Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2004, 09:41
Verwijderd
woeiiiii waarschijnlijk een voldoende op een tentamen waarvan ik dacht dat ik het heeel slecht gemaakt had
Advertentie
Oud 24-11-2004, 09:56
Verwijderd
@grl: gefeliciteerd!
Oud 24-11-2004, 10:20
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gefeliciteerd grl!! *knuft*

Ontopic:

Zometeen naar mijn gymleraar om te praten over mijn afwezigheid bij de gymles... Op de eenof andere manier ben ik daar bang voor.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 24-11-2004, 10:58
zus
Avatar van zus
zus is offline
Vanmiddag naar dorp, kadootje kopen voor de moeder van mijn vriend. Geen zin Om naar dorp te gaan niet

En daarna bellen naar mijn stagebegeleidster Ik haat bellen, ik wil niet..

Soms zit ik te twijfelen, om van dit forum weg te gaan. Ik bedoel, ik zit er heel vaak. Maar wat heb ik er nu aan? Niemand die me zou missen, ik post alleen maar soms..
__________________
Dare to fly!
Oud 24-11-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
zus schreef op 24-11-2004 @ 11:58 :
Soms zit ik te twijfelen, om van dit forum weg te gaan. Ik bedoel, ik zit er heel vaak. Maar wat heb ik er nu aan? Niemand die me zou missen, ik post alleen maar soms..
Maar anderen lezen die post wel. En sommige dingen doe je ook voor jezelf, toch (bv. tegen de verveling of gewoon om het kwijt te kunnen oid)? Ik post vaak, toch denk ik dat er maar weinig mensen zouden zijn die mij echt zouden missen als ik weg zou gaan.
Oud 24-11-2004, 11:06
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-11-2004 @ 12:01 :
Maar anderen lezen die post wel. En sommige dingen doe je ook voor jezelf, toch (bv. tegen de verveling of gewoon om het kwijt te kunnen oid)? Ik post vaak, toch denk ik dat er maar weinig mensen zouden zijn die mij echt zouden missen als ik weg zou gaan.
Ja, dat is waar. Ik zit denk ik gewoon effe in een vervelende bui vandaag Ik dacht er gewoon aan..En tegen de verveling helpt het altijd wel..
__________________
Dare to fly!
Oud 24-11-2004, 12:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
zus schreef op 24-11-2004 @ 11:58 :
Soms zit ik te twijfelen, om van dit forum weg te gaan. Ik bedoel, ik zit er heel vaak. Maar wat heb ik er nu aan? Niemand die me zou missen, ik post alleen maar soms..
Je post toch ook niet voor anderen maar voor jezelf? Omdat jij het fijn vindt je te uiten op die manier? Niet om reacties van anderen te krijgen lijkt me?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-11-2004, 12:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dank jullie wel allemaal *aai*
Oud 24-11-2004, 13:25
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-11-2004 @ 13:23 :
Je post toch ook niet voor anderen maar voor jezelf? Omdat jij het fijn vindt je te uiten op die manier? Niet om reacties van anderen te krijgen lijkt me?
Nee, ik bedoelde eigenlijk van, ik vertel tegen niemand wat, alleen op het forum 'lucht ik mijn hart' zeg maar. Als ik nu van het forum afga, wil ik me hart ergens anders luchten en misschien vertel ik dan wat meer aan m'n ouders ofzo. Maar dat is eigenlijk onzin, want dat doe ik toch niet. Ik ben gewoon in een zeurbui vandaag..

Ik kwam net 'dacht ik' me enige vriendin die ik nog heb tegen. Ze zei alleen hoi en lang niet gezien en daarna wel 10 minuten een meter van elkaar vandaan gestaan en ze zei niks, zelfs geen doei toen ze wegging..
__________________
Dare to fly!
Oud 24-11-2004, 13:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
zus schreef op 24-11-2004 @ 14:25 :
Ik kwam net 'dacht ik' me enige vriendin die ik nog heb tegen. Ze zei alleen hoi en lang niet gezien en daarna wel 10 minuten een meter van elkaar vandaan gestaan en ze zei niks, zelfs geen doei toen ze wegging..
Wat heb jij tegen haar gezegd dan?
Oud 24-11-2004, 13:38
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-11-2004 @ 14:36 :
Wat heb jij tegen haar gezegd dan?
Ja, ook niks, alleen doei, maar ze zei niks terug..
__________________
Dare to fly!
Oud 24-11-2004, 15:17
bradio8
bradio8 is offline
hehe nu is het weer slecht. en dat abo dat mijn leven red als het ware krijg ik nogsteeds nooit. niet dat ik vanavond wel kan trainen... maargoed de gedachte zou al leuk genoeg zijn. nu heb ik niks.
__________________
there is no escaping the underground mole people. except that way
Oud 24-11-2004, 15:29
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
why doesnt he get it?! grawaaragh... en ja, jammer, hij is niet zo uit zichzelf
__________________
ChIcHiNg!
Oud 24-11-2004, 15:37
Njits
Avatar van Njits
Njits is offline
Ik snap mijn aantekeningen van mijn profielwerkstuk niet meer
Verder gaat het goed
Oud 24-11-2004, 16:07
Redhair
Redhair is offline
Shit, dit gaat fout. Elke dag denk ik weer aan Rick. Nog een maand en dan is hij twee jaar dood. Twee jaar, het lijkt zo lang maar toch zo kort. Kom ik er ooit overheen? Waarom zie ik Bas elke dag, en lijkt Bas van de achterkant zo op Rick. Elke keer denk ik weer dat hij het is. Verstrikt in mijn gevoelens lieg ik tegen mezelf. Ik moet het me steeds weer zeggen. Hij is godverdomme dood en nooit zal ik hem meer zien.


I didn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't


Ik word nou steeds aan zijn drugsgebruik herrinerd. Het maakt me gek. Helemaal gek. Pfoe, even mijn hartje gelucht
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 24-11-2004, 16:18
Verwijderd
*knuffelt Redhair*
Oud 24-11-2004, 16:45
Verwijderd
Hmm kwam vandaag mn ex-vriend tegen. Das was raar, het ging ook zo snel. We keken elkaar aan (ik op de fiets en hij in de auto). Ik verwijt het hem nog steeds dat hij het zo gemakkelijk over heeft laten gaan. Als hij iets meer zn best had gedaan
Oud 24-11-2004, 17:32
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
ik heb mijn vriendje op iets "betrapt"
maar ik weet alleen niet hoe ik hem er mee ga confronteren
Oud 24-11-2004, 17:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het was gezellig met m'n vriend vandaag... zou het dan toch langzaam goedkomen? Zouden we toch weer naar elkaar toe groeien?

Nu zo eerst maar eens proberen om een boek te lezen wat ik écht niet doorkom, ondanks dat ik het wél interessant en leuk vind ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-11-2004, 17:41
Verwijderd
Had ik maar een grote glazen bol, dan kon ik tenminste in mijn toekomst kijken
Oud 24-11-2004, 17:44
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Waarom doet hotmail het nooit als ie het moet doen? En waaaaarom heb ik zo'n stomme moeder?
Oud 24-11-2004, 18:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik had het moeten zien
ik had al veel eerder naar haar moeten gaan
maar waarom wonen we dan ook niet naast elkaar ofzo..
ik wil haar gewoon die *hug* geven die ze nodig heeft maar ik kan het niet...
*huil*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-11-2004, 19:10
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-11-2004 @ 10:56 :
@grl: gefeliciteerd!
Oud 24-11-2004, 19:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nu draait alles rond...
kut msn gesprekken ook kut leven
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-11-2004, 19:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
bah ik heb diaree en voel me beroerd ... hopelijk word ik niet ziek
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-11-2004, 19:23
Verwijderd
het gaat slecht. geestelijk en lichamelijk en ik weet echt neit meer wat ik moet. ik kan school gewoon niet aan!!! mja, dat gaat er bij mijn ouders neit in, want als ik niet naar school ga hang ik toch alleen maar de hele dag op de bank en gaat het nog slechter volgens hen. ik hoop dat ik snel vrijwilligerswerk kan gaan doen, dan kan ik misschien stoppen met school want zo zie ik het echt niet meer zitten.
ik wil dood. ik zal het niet doen, ik moet doorvechten maar het liefste wil ik rust. en ik wil oko niet meer opgenomen worden. ik moet wel doorvechten want ik wili niet weer de vakantie van mijn ouders verpesten. nog ff volhouden. en hoe moet het dan na de vakantie? dan heb ik helemaal niks meer om naar uit te kijken, dan flip ik helemaal door! mja, volhouden volhouden volhouden...
Oud 24-11-2004, 19:49
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 24-11-2004 @ 20:23 :
*knip*
idd volhouden. knuffel!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 24-11-2004, 19:52
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
I'm back
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 24-11-2004, 20:23
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
damn... wat wil ze nou...

morgen gesprek.... ik zie er tegen op... ze wil het alleen maar hebben over dat.. dat wat ik juist wil vergeten.. het doet er niet toe. vergeten is het makkelijkst.
hoe nu verder? mn zus wil geen huur meer betalen... ik kan de huur niet alleen betalen... *zucht* ze leeft gewoon met een onbetrouwbare jongen en ze wil het gewoon niet inzien.. hoe kan ik haar nog ooit recht in de ogen kijken na dat ze me dit flikt.. ik wil boos zijn, maar ik kan het niet... kwil haar niet kwijt...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 24-11-2004, 21:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bah, alleen voor volgende week woensdag al 82 pagina's in het Engels over Augustinus, bisschop van Hippo. Lekker boeiend! En dat nog bovenop de gewone stof voor Middeleeuwen: Engelse artikelen en Engels handboek. Kut-Engels, kut-literatuur, kut-onderwerpen, kut-werkstuk dat we nog moeten maken, kut-studie. Waarom heb ik ooit Geschiedenis gekozen als studie?
Oud 24-11-2004, 21:40
Verwijderd
ik haat hem ik haat hem ik haat hem
hij wilt van alles


nooit gedacht dat ik zo erop los met een schaar
ik moet echt hlep zoeken dit gaat te ver
Oud 24-11-2004, 22:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kut-ouders. Hebben alleen nog maar de Godsganse dag ruzie over triviale dingen en proberen elkaar bij iedere ruzie helemaal finaal af te breken, de grond in te boren, persoonlijk tot op het bot toe af te branden, mekaar aan gruzelementen te schelden. Mijn ouders hebben al jaren een door en door verrot huwelijk. En ik zit er elke Godsganse dag middenin. Ik word er zo schijtziek van! Mijn pa en ma zijn net Theo van Gogh en Leon de Winter in discussie.
Oud 24-11-2004, 23:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Morgen gaan m'n ouders op vakantie. Altijd leuk om het huis voor je alleen te hebben enzo, maar zo vlak voor ze vertrekken vind ik het nooit zo leuk.
Beetje zenuwachtig en verdrietig dat ze weg gaan.
Maar ja, morgenavond ben ik weer blij als ik bij de snackbar sta
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-11-2004, 06:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Alles doet zeer. Verkouden zijn is níet leuk. :/
Ik vind het trouwens wel goed van mezelf dat ik uit bed ben gekomen en wel naar school ga.
Oud 25-11-2004, 07:38
Verwijderd
hw nog niet af dus een uurtje later naar school
Oud 25-11-2004, 08:45
Verwijderd
Heel de avond en groot deel van de nacht gesmst met vakantievriendje. Oh god, wat moet ik er nu mee? Ik kan zijn woorden niet geloven, maar ergens blijft een sprankje hoop. 'No baby, I can't come, because I can't leave university and because of the olive poick etc...' Ik begrijp het wel, en ergens zegt een stem in me dat het allemaal lompe smoesjes zijn, ik kan hier echt geen pijl op trekken...

As I said before: waarom kunnen mannen levens maken en breken? Of waarom geven wij ze er die mogelijkheid toe?
Oud 25-11-2004, 09:46
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik voel me kut want ik mis hem gigantisch en ik krijg mijn stomme presentatie nooit af, aargh.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-11-2004, 09:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
bah weer flauwgevallen, voelt echt niet fijn ... ben hier dan alleen, niemand die wat kan en ik weet niet wat er mis is. En nu voel ik me ook nog beroerd, terwijl ik wat nuttigs wilde gaan doen... kutzooi
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-11-2004, 13:28
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 25-11-2004 @ 09:45 :
Heel de avond en groot deel van de nacht gesmst met vakantievriendje. Oh god, wat moet ik er nu mee? Ik kan zijn woorden niet geloven, maar ergens blijft een sprankje hoop. 'No baby, I can't come, because I can't leave university and because of the olive poick etc...' Ik begrijp het wel, en ergens zegt een stem in me dat het allemaal lompe smoesjes zijn, ik kan hier echt geen pijl op trekken...

As I said before: waarom kunnen mannen levens maken en breken? Of waarom geven wij ze er die mogelijkheid toe?
Ik ben bang dat jij je leven op 1 of andere manier te veel door laat leiden...

Je bent een leuke meid, je moet er alleen zelf nog in geloven... Als een jongen jou mss leuk vind, klam je je dan niet meteen te erg vast aan diegene?
Oud 25-11-2004, 13:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 24-11-2004 @ 20:10 :
En jij natuurlijk ook bedankt
Oud 25-11-2004, 13:36
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
echt vet gezeik met een super goeie vriendin van me, ik ben 4 maande vrijgezel en zij vind mij leuk, ik haar ook wel maar wil ff geen vriendin en da loopt echt fout! weet niet meer wat ik tege der moet zegge ofzo en moet doen of gedragen want ik weet niet wat ze dan gaan denke, ik wil dur niet kwijt als vriendin maar ik denk dat ik zo wel erg in de goeie richting aan et duwen ben.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 25-11-2004, 14:07
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
voel me gelukkig iets beter en ik heb net gehoord dat ik waarschijnlijk gewoon het vak gehaald heb waar ik eerst een 3 voor had gehaald, scheelt hoop leren, hoef ik namelijk niet te herkansen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-11-2004, 14:18
Verwijderd
Geef mij een bed en ik val in slaap
Oud 25-11-2004, 14:21
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
grl schreef op 25-11-2004 @ 14:30 :
En jij natuurlijk ook bedankt

Citaat:
Guusie schreef op 25-11-2004 @ 15:18 :
Geef mij een bed en ik val in slaap
*geeft bed*


Ik voel me nu best goed
Maar toch wil ik graag duidelijkheid en eerlijkheid. Ik zit nou met zoveel vragen in mijn hoofd... het is echt een chaos op dat gebied
Oud 25-11-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 25-11-2004 @ 15:21 :


*geeft bed*

Ik moet nog veel wiskunde doen, en dat is belangrijk
Oud 25-11-2004, 14:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Typen met kouwe klauwtjes is niet handig.

Dat wilde ik jullie even vertellen
Oud 25-11-2004, 15:00
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
je mag alles vertellen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 25-11-2004, 15:07
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
toch niet echt handig, volgende week pw week en k moet vrijdag zaterdag en zondag werken naja... nu van het forum af en hups leren
verder zou ik mijn tong er af moeten bijten omg hoeveel domme uitspraken kun je doen op een dag
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 25-11-2004, 15:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat ben ik vreselijk nonchalant vandaag.
Het is al 16.18 en het kan me helemaal niks schelen dat ik nog niet aan m'n tentamen van morgen ben begonnen te leren.

Maar ik ben wel trots op hoeveel ik vanmorgen heb gesproken in een groep die ik amper ken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-11-2004, 15:20
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
grl schreef op 25-11-2004 @ 15:53 :
Typen met kouwe klauwtjes is niet handig.
Ik krijg juist kouwe poten van het typen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #16
marrel
500 15-12-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.