Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2008, 09:50
Lisa17
Lisa17 is offline
Ik heb vorig jaar pfeiffer gehad, en dus was mijn lichaam erg uit balans. Ik heb lang antibiotica moeten nemen, en hierdoor kreeg ik ook een schimmel infectie. na een bezoekje bij de dokter heb ik toen een vaginaal tablet gekregen (Canesten) tegen candida.. Dit hielp goed. helaas een paar weken later kreeg ik er weer last van, dus weer hetzelfde liedje. paar maanden later WEER.
Nu heb ik er al een hele tijd geen last meer van gehad, en heb sinds kort een vaste vriend. Een dag na de seks kreeg ik erg veel last van jeuk en veel afscheiding. gelijk naar de dokter gegaan, en heb dus weer die vaginale tablet gekregen, en een zalfje voor uitwendig gebruik.. na 3 dagen was ik er vanaf! Wat ik trouwens erg vervelend vind, is dat die vaginale tablet helemaal oplost, waardoor er allemaal witte korreltjes naar buiten komen?
Een week later had ik weer seks met mn vriend, maar nu heb ik weer last van erg veel jeuk?!
Omdat ik vorige week van de dokter 2 vaginale tabletten had gekregen, kan ik nu die 2e gebruiken.. Maar dit hoort natuurlijk niet de oplossing te zijn?
Het blijft maar terugkomen, heb ik straks elke keer na de seks weer jeuk?
Heeft iemand hier ook ervaring mee, en zoja.. iemand tips?
Is dit een schimmelinfectie die steeds terugkomt?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 10:00
Verwijderd
Het kan dat jou vriend nu ook besmet is en daardoor krijg je na de seks elke keer weer een schimmelinfectie. Hij moet zich ook laten behandelen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 10:12
Lisa17
Lisa17 is offline
Hoi, bedankt voor je reactie..
Je hebt ergens wel gelijk ja.. maar ik heb pas een week een relatie met hem. en dus ook pas 2x seks gehad, en van die 2x heb ik dus jeuk gehad.. maar omdat ik er al vaker last van heb gehad denk ik dat de oorzaak bij mij ligt? dus dat het aan mij ligt, en niet aan hem..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 13:08
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Vrouwen hebben doorgaans meer last van een schimmelinfectie. Verder komt het erg vaak voor dat die infectie terug komt. Die zalf moet je als ik me niet vergis twee weken gebruiken, heb je dat ook gedaan of ben je gestopt nadat de klachten zijn verdwenen? En het is hardekkig dus volhouden en eventueel eens een receptje voor beide halen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:36
Verwijderd
antibiotica breekt een heleboel af in je lichaam, en heeft bij jou dus ook wat aangericht daar beneden. Ik ken je probleem overigens dondersgoed, ik loop er ook wel eens mee te klooien (helemaal toen ook ik onder andere antibioticas slikte en ook aan seks deed). Ook bij mij werd aangeraden om mijn toenmalige vriend even zalfje te laten smeren, en om er goed op te letten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 22:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het ook een hele tijd gehad, kon blijven smeren en het ging maar niet weg en als het weg was, had ik het zo weer terug. Ik heb toen in plaats van miconazolnitraatcreme en van die inbreng dingen een capsule fluconazol gehad en dat hielp heel goed. Heb er sindsdien (4 jaar terug) geen last meer van gehad
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 23:35
Lisa17
Lisa17 is offline
okeee thnx voor de tip! ga morgen gelijk ff aan mn dokter vragen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Klein Verhaaltje
CymbalRush123
0 03-08-2007 16:32
Lichaam & Gezondheid Candida ?
Jessy
21 18-11-2006 23:06
Lichaam & Gezondheid aids symptomen
miekevis
21 19-12-2004 22:43
Levensbeschouwing & Filosofie Roeit de mens zichzelf uit?
Perunda
38 13-01-2004 10:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.