Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2008, 20:52
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Daantje: wat stom dat het allemaal zo stroef loopt met je scriptie. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt dat het bij jou blijft. Misschien kan je ook uitleggen aan je begeleider dat je af en toe er flink gefrustreerd van wordt? Succes!

Gecondoleerd Miekjuh!

Ik herken je niet, Heksjuh . Wel stoere kleren, traint dat fijner?

Citaat:
Erger nog: herfst Al die regen, bah. Dan heb ik toch liever een koude heldere winterdag.
Mee eens! Ik heb eigenlijk helemaal geen hekel aan verschillende seizoenen, maar soms ben ik het gewoon even zat. Deze winter moet die daglichtlamp er echt komen, anders word ik weer zo vervelend rond de kersttijd.
Maar nu is vriendje met mij aan het praten over een weekendje weg en hij maakt me vrolijk, hihi, al weet ik niet precies waarom. Vanmiddag voor het eerst gesport, dat was best tof en gezellig en daarna ook! Nu ga ik nog even een halfuurtje leren, afwas doen en dan slaaaapen. Best druk eigenlijk zo .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Oud 30-09-2008, 20:59
Verwijderd
Bwuh, ik voel me droef worden en dat is niet de bedoeling want daar heb ik compleet geen reden toe. Maar goed, ik was gisteren en vandaag ook echt wel moe, dus misschien moet ik nu maar gewoon gaan slapen en morgen weer zien hoe 't gaat. Die regen helpt niet mee!
Oud 30-09-2008, 21:25
Verwijderd
Wanneer is het hier ooit een koude heldere winterdag? Tegenwoordig hebben we alleen maar een maandenlange koude natte kale herfst. Als het nou eens langer dan twee dagen en harder dan twee graden zou vriezen, dan zou ik een gelukkig mens zijn! /vroeger-was-alles-beter-mode

Maarrrr als het morgen zulk zeikweer wordt, blijf ik lekker de hele dag binnen essay schrijven. Moet eigenlijk (ook) werken, maar dat laat ik dan mooi even zitten. Ik heb thee en druiven en kom de dag wel door! En nu ga ik gauw in bed liggen lezen, want dat is zo lekker als het hard regent <3
Oud 30-09-2008, 22:22
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Pff, de jongen die ik kende die vandaag kwam hospiteren is het helaas niet geworden. Is ook nogal moeilijk als er maar één jongen mocht worden uitgekozen en er een vriend van een huisgenoot op komt dagen . Het meisje dat is gekozen was ook niet echt mijn keus, beetje aandachtsgeil typetje denk ik zo maar misschien valt ze reuze mee. Daarnaast ben ik hier ook maar zomaar binnengekomen dus het komt wel goed.

Mijn vriendje zit nu in de bus hierheen maar hij is vergeten om bij de halte uit te stappen en hij rijdt nu mooi richting Wijk bij Duurstede...érg fijn!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 30-09-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Mn buurvrouw verteld net dat mn oma is overleden vanmiddag..
gecondoleerd..

ot: studeren studeren studeren, het is weer begonnen 8-) maar eigenlijk vind ik het best leukkk .
Oud 30-09-2008, 23:28
Redhair
Redhair is offline
Nounou, de herfst is niet alleen regen, vorig jaar was hij prachtig. En er zijn ook nog koude heldere winterdagen. Dat het vroeg donker werd maakte me eerst ook down, maar ik begin er een beetje aan te wennen. Het heeft ook wat. De regen die tikt op de ramen, de kachel brandt zachtjes. Lekker met vriendje op de bank liggen en ooh, ik voel me zo verliefd. Aan het begin was ik soms zo'n kutwijf tegen hem, zo gemeen. Afstoten, want ik wist niet of ik wel een relatie wilde. Net zei ik dat ik echt blij was dat hij toen niet is weggegaan, dat ik hem echt dankbaar ben. Jezus, hij moest me toen wel heel leuk hebben gevonden, want mijn gedrag was echt verschrikkelijk. Nu kan ik gewoon verliefd zijn en blij met hem. Als hij nou verliefd naar me lacht raak ik niet lichtelijk in paniek, ben ik niet bang dat ik het allemaal kapot maak, kijk ik niet weg. Nu kan ik onbezorgd verliefd teruglachen en hem een zoen geven en nogmaals lachen.
Bij relaties keek ik nooit lang vooruit. Als ik een uitnodiging kreeg voor iets wat twee maanden later was, waarbij dan het vriendje ook werd uitgenodigd, vroeg ik me altijd af of het dan nog wel aan zou zijn. Maar nu is dat niet meer zo. Ik maak zelf lange termijn plannen. Ooh het is zo goed en fijn.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 01-10-2008, 04:13
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Gisteren naar Modern Sky festival geweest en vandaag & morgen ga ik weer. Alleen is mijn Duitse vriendin vandaag ziek dus die gaat niet. Nu heb ik een Nederlandse vriendin gevraagd of ze zin had om te gaan, maar die sliep nog half toen ik belde en wist het nog niet zeker. Alleen gaan vind ik op zich geen probleem, ik vermaak me wel, maar het voelt zo sneu. Om op een festival te zijn waar iedereen samen is, en ik alleen ben.

Er is nog een Nederlandse 'vriendin' die ik op zou kunnen bellen. Die gaat zeker weten mee als ik bel, alleen weet ik niet of ik dat wel wil. Ze gedraagt zich de laatste tijd weer zo vreemd, verzint dingen en overdrijft. Een gesprek voeren is dan heel moeilijk en vervelend, ook heb ik geen zin om haar te snel op haar gedrag aan te spreken. Dat wil ik dus even aankijken en mocht het erger worden zeg ik er wel iets van, maar momenteel heb ik even niet zoveel behoefte aan contact met haar. Ze vreet gewoon te veel energie. En om haar dan te bellen, alleen omdat ik niemand anders kan vinden die mee wil, zou gewoon gemeen zijn.

Ook moet ik op dat festival foto's van de hippe Chinese jeugd maken, daar loopt er genoeg van rond. Alleen word ik zo verlegen als ik zo'n stoere Hanekamchinees zie lopen en hem aan moet spreken. Dan komt mijn Chinees er zo stotterig uit als ik iets vraag, waardoor ik nog meer dichtklap. Terwijl de taal op zich totaal geen probleem is. Gewoon doen is het motto, dan komt het wel goed. Als ze mee willen werken tenminste. En dan kan het echt wel een gaaf artikel worden.

En gistern kwam ik daar een Nederlander tegen die hier een heel boeiend onderzoek doet, ik heb hem vorig jaar een paar keer gezien & gesproken. En hij wilde nummers uitwisselen en zei dat we gauw eens samen moesten gaan lunchen oid, we wonen echt vlak bij elkaar in deze enorme stad. Dat is dan wel weer gaaf!!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-10-2008, 07:42
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
het feit dat ik kritiek krijg als ik iets wil ondernemen
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 01-10-2008, 08:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het gaat goed. Ik hoop dat het na het gesprek ook nog zo is.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 01-10-2008, 08:55
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bleh, het gaat niet goed. Zometeen naar de huisarts. Pff, gaat het een paar weken prima en dan ben je weer zover...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 01-10-2008, 09:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Grr zit ik om 10u klaar om kaartjes te bestellen, krijg ik steeds een error op de site en nu is er tijdelijk geen kaartverkoop mogelijk. En aangezien de kaartjes waarschijnlijk zo weg zijn, moet ik steeds kijken of het het alweer doet. Lekker handig.

En verder ben ik er nog niet uit wat ik ga doen. Repetitie afzeggen en ouders bellen dat ik niet kom denk ik, maar morgen dan? En het weekend? Vriendje moet vandaag tot half 12 werken vanavond en morgenavond is hij ook weg, dus hier is het ook niet mega leuk. Misschien morgen maar met laptop naar de uni. Even een goede dag maken en dan hoef ik die collectemevrouw ook niet af te zeggen.
Oud 01-10-2008, 10:46
fractuur
fractuur is offline
@Missy: kaartjes waarvoor?

Volgens mij sta ik nu kandidaat voor een landelijke functie terwijl ik zelf nog niet echt groen licht heb gegeven.. Mocht ik verkozen worden wordt het een superzwaar jaar met zo weinig opgevulde plekken in het bestuur, maar wel ontzettend leuk. Maar goed, eerst mijn administratie afronden, dan verder met mijn studie en me dan druk maken om politieke spelletjes van tegenkandidaten. Damn.

O, en de afgelopen dagen: werk, vriendje en inhoudelijke politiek. <3
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-10-2008, 11:10
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Het is weer 'normaal' thuis, gelukkig! Is in ieder geval een stuk gezelliger.

En gister en vandaag ook al veel aan school gedaan, vooral veel gelezen en samengevat. Vind het nu nog leuk, dus maar zoveel mogelijk doen.

Vanavond laatste keer werken bij mijn bijbaantje, wel jammer, maar ook wel fijn dat ik dan een avondje extra vrij heb in de week, zeker als ik straks overdag ga werken.
Oud 01-10-2008, 11:45
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Whut ik heb lenzen en dat voelt echt heel raar het eerste uur . Ik hoop dat het snel went, dat ik niet de hele tijd het idee krijg dat er iets in mijn oog zit en het eruit moet
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 01-10-2008, 11:57
fractuur
fractuur is offline
Indigo, wat goed! Heb je harde of zachte? Het zal even twee weken wennen zijn, maar het resultaat is geweldig en er is sinds het wiel geen genialere uitvinding meer gedaan.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-10-2008, 12:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@Missy: kaartjes waarvoor?
Schaatsen. Tis nog steeds niet gelukt, maar als ik de melding krijg dat het tijdelijk niet mogelijk is kaartjes te bestellen, moet iedereen die toch krijgen?

Edit: het is uitverkocht... Maar ik kon nog wel kaartjes voor een World Cup krijgen, dus gaan we daar maar heen.

Laatst gewijzigd op 01-10-2008 om 13:24.
Oud 01-10-2008, 13:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Mijn god, ook nog een een onvoldoende voor de eerste opdracht. Al die uren tijd die we erin hebben gestoken voor niets. Nu moeten we dus de hele eerste opdracht overnieuw doen + de tweede erbij, morgen om 12.00 uur moet het af zijn.. Hoeveel denken ze dat ik kan verdragen? Is dit uittesten of zo? Die presentatie wil ook niet van de grond komen en ik moet vanavond oppassen en kan dus niet afzeggen en zit dus 5 uur lang zonder computer om iets te kunnen doen. Wat is dit? Hoe moet ik nou verder, ik kan helemaal niets meer.. alleen maar huilen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-10-2008, 13:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nijntje, meisje toch. Rustig maar, een deel van de opdracht was toch wel goed? Hebben jullie tips gehad om het aan te passen?
Oud 01-10-2008, 13:35
fractuur
fractuur is offline
@Nijn: het is echt heel vervelend, maar van alleen maar huilen komt die opdracht ook niet af. Verdeel het werk onderling (wat kan jij doen zonder computer?) en gebruik de tijd die je nog hebt. Sta morgen vroeg op en ga dan weer aan het werk, alleen of samen. Ik weet of je commentaar hebt gekregen op de eerste opdracht, maar gebruik dat in je volgende. En kijk per stap wat je kunt doen, en doe het zo redelijk mogelijk. Met zoveel tijdsdruk kan je nou eenmaal niet iets perfects afleveren..

Het is bekend dat studies in het eerste jaar de lat erg hoog leggen voor hun studenten. De saaiste vakken geven ze als eerst, ze kijken extra streng na, etc. Het is klote, maar je kunt er ook wat van leren. De volgende keer weet je beter wat ze van je vragen en kan je effectiever aan de slag. Heel veel sterkte iig meis!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-10-2008, 14:21
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Indigo, wat goed! Heb je harde of zachte? Het zal even twee weken wennen zijn, maar het resultaat is geweldig en er is sinds het wiel geen genialere uitvinding meer gedaan.
Zachte lenzen, en ik heb ze net weer in (mag vandaag 4 uur). Het is heel irritant, heb ik net het idee dat-ie rechts goed zit, voel ik 'm links weer en andersom . Nouja, hopelijk went het idd. Het is wel heel raar om scherp te kunnen zien zonder dat je iets op je neus hebt . Maarrrr nu ga ik de computer uitzetten en leren .

@Missy: jammer zeg, dat het niet gelukt is! Daar wilde ik ook heen, stom zeg dat het zo hard gaat... ik kan natuurlijk niets kopen als ik op college ben.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 01-10-2008, 15:15
Verwijderd
Jaaa essay af! Nu nog maar 1 essay te gaan en nog viereneenhalve dag om het af te maken! Komt goed dus \o/
Oud 01-10-2008, 15:27
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Fractuur: we wilden eigenlijk naar het EK Allround, maar het is nu dus World Cup lange afstanden geworden. Het is jammer dat er dit jaar maar 1 echt groot toernooi is in Thialf en 2 World Cup-wedstrijden. ja, je moet er snel bij zijn, ik ben er speciaal voor thuisgebleven.

@ Nijn: wat Fractuur ook zegt, ze kijken expres heel streng na de eerste paar maanden, zodat je meteen leert hoe je een goed artikel schrijft/opdracht maakt. Ik had ook bij mijn eerste tekst een onvoldoende, maar dat had vrijwel iedereen toen. Het is vervelend, maar geen ramp. Hebben ze daar waar je gaat oppassen geen computer? Anders zou ik vragen of je daar op mag. En anders morgen vroeg opstaan en aan de slag en doen wat je kunt en is het niet af, jammer dan. Desnoods laat je die 2e opdracht zitten.

OT: als ik me niet zo schuldig voelde over het feit dat ik vandaag nog niks aan m'n scriptie gedaan heb, zou het best goed met me gaan. En het is hier gewoon prachtig weer geworden, blauwe lucht, wolken en zon (wel keiharde wind)
Oud 01-10-2008, 15:27
Verwijderd
Ik heb net een quiche staan maken...hopelijk is ie lekker. Wel alle eieren opgemaakt (de groenten bleven maar 'droog' staan ), maar dat is dan jammer.

En geheimpjes zijn soms best leuk.

@Nijn*: Ik sluit me volleding aan bij fractuur. Niet opgeven en 'gewoon' doorgaan. Je kon VWO, dan kan je dit ook (ook al denk je dat zelf nu misschien niet, maar dat dacht je wel bij meer wat je uiteindelijk toch ook bleek te kunnen )!
Oud 01-10-2008, 15:55
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik kom er net achter dat ik een opdracht fout had begrepen (of in ieder geval de inleverdatum) en dat ik dus morgen hard aan de bak moet hehe. Nou ja, dat hard zal ook wel meevallen, het zal vast niet meer zijn dan een uurtje of 2.
Nijn*; Je had toch niet voor m&t die onvoldoende he? Want als dat zo is dan heb je gewoon een klotedocent aangezien onze opdracht echt nérgens over ging en wij gewoon alsnog een 7 kregen!
Voor mijn andere vak heb ik echt een dramatische docente, ze spreekt amper nederlands en gaat onze spelling dan ook nog eens fout verbeteren! Ook is ze vreselijk onduidelijk met de opdrachten en gemeen... Vreemd hoe een docent een leuk vak compleet kan vernielen.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 01-10-2008, 16:23
Verwijderd
Er komt de laatste tijd qua studie weer minder uit m'n handen dan ik zou willen. De eerste paar weken van het studiejaar ging het goed, had ik een redelijk strak dag-nachtritme en hield ik constant goed de stof bij. Nu ben ik motivationeel weer een beetje aan het inkakken en raak wat achter op de stof. Ik ben ook niet meer gemotiveerd om te zorgen dat ik er rond 11 uur 's avonds in lig en om 7 uur opsta. Misschien moet ik dat eerst eens aanpakken.

Pluspunt is dat ik nog steeds behoorlijk trouw ben in het colleges volgen.
Oud 01-10-2008, 18:03
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Dus het is tegenwoordig niet meer mogelijk af te studeren in je eigen richting. Fraai is dat, ga een heel ongelukkig half jaar tegemoed als dat zo is.Heb hier helemaal geen vertrouwen in. Het voelt rot, ze gaan nou echt te hoge eisen stellen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .

Laatst gewijzigd op 01-10-2008 om 20:30.
Oud 01-10-2008, 18:17
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb mijn onderzoek gehaald, geweldig Heb vanmiddag weer een goede impuls gehad voor mijn motivatie!! Soms heb ik dat echt nodig...

Verder voel ik me nog een beetje moe, maar blij en opgelucht. Gisteravond was erg gezellig
Oud 01-10-2008, 18:32
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Werkgroep Strafrecht was heel interessant. Weet ik toch weer waar ik rechten voor studeer.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 01-10-2008, 19:06
Verwijderd
Aargh, waarom schijnt iedereen toch tegen deze vriendschap te zijn.
Ik snap best dat het niet 'normaal' is om zo hecht bevriend te zijn met een man die veertig jaar ouder is dan ikzelf, en misschien als ik het niet zelf was die in deze situatie was dat ik het ook niet zo kunnen begrijpen, maar het voelt zo goed, zo fijn en vertrouwd. Ik wil me niet van de wijs laten brengen door wat anderen zeggen, maar het wordt wel behoorlijk vermoeiend om me steeds weer te moeten verdedigen. Ik weet niet hoe ik anderen ervan kan overtuigen dat het goed zit. Normaal gesproken zou het niet zoveel uitmaken wat anderen vinden, zolang we het zelf maar weten. Maar in dit geval is dat toch wel van belang. Ik zou het zo erg vinden als A. en ik elkaar hierdoor niet meer kunnen zien..
Tips, iemand?
Oud 01-10-2008, 20:06
Verwijderd
Ik voel me zo kut. Waarom zit ik in vredesnaam op het vwo? Ik kan dit echt allemaal niet. Ik had me gisteren helemaal de *** geleerd en voor duits had ik een 7 en economie heb ik ook gewoon verknal, dat voel ik. Maar ik leer niet zo hard om lage cijfers te halen! (Ja, ik vind een 7 laag.) En nu was vandaag onze lerares Nederlands ziek en om 12uur vanmiddag stond op het rooster dat ze uitviel en ff later was dat weer weg. Dus zijn we het wezen vragen bij de roosterkamer, en zij zeiden dat ze morgen waarschijnlijk nog steeds ziek zou zijn. Maar nou keek ik om half 8 op de schoolsite en daar stond dat de lerares waarschijnlijk morgen weer aanwezig zou zijn. En we hadden morgen een toets van haar, dus die moest ik toen nog bijna helemaal gaan leren. Ik ga dit ook echt weer verknallen.
Oud 01-10-2008, 20:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Sjanne: je kunt het echt allemaal wel! Uit het feit dat je een 7 laag vindt, haal ik dat je normaal altijd hoger haalt, dus een voldoende zal er nu sowieso wel inzitten en dat is het belangrijkste, toch?

@ Rasmusje: het moet wel kunnen zolang het bij een vriendschap blijft en niet verder gaat... Een vriendin van me zat een paar jaar geleden niet zo lekker in haar vel en toen werd ze bevriend met een man die haar opa had kunnen zijn. Eerst was het gewoon vriendschap, maar op een gegeven moment werd het iets meer dan dat en dan is het niet goed meer. Zolang jullie beiden in het oog houden dat het pure vriendschap is, is er in mijn ogen niets mis mee.

OT: Kom net van de extra V&D-koopavond, wat een drukte zeg. Maar ik heb nu wel 7,50 korting die ik normaal niet gehad zou hebben. Ik ga nu nog even wat inscripties zoeken...rotwerk, want ik heb tig hits en ik moet ze allemaal aanklikken om te kijken of ze relevant zijn. En ik blijf morgen en overmorgen ook nog maar hier en dan waarschijnlijk vrijdagavond naar huis. Zo nog even m'n ouders bellen en dan heb ik weer rust in m'n kop.
Oud 01-10-2008, 20:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sjanne067: wat is er mis met een 7? Blijkbaar haal je normaal dan nog hoger, als je dit zo laag vindt dus dan zal het wel niet zoveel aanrichten voor je gemiddelde?

Hmpf, de paniek is weer wat minder, ik schrok me dood. Even voor de duidelijkheid: ik was volledig in paniek maar ook terecht. Mijn docent mailde alleen onze cijfers, verder geen enkele feedback over wat er dan zo vreselijk fout was dat we een onvoldoende hebben. Mijn studiegenootje moest gisteren werken terwijl we hadden afgesproken en vandaag had zij 2x college in de middag en was pas klaar toen ik allang weer naar huis moest. Ik heb morgenochtend om 9.00 uur college en aan het einde daarvan moet het af zijn, dus vroeg opstaan is er ook niet echt bij, aangezien ik dan al om 7 uur op moet en ik vertik het om om 5 uur op te staan. En ja, er waren vast wel goede dingen bij maar we weten niet wat dus konden we daar ook niet mee verder. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik hem opgebeld. Gelukkig zat hij net in zijn kamer, we hebben het erover gehad. Hij kon niet uitgebreid op ons reageren en wilde het morgen bespreken, toen ik zei dat ik nog wel betere dingen te doen had dan de hele nacht aan die opdracht werken (oke, iets minder grof) gaf hij me gelijk. Hij bood zijn excuses aan en zei dat hij het inderdaad niet zo had moeten oplossen, dat de planning verkeerd was en dat hij het morgen in de werkgroep uitgebreid met ons zou bespreken. En nu hebben we tot maandagmiddag uitstel gekregen

Nu dus keihard (bij oppasgezin thuis, godzijdank hebben ze internet) aan de slag voor de presentatie voor morgen. Dat lijkt eindelijk iets te worden, hoewel ik nog wel veel moet doen ben ik bang. Maar ik ben allang blij dat ik nu mijn aandacht op één ding kan vestigen, scheelt ook een hoop in de paniek.

Positief: Proefles van Olympos was leuk vandaag, heb meteen zin om te gaan beginnen! En mijn nieuwe oppaskindjes zijn hartstikke leuk, wel nog beetje de 'oppas uittesten' maar erg gezellig!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-10-2008, 21:31
Verwijderd
Als ik op school ben gaat het wel. Ik ben hyper, doe goed mee met de colleges en voel me wel oke. Maar als ik dan thuis ben komt de chaos weer ophoog, stort ik in en kom bijna nergens meer aan toe.
Eten is een rommeltje, ik doe niet wat ik moet doen, hoe ga ik dat verantwoorden?
Ik zit vast en ik doe maar wat. Het zal, ik vind het best zo, maar ben zo bang voor de reactie van anderen.
Oud 01-10-2008, 21:49
kroot
kroot is offline
Ik kan wel janken. Deed ik dat maar eens een keer dan luchtte het misschien op. Dirigeren voor het koor ging zooooooo slecht. Ik schaam me echt. Volgens mij ben ik gewoon niet geschikt voor deze studie: ik ben te slecht. Hoofdvakles ging ook niet goed. Kut. Oja en ik ben ok nog eens ongeveer ziek. Kan ik er net bij hebben.
Oud 01-10-2008, 21:58
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: goeie actie om die docent op te bellen (zoiets zou ik echt nooit doen )

OT: nou het is allemaal goed gekomen. Die collecte-organisator heeft de bus enzo bij m'n ouders gebracht, dus ik hoef daar morgen niet speciaal voor naar huis. Nog maar even met vriendje overleggen wat we het weekend doen. En ik ben inmiddels wel een béétje trots op mezelf omdat ik net nog een uurtje wat aan de scriptie heb gedaan (irritant uitzoekwerk, maar moet ook gebeuren). Nu nog maar even kijken of er nog wat op tv is en dan slapen, vriendje is toch pas rond half 1 thuis denk ik (leuk, werken van 9u 's ochtends tot half 12 's avonds, maar dit is eenmalig)
Oud 01-10-2008, 23:01
Verwijderd
Godver. Ik moet me ook niet verheugen op dingen want dan valt het altijd tegen. En ik moet niet verwachten dat ik dan serieus genomen wordt, want dat is helemaal een teleurstelling. Tering.
Oud 02-10-2008, 08:19
Verwijderd
Citaat:
@ Nijn: goeie actie om die docent op te bellen (zoiets zou ik echt nooit doen )
Idd, echt ontzettend goede actie
Oud 02-10-2008, 08:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké, het is al twee keer gezegd, maar Nijn, wat goed&dapper dat je je docent op hebt gebeld. Want nu had je wel wat meer duidelijkheid en hoefde je je wat minder zorgen te maken, goed gedaan. Veel succes met die presentatie!

OT: Tot nu toe heb ik twee zevens gehaald, dat ziet er op zich wel heel rooskleurig uit. Alleen waren dit nog best gemakkelijke opdrachten. En ik denk dat ik het beste juist niet de hele tijd kan studeren want daar raak ik alleen maar gestrester van en dan denk ik dat ik niets kan en zo. Beter af en toe gericht iets doen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-10-2008, 09:59
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
@ Rasmusje: het moet wel kunnen zolang het bij een vriendschap blijft en niet verder gaat... Een vriendin van me zat een paar jaar geleden niet zo lekker in haar vel en toen werd ze bevriend met een man die haar opa had kunnen zijn. Eerst was het gewoon vriendschap, maar op een gegeven moment werd het iets meer dan dat en dan is het niet goed meer. Zolang jullie beiden in het oog houden dat het pure vriendschap is, is er in mijn ogen niets mis mee.
Dit, en pas gewoon echt heel erg op meisje. Niet dat je straks op een bepaalde manier afhankelijk van hem wordt en dingen met je laat doen die je niet wilt. Het kan gewoon onschuldig zijn natuurlijk, maar het kan zeker geen kwaad om extra waakzaam te zijn.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-10-2008, 10:03
fractuur
fractuur is offline
*had al twee uur bij college moeten zitten* Er moet echt even wat in mijn studiehouding veranderen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 02-10-2008, 10:50
Verwijderd
@Nijn*: Dat heb je super opgelost! En je hebt nog gelijk gekregen ook dat zijn plan niet goed was (sowieso vind ik het voor een docent heel dom om is iets zonder feedback willen laten verbeteren ).
Oud 02-10-2008, 12:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooh jeetje m'n intro is echt fijn. (L)

@ Nienna* (was jij het die dat vroeg?): 't is de intro van Biton, studentenvereniging in Utrecht. Echt superleuk!

We gaan morgen over een week op kamp en da's fijn; vanavond hebben we Bollywoodfeestje yay. Maar ik kan niet weer op blote voeten dansen want ik heb een rokje aan & geen panty is niet charmant. Al zit er al een gat in.
En maandag komen er twee vriendinnetjes logeren en misschien dinsdag nog eentje, maar dat weet ik niet.. liever woensdag of donderdag maar ik vind het keileuk allemaal. <3 Het zijn zoveel mensen die allemaal lief doen! Net toneelweekend. En intussen wacht ik op half drie en dan op half zes, omdat ik nu osirisinstructie heb. Blaaaah.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-10-2008, 13:05
Sens.
Sens. is offline
Whaw goed opgelost, Nijn*

Ik ben boos op mezelf want het lukt niet. Ik heb nu eindelijk een onderwerp voor mijn paper van filosofie, maar ik vind maar geen bijbehorende filosoof. En ik zou dat ding zo graag snel af hebben.

Normaal heb ik nu trouwens college. Vanmorgen kwam een prof niet opdagen. Uiteindelijk bleek ze de les vergeten te zijn, maar gelukkig was de prof van de volgende 2u wel bereid om haar les vroeger te geven. Maar dat wil wel zeggen dat we 3 uur niet te doen hebben tot de les van 14u tot 16u. En tja die prof leest alles puur voor uit de cursus. Dus uiteindelijk ben ik toch maar naar huis gedaan. En nu voel ik me natuurlijk schuldig. (Ik heb nog nooit een les gemist en dit is mijn 2de jaar )

Maar kom, ik ga nu echt iets nuttig doen.
Oud 02-10-2008, 13:34
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Ooh jeetje m'n intro is echt fijn. (L)

@ Nienna* (was jij het die dat vroeg?): 't is de intro van Biton, studentenvereniging in Utrecht. Echt superleuk!
Ik heb 3 (ouderejaars)Bitonhuisgenootjes en die zijn ook echt hélemaal enthousiast over Biton. Misschien ga ik er over een tijdje ook wel bij, kijken of het past tussen al mijn drukke bezigheden haha.

Vandaag naar de podotherapeut geweest omdat ik last had van mijn enkels/scheenbenen tijdens het hockeyen en nou moet ik (zilveren jaja) zooltjes. Echt heel relaxed, hoop dat mijn klachten dan over zijn en ik gewoon weer lekker een hele wedstrijd kan hockeyen zonder pijn .
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-10-2008, 13:59
Verwijderd
Aaah er lagen net vijf pakketjes met boeken voor me in de brievenbus en is net alsof ik jarig ben, zo blij ben ik ermee. En net moet ik allerlei mensen bellen in musea voor cultuureducatie, alleen zeiden ze allemaal dat ik maar een e-mail moest sturen... Heb ik dáárvoor al die moed bij elkaar geraapt! Verder krijg ik het druk met Leuke Dingen komende week en daar heb ik zin in ja. Nu even snel wat lesvoorbereidingsformulieren invullen want dat moest eigenlijk al gedaan zijn en dan is het nog maar één dagje tot het weekend!
Oud 02-10-2008, 13:59
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Oehhh, na het nietsdoen van gisteren vandaag wel hard gewerkt, al 1/4 van mijn verslag af. Straks maar die data maken en opsturen. Ik hoop dat hij niet gaat zeuren dat het niet in SPSS staat, maarja, misschien weet vriendje het wel te downloaden. Pff, dat die nog niet weggelopen is is een wonder. Maarja, het komt een beetje van twee kanten. Hij gaat gewoon geen confrontatie aan wat er voor zorgt dat ik me nog meer ga opvreten.
Hmm, eigenlijk bevalt het afhouden van sociale contacten me wel, ik hou van boeken en lezen <3 Mja, goed is wat anders omdat ik zo steeds verder van de echte wereld afzak.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-10-2008, 14:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik heb 3 (ouderejaars)Bitonhuisgenootjes en die zijn ook echt hélemaal enthousiast over Biton. Misschien ga ik er over een tijdje ook wel bij, kijken of het past tussen al mijn drukke bezigheden haha.

Vandaag naar de podotherapeut geweest omdat ik last had van mijn enkels/scheenbenen tijdens het hockeyen en nou moet ik (zilveren jaja) zooltjes. Echt heel relaxed, hoop dat mijn klachten dan over zijn en ik gewoon weer lekker een hele wedstrijd kan hockeyen zonder pijn .
Yay wie? Misschien ken ik ze wel! Maar alleen bij hun Bitonnaam.
En als je 't leuk vindt moet je het vooral doen. (: Ik word er in elk geval superblij van dus wat dat betreft.. Gewoon een keertje gaan kijken!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-10-2008, 15:01
Verwijderd
Ik vond Biton ook ganz leuk ja Dith, gewoon gaan kijken! Jammer dat zij niet in Nijmegen zitten / ik niet in Utrecht. (a)
Oud 02-10-2008, 15:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik vond Biton ook ganz leuk ja Dith, gewoon gaan kijken! Jammer dat zij niet in Nijmegen zitten / ik niet in Utrecht. (a)
Hebben ze in Nijmegen niet een zusjevereniging?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-10-2008, 15:09
Verwijderd
Ja, maar die hebben twintig leden ofzo, dat is toch anders...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.