over na denken.

Wat nou als je kind zelf de verkeerde weg inslaat? Weg ideale opvoeding die je had willen geven
Spartaanse opvoeding, altijd goed - hard voor degenen die de
verkeerde (of juiste) weg inslaan, en de opvoeding die je zelf
graag had willen krijgen - want wie wil nou géén harde bikkel
zijn?
__________________
Drie.
Oud 23-11-2004, 09:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
bweh het beeld van hoe mn ex keek toen ik wegging blijft in mn hoofd hangen
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 23-11-2004, 09:56
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ow wat heb ik geen zin in vandaag
Oud 23-11-2004, 12:28
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-11-2004 @ 19:27 :
hoelang duurt dat wel niet dan ?
York ligt in Engeland
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-11-2004, 12:42
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
gewoon weggegaan van school, alles gaat weer helemaal mis, terwijl het een maand geleden nog beter ging... en dan toch weer enorm terug vallen... 3 maanden weg zijn van school en alels heeft ook niet veel geholpen.... weet niet wat ik moet doen, misschien ben ik wel gestoord...
Oud 23-11-2004, 13:08
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Diepe gesprekken gehad tot midden in de nacht. Ben heel moe vandaag, maar wel opgelucht

Vanavond gaat het eindelijk gezellig worden!
Oud 23-11-2004, 13:42
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
light smiley schreef op 23-11-2004 @ 13:42 :
gewoon weggegaan van school, alles gaat weer helemaal mis, terwijl het een maand geleden nog beter ging... en dan toch weer enorm terug vallen... 3 maanden weg zijn van school en alels heeft ook niet veel geholpen.... weet niet wat ik moet doen, misschien ben ik wel gestoord...
Nee meis, je bent niet gestoord. *knuffel*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-11-2004, 13:46
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bah.. ik al een paar dagen ontzettend moe. Ik probeer zoveel mogelijk op tijd naar bed te gaan maar toch blijf ik moe, hoe lang ik ook slaap.

Vandaag op school had ik maar 3 uurtjes les. Vanochtend ging het nog allemaal best wel, maar toen ik thuis kwam kreeg ik weer een slag met een mokerhamer en heb ik een paar uurtjes geslapen. Ik snap er niets van. Volgens mijn vader krijg ik nu de klap van het te harde werken voor de school examens. Nou fijn dan, en wanneer gaat die over?

Wat zouden jullie trouwens doen als je en uitgenodigd bent op een verjaardag en daar (per ongeluk) ja op hebt gezegd en met je beste vrienden hebt afgesproken weg te gaan? Mijn vriend vind dat we het niet kunnen maken om niet naar die verjaardag te gaan, maar ik vind dat we het niet kunnen maken om onze vrienden te laten staan.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-11-2004, 13:49
Verwijderd
We hebben al zo veel les, is er ook nog geen docent voor een vak en een andere docent ziek...ga je naar school om van half 9 tot 6 daar te zitten, ben je om 10 uur al weer uit...

Waarom niet kunnen accepteren dat niet iedereen zo is zoals jij bent of zoals je wilt dat mensen zijn? Waarom niet iemand iets op zijn of haar eigen manier op laten lossen? Ik weet hoe je er over denkt, één keer zeggen is genoeg, ik ben niet doof. Wat ik er mee doe, dat is aan mij. Besluit ik er niets mee te doen, dan is dat mijn eigen keuze en accepteer die dan.

Enz.
Oud 23-11-2004, 13:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-11-2004 @ 22:35 :
Daar zou ik nog maar een keer over na denken.

Wat nou als je kind zelf de verkeerde weg inslaat? Weg ideale opvoeding die je had willen geven
Zeg, verpest het nou niet... Ik ben nu nog 19 en ga er voorlopig niet aan beginnen laat me in mijn waan.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 23-11-2004, 14:05
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Een 7,2 voor bio! 't Moet niet veel gekker worden. Ben dr zoooo blij mee, k krijg spontaan het gevoel dat ik dit jaar met gemak ga slagen!
Oud 23-11-2004, 14:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Wat ik even wilde melden: vandaag voel ik me GOED!!! Zeg maar weer net zoals eerst. Ik hoop (wil) dat het blijft.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 23-11-2004, 15:07
Verwijderd
Wat ben ik ook een meester in list en bedrog.
Oud 23-11-2004, 15:09
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
pff alles komt weer omhoog,
Heb van iemand gehoord, dat ie zei dat ik misschien wel de ware voor hem was..
Wat ben ik ook een stomme koe dat ik meteen alles weer vergeet..
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 23-11-2004, 15:12
Verwijderd
Dit stuurt mijn vader me net als reactie op een ander mailtje waarin ik zei dat hij zich geen zorgen over me moest maken.

Okay dan maar, maar ik blijf van mening dat je of jezelf moet herpakken of dat je daar eens met de studentenpsycholoog over moet gaan praten, want je bent sinds het uit is met *naam ex* in een negatieve spiraal beland. Veel chatten, je komt niet toe aan je scriptie, *knip*, je werkt nauwelijks meer. Liefdesverdriet is vervelend, maar het moet je niet gaan overheersen of verlammen. Schrijf er dan een meesterwerk over zoals Dostojewski of Tolstoi of Jan Wolkers.


Wel lief eigenlijk. En dat laatste geeft maar weer aan wat voor belachelijk vertrouwen sommige mensen in mijn prestatievermogen hebben.
Oud 23-11-2004, 15:12
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben zo ongeveer iedereen aan het voorliegen. Vragen ze hoe gaat het, zeg ik goed. Maar het gaat helemaal niet goed. Ik kan helemaal niet voor mezelf zorgen op het moment. Ik wil alleen niet dat ze zich zorgen om me maken of dat ze me helpen. Ik moet het zelf doen.
Oud 23-11-2004, 15:31
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
ik word gek. ik moet over 2 dagen een 15-pagina's tellend verslag inleveren. ik heb er nu 2,5. en ik moet nog zoveel artikelen opzoeken.
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 23-11-2004, 15:44
zus
Avatar van zus
zus is offline
Oke, lag ik daar op mijn snufferd in de bus Ik heb ook echt een evenwicht van 0,0 in de bus..

Verder vandaag gedaan of ik heel vrolijk was, en gelijk vindt iedereen je aardig, je merkte het gewoon. Tja, ik heb nooit gezegd dat er wat was, maar dat ik nou vrolijk was. Vandaag ook niet gedaan, maar het hielp dus wel. Vaker liegen dan maar...
__________________
Dare to fly!
Oud 23-11-2004, 16:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Voel me kut, heb geen woorden, weet niet waarom..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-11-2004, 16:21
*ABC*
Avatar van *ABC*
*ABC* is offline
Waarom zijn jongens zo damn ingewikkeld. Vinden ze je leuk, of niet. Kan het nog onduidelijker *frustratie*
Oud 23-11-2004, 16:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
bah ik had een 6
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-11-2004, 16:51
Njits
Avatar van Njits
Njits is offline
Ik ga mijn gespreksvaardigheid Engels zo verknallen omdat ik niets durf te zeggen en ik dan daar maar op die stoel zit en de leraar ongeduldig wordt en niet begrijpt dat ik niets zeg niet omdat ik dat artikel niet begreep, maar gewoon omdat ik dan niets kan zeggen, dat mijn hoofd leeg is, of nou ja, omdat er alleen paniek in zit en omdat mijn gedachte net zo lopen als de zin die ik nu aan het opschrijven ben en daarom gaat alles dan mis en krijg ik een onvoldoende en dat is dan het begin van het einde maar ik wil wel mijn examen halen...

Verder gaat het goed
Oud 23-11-2004, 16:55
Lionheart
Ik hou van 0-Z0n3.
Oud 23-11-2004, 17:06
Verwijderd
Eindelijk weer eens heerlijk gewerkt. Samen met collega's veel lol maken, met exschoonzusje (als je dat zo kan noemen) lekker gekletst. Is zo'n leuk kind! Zo gezellig enzo... Dat mis ik echt wel...

Nu alleen thuis nog. Weer smerig gegeten, alleen want de rest wilde niet op me wachten. Okee, broertje moet werken om 17.00, ik ben om 17.45 thuis. Maar is het voor mijn ouders zo lastig om eventjes te wachten (pa is rond 17.05 thuis..). Hoezo a-sociaal?

Echt een domper op de dag
Oud 23-11-2004, 17:42
Melanie Wilkes
Avatar van Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Het gaat eng goed Hoe kan dat nou...

Er zijn veel lieve mensen trouwens
__________________
As I was walking up the stairs, I met a man who wasn't there / He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away
Oud 23-11-2004, 18:01
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 23-11-2004 @ 17:55 :
Ik hou van 0-Z0n3.
Ok.
Oud 23-11-2004, 18:09
Verwijderd
@Ertur: je weet me te vinden.
ik heb nog steeds hetzelfde nr en nog steeds hetzelfde emailadres
*knuffelt*
Oud 23-11-2004, 18:49
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hmm, net met een klasgenoot gepraat waar ik redelijk goed contact mee heb gehad altijd al. Hij zag het even niet zitten. Hij wilde iemand vragen voor het gala en dat is nou zo opgeblazen dat het gerucht gaat dat hij op drie meisjes verliefd is en dat hij hun wilt vragen hum, wel grappig, maar lullig, vooral omdat hij niet wee5t wat hij wil en hij dat meisje heel graag wilt vragen.
Achja, ik denk niet dat k ga. Ik weiger om geld te smeken voor een jurk, dus dan zal het waarcshijnlijkw el niet door gaan. Jammer
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-11-2004, 19:39
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Verdomme, daar gaan we weer. 11 deze keer? 11, ja. Ik wil dit niet.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 23-11-2004, 21:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
In het studieverenigingsblad is geschreven over het introductieweekend. Daar zijn ook foto's bij gepubliceerd. 1 van die foto, daar sta ik, eeeh, ietwat alternatief op (en ik ben de meest opvallende op die foto). En het leuke is dat ze deze foto als enige extra groot hebben geplaatst.

Ik ben heel benieuwd wat de komende dag gaat brengen. Ik heb het blad per post ontvangen en ben dus na de foto nog niet op de universiteit geweest.

Ik ben wel voorbereid Ze hebben precies die mooie foto uit honderden anderen gekozen Niets om me voor te schamen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 21:29.
Oud 23-11-2004, 21:31
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, t even gehad op t moment...beetje last van mn rug....en niet veel zin/energie om dingen te doen...bluh...nouja t wordt vast wel weer beter maar nu is t even niks...maar dat heb ik nu tenminste aan mezelf toegegeven...kan ik er wat aan gaan doen enzo
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 23-11-2004, 22:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben bijna jarig, ik ben bijna jarig..
Oud 23-11-2004, 22:32
Verwijderd
op t moment dat je je maatje altijd nodig hebt doet t zo'n pijn om te beseffen dat je geen maatje meer hebt
Oud 23-11-2004, 22:43
bradio8
bradio8 is offline
als mn ouders achter dat plan zouden staan zou alles weer goed komen. maar dat doen ze natuurlijk niet. en ik kan niet alles gaan uitleggen. dat is balen, heeeeel balen.
__________________
there is no escaping the underground mole people. except that way
Oud 23-11-2004, 23:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hieperdepiep....
Oud 23-11-2004, 23:17
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
hoera...congrats grrrrrrrrl

Citaat:
Kruimel schreef op 23-11-2004 @ 14:59 :
Zeg, verpest het nou niet... Ik ben nu nog 19 en ga er voorlopig niet aan beginnen laat me in mijn waan.
sorry woar

ontopic: brr paar uurtjes geleden foto gezien van een motorrijder die zichzelf dood had gereden tegen een boom ofzo...een beentje hier, een hoofd in een helm daar, een opengereten torso ergens anders.... niet frisjes Maargoed helaas de werkelijkheid en is wel een goede wakkerschudder, zodat ik zelf op blijf letten en niet teveel moet gaan racen, want stiekem ben ik er wel een beetje bang voor dat ik als een dwaze ga scheuren als ik eenmaal een motor heb ;(

Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 23:20.
Oud 24-11-2004, 06:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Voel me stom en ik stink naar rook. Heb echt het gevoel alsof ik nu door een rotopmerking in huilen uit kan barsten. Bah.
__________________
Oud 24-11-2004, 08:29
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Geen herkansingen

En volgens mij vindt hij mij ook leuk
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Oud 24-11-2004, 08:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-11-2004 @ 00:17 :
hoera...congrats grrrrrrrrl

Dank je
Oud 24-11-2004, 08:43
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
grl: Gefeliciteerd!

Vanavond ga ik hem bellen!! Als ik durf. Maar ik durf eigenlijk niet..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #16
marrel
500 15-12-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.