Oud 02-10-2008, 16:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha ja oké! Daar kan ik me wat bij voorstellen. (a)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 02-10-2008, 16:37
Verwijderd
Ja dus. Dat is in ieder geval over. Hoop ik
Weer twee boeken besteld ik ga echt nog een keer dood van al die boeken. En ik moet er nog eentje hebben. Maar die kan ik alleen ergens ver weg in Amsterdam halen (daar kom ik dan wel dagelijks maar toch) dan moet ik daar weer helemaal heen en dat is niet op de route. Dus.
En nu moet ik beginnen want anders kom ik in tijdnood!
*mopper*
Oud 02-10-2008, 16:55
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ik herken je niet, Heksjuh . Wel stoere kleren, traint dat fijner?
Ja Alleen is het wel warmer dan gewoon een shirtje, want het pak sluit vrij hoog. Maar het voelt toch anders dan in gewone sportkleding trainen.

Wat een gedoe gister. Ik was natuurlijk weer te vroeg, ik ben er altijd een kwartier eerder anders ben ik net te laat. Belde mijn trainer, iets met een afgebroken sleutel en hij kwam later. Ik snapte er niks van, ik verstond ook de helft niet door allemaal sirenes in de buurt. En ondertussen werd het steeds donkerder en kouder en kon het elk moment gaan regenen. Toen kwam gelukkig wel iemand met de auto, dus zijn we in de auto gaan wachten.
Omdat we later begonnen gingen we ook tot later door, dus we waren pas om tien uur klaar (in plaats van negen uur). Ik heb wel fijn getraind, mijn trainer zei dat ik soepeler word (ik kan al bijna de grond aanraken met rekken).
Op het station had ik net de trein gemist, dus ik moest een kwartier wachten. Toen had die trein vertraging en alles was heel onduidelijk, dus ik ben maar met een andere trein naar Centraal gegaan en daar overstappen. De intercity's hadden vertraging en de sprinters reden niet allemaal ofzo. Uiteindelijk heb ik er anderhalf uur over gedaan (in plaats van 40 minuten) en was ik om twaalf uur pas thuis. Dus nu ben ik moe

Ik zie echt zo op tegen die toets maandag. Ik heb het idee dat ik teveel met de sport bezig ben en te weinig met mijn schoolwerk. Vooral de practica vind ik moeilijk om te leren, de hoorcolleges heb ik bijna allemaal gedaan en begrijp ik ook. Zondag ga ik niet trainen, ik ben daarna ook altijd moe en dat helpt niet met leren. Al ben ik er nu al een beetje chagrijnig door Maar ik ga waarschijnlijk maandag hier in de buurt trainen, als ik durf. Ik vind het eng want ik ken niemand (niet helemaal waar, ik ken zeker twee mensen) en iedereen hier heeft de hoogste band. Maar dat zie ik maandag wel, eerst maar eens die toets een beetje fatsoenlijk maken.
Stress stress stress.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 02-10-2008, 17:59
fractuur
fractuur is offline
*druipt*

Pff.. en dan zometeen nog gaan trainen in dit hondenweer.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 02-10-2008, 19:01
Verwijderd
Teeeeeering ik kan het oko echt niet.
Oud 02-10-2008, 19:11
Verwijderd
Waarom nou? Waar verdien ik dat nou aan? Lekker zo hup over mn hart heen. bambambambambam. Ik dacht dat ik daar nu wel m'n portie van had gehad.

En ik blijf te dom voor de Universiteit. Ik weet gewoon niet waar ik beginnen moet.Ik durf niet eens de bibliotheek in, omdat ik niet weet wat ik zoek.

Het lijkt m'n leven wel. Ik weet niet eens wat ik zoek.
Oud 02-10-2008, 20:49
Verwijderd
@ Missy1234567890 en Nijn*: Als ik zeg dat ik een 7 laag vind, reageren mensen altijd zo van: . Maar ik moet van mezelf gewoon hoge cijfers halen en daarom vind ik een 7 dan laag. Het is ook wel zo dat ik anders hogere cijfers haal, dus voor m'n gemiddelde maakt het idd niet zoveel uit. En een voldoende is ook idd het belangrijkst. Mijn post was ook wel een beetje een uiting van de stress van gisteren.

OT: Het bleek dus later zelfs dat die 7 het hoogst van de klas was. Best raar, want ik (en de anderen) vonden de toets niet echt moeilijk. Dan zal het wel aan de normering hebben gelegen. Vandaag had ik dus wel gewoon die toets van Nederlands, ik vraag me echt af hoe ik hem gemaakt heb. Maar misschien mag ik hem overdoen, want toen ik hem aan het maken was viel ik 2 keer bijna flauw. Ik voelde me vanmiddag echt zo beroerd, ik ben blij dat het nu beter gaat. Het is niet fijn als je je in de les zo beroerd voelt, maar iedereen was wel heel meelevend. Eén van de docenten zelfs een beetje te, vind ik. Wat moet je nu met een leraar die tegen jou heel anders doet (veel aardiger) dan tegen je klasgenoten? Ik voel me er wel een beetje ongemakkelijk door.
Ik heb het nu wel enorm koud, ik zit echt compleet te rillen. Brrrr, en het is hier nog wel gewoon 20 graden binnen. Ik ga zometeen maar weer eens verder leren voor morgen, want dan heb ik weer 2 toetsen. En dan daarna weekend, heerlijk bijkomen.
Oud 02-10-2008, 20:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Jeutje weer druk gemaakt om niks!
Verder teleurgesteld in sommig mensen maar wat had ik ook verwacht...
Morgen eerste 2 uurtjes vrij! Zoooooooooo welkom! heb al 11 dagen achter elkaar gewerkt dus ik ben blij.
Stage was best leuk vandaag, iig druk bezig geweest met een wel gezellig iemand dus das fijn.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 02-10-2008, 21:51
Verwijderd
Bwwwuuuh, ik ben echt verkouden. Ik doe sinds gister al niks anders dan de hele dag snotteren (ik liep nl ff door die huge regenbui heen). Ik kon ook niet omkleden, aangezien ik op weg was naar de ortho en daarna nog 1,5 uur onderweg was naar mijn kamer in die natte kleren...
Ik verdenk mezelf van een allergie Nee, niet door die 2 daagjes snotteren, maar ik heb al heel lang last van mijn neus, weet niet eens sinds wanneer. Nu is het nog erger met het gesnotter.

Ik mis vriendje.

Morgen is mijn papa jarig en dat is leuk, want dan komen broer+zus en aanhang en vriendje komt dan het hele weekend!<3 Ik heb echt een flauwe kaart gehaald voor mijn vader. Hij wilde namelijk geld omdat hij voor iets spaard, maar ik vind alleen geld geven saai, dus ik geef ook een kaartje en mss nog wat lekkers erbij.

Oja, we hadden al lootjes voor surprise, omdat eindelijk de hele meut bij elkaar was, maar nu ben ik mijn lootje kwijt. Echt weer zo'n actie voor mij. Ik hoop dat het lootje nog bij mijn vriendje ligt of ergens tussen mijn spullen/bij papa ofzo, anders moet iedereen zn lijstje doormailen en voel ik me zo'n mislukkeling.

Vandaag was er in de klas ruzie en ik vond het niet eens echt erg. Volgensmij zijn mijn gedachtes van eergister waar. Ik voel me op mijn gemak bij verdriet. Misschien omdat ik dan nog enigzins iets nuttigs weet te zeggen ofzo. Ik weet het niet.

En nog steeds mis ik mijn vrienden. Maarja, wat doe je er aan? 1 bepaald iemand mist mij toch niet zo erg volgensmij, terwijl ik hem echt heel erg mis. Ik kon zo goed met hem praten en ik voelde me altijd zo goed als hij met me praatte. Het was ook heel erg gezellig toen hij er was. Ik was toen verlegen, maar met hem praatte ik wel. Ooooooh, wat mis ik die tijd...
Oud 02-10-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
@ Rasmusje: het moet wel kunnen zolang het bij een vriendschap blijft en niet verder gaat... Een vriendin van me zat een paar jaar geleden niet zo lekker in haar vel en toen werd ze bevriend met een man die haar opa had kunnen zijn. Eerst was het gewoon vriendschap, maar op een gegeven moment werd het iets meer dan dat en dan is het niet goed meer. Zolang jullie beiden in het oog houden dat het pure vriendschap is, is er in mijn ogen niets mis mee.
Het is wel meer dan vriendschap, want ik beschouw hem als een soort van vader en hij mij als een soort van dochter. En eigenlijk vinden we dat allebei alleen maar heel fijn. Er komt ook absoluut niks seksueels bij kijken. En wat metallica zegt over afhankelijkheid.. Hij is heel belangrijk voor me, maar ik weet dat hij niet belangrijker voor mij is dan ik voor hem. Het maakt ook wel dat ik beter voor mezelf zorg, zo doe ik nu mijn best om te stoppen met zelfbeschadiging en heb ik dat nog nooit zo lang volgehouden als nu. Ik durf het nog niet te hard te zeggen, maar ik denk dat ik voorgoed gestopt ben. Ik weet zeker dat dat voor een groot deel door hem komt, omdat hij steeds zegt dat hij me zo graag gelukkig wil zien en ik dat ook wil waarmaken. (Natuurlijk zou ik dat eigenlijk voor mezelf moeten doen, maar op dit moment lukt dat nog niet, omdat ik gewoon niet zo veel om mezelf geef.) Dat is ook het enige wat hij van me vraagt: proberen gelukkig te zijn. Verder kunnen we goed met elkaar praten, lachen, knuffelen, gek doen, serieus zijn, enzovoort, en dat is ook fijn. Alles is fijn, het enige wat me zo aan het twijfelen brengt is alle afkeuring van de wantrouwige omgeving (die ik ook wel weer kan begrijpen).

Hm, ik ga een beetje offtopic geloof ik. Maar eigenlijk lucht ik nu ook mijn hart, dus hopelijk mag dit.
Bedankt voor het reageren, Missy en metallica.
Oud 02-10-2008, 22:12
Redhair
Redhair is offline
Ik heb symptomen van ernstige verliefdheid. Krijg niet veel eten binnen, kijk constant om mijn telefoon of 'ie gebeld heeft, baal als zijn telefoon uit staat, verlang er vurig naar dat hij vanavond nog even langskomt, want ik wil weer bij hem slapen, net als afgelopen vannacht. Ik wil bij hem zijn, verlang er naar, zo veel dat het bijna pijn doet. Jezus, we zijn al ruim een half jaar samen maar ik ben nog nooit zo verliefd op hem geweest. De knop is om, helemaal om, alle twijfel is weg. Mijn vriendinnetje D. zag het ook, ze zei dat we zo dicht bij elkaar waren gekomen. Dat ze voor het eerst zag dat hij ook nam, in plaats van alleen maar gaf. We geven en nemen nu allebei, de relatie is gelijkwaardig, hij hoeft zijn best niet meer te doen, hij hoeft mijn afkeuring niet meer te voelen, het is goed. Wauw.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 02-10-2008, 22:18
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Al 5 dagen achtereen hoofdpijn... En dat terwijl ik praktisch nooit hoofdpijn heb. Vanochtend toch maar eens de huisarts gebeld, want ik trek die pijn echt niet meer, het lijkt steeds heftiger te worden en paracetamol/ibuprofen hielp voor geen meter. Ik ben er eigenlijk nog steeds verbaasd om dat ik wel naar de huisarts ben gegaan nu. Want 9 van de 10 keer ga ik met klachten nooit naar de huisarts, ik wacht altijd gewoon tot het over gaat... Misschien wel een teken dat ik me nu toch echt niet goed voel. Ik sta in sterke twijfel of ik morgen wel of niet naar stage zal gaan... Met deze hoofdpijn doe ik mezelf er geen plezier mee en m'n collega's hebben ook niet echt veel aan me. Maar me ziek melden om hoofdpijn, dat klinkt als een zo enorm lullige reden. Ik heb me nog nooit ziek gemeld tijdens een stage. Ergens vind ik ook dat ik niet ziek mag zijn.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 02-10-2008, 23:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wauw, ik was wel een beetje trots op mezelf dat ik heb gebeld ja, maar al die reacties, haha!

Vandaag onwijs drukke maar goede dag gehad. Vanochtend bij het werkcollege die opdracht nog eens goed doorgesproken met de docent en ik kan wel een hoop met zijn commentaar, nu ik zie wat er fout is weet ik ook wat ik moet verbeteren e.d. We krijgen een soort van herkansing, waarbij we het maandag dus weer moeten inleveren en dan maximaal een 6 kunnen krijgen, dan is het in ieder geval voldoende. Erg fijn dus!
Daarna naar de andere locatie van m'n werk in de Bilt gefietst voor een functioneringsgesprek met m'n baas. Komt er op neer dat hij het gevoel heeft dat ik goed in het team pas, dat het allemaal lekker loopt en dat we eigenlijk allebei tevreden zijn! Wil dus zeggen dat ik na een halfjaar daar werken het nog steeds leuk vind, mijn baas tevreden over me is en dat ik echt het gevoel heb dat ik er op mijn plek zit.
Had ook nog commissie vergadering, dat lijkt me eigenlijk niet echt leuk, maar dat komt goed uit want ik moest toch kiezen tussen twee commissies (qua tijd) en ik denk dat ik de andere een stuk leuker vind dus daar ga ik maandag even langs.
Tenslotte ook nog een tutorgesprek gehad (ben echt de hele uithof over geweest vandaag) dat was echt fijn. Lekker om even een wat persoonlijker aanspreekpunt te hebben op die toch best wel grote universiteit en ze vond het goed dat ik er nu al mee kwam. Maandag even een afspraak maken met de studentenpsycholoog (niet voor therapie maar misschien voor een cursus/workshop tegen faalangst bijv. lijkt me nou totaal niet overbodig ). En tussendoor de hele tijd aan de presentatie gewerkt, uiteindelijk klaar en we waren best tevreden. Bleek dat we geen internet en geen boxen hadden, terwijl onze docent wel zei dat die er zouden zijn.. Afin, na lang klooien is het gelukt. Het ging best redelijk, niet geweldig maar zo was het ook te verwachten. We hebben een 7 gekregen Eigenlijk hartstikke fijn dus! Niet geweldig (ineens snap ik je heel goed Sjanne067) gezien de moeite die we erin hebben gestoken maar voldoende is voldoende!
Sinds ik helemaal zeiknat thuisgekomen ben, heb ik alleen nog maar relaxte dingen gedaan. Lekker met moeder op de bank gehangen, lekker ER gekeken, morgen ga ik wel weer keihard aan het werk, nu lekker slapen en even niet stressen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-10-2008, 23:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Even een tegenstrijdig moment, maar ik houd me sterk. Heb geen zin in spelletjes en een gekwetst gevoel. *moeilijk*
Oud 02-10-2008, 23:56
Redhair
Redhair is offline
Altijd belt hij 's avonds nog wel als we elkaar niet gezien hebben. Maar nu is hij niet langsgekomen en zijn telefoon is leeg en ik weet dat hij niet in zijn normale huis slaapt. Juist nu ik zo naar hem verlang. Zijn normale huis is op loopafstand, maar waar hij nu even slaapt is niet te lopen en ik heb geen fiets. Juist nu ik hem zo graag wil zien he, call it karma. Nu voel ik me een beetje kut. Maarja, ik mag me best kut voelen, hoe vaak heeft hij zich niet kut gevoeld door mijn toedoen? Morgen zie ik hem gewoon weer, de wereld vergaat niet. Tering, ik ben echt helemaal gek op hem.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 03-10-2008, 09:03
Verwijderd
Gister was ik op de mastervoorlichting op de UU. Waah, hoe gaaf, ik wil wel meteen beginnen! Die college zaal is alleen al zo veel fijner dan bij ons en Micha de Winter deed de voorlichting. Zo grappig.
Moet ik nou nog steeds voglend jaar in therapie? Mag ik niet doorstuderen. Moet ik mijn leven stop zetten terwijl de rest van de wereld doorgaat met leuke dingen doen? Ik vind het niet eerlijk en niet leuk. En ik reageer als een kleine peuter, doe normaal.
Oud 03-10-2008, 10:21
Verwijderd
Gisteren had ik echt een fantastisch werkcollege, ik ben weer helemaal gemotiveerd enzo, echt fijn Ik was niet ongemotiveerd, maar zo'n bevlogen docent is echt gaaf
Oud 03-10-2008, 10:51
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rasmusje: als hij jullie vriendschap hetzelfde ervaart als jij is er niks aan de hand. Maar ik zou er wel goed op blijven letten. Bij die vriendin van mij was het aanvankelijk ook zo, hij was als een opa voor haar en hij waardeerde haar en alles wat jij ook typt terwijl ze op dat moment niet zo lekker in haar vel zat. Op een gegeven moment veranderde de vriendschap en werd het dus wel een beetje seksueel. Maar zodra ze een vriend kreeg, heeft ze het meteen afgekapt, wat nog wel lastig was, omdat hij haar steeds bleef bellen en contact bleef zoeken. Uiteindelijk is zij er wel beter uitgekomen, dus ik zal nooit zeggen dat zo'n vriendschap verkeerd is (wanneer het puur bij vriendschap blijft). Maar ik begrijp de reacties uit je omgeving wel, die mensen zijn bang dat hij misbruikt van je maakt en dat het dus wel meer is dan vriendschap.

OT: ik sta echt constant veel te laat op en ik doe echt zo weinig steeds overdag. Gister was vriendje vrij en ik moest mezelf er steeds aan herinneren dat het geen weekend was en dat ik gewoon dingen moest doen. Het verbeteren schiet echt niet op, helemaal niet als ik dingen wil gaan veranderen waarop ik niet eens commentaar heb gekregen. Dus toen moest ik even streng voor mezelf zijn dat ik dat gewoon liet staan...anders blijf ik bezig. Vandaag wil ik hoofdstuk 1 zo goed als klaar hebben en dan moet dat tweede hoofdstuk volgende week maar zo snel mogelijk en dan heb ik nog 3 weken voor m'n conclusie (maar ik weet nu al dat dat ongelooflijk moeilijk gaat worden)
Oud 03-10-2008, 12:07
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
OT: Het bleek dus later zelfs dat die 7 het hoogst van de klas was. Best raar, want ik (en de anderen) vonden de toets niet echt moeilijk.
Dat heb ik ook wel eens. Dan is een toets matig of ronduit slecht gemaakt en heb je net een 6. Op dat moment ben je blij dat je hem gehaald hebt itt veel anderen, maar later denk: o, het is maar een 6.. Storend.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-10-2008, 12:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Aight. <3 Ik was verdwaald daarnet want ik dacht dat ik op Wittevrouwen uit zou komen en het was op de Rubenslaan. Ik was er nog echt verbaasd om ook, want ja, mijn richtingsgevoel?
En mijn Bollywoodfeestje van vannacht was vet leuk. (L) Ik kan eindelijk weer dansen!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 03-10-2008, 13:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb spierpijn van de cha cha cha Stijldansen is leuk!

En verder baal ik ervan dat mijn fiets stuk is en van mijn studie natuurlijk, maar afgezien daarvan gaat het wel goed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-10-2008, 13:35
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hihihihihihi redhair is verlieieieieieieieiefd.


en hiephoi ik ook en zwaar ziek en oohhhh
noem het telepathie ik zat plannetjes te smeden om naar de baltische staten te liften om een vriendinnetje op te zoeken krijg ik een mailtje van haar dat ze morgen vertrekt en zondag als het goed is er is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
never get old
Oud 03-10-2008, 14:05
Verwijderd
@sonho: Ga je orthopedagogiek doen? Eerst de prémaster of echt al de master?
Oud 03-10-2008, 14:07
Verwijderd
Ik moet eerst de prémaster doen. En daarna weet ik het nog niet precies. Ortho in Utrecht klinkt wel erg leuk, maar ik ga ook nog op de UvA kijken welke masters ze aanbieden...
Oud 03-10-2008, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eerst de prémaster doen. En daarna weet ik het nog niet precies. Ortho in Utrecht klinkt wel erg leuk, maar ik ga ook nog op de UvA kijken welke masters ze aanbieden...
De UvA sprak mij meer aan, omdat zij de colleges en ook een deel van de boeken in het Nederlands aanbieden (toch een stukje makkelijker ). (Of heeft de UU het Engels in de colleges weer terug gedraaid?)

Ik vind de UU wel een goede universiteit trouwens (heb er twee jaar gestudeerd).
Oud 03-10-2008, 14:26
Verwijderd
Ze zeiden gister dat de prémaster en masters (ortho en mov) in het Nederlands worden aangeboden. Ik weet niet of dat ook voor de literatuur geldt.
Verschil met de UvA is dat zij een aparte master forensische orthopedagodiek, opvoedingsondersteuning en orthopedagogiek hebben terwijl dit bij de UU in één master wordt gegeven. Lijkt me dat je bij de UvA dus meer verdieping hebt per onderwerp, maar over al die drie onderwerpen iets leren heeft ook wel weer z'n voordelen. En het prémaster jaar op de UvA is langer dan op de UU, op de UvA krijg ik wel vrijstelling, bij de UU is dat nog niet zeker. Maar eigenlijk neig ik naar de UU.
Oud 03-10-2008, 16:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Pff, trendvraag ook af! Nu nog de beschrijvingsvraag en de beleidsvraag Morgen en overmorgen nog maar hard werken. Wel nog even kijken of ik nog met vriendje de stad in kan gaan, daar heb ik wel even zin in; shoppen!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 03-10-2008, 17:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Weer niks gedaan vandaag, behalve me over 2 zaken behoorlijk lopen opfokken.
Internet op m'n laptop is niet aan de praat te krijgen, ik kan niet in de router komen, ondanks goede login-gegevens, dus volgende week de helpdesk maar bellen.
En verder iets wat ik ontdekt heb over m'n vriend en waarover we het moeten gaan hebben, maar hoe begin ik daar in godsnaam over..en hij komt zo thuis en ik voel me zo en dan moet ik net gaan doen alsof er niks aan de hand is en we gaan vanavond naar mijn ouders, dus nog 2,5 uur samen in de auto en dan het hele weekend daar. (en misschien zijn het wel weer mijn analyses die niet kloppen, maar daar ben ik deze keer niet zo zeker van)
Oud 03-10-2008, 17:38
Verwijderd
Ik zou willen dat mensen het konden snappen. Snapten ze nou maar eens dat relaties aangaan voor mij nou eenmaal niet makkelijk is. Hoe kan ik dat nou duidelijk maken?
Oud 03-10-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ze zeiden gister dat de prémaster en masters (ortho en mov) in het Nederlands worden aangeboden. Ik weet niet of dat ook voor de literatuur geldt.
Verschil met de UvA is dat zij een aparte master forensische orthopedagodiek, opvoedingsondersteuning en orthopedagogiek hebben terwijl dit bij de UU in één master wordt gegeven. Lijkt me dat je bij de UvA dus meer verdieping hebt per onderwerp, maar over al die drie onderwerpen iets leren heeft ook wel weer z'n voordelen. En het prémaster jaar op de UvA is langer dan op de UU, op de UvA krijg ik wel vrijstelling, bij de UU is dat nog niet zeker. Maar eigenlijk neig ik naar de UU.
dat viel me bij mijn eigen master (planologie ook al op) op de UVA kan je veel meer specialiseren!
Wat er gisteren bij mijn mastervoorlichting werd verteld isd at ze op de arbeidsmarkt wel graag breedopgeleide mensen hebben. Dus dat van alles wat weten mss wel zijn voordeel heeft.

En over mn eigen hart, ik voel me goeddd ben alleen zo moe van mn tentamens, maar hoop dat ik vanavond nog iets kan doen .
Mn tentamen van gisteren ging wel oke
Oud 03-10-2008, 18:10
Verwijderd
alles is zo surreal
mensen die erop los seksen, opeens uitgescholden worden, mensen die binnen een minuut vrienden hebben, mensen die alles in hun schoot geworpen krijgen.
Als de hele wereld dom lijkt, en jij jezelf slim voelt, maar weet dat je jezelf overschat, zou je je zelfbeeld dan toch aanpassen? je hele leven geforceerd dom doen in je eigen ogen?
Ik heb een hart van ijs. dat blijft zo. niemands beste vriend. 'ja, dit is repel, zegmaar niet mijn beste vriend maar wel een goeie'
beuh
Oud 03-10-2008, 18:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben moe, ja weer/nog

vandaag weer stage gehad, ik begin steeds meer onzeker te worden en te twijfelen.
hou toch gewoon eens op..
ik merk dat de neerwaardsespiraal weer ingezet is..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-10-2008, 18:43
Captured2
Captured2 is offline
l

Laatst gewijzigd op 03-10-2008 om 18:53.
Oud 03-10-2008, 19:09
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Morgen is mijn feestje. ^^ Ik heb er echt zin in en mijn ex komt ook en dat vind ik heel fijn. =) Ik had het niet echt verwacht dat zij ook zou komen toen ik haar vroeg. Niet omdat het mijn feestje is, maar het is bij mij thuis en mijn ouders denken nog steeds scheef over één keer iets dat niet goed ging tussen mij en haar. Ik had dat haar verteld, maar ze komt toch. En natuurlijk komen ook mijn andere vrienden.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 03-10-2008, 19:20
Verwijderd
Brrr, koud koud koud. De hele week al koud. Bah. Verder heb ik wel zin in morgen, ik doe dat soort dingen normaal nooit maar ik ben wel benieuwd. . Hihi.
Oud 03-10-2008, 19:58
Verwijderd
Ik voel me wel goed . Morgen ga ik op intro-weekend van het USKO. Heb er echt veel zin in. Het zou zo fijn zijn als ik een wat breder sociaal netwerk krijg. Net heb ik iemand van de de kamp-commissie gebeld om te vertellen over mijn dissociaties. Jemig, dat vind ik zo eng! Hij reageerde wel goed, gelukkig. Ik wil niet meteen de freak zijn, maar iemand moet het weten, mocht er iets gebeuren... Ah, daar ga ik niet vanuit hoor. Sowieso heb ik het al beter onder controle. Afgelopen weken is het niet meer gebeurd .
Oud 03-10-2008, 20:59
Verwijderd
Gadverdamme, wat is het toch een kutkind.
Ik had niet gedacht dat ik echt een hekel aan iemand kan hebben, maar schijnbaar kan het. Het is zelfs bijna haat.
Oud 03-10-2008, 21:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooh, dat nummer van de musical op hoop van zegen is zo mooi. Ik hoorde het net alweer bij de Paul de Leeuw, en wow. Nou ben ik de laatste tijd heel snel ontroerend door liedjes, maar misschien wil ik toch wel naar die musical.
Oud 03-10-2008, 21:36
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Godver ik ben moe. En ik ben afgewezen voor een rol in een toneelstuk van 2 schoolgenootjes van mij en dat is best wel kut want er waren 18 mensen en er zouden niet zo veel mensen afvallen en ik dacht dat het wel goed ging.
Dus ik baal. En ik ben alleen thuis en het is saai en alles. Ik ben moe. Ik wil knuffelen. En ik vind het stom dat hij wel door is. /afgunst.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 03-10-2008, 21:46
Verwijderd
Citaat:
alles is zo surreal
mensen die erop los seksen, opeens uitgescholden worden, mensen die binnen een minuut vrienden hebben, mensen die alles in hun schoot geworpen krijgen.
Als de hele wereld dom lijkt, en jij jezelf slim voelt, maar weet dat je jezelf overschat, zou je je zelfbeeld dan toch aanpassen? je hele leven geforceerd dom doen in je eigen ogen?
Ik heb een hart van ijs. dat blijft zo. niemands beste vriend. 'ja, dit is repel, zegmaar niet mijn beste vriend maar wel een goeie'
beuh
Hoe en waar moet je geforceerd dom doen, dan?
Oud 03-10-2008, 23:06
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Pff, ik kan het gewoon niet. Gewoon doen, gelukkig en tevreden zijn. Wanneer houdt het op, hoelang trek ik dit nog...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 03-10-2008, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe en waar moet je geforceerd dom doen, dan?
dat doe ik niet. maar misschien moet ik dat wel doen.
in heel veel situaties. bijna altijd.
Oud 04-10-2008, 00:09
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik haat dit jaar. Shit, ik haat dit jaar zo erg.
Het heeft een aantal ups, zoals een schoolreisje naar Rome, een toneelvoorstelling, etc, maar oh, die downs. Oma dood. André dood. Oom leukemie en het gaat helemaal niet goed. Nog altijd geen vriendje maar jeetje wat heb ik daar momenteel behoefte aan. Vrienden die dingen doen en dingen die ik doe en ik ken mijzelf nauwelijks nog. Aan het begin van het jaar ging alles nog zo goed, waarom kan het nu niet goed meer gaan? Waarom is het zo oneerlijk? Dit is helemaal geen goeie tijd, ik moet nog zo veel doen, ik wou dat ik alle dingen kon doen, de dingen die ik leuk vind en nodig vind voor mijzelf, en de dingen die op school moeten om mijzelf te bewijzen, wat ik ook wil, want omgaan met moeilijke situaties zou ik toch moeten kunnen. Ik zakte toch ook niet in toen mijn ouders gingen scheiden. Ik wil verdomme sterk zijn, ik voel me zo kut momenteel.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-10-2008, 11:24
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Gisteravond was weer zo gezellig! Hele avond kletsen, beetje tv-kijken en muziek luisteren. Ik doe wat ik moet doen en ik ben trots op mezelf
Oud 04-10-2008, 12:42
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik voel me wel goed . Morgen ga ik op intro-weekend van het USKO. Heb er echt veel zin in. Het zou zo fijn zijn als ik een wat breder sociaal netwerk krijg. Net heb ik iemand van de de kamp-commissie gebeld om te vertellen over mijn dissociaties. Jemig, dat vind ik zo eng! Hij reageerde wel goed, gelukkig. Ik wil niet meteen de freak zijn, maar iemand moet het weten, mocht er iets gebeuren... Ah, daar ga ik niet vanuit hoor. Sowieso heb ik het al beter onder controle. Afgelopen weken is het niet meer gebeurd .
Wel goed dat je hebt gebeld! Ik kan me voorstellen dat het eng is, je bent toch bang dat mensen vooroordelen krijgen ofzo. Veel plezier! (Of als je al terugbent als je dit leest: hoe was het?)

@OT: hmm die lenzen wennen nog niet echt. Gister mocht ik ze 8 uur in, maar ik heb ze maar 5 uur ingehad. Ik voel ze gewoon de hele tijd, vooral bij mijn oogleden, dat moet toch niet . Nu heb ik ze weer in, het gaat redelijk, maar ik vraag me af of een bril gewoon niet beter is... die hoef ik toch niet altijd op. Nouja, ik geef het twee of drie weken, dan moet ik naar de nacontrole en als het dan nog niet over is geef ik het op...
Verder was het feestje leuk! En gezellig enzo, en ik heb gister goed geleerd. Nu vandaag nog mijn planning volhouden en dan komt het helemaal goed .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 04-10-2008, 14:58
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
De hele situatie (zie topic in L&R) werkt gewoon echt op me. Ik ben in geen 5 jaar alleen geweest dus dat komt er nog eens bij. Ik probeer vanalles te doen om mij bezig te houden maar ik kan mijzelf niet inhouden: op de raarste stomste momenten begin ik te wenen. IK MIS HEM ZO. Ik heb de liefde van m'n leven gevonden, en kan er niet bij zijn. En de stomme redens maken het gewoon nog frustrerender. En tot slot komt er bij dat hij mij echt teleurgesteld heeft, door zijn gedrag in de hele situatie. Ik wordt zo hard gestraft terwijl ik nauwelijks iets misdeed. Elke dag zink ik diepter en dieper, wordt ik verdrietiger en verdrietiger. Het gaat niet goed met mij, en alles rondom mij komt eronder te lijden.Ik heb nergens nog zin in. Alleen hoop gets me through the day, hoop dat ik eigenlijk niet zou mogen hebben... Argh.. Alles ging net zo goed. Soms wil ik die mensen echt goed pijn doen, of gwn dat ik kon weglopen van alles,samen met hem. Ik weet niet meer wat ik moet doen/denken. Ik hoop dat er vlug een oplossing komt, waardoor ik mij beter voel, want zo gaat het echt niet..
Oud 04-10-2008, 15:53
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ben zo goed bezig Ondanks dat ik later opsta dan dat ik me voorneem, maak ik wel alles af. Ik zit mooi op schema, dus dat is super Vanavond even de stad in met een oudklasgenoot die op wereldreis is geweest en ik ben echt heel erg benieuwd hoe het is geweest. En morgenavond weer naar Utrecht een vriendinnetje toe, kletsen enzo.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 04-10-2008, 17:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Cherry: (}) Knuffel! Als je wilt pm'en mag dat want ik heb het idee dat ik je wel een beetje begrijp. (: Je hoeft niet altijd sterk te zijn, janken & verdrietig zijn is ook belangrijk.. zolang je maar óók de positieve dingen ziet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-10-2008, 18:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En ot: jeetje, 't is fijn thuis. (: Ik heb vet veel gepraat en al m'n ontwikkelingen en verwikkelingen van afgelopen week verteld en die van de week daarvoor trouwens. Het lijkt wel alsof de tijd superlangzaam gaat maar misschien komt dat doordat ik steeds zoveel dingen doe? Ik vond dinsdagavond wel echt de bom met ons fietsen dreggen. En volgend weekend gaan we op kamp naar Wellerlooi (? waar ligt dat?) en ik heb er superveel zin in want het is een weekend chillen met heel veel leuke mensen. En kamp is goed. (: Het is wel heerlijk dat ik zoveel afleiding heb, dan hoef ik in elk geval niet na te denken.. pluspuntje!
Ik heb ook zo lekker geslapen vannacht. Vet lang, voor de verandering. En maandag komen er twee vriendinnetjes van school logeren want dinsdag gaan we voor het eerst stage lopen! Enn morgen spreek ik m'n beste vriendinnetje weer echt en m'n oma komt zomaar langs, had ze plotseling verzonnen. Vet lief. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-10-2008, 19:55
Redhair
Redhair is offline
Het is toch absurd, ik ben zo vreselijk verliefd. Hij zegt dat ik met de dag leuker word en dat is ook zo. Ik zoek zijn aandacht constant, kruip tegen hem aan, er komt opeens zo veel van mijn kant en hij geniet er met volle teugen van. Whiiee.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.