Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2004, 17:30
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
en ik heb zin in vanavond
filmavondje, gezellig, bier, wat wiet roken, veel lol
__________________
take a walk on the wild side ت
Advertentie
Oud 03-12-2004, 17:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Flip!; jij hebt bijna dezelfde nickname als mijn vriendinnetje

Ontopic: Lekker actief bezig vandaag, en morgen weer, voelt goed! Wel een beetje zenuwachtig voor dinsdag..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 03-12-2004, 19:57
pink_kitten
Avatar van pink_kitten
pink_kitten is offline
ik wil het, maar kan niet.. aargh,waarom dit nu weer. en hoe? fuckzooi..
Oud 03-12-2004, 20:25
linnepinkraay
linnepinkraay is offline
nu ik zo'n rot se week achter de rus heb weet ik niet meer wat de zin in het leven is. want wat weil ik gaan doen als ik dus door die cijfers niet toegelaten wordt op de universitiet en wat wil ik dan doen envind ik alles nog wel leuk, is het leven nog wel leuk wat moet ik dan doen.
DEPRI
Oud 03-12-2004, 20:44
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
pff sommige collega's
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 03-12-2004, 21:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
We kunnen hem niet missen en elke keer als je dat beseft is het klote.

Druk weekend, dat kan ik helemaal niet. Morgen werken, ik ben zo bang dat ik allerlei fouten zal maken. Dikke kans dat het gebeurt. Ik moet het maar vertellen aan het begin van de dag ofzo, hopelijk hebben ze er begrip voor.

*zuchtje* ik heb geen zin in dit leven
Oud 03-12-2004, 23:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-12-2004 @ 22:30 :
*zucht* ik heb geen zin in dit leven
Oud 03-12-2004, 23:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Rijdt mijn aansluiting opeens niet meer. Blijkt de NS m geschrapt te hebben.
Heb dus een halfuur in de kou moeten wachten op de volgende trein.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-12-2004, 00:18
JBK
JBK is offline
Dit op kamers zitten om te studeren ver ver weg van huis is zo saai, geen vrienden meer in de buurt, ik verveel echt te pletter en dan ga je je al snel heer erg vreemd voelen, vooral als ik erover nadenk dat het de komende jaren ook nog zo zal zijn, ik begin er langzaam moe van te worden.
Oud 04-12-2004, 10:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou ik heb de brief gehad van die vriendin
*huilt*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-12-2004, 11:17
Verwijderd
We zingen een liedje, doen een dansje en genieten van deze vrije zaterdag
Oud 04-12-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
ach als je maar weet Iloon ik heb zo veel van je gehouden en hou nog steeds van je!
Dat weerklinkt keer op keer in mijn hoofd
Oud 04-12-2004, 11:37
Verwijderd
nou. ik had mn dag wel hoor, gisteren. eerst naar mn werkplek voor een eindgesprek. dat vonden ze niet meer dan logisch. ik ook niet, maar na het vorige gesprek wist ik niet meer wat ik moest verwachten. (het vorige gesprek was geen gesprek maar een aanval van 2 tegen 1.). dus ik daar heen, mn moeder mee, want dat mocht, en toen hebben we even gepraat. en dat ging op zich heel goed. de tips die ze voor mij hadden, wil ik best ter hand nemen, maar daar tegenover stond dat zij ook iets moesten doen met de dingen die ik te melden had. ze schrokken van de dingen die ik gehoord had van collega's, etc. daar zouden ze dus zeker aan gaan werken.

daarna fietste ik hals over kop richting mn oude school om even een vriendin te ondersteunen. ik vond het vreselijk om haar zo te dwingen, maar ik vind het nog vreselijker als ik dr straks kwijt ben. dus. nou ja, toen heel vlug naar het station gefietst om nog naar mijn eigen school te gaan. daar hebben we vrij weinig tot niets gedaan, en toen kon ik weer heel snel terug.

thuis moest ik heel snel een huiswerkopdracht maken, anders was ik te laat, en toen gauw douchen en naar mn vriend om sinterklaas te vieren.

ik heb mooie (en vooral veel) kadoos gekregen. dat was wel erg gezellig. mijn liefje had mijn lootje getrokken. daarna bij hem blijven slapen, en nu weer thuis. straks met Zuslief naar de stad om een kado te kopen voor haar aanhang.

ja. druk. maar dat geeft niet. ik doe het graag voor anderen.
Oud 04-12-2004, 12:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En dan zit je 's avonds gezellig bij een vriend en vriendin te babbelen en dan dondert tijdens dat gesprek je mooie illusie van één hechte vriendengroep als een kaartenhuisje in mekaar.

Heb voor morgenmiddag afgesproken met m'n beste vriendin. Ik ga toch proberen om het voor iedereen uit te praten en een beetje te bemiddelen. Ik ga op z'n Job Cohen's proberen 'de boel bij elkaar te houden'.
Oud 04-12-2004, 13:04
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Mark: Realiseer je wel dat mensen nou eenmaal uit elkaar groeien, vooral op die leeftijd. Bij elkaar houden is dan niet altijd een optie, of niet de beste optie. (Ik weet niet precies wat er gebeurd is natuurlijk )
Oud 04-12-2004, 13:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-12-2004 @ 14:04 :
Mark: Realiseer je wel dat mensen nou eenmaal uit elkaar groeien, vooral op die leeftijd. Bij elkaar houden is dan niet altijd een optie, of niet de beste optie. (Ik weet niet precies wat er gebeurd is natuurlijk )
Er zijn onder de meiden (hoe kan het ook anders? ) wat misverstanden voorgevallen, er zijn wat ongelukkige woorden gevallen, dingen gezegd die niet zo bedoeld zijn etc. Maar hoe gaat dat in zo'n geval? Er moet altijd iemand anders aan te pas komen op het op te lossen. Nou ja, dan doe ik het maar. Anders moet ik toch maar weer gaan studeren enzo...
Oud 04-12-2004, 13:32
Verwijderd
Mark, misschien is het een idee om ze het nu eens zelf op te laten lossen. Je kan dan bv wel zeggen: ga eens met elkaar praten! Maar ga het zeker niet oplossen! Je maakt het ze veel te makkelijk!
Oud 04-12-2004, 13:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-12-2004 @ 14:32 :
Mark, misschien is het een idee om ze het nu eens zelf op te laten lossen. Je kan dan bv wel zeggen: ga eens met elkaar praten! Maar ga het zeker niet oplossen! Je maakt het ze veel te makkelijk!
Gister vertelde een vriendin van me dat ze het geprobeerd heeft uit te praten met de anderen, maar dat dat echt niet gelukt is. We hebben hier te maken met twee meiden met allebei een heel andere incasseringsgraad/gevoeligheidsgraad. Het praten gaat dus niet altijd even makkelijk. Ik wil dan graag een handje helpen met het oplossen van de problemen, want anders gebeurt er niks! Mijn twee beste vriendinnen hebben ruzie en dat moet ophouden.
Oud 04-12-2004, 14:05
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Morgen ben ik 18!!!!
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 04-12-2004, 14:06
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 03-12-2004 @ 18:45 :
@ Flip!; jij hebt bijna dezelfde nickname als mijn vriendinnetje

Ontopic: Lekker actief bezig vandaag, en morgen weer, voelt goed! Wel een beetje zenuwachtig voor dinsdag..
JA!!!! TSSSSS

maar mijn flip-naam is toch mooierder

kben happy todayyyy
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 04-12-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 14:48 :
Gister vertelde een vriendin van me dat ze het geprobeerd heeft uit te praten met de anderen, maar dat dat echt niet gelukt is. We hebben hier te maken met twee meiden met allebei een heel andere incasseringsgraad/gevoeligheidsgraad. Het praten gaat dus niet altijd even makkelijk. Ik wil dan graag een handje helpen met het oplossen van de problemen, want anders gebeurt er niks! Mijn twee beste vriendinnen hebben ruzie en dat moet ophouden.
En wel makkelijk voor hen. Ik snap wel wat je bedoeld hoor. Zo ben ik ook. Ik hou helemaal niet van ruzie. Zo mag ik me thuis er ook niet meer mee bemoeien als mijn zusje ruzie heeft met mn moeder (gebeurd nog wel eens), want dan leert ze het zelf niet oplossen en voor zichzelf opkomen.
Deze meiden willen beiden denk ik dat het weer goed komt? Dan zullen ze er ook wat aan moeten doen. Allebei een beetje geven en nemen. Als jij daar tussenin springt wordt het ze wel heel makkelijk gemaakt.
Oud 04-12-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
-Flip- schreef op 04-12-2004 @ 15:05 :
Morgen ben ik 18!!!!
Ik ook.
Oud 04-12-2004, 15:48
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Olafant schreef op 04-12-2004 @ 16:38 :
Ik ook.
wel ja?! gefeliciteerd dan alvast
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 04-12-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
-Flip- schreef op 04-12-2004 @ 16:48 :
wel ja?! gefeliciteerd dan alvast
Spanks. Jij ook.
Oud 04-12-2004, 17:02
Verwijderd
Bah, ik voel me helemaal niet lekker. Mijn hoofd doet zeer, m'n keel doet zeer. Ik heb de hele dag al vreselijke koppijn, ben zeer misselijk en draaierig opgestaan. En ik loop de hele dag al te hoesten. Bah. En dan de hele dag werken in een winkel waarin iedereen rookt. Doet je ook niet echt goed. Vanalles geverfd vanmiddag, kwam Marielle nog langs. Vond ik erg lief, eigenlijk. Ook nog in de andere winkel gestaan, was wel gezellig op zich. Ik heb heus wel gelachen. Alleen die schijtgedachtes elke keer.
En dan zometeen gaan we hier Sinterklaas vieren. En ik heb helemaal geen zin en ik wil alleen maar naar bed. Morgen naar Jurre, dat heb ik beloofd. Ik kan er nu toch niet meer onderuit. Hij moet het ook weten. *zucht* En ik moet ook nog naar mijn opa morgen, en we gaan naar het graf morgen. En ik ben zo moe. En ik voel me zo beroerd. En mijn hoofd doet zo moeilijk, zo moeilijk. Zo vreselijk moeilijk...

I'm just out to find
The better part of me

Wish that I could cry
Fall upon my knees

Up, up and away...away from me
It's all right...you can all sleep sound tonight
I'm not crazy...or anything...
Oud 04-12-2004, 17:19
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Heb ik net een geweldige jongen ontmoet die mn vriendje nu is, begint mn moeder meteen over m te zeiken terwijl ze m niet eens kent (en ik duidelijk heb gezegd dat ik het rustig aan doe..)
Hij is 7jr ouder en is 2 jaar intern in therapie geweest(maar nu alweer een halfjaar daaruit en zelfstandig, therapie nog 1x p week) en werkt daarom nu bij thuiszorg omdat hij nog geen ander werk mocht doen, begint ze meteen over dat ik vwo doe en dat dat wel een groot niveau verschil is en dat ik naief ben om met 'zo'n' jongen iets te beginnen. Hoezo bevooroordeeld?!
Ze verpest mn kriebels
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-12-2004, 17:23
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik voel me goehoedddd! Mag ook wel na zo'n kutweek. Net heerlijk nutteloze dingen gekocht en een belachelijke prijs betaald voor het laten inbinden van m'n profielwerkstuk, maar daar kan ik nu even niet over inzitten, dat komt later wel. Nu ben ik alleen maar vrolijk en melig en dat wil ik graag zo houden!
Oud 04-12-2004, 17:23
Verwijderd
Ik heb nieuwe sokken (kniekousen), en ik wil meteen nog 6 paar. Verder een nieuw truitje en een ingebonden profielwerkstuk waarvan de prijs mij nog niet helemaal is doorgedrongen geloof ik

Goh, dolores, timing
Oud 04-12-2004, 17:25
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Guusie schreef op 04-12-2004 @ 18:23 :
Ik heb nieuwe sokken (kniekousen), en ik wil meteen nog 6 paar. Verder een nieuw truitje en een ingebonden profielwerkstuk waarvan de prijs mij nog niet helemaal is doorgedrongen geloof ik

Goh, dolores, timing
Ghehe.
Oud 04-12-2004, 17:46
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Omg, ik heb net drie pm's achter elkaar van FoL beantwoord
en gelezen, *proest*. <3

Vandaag best veel (nuttigs ) gedaan btw; vanavond proberen
lekker vroeg in bed te gaan liggen dus, heb ik wel nodig..

En we gaan kerstlootjes trekken, met kerstsurprises en
gedichten (dwarsfluit), omdat sinterklaas er niet meer van
gekomen is.
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 17:48.
Oud 04-12-2004, 18:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Nieuwe jas, en superveel zin in het gala!! Ben weer optimistisch gestemd de laatste twee dagen.. voelt echt heel goed Vandaag lekker actief geweest bij 't UCK.. Leuke oefeningen gedaan, en ontzettend gelachen tijdens een aantal stukken .. Oh jah, ben er vandaag achtergekomen dat ik niet meer op het UCK zit (Utrechts Centrum voor de Kunsten) Maar op het H(S)KU (Hoge School voor de Kunsten Utrecht).. Klinkt wel lekker, vooral dat 'Hoge' gedeelte Aan de ene kant wel een beetje spannend allemaal de laatste tijd, en zo nieuw, maar ook wel fijn *luistert mooie muziek* Soms vergeet ik even alles, en ben ik eventjes weer mijn oude zelf
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-12-2004, 18:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik voel me goed vandaag, ondanks veel te weinig slaap vannacht.
M'n huisgenoten zijn allemaal gezellig vandaag, lekkere gekookt en gegeten net, zometeen met huisgenootje kopspijkers kijken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-12-2004, 18:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-12-2004 @ 15:25 :
Deze meiden willen beiden denk ik dat het weer goed komt? Dan zullen ze er ook wat aan moeten doen. Allebei een beetje geven en nemen. Als jij daar tussenin springt wordt het ze wel heel makkelijk gemaakt.
Maar als ik er niet tussenin spring, gebeurt er dus niks. Want vriendin 1 durft de confrontatie niet aan en vriendin 2 vind dat vriendin 1 de eerste stap moet zetten. En aangezien ik niet van ruzie houd...
Ik snap wel wat je bedoelt, hoor, maar ik ben zo iemand die dan niet werkeloos kan toekijken.

*En ik heb buikpijn en ben misselijk*
Oud 04-12-2004, 19:20
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik voel me ontzettend slecht vandaag, eigenlijk al wel een hele tijd.. ik weet niet wat het is, ik voel me niet vrolijk, ben de hele tijd maar moe, ben chaggerijnig en heb het gevoel dat ik er alleen voor sta, qua vrienden dan. Terwijl dat eigenlijk niet zo is, want we hebben een hele gezellige groep.. maar voel me zo kut, en wou dat het eindelijk weer eens beter werd.. wou vanavond maar weer eens een keer uit, maar niemand kan mee, waardoor ik dus nog gedeprimeerder wordt, omdat ik dan weer denk dat ze niet met mij mee willen.. en dat terwijl ik eerder altijd zo vrolijk en zelfverzekerd was, en alles (bij wijze van spreken) aan kon...
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Oud 04-12-2004, 19:27
angel--1987
angel--1987 is offline
whaa ik word helemaal gek!!!!
gek van school, t kost echt teveel tjid, en de tijd die ik over heb moet ik werken...
en als ik dan een keer niet hoedf te werken moetne mijn vriendinnen werken of die zitten dan op school...
ik zie ze gewoon echt bijne nooit meer...maar gelukkig hebben we de telefoon nog..
maar toch mis ik ze
__________________
life goes on
Oud 04-12-2004, 19:35
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hoe kan het zo zijn. Het is nou sinds gisteren een jaar geleden en ik ben nog steeds even verliefd Vanaf juli heb ik hem niet meer gesproken. Waarom blijf ik nou toch aan hem denken. Er zijn momenten geweest waarop ik dacht dat het over was, maar even later kwam ik dan toch weer tot de conclusie dat dat niet zo was. Wat moet ik toch met mezelf. Het is obsessief, ik weet het. Maar waarom kan ik er geen afstand van nemen....?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 04-12-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 19:33 :
Maar als ik er niet tussenin spring, gebeurt er dus niks. Want vriendin 1 durft de confrontatie niet aan en vriendin 2 vind dat vriendin 1 de eerste stap moet zetten. En aangezien ik niet van ruzie houd...
Ik snap wel wat je bedoelt, hoor, maar ik ben zo iemand die dan niet werkeloos kan toekijken.

*En ik heb buikpijn en ben misselijk*
Je hoeft het iig niet voor ze op te lossen. Geef een voorzetje. Breng ze zeg maar weer wat nader tot elkaar, maar je moet t niet gaan oplossen...
Ik hou ook niet van ruzie. Ga t vaak ook uit de weg, dus ken t
Oud 04-12-2004, 21:15
Verwijderd
Twas best een gezellige sinterklaas, anders dan andere jaren maar ok.

En nu voel ik me eenzaam en rot.

Oud 04-12-2004, 21:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-12-2004 @ 21:00 :
Je hoeft het iig niet voor ze op te lossen. Geef een voorzetje. Breng ze zeg maar weer wat nader tot elkaar, maar je moet t niet gaan oplossen...
Ik hou ook niet van ruzie. Ga t vaak ook uit de weg, dus ken t
Dat was ik dan ook van plan. Dat van dat voorzetje, zeg maar.

*Buikpijn is over*
Oud 04-12-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 22:21 :
Dat was ik dan ook van plan. Dat van dat voorzetje, zeg maar.

*Buikpijn is over*
Oud 04-12-2004, 23:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Al 90 posts in dit topic en ik had nog geen reply...

Nog 2 weekjes en dan lekker tijd om uit te rusten. Steeds meer krijg ik het idee dat m'n studie zo weinig voorsteld. Of het is omdat het het 1e jaar is of wat dan ook, ik weet het niet. Ik denk dat ik dit maar ergens naast moet gaan doen ...

1 foto en 1 min zijn stem horen en al het gevoel komt zomaar even terug... zwak zwak zwak
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 05-12-2004, 01:01
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 04-12-2004 @ 16:48 :
wel ja?! gefeliciteerd dan alvast
whieh!!! rode cijfertjussssss
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 05-12-2004, 01:05
Verwijderd
Gefeliciteeeeerd!
Oud 05-12-2004, 07:07
Terra
Avatar van Terra
Terra is offline
Het gaat allemaal weer lekker mis. It's a year ago.
Gemeen eigenlijk, dat je gevangen zit in een leven.
Oud 05-12-2004, 10:29
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
@-Flip-: Gefeliciteerd!

Gisteren uit eten geweest met mijn ouders en broer. Was een grote ramp. Mijn pa heeft de hele avond verpest met zijn gezeur. Niks was er goed, echt alles was verkeerd. Weet niet wat er met hem aan de hand is. Hij is de laaste tijd zo chagerijnig. Wanneer begint de penopauze bij mannen? Ben benieuwd wat het vanavond wordt. Of we nog een beetje een gezellige sinterklaas gaan krijgen.
Oud 05-12-2004, 10:41
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
waarom is er zoveel haat op de wereld?
wanneer is het misgegaan met de algehele maatschappij?
hoe kan een boek er nou voor zorgen dat mensen dood gemaakt worden?

__________________
The teenage guide to popularity
Oud 05-12-2004, 10:42
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
sensual schreef op 05-12-2004 @ 11:29 :
@-Flip-: Gefeliciteerd!

Gisteren uit eten geweest met mijn ouders en broer. Was een grote ramp. Mijn pa heeft de hele avond verpest met zijn gezeur. Niks was er goed, echt alles was verkeerd. Weet niet wat er met hem aan de hand is. Hij is de laaste tijd zo chagerijnig. Wanneer begint de penopauze bij mannen? Ben benieuwd wat het vanavond wordt. Of we nog een beetje een gezellige sinterklaas gaan krijgen.
whaha, de penopauze??? sorry.. lol

gister was echt gezellig.. vandaag suf familie gedoe.. bah.. geen trek in... ligt m'n ma daar de hele dag weer zielig te wezen... bleeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh... oke, don't worry be happy!!! Tjakka!!!
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 05-12-2004, 11:26
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Proficiat Joor
En probeer niet te ver weg te raken
Oud 05-12-2004, 11:28
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 05-12-2004 @ 11:41 :
waarom is er zoveel haat op de wereld?
Dat krijg je ervan als er ook veel liefde is.
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 05-12-2004 @ 11:41 :
wanneer is het misgegaan met de algehele maatschappij?
Is het ooit goed gegaan dan?
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 05-12-2004 @ 11:41 :
hoe kan een boek er nou voor zorgen dat mensen dood gemaakt worden?
Omdat sommige mensen nou eenmaal een beetje raar in hun hoofd zijn
Oud 05-12-2004, 11:28
Verwijderd
-Flip-: Gefeliciteerd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19
Psychologie Heimwee?
JJ13
7 24-01-2005 17:33
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #15.2
Verwijderd
500 02-12-2004 14:07
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.