Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2007, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Little_lady schreef op 13-07-2007 @ 18:38 :
Ik wil niet meer, ik kan niet meer, dit gaat niet meer.
Sterkte! En je kunt meer dan jezelf denkt
Advertentie
Oud 13-07-2007, 19:05
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-07-2007 @ 18:11 :
Ik mag dus niet naar school, mijn enige mogelijkheid om terug in de maatschappij te komen is een cursus van een jaar, werken en mijn eigen HBO studie bij elkaar sparen. Voltijd naar school valt 100% af. Daar is mijn gezondheid niet goed genoeg voor.

De cursus en de reeintergratie (bureau) zijn even duur als 2,5 jaar collegegeld van een deeltijd studie. ONGELOFELIJK DIT. Als ze me hadden willen helpen en de helft hadden willen betalen waren ze nog goedkoper uitgeweest.
Wat een kutwetten hebben we hier.



Zou je evt ook niet naar een speciale school mogen gaan?
Oud 13-07-2007, 19:10
kroot
kroot is offline
ik ben zo moe. net backline naar een festival gebracht en uitgeladen. En nu ga ik vanavond met een vriendin op een terrasje zitten omdat ik morgen jarig ben, ik heb er wel zin in hoor, veel zelfs. Alleen dan wil ik iemand die mij energie geeft voor vanavond en voor morgen de hele dag!
Oud 13-07-2007, 19:52
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ga bijna vertrekken. Ik heb er wel zin in maar 't is moeilijk om m'n allerliefste hondje achter te laten. Ik ga haar missen.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 13-07-2007, 20:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh
kut, klote zooi
nu wil ik huilen en schreeuwen..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-07-2007, 20:49
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Queasy schreef op 13-07-2007 @ 20:05 :
Zou je evt ook niet naar een speciale school mogen gaan?

Nope, ik mag op hun kosten een 1jarige opleiding volgen. En daarna zoeken ze voor mij een plek waar ik kan werken. Een Hbo studie vergoeden ze alleen als je in de Wao zit. En ja ik heb Wahjong.


Maar er is een lichtpuntje... mijn ouders gaan kijken wat ze voor me kunnen doen...Want ik wil zo graag!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 13-07-2007, 20:50
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-07-2007 @ 21:07 :
blegh
kut, klote zooi
nu wil ik huilen en schreeuwen..
Ik ook.
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 13-07-2007, 20:52
Verwijderd
whaa mijn leven is zo aan het veranderen and I'm loving it.
ja, het is uit. dat is kut.
ja ik ga dingen doen die mensen niet goed gaan keuren.

maar hee, exvriendje en ik zijn nog beste maatjes en het is fucking mijn leven. tijd dat ik het ook eens echt ga leven toch?
Ik wil eens gewoon lekker onbezorgd genieten.

Oooh ik ben zo trots op mezelf dat ik, ondanks dat ik enorm bang ben, eindelijk eens gewoon dingen ga dóen. dit moet ik volhouden.
Oud 13-07-2007, 21:01
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik heb zin om iets avontuurlijks te doen - iets totaal onverwachts -, misschien stiekem naar Amsterdam morgen of vanavond in mijn eentje naar het strand. Misschien wel morgenochtendvroeg om zeven uur. Op zulk soort momenten vind ik het wel jammer dat ik niet zo de trein ergens naar toe kan pakken, ofzo - zonder ook maar iets te verantwoorden -. Ik wil niet onbedoeld iemand ongerust maken, ofzo. Ach, wie weet ga ik morgenochtend met de hond wel even naar het strand.

Ik ben nu definitief over naar 5 Havo. Ik wist het al van te voren. Het is eigenlijk niet speciaal, maar toch. Ik ga gewoon mijn examenjaar in.

En nu moet ik gaan denken over mijn vervolgstudie; het is probleem is, dat ik écht geen idee heb.
Oud 13-07-2007, 21:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wauw, ik ben trots op mezelf.
Zelfs m'n psych is geloof ik van mening dat ik echt heel erg vooruit ben gegaan. Ik voel me zó goed, dat ik zelfs in dat eten dat nu ontzettend kut gaat wel weer een beetje vertrouwen heb. Ik heb vertrouwen in mijn vakantie, beetje vertrouwen in mijn drie weken geen therapie(pff), vertrouwen in mezelf. Ik vind het allemaal doodeng en moeilijk op dit moment maar ik denk wel dat ik er ga komen. Jammer alleen van die knallende koppijn

But we're never gonna survive,
unless we get a little crazy
No we're never gonna survive, unless we are a little crazy..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-07-2007, 21:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
spanning
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-07-2007, 21:22
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het is wel geniaal om iig drie dagen helemaal vol te zitten per week want het is net alsof je een boeiend leven hebt .
Oud 13-07-2007, 23:22
kroot
kroot is offline
net heerlijk op een terrasje gezeten, lekker weer, leuke muziek, lieve vriendin. Wat wil ik nu nog meer.......
Oud 14-07-2007, 00:14
Verwijderd
@ Kroot: gefeliciteerd!

ontopic: En wéér kan ik natuurlijk niet slapen. Ik moet op zoveel dingen letten wat voor andere mensen normaal is. Getverdemme. En ik heb m niet gesproken vandaag en ondanks dat alles met een sisser is afgelopen, maak ik me wel zorgen. En mijn angst om terug te gaan word groter, hoewel ik niet kan wachten om er weer te zijn. Heel rare ervaring, dit gevoel. En het werk was ok, maar kan ook niet wachten tot ik even in mijn zus dr huisje kan wonen zonder ouders om mij heen en lekker kantoorwerk te doen. niks haarnetje en niks lelijk wit tshirt. Maar gewoon lekker mijn eigen kloffie. En zuchtje, waarom ben ik nou zo zwaar en wil het er niet af?
Oud 14-07-2007, 01:16
Verwijderd
zucht.
Oud 14-07-2007, 08:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@kroot

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-07-2007, 08:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Had gister zoveel pijn in m'n buik dat ik toch maar pijnstillers heb gepakt en laxeerpillen die ik voor de vakantie had. Eerst m'n darmen plat leggen zodat de diarree op houdt om vervolgens te laxeren omdat ik verstopt zit. Go dokter. Maar het is nu over. Nu hopen dat m'n darmen weer normaal gaan doen, want vanaf vrijdag is het toch weer een zooitje.

Zo naar de kapper . En hopelijk komt m'n vader thuis, wil nog ff naar de stad.

Heb toevallig contact gezocht met iemand die bij mij op school heeft gezeten. Nu weet ik alleen niet meer zo goed wat ik ermee aan moet. Hij lijkt wel happig om een keer af te spreken, maar ik weet niet zo goed wat ik van hem vind. Opzich vond ik hem wel aantrekkelijk op zijn foto... Maar het is weer zo'n onervaren verlegen en onzekere jongen. Of dat was hij. Ik weet het niet. Ach 1x afspreken kan vast geen kwaad toch? Alleen moet ik erna bedenken wat ik wil, hoe ik me voel. Het liefste krijg ik contact met die jongen van tv. Maar die komt 2 dagen nadat ik vertrek terug van vakantie. Dus dat schiet niet op...

Naja, waarschijnlijk heb ik niet eens meer tijd om met hem af te spreken. Ik ga iig niets voor de vakantie beginnen. Ik ken mezelf iets te goed ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-07-2007, 09:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
druk druk druk druk druk druk

- vanavond naar de film
- verkleedkleren zoeken verkleedkleren in elkaar knutselen
- lied afmaken
- nieuwe tv zoeken/ kopen (die moest het zonodig gister begeven
)
tv aansluiten
- 't shirt kopen om op te kliederen
- tekst printen
- koffer inpakken voor nijmegen
- nagels knippen (handen en voeten)
- voeten verzorgen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 14-07-2007 om 14:23.
Oud 14-07-2007, 09:29
Verwijderd
Gefeliciteerd@kroot.
Knuff@kwast.

OT:
Met pijn in mijn hart heb ik alle kleding die te klein is geworden of die ik nooit meer draag in plastic tassen gedaan. Drie tassen vol. En bij sommige kleding twijfel ik weer "maar dat is toch wel een erg leuk truitje". Maar nee, ik heb het al zeker één jaar niet meer gedragen dus weg ermee. Vanmiddag brengt m'n vader het naar zo'n goede doelenbak. Dan krijgt het een tweede leven, dat is een fijne idee.
Oud 14-07-2007, 09:37
Verwijderd
Mijn verjaardag was gister gaaf en lekker rustig, vandaag moet ik langs mijn ouders voor het eerst in like 3 maanden en ik heb er totaal GEEN zin in, alleen al aan de telefoon was het gezeik. Ik zie het eerder gebeuren dat ik na een kwartier alweer richting trein loop omdat ze klote doen dan dat ik daar drie uur blijf, maargoed, ik doe het ook meer voor mijn zusje/lief/toekomst dan voor mezelf.
Oud 14-07-2007, 09:54
Verwijderd
kroot gefeliciteerd!
Sagana veel plezier op vakantie.

@stoepkrijtje wat een rare regel. Hopelijk kunnen je ouders iets voor je doen. En je bent erg gemotiveerd
Oud 14-07-2007, 09:54
kroot
kroot is offline
dankjewel iedereen!

Mijn opa en oma belden vanmorgen, wat een schatten zijn het toch. Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik ze zo lang niet heb gezien. Oh en ook nog mijn ouders aan de telefon gehad...
Oud 14-07-2007, 10:22
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Yes mijn ouders hebben aangeboden om de helft van de boeken te betalen. Als ze het kunnen willen ze eventueel alles wel betalen.
Dan hoef ik alleen nog maar met school te overleggen of ik in delen mag betalen. Als ze daarmee akkoord gaan kan ik toch naar school!!!

__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 14-07-2007, 10:42
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-07-2007 @ 21:49 :
Nope, ik mag op hun kosten een 1jarige opleiding volgen. En daarna zoeken ze voor mij een plek waar ik kan werken. Een Hbo studie vergoeden ze alleen als je in de Wao zit. En ja ik heb Wahjong.


Maar er is een lichtpuntje... mijn ouders gaan kijken wat ze voor me kunnen doen...Want ik wil zo graag!
huh, hoe kan dat nou?
Ik heb ook een wajong en ben na mijn opname gewoon weer gaan studeren. Een voltijd HBO opleiding.
Ik heb alleen maar aan het UWV doorgegeven dat ik weer ben gaan studeren, heb er nooit wat van gehoord.
Oud 14-07-2007, 13:22
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 14-07-2007 @ 11:42 :
huh, hoe kan dat nou?
Ik heb ook een wajong en ben na mijn opname gewoon weer gaan studeren. Een voltijd HBO opleiding.
Ik heb alleen maar aan het UWV doorgegeven dat ik weer ben gaan studeren, heb er nooit wat van gehoord.
Ik kan niet voltijd. Dat is het probleem. Dat zou nog te zwaar zijn. Ik had gehoopt dat het uwv me zou willen helpen met het financieren van een opleiding (de helft ofzo) maar dat is dus niet mogelijk
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 14-07-2007, 13:46
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 14-07-2007 @ 11:22 :
Yes mijn ouders hebben aangeboden om de helft van de boeken te betalen. Als ze het kunnen willen ze eventueel alles wel betalen.
Dan hoef ik alleen nog maar met school te overleggen of ik in delen mag betalen. Als ze daarmee akkoord gaan kan ik toch naar school!!!

Volgens mij mag je bij bijna elk instituut voor hoger onderwijs het collegegeld wel in termijnen betalen hoor.
Oud 14-07-2007, 13:50
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 14-07-2007 @ 14:46 :
Volgens mij mag je bij bijna elk instituut voor hoger onderwijs het collegegeld wel in termijnen betalen hoor.
Dat moet je aangeven op het inschrijfformulier.
Oud 14-07-2007, 14:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben ook tataaaaal niet technisch ofzo
maar wil mcleod opnemen vanavond en moet over kwartier weg..
DOE T NOU
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-07-2007, 15:00
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Queasy schreef op 13-07-2007 @ 20:02 :
Sterkte! En je kunt meer dan jezelf denkt
Dankje

OT. M'n vader kan niet meer lopen, m'n ouders gaan maandag uit kamperen en ik krijg nu alle honden. Olee, ik krijg Z. Die luistert niet naar mij en is hyperactief waardoor ze mij bijna over straat sleept, verdorie.

En ze is boos op & over m'n ouders omdat ze mij de verantwoordelijkheid geven over de honden terwijl zij dat teveel voor me vindt, omdat m'n vader het geleende geld niet terug betaalt en omdat ik gister niet weg mocht om een achterlijke reden; namelijk dat m'n ouders overal vijanden maken en dat ik dan zogenaamd overal waar ik kom in elkaar gemept kan worden. Nog ff en ik kan nergens meer heen.. Ik moest er dus nog maar eens heel goed over nadenken van d'r of het echt wel zo verstandig is om mee te gaan verhuizen of dat ik niet beter toch wat anders kan regelen. Ja, dat wisten we eigenlijk al lang dat iets anders beter zou zijn. Maar dan moet ik A. achterlaten bij m'n ouders en dat kan ik toch ook niet over m'n hart verkrijgen.. Pff, ik heb nog 6 weken, ik moet nu echt eens gaan beslissen ofzo.. Maar ze is zó begaan met me en dat vind ik lief, ze moet en zal een oplossing vinden om me hier bij haar te houden.. <3
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 14-07-2007 om 15:03.
Oud 14-07-2007, 15:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Pff ik probeer mn vader al de hele dag te bereiken maar zijn telefoon staat uit of is leeg. Damn hoeveel moeite kost het om even te bellen. Genoeg mensen die een telefoon hebben. Hij zou vandaag of morgen thuis komen, eigenlijk vandaag, maar zal wel weer morgen zijn .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-07-2007, 16:03
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik voel me een zeekoe, joepie (jankt)
Oud 14-07-2007, 16:23
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Gefeliciteerd Kroot!

Met mijn vader gaat het gelukkig wat beter, hij ziet weer iets. Het is een begin. We zijn wezen kijken naar een ander huis en ik ben verliefd op dat huis ik hoop maar dat het iets wordt.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 14-07-2007, 16:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, de afgelopen dagen samen waren heerlijk maar gister toen ik alleen thuis was twijfelde ik weer zo. Het gaat allemaal ineens zo snel maar als we samen zijn voelt het zo ontzettend goed. Nu mis ik hem weer zo en denk ik toch dat het goed is, dat het goed zit en dat ik er gewoon lekker van moet genieten en niet zo moet twijfelen. In het leven kun je nou eenmaal niet alles van te voren uitstippelen en vast leggen en dat weet ik ook wel. Ga nu maar lekker foto's van ons kijken, smsjes lezen en aan hem denken en hopen dat het snel weer dinsdag is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-07-2007, 16:30
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Queasy schreef op 13-07-2007 @ 10:48 :
Gecondoleerd!
En dan lijkt het me toch raar, omdat het een beetje onverwacht komt..
Het kwam voor mij echt totaal onverwacht. Van een vriendin hoorde ik dat het wel al een tijdje slechter ging, de artsen hadden hem opgeven. Voor de familie kwam het dus niet helemaal onverwacht.
Dankjewel.

Kroot: gefeliciteerd!

Ann: ik hoop dat het weer goed komt met je vader

Ik moest vanmorgen werken. Vraagt er een jongen (jongen klinkt weer zo jong, maar man vind ik te oud) aan me: mag ik je een brutale vraag stellen? Vroeg hij mijn telefoon voor zijn vriend die buiten stond. Ik weet niet wat ik er van moet denken, of ze me in de maling namen of dat hij serieus mijn nummer wilde. Ik heb 'm maar achter op het kassabonnetje gezet
Ik voelde me wel gevleid. En beledigd omdat ik verder niks heb gehoord. Maar als ik niks hoor maakt het me niet uit en of ze me nou in de maling namen of niet: ik voel me gevleid en ik vind het leuk dat iemand me zomaar om mijn nummer vraagt.

Ik had het leuker gevonden als mijn baas/collega me om mijn nummer had gevraagd (oke, die heeft hij al omdat ik daar werk, maar het gaat om het idee). Ik kan echt wel lachen met hem, als ik hem zie moet ik altijd lachen. Ik kan er niks aan doen, als ik met hem praat sta ik een beetje stom te grijnzen. Ik ben niet verliefd op hem, ik weet niet wat het is. Ik vertelde hem over dat van vanochtend, en door zijn reactie moest ik ook lachen. En mijn andere collega/baas maakt me ook aan het lachen met zijn opmerkingen. Ze maken me blij.

Volgens mij klink ik net als een verliefde puber. Ik zit gewoon met een glimlach te typen omdat iemand mijn nummer heeft gevraagd waar ik waarschijnlijk nooit meer iets van hoor. Als hij nou nog iets van zich liet horen, dat zou me helemaal zelfvertrouwen geven.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-07-2007, 17:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gefeliciteerd kroot

whaaaahoe
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-07-2007, 17:53
Verwijderd
Ik heb al bijna 1 fotoboekje af! die van mijn mannen in cusco. (de drugsverslaafde mannen van mijn werk, welteverstaan). Misschien ga ik alle andere fotos ook wel onderverdelen in kleine albums. véél makkelijker!

edit: AF!

Laatst gewijzigd op 14-07-2007 om 22:45.
Oud 14-07-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 14-07-2007 @ 18:36 :


whaaaahoe

vertel, wat?
Oud 14-07-2007, 23:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 14-07-2007 @ 21:21 :
vertel, wat?


hmm en toen? shit shit shit shit shit shit
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-07-2007, 01:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nou! ik wil bij mn vriendje zijn maar hij is pas over 3 nachtjes slapen thuis! En hij heeft een veel fijnere kamer en een VEEEEEEL fijner bed
nog 3 slapeloze nachten!
Oud 15-07-2007, 10:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-07-2007 @ 10:10 :
druk druk druk druk druk druk

- vanavond naar de film
- verkleedkleren zoeken verkleedkleren in elkaar knutselen
- lied afmaken
- nieuwe tv zoeken/ kopen (die moest het zonodig gister begeven
)tv aansluiten

- 't shirt kopen om op te kliederen
- tekst printen
- koffer inpakken voor nijmegen
- nagels knippen (handen en voeten)
- voeten verzorgen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 12:48.
Oud 15-07-2007, 10:27
kroot
kroot is offline
wat een takkeweer! Ik wil vanavond mijn verjaardag buiten vieren. En nu giet het echt keihard!! En ik moet nog taart kopen.
En ik heb gisteren op mijn werk een serenade gehad van een stel spanjaarden
Oud 15-07-2007, 10:39
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-07-2007 @ 11:01 :
*to do list*
4daagse-ganger toevallig?

@ Kroot; volgens mij heb ik jou niet gefeliciteerd gister Alsnog van harte! En ik hoop voor je dat het beter weer wordt vanavond
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 15-07-2007, 10:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
kroot schreef op 15-07-2007 @ 11:27 :
wat een takkeweer! Ik wil vanavond mijn verjaardag buiten vieren. En nu giet het echt keihard!! En ik moet nog taart kopen.
En ik heb gisteren op mijn werk een serenade gehad van een stel spanjaarden
Hier is het 26 graden en echt bloedje heet in de zon.
Volgens mij zei de weerman op de radio net dat het slechte weer naar de Noordzee trekt.
__________________
Oud 15-07-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 15-07-2007 @ 11:47 :
Hier is het 26 graden en echt bloedje heet in de zon.
Volgens mij zei de weerman op de radio net dat het slechte weer naar de Noordzee trekt.
Hier regent het ook heel hard en het onweert ook nog es. Gelukkig hoef ik niet meer echt naar buiten, heb al gesport vannochtend en ga straks naar m'n zusje (met de auto!).
Oud 15-07-2007, 12:38
Verwijderd
Vannacht wéér buikpijn/overgeven/niet slapen. Ik word er gek van Nu kan ik dus vandaag nauwelijks lopen (buik is nog een soort van verkrampt, maar hij doet alleen pijn als ik beweeg).
Ik denk dat het een combinatie van het eten is, en van het feit dat ik ongelooflijk gespannen ben.

Maar goed, m'n dagindeling verandert niet zo; lekker niets doen
Oud 15-07-2007, 12:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Little_lady schreef op 15-07-2007 @ 11:39 :
4daagse-ganger toevallig?

@ Kroot; volgens mij heb ik jou niet gefeliciteerd gister Alsnog van harte! En ik hoop voor je dat het beter weer wordt vanavond
yup.. ik ga jullie morgen voor 5 daagjes verlaten..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 12:43.
Oud 15-07-2007, 12:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-07-2007 @ 11:47 :
Hier is het 26 graden en echt bloedje heet in de zon.
Volgens mij zei de weerman op de radio net dat het slechte weer naar de Noordzee trekt.
tis precies een strook in het westen met rot weer..
HIER DUS
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-07-2007, 12:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-07-2007 @ 10:10 :
druk druk druk druk druk druk

- vanavond naar de film
- verkleedkleren zoeken verkleedkleren in elkaar knutselen
- lied afmaken
- nieuwe tv zoeken/ kopen (die moest het zonodig gister begeven
)tv aansluiten

- 't shirt kopen om op te kliederen
- tekst printen
- koffer inpakken voor nijmegen
- nagels knippen (handen en voeten)
- voeten verzorgen
ow ook nog
- kamer opruimen
- tshirt bestrijken
- sokken zoeken (kwijt)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 15:34.
Oud 15-07-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 14-07-2007 @ 11:22 :

Dan hoef ik alleen nog maar met school te overleggen of ik in delen mag betalen. Als ze daarmee akkoord gaan kan ik toch naar school!!!
Voor zo ver ik weet is dat totaal geen probleem (iig niet bij het hoger onderwijs, maar ik kan me niet voorstellen dat het dat bij het MBO wel zou zijn, mocht je dat gaan doen - ik weet even niet meer wat je plan was )...heel veel mensen doen dat (voor veel mensen is in één keer dat bedrag veel te veel).
Oud 15-07-2007, 13:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb 3 jaar altijd gespreid betaald bij mn mbo studie..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.