Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 17:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 20-12-2004, 18:35
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
Eindelijk eindelijk eindelijk, de examens zijn gedaaaaaaaaan! nu vakantie vakantie vakantie. Snakte ik zo naar. Ik ben ook wel blij met het mailtje van mijn psych, ik mag echt eigenlijk eens trots zijn op mezelf
Voor de rest hoop ik dat alles eens goed komt. Maar zo een sterke band heb ik met mijn pa in m'n leven nog niet gehad, ik geniet echt van elke dag laatste tijd.
Het is heel spijtig voor mijn ma, maar ze zal me tijd moeten geven, alsof ik alles in 1 2 3 kan vergeten. En ze begrijpt het gvd niet, nee, ze is gewoon te dom om te begrijpen
-heeft ondertussen nog een mailtje naar psych gestuurd met al mijn frustraties- Ik ben zo blij dat ik na al die jaren toch wat assertiever ben geworden, fantastisch gevoel. Heb nog nooit zo genoten van het 'rebel'-zijn
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 20-12-2004, 18:37
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Bang

heel erg bang

Broertje niet aangekomen in Nijmegen

Help!

Stresssituatie thuis

Emo.

...

...

...
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 20-12-2004, 18:45
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 20-12-2004 @ 19:37 :
Bang

heel erg bang

Broertje niet aangekomen in Nijmegen

Help!

Stresssituatie thuis

Emo.

...

...

...
(L)
__________________
Drie.
Oud 20-12-2004, 18:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
waneer leer ik eens naar me zelf luisteren, verplichte dingen eerst te doen en niet van die enorm domme dingen te zeggen?
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-12-2004, 19:14
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik word zo fucking gestoord van mezelf
Maar wel echt een leuk kado gekregen, heel ludiek Hij moest eens weten
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 20-12-2004, 19:20
Verwijderd
hij doet zo lief.. misschien ben ik wel verliefd
ik en verliefd.. nee dat zou onmogelijk moeten zijn.

ik wil gewoon een westlands vriendje..
nou en als half limburg en brabant mij leuk vind
ik wil gewoon hier.. even bellen en dan zit je vriendje op de bank.. of zomaar spontaan gewoon smsje krijgen van wanneer ga ik je weer zien enzo..

blegh
Oud 20-12-2004, 19:39
zus
Avatar van zus
zus is offline
Ik voelde me vanochtend zo goed. Maar mijn vader verpest het weer. Wat hij allemaal zei: Ik ben in het verkeerde gezin terechtgekomen. en je geeft wel aandacht aan R. en niet aan ons enz enz

Bah, stomme vent. Maar ik heb me in geen tijden zo goed gevoeld als vanochtend, ook al was het maar een uurtje.
__________________
Dare to fly!
Oud 20-12-2004, 19:42
Marit
Avatar van Marit
Marit is offline
pff het zit bij mij ook altijd tegen..
kan me niet concentreren meer
*zucht*
__________________
hups!
Oud 20-12-2004, 20:01
Verwijderd
ooh yeah goed rapport vandaag. En mijn 1ste dag zonder f en k. Wel wennen. En die kut lebbink ook

maar verder is het een goede dag
Oud 20-12-2004, 20:25
Verwijderd
Zohee, of je hebt even vreselijke hoofdpijn ineens. Prettig man. Verder vandaag wel een leuke dag gehad. Vond het gezellig. Doet geloof ik beide partijen wel goed. Morgen weer een stomme dag nietsdoen. Ik moet overigens nog steeds mijn rapport laten zien.*zucht* Ik vind het maar lastig allemaal. Toch maar gauw doen. Het is bijna vakantie al. Bah en mijn keel doet ook pijn en ik hoest en ik voel me gewoon niet lekker. Bah.
Bijna kerst alweer, en ik heb niet eens een kerstgevoel.

Some dance to remember. Some dance to forget.
Oud 20-12-2004, 20:42
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Ik mis het vriendje...
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 20-12-2004, 20:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Voel me helemaal blij

Wat is bellen toch fijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-12-2004, 21:20
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
*blij is* tralalala, wat een leuke dag
Oud 20-12-2004, 21:34
away
Avatar van away
away is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-12-2004 @ 21:46 :
Voel me helemaal blij

Wat is bellen toch fijn


Wat is bellen toch niet fijn.
Morgen moet ik haar écht bellen...
__________________
*zoef, jij bent niet pluizig en blauw* I grab for stars, and I can reach them all...
Oud 20-12-2004, 21:54
Verwijderd
Ik vind het zo rot, ik ben eerlijk geweest.. mar dat is dan ook het enige postieve
Oud 20-12-2004, 23:18
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Waarom ben ik steeds weer zo onhandig bezig...ik moet mn tijd nuttig gaan besteden en dat doe ik dan ook wel, maar mn prioriteiten zouden ergens anders moeten liggen...ik moet gewoon egoistischer worden...maar wil ik dat wel...ik wil zo graag de behulpzame ik blijven...maar t kan gewoon niet altijd...het ligt gewoon aan mezelf....laat alsjeblieft niemand zich hier watvan aantrekken, het is mijn probleem en ik moet er mee leren omgaan....En in de tijd die ik dan nog over heb moet ik zo nodig tijdverslindende dingen doen die niet echt nuttig zijn....ik moet efficienter worden...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn

Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 23:33.
Oud 21-12-2004, 06:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ahh, dan stik je even bijna in een beetje melk.
Oud 21-12-2004, 10:50
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
vriendje is gezakt... eik wist ik het ook wel ma goed... dat word hard werken voor hem om me terug te kunnen betalen en om in januari nog een herkansing te doen grom...
verder heb ik vandaag vrij, moet ik saaf wel werken, net als woensdag en donderdagaaf... yukkes... morgen is T jarig, moet zijn kaart nog maken en vast ook nog een hele bult huiswerk...
me hoofd doet pijn, toenk opstond hele erge koppijn en nu ebt het een beetje weg... kmoet meer slapen ofsow
__________________
ChIcHiNg!
Oud 21-12-2004, 11:45
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
zij is verliefd op mij, maar ik niet op haar!! waarom doet mij hoofd ALTIJD STOM?
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 21-12-2004, 11:52
Flærynn
Avatar van Flærynn
Flærynn is offline
De hele periode niets doen, de zelfstudieweek niets doen, twee tentamens in twee dagen proberen te leren en het dan gek vinden dat ik begin te stressen? Waarom loop ik altijd dat soort dingen voor me uit te schuiven..? Aaargh
__________________
-vul zelf maar in-
Oud 21-12-2004, 11:55
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik heb een kamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Oud 21-12-2004, 12:40
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
waarom ben ik nu zo hyper??? en waarom werkt die kut msn en hotmail nou niet?? ik heb zin om iets door mn kamer te gooien
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 21-12-2004, 13:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
maar goed dat ik met een andere vriendin van haar msn zo komt de waarheid toch langzaam naar boven
en het voelt kut

*doet mee met jj13 om iets door de kamer te gooien en zoekt daarna de zoekdoeken maar weer op *
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-12-2004, 13:58
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
M&O SE ging rampzalig en ik snap dat kutlatijn niet
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 21-12-2004, 15:45
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Hij gaat de kerst misschien niet eens meer halen..
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 21-12-2004, 15:45
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
hoezo stomme actie...?
dan laat ook maar hoor... ik zoek wel iets anders
Oud 21-12-2004, 16:27
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
waarom doet het haar nix?
nu is mijn kerst helemaal verbrot, pff, kan mij geen zak meer schelen, waarom bestaat ze nu nog?
ik zie mijn ma gewoon te graag, waarom laat ze me nu niet met gerust, ze kwets me, hard heel hard, door haar gewoon doen.

dit hou ik echt niet meer vol
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 21-12-2004, 16:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
waarom blijft het in zekere mate mn leven beheersen??
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 21-12-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Xonzo schreef op 21-12-2004 @ 17:27 :

dit hou ik echt niet meer vol
*knuff*
sterkte..

ontopic

ja koop maar lekker een nieuw aanrechtblad,met een nieuw fornuis en een niewe vloer in de keuken

vuile kutslet..
van mijn studiegeld verdomme

huisarts zegt pleeggezin gevonden te hebben,das heel goed.

en moeder word zo moe van me dat ze even zes weken met mijn PGB geld op vakantie wil
wat een smerige *** .. zucht

mag niet boos worden..magnietmagnietmagniet...dan gooi ik dr door t raam heen of erger en dat moet niet...dat moet echt niet..

intussen blijkt opeens dat mijn internetbrowser alleen werkt als ik een bepaald onderdeel van psyware niet verwijder,nooit iets van gemerkt,ad ware ook niet,maar vanmiddag gaf de popupkiller een error,en toen slootie zichzelf af, en oh mijn god wat verschrikkelijk veel popups.. (natuurlijk krijg ik de schuld dus heb nu nog ergere ruzie met goothoertje ma)

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 16:42.
Oud 21-12-2004, 16:39
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Ik zal eens wat zeggen:

Godverdomme.

zo
Oud 21-12-2004, 16:44
Ambrosia
Ambrosia is offline
eindelijk hebben ze me gebeld! ik mag op stagegesprek!
Oud 21-12-2004, 16:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
waarom niet zeggen hoe het zit...denk je me soms te kwetsen dan
nou dit doet meer zeer
rot gewoon op...
rot op, rot op, rot op

*ben weer eens aant falen..*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-12-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 21-12-2004 @ 12:45 :
zij is ik ben verliefd op mij hem, maar ik hij niet op haar mij!! waarom doet mij hoofd hart ALTIJD STOM?


*niet dat ik je ken, denk ik, maar t klopt nogal met wat ik voel...*
Oud 21-12-2004, 17:25
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Word echt gek van sommige jongens. Net als je denkt dat je ze een btje begrijpt, doen en zeggen ze dingen die ik niet begrijp. En waarom snapt mijn ex niet dat als het uit is we dus ook geen seks meer hebben? Of denkt hij dat als we vrienden blijven dat nog wel zal gebeuren...
Verder gaat het ietsje beter met me. Slaap gelukkig weer wat beter en droom niet meer over mijn ex. En heb gelukkig weer honger...
Oud 21-12-2004, 17:36
Redhair
Redhair is offline
nog twee dagen, dan is hij twee jaar dood. vlak voor kerst. mijn verdriet is te groot. ik mis hem zo ontzettend. vanmiddag was ik in het bos en er was een reiger. ik kon er zo dichtbij komen. echt, misschien drie meter afstand. toen was ik er van overtuigd dat hij het was. ik ging in het bos gillen, ik ben krankzinnig
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-12-2004, 17:39
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag afscheid genomen van haar, nooit gedacht dat dat me zo zwaar zou vallen . Jankend in 't gebouw, jankend in twee bussen, op school en tenslotte thuis. Nog steeds heb ik het gevoel dat ik gedumpt word, niet dat ik haar beschuldig, maar meer Den. Ik kan bij haar maar een keer in de twee weken terecht, ik word er echt bij gepropt, ze gaan er ook echt vanuit dat ik dat red. Hoe kan ik haar nu zomaar vergeten, iemand die me bijna een jaarlang heeft geholpen, iedereen verwacht dat ik gewoon kan accepteren dat het over is. Hoe ga ik nu in godsnaam verder? *huilt*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-12-2004, 17:43
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ik haat hoe ik denk. Maar ik kan het niet stoppen. Ben nooit tevreden.. & ik heb zoo'n raar leeg gevoel binnenin, er mist iets, maar ik ka het niet benoemen. Hij moet terug komen..
__________________
Wat denk je nou?
Oud 21-12-2004, 18:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom heb ik het gevoel dat iemand morgen mijn verjaardag gaat vergeten?
Oud 21-12-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 21-12-2004 @ 16:45 :
Hij gaat de kerst misschien niet eens meer halen..



Dus. En nu ben ik dus praktisch mijn stem kwijt. Prettig. Morgen moet ik zingen. Heel prettig. Heel fijn. Maar niet heus.
Bah. Ik ben het spuugzat op het moment.

And I was thinking to myself
This could be heaven or this could be hell

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 18:41.
Oud 21-12-2004, 18:43
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
waarom denk ik altijd zoveel? kan ik niet gewoon eens denken: ik denk er niet meer aan, ik probeer t te vergeten, net alsof ik m nooit heb gekend...maar dat lukt niet en dat wil ik ook niet.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 21-12-2004, 18:44
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 21-12-2004 @ 12:45 :
hij is verliefd op mij, maar ik niet op hem!!
waarom trek probleemjongens aan, waaaaaaaarom nooooit eennormale jongen?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-12-2004, 18:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
waarom ziet ze niet dat ze me pijn doet..
en reageert ze zo bot terwijl ik alleen maar vraag hoe het gaat
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-12-2004, 19:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 21-12-2004 @ 00:18 :
Waarom ben ik steeds weer zo onhandig bezig...ik moet mn tijd nuttig gaan besteden en dat doe ik dan ook wel, maar mn prioriteiten zouden ergens anders moeten liggen...ik moet gewoon egoistischer worden...maar wil ik dat wel...ik wil zo graag de behulpzame ik blijven...maar t kan gewoon niet altijd...het ligt gewoon aan mezelf....laat alsjeblieft niemand zich hier watvan aantrekken, het is mijn probleem en ik moet er mee leren omgaan....En in de tijd die ik dan nog over heb moet ik zo nodig tijdverslindende dingen doen die niet echt nuttig zijn....ik moet efficienter worden...
helemaal dat precies ook voor mij


mijn mentor was wel positief over mij vandaag nu moet ik alleen er zelf ook nog in geloven
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 21-12-2004, 20:19
Verwijderd
stuiter stuiter
laatste paar dagen weer helemaal blij met L&R.. mijn forumpje
Heel gek, ik weet t
Oud 21-12-2004, 20:25
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 21-12-2004, 20:33
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
net thuis geweest... het ging zo slecht met haar... ze zat daar half dood... haar man bracht me weg... mn broertje ging mee... ze bleef alleen thuis, ik vond het eng haar achter te laten... als ze zo is ben ik steeds weer bang dat ze weer....
ze huilde toen ik ging... 'tot zaterdag' zei ze... zonder me aan te kijken... IK HAAT HET IK HAAT HET IK HAAT HET... kmaak me zorgen... kwil het los laten.. ik dacht dat ik goed bezig was.. maar het lukt niet...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 21-12-2004, 21:03
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik voel me kut, maar weet niet waarom.. Hoe frustrerend
Oud 21-12-2004, 21:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hebbes.
Oud 21-12-2004, 21:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Auw, keelpijn. Gewoon niet normaal, net nu ik kerstvakantie heb... Mag ik dan nooit eens even gewoon lekker vrij???

*zucht* Nouja... Als het morgen over is ben ik tevreden, dan kan ik lekker de stad in. Volgende week kan ik 2 dagen werken (toch op zoek naar iets vasts), van het weekend kerst en als A beter wordt (iedereen is ziek geloof ik) kunnen we naar de film.
Bluh. Maar misschien...? In de supermarkt van de vader van M. solliciteren. Zou toch mooi zijn als ik daar gewoon kon werken! (Hoophoop...)
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 20:38
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #4
Gothic
499 22-05-2004 21:18
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #3
Gothic
500 07-05-2004 12:27
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #2
Miracle
499 23-04-2004 16:32
Psychologie Verschil tussen naar psycholoog en psychiater???
Bertram
17 24-03-2004 14:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.