Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2009, 18:47
Verwijderd
Ik lijk op mijn moeder. En dat is geen goed teken.
Advertentie
Oud 07-02-2009, 19:30
Verwijderd
Verliefd, moe, rotzooi, SOG, drukte, chaos, leeg.
Ik moet om al die dingen niks geven, anders kan ik niet gaan studeren.
Oud 07-02-2009, 21:08
Verwijderd
shitshitshit
Mijn maatje zit ''vast''.
Of hij is het huis uitgezet, of hij ligt in het ziekenhuis, of hij zit vast. I don't know.
Ik weet niet waarom. Hij is niet te bereiken. En ik woon ver van hem vandaan.
Plus dat ik zijn moeders telefoon nummer niet heb om te vragen wat er aan de hand is..

Dammm
Oud 08-02-2009, 11:30
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
System overload. Het is zwaar om mij te zijn.. nu even dan. Misschien nog zwaarder om die ander te zijn, maar ik wordt er gewoon in meegesleurd zo.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 08-02-2009, 11:44
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb heerlijk gedroomd vannacht en alles is goed vandaag. ^^ En vanavond een brief van vier kantjes voor mij. <3
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 08-02-2009, 14:38
kroot
kroot is offline
Mmm vanmorgen vroeg mijn bed uit: mijn vuurdoop bij mijn koor: de eerste viering in de kerk die ik moest dirigeren. Ik was wel zenuwachtig, maar het ging aardig. Daarna kadootje gekocht voor huisgenoot. Toen kwam er een gast aan uit Bolivia, dus heb ik hem alles in huis gewezen met mijn geweldige combi van engels en spaans.
En ik wil dat een week 10 dagen heeft, of een dag 48 uur, ook goed. Ik kom zo veel tijd te kort!
Oud 08-02-2009, 15:38
Verwijderd
Knuffel voor Queasy. Take it easy. Don't stress out.

hujj, ik was vandaag weer op tv met de herhaling van Passion, hihi. Verder gewerkt, mocht eerder naar huis. Nu is zus hier, dus veel rust heb ik niet. En dan vanavond knallen op mijn huiswerk want morgen....om 4 uur de wekker!
Oud 08-02-2009, 16:03
Verwijderd
@ Nattigheid, bedankt..
Ik baal er enorm van. Het is mijn maatje, en wij hadden afgesproken dat we gingen slapen
en we heel vrolijk wakker werden. Ik wou hem helpen om te beginnen met een schone lei..
Vandaag weinig geleerd wat eigenlijk wel de bedoeling was. Nu maar even schaatsen verder kijken.
En hopen dat hij snel belt..
Oud 08-02-2009, 16:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oké ... mijn opa is dinsdag via een spoedopname naar een gesloten verpleegafdeling gegaan.
mijn moeder is er net weer geweest (haar vader) en iedereen schijnt te schrikken van hoe hij er uit ziet, in het vorige huis is er kennelijk iets niet goed gegaan want hij heeft blaren als eieren op zijn hielen en als die kapot gaan kan er een wond ontstaan en zie dat dan maar dicht te krijgen..
ik ben al een tijdje niet geweest bij opa, ik durf niet, ik durf gewoon niet, wat ben je nou voor een kleindochter als je niet eens naar opa durft.
en tis niet dat ik niet wat gewend ben.. mijn oma is gestorven aan leverkanker en dat zag er al 'eng' uit en ik heb jaren met dementen, zieke en terminale mensen gewerkt en nu durf ik gewoon niet..
en ja ik weet dat dat heel normaal kan zijn, het is nu je opa en blablabla.... nou en ik kan dit gewoon slecht hebben van mezelf.

maar goed de ene geeft hem een week, de andere nog jaren (hoop ik niet voor hem maar dat terzijde)
zijn andere huisje hebben ze leeggehaald (in nov 2007 naar aanleunwoning, koud feb 2009 naar verpleegafdeling)
maar nu moet alles weg, kan niets mee..
ik heb de teken schijven gekregen. die moet je op een blok vastprikken en dan een streepje zetten bij de 0. de 0 inkleuren en doordraaien naar de 1 (die moet dus naar het streepje gaan) en dan weer tekenen, zo alle cijfertjes langs gaan en dan heb je een tekening van een dwerg of een kat of een ander sprookjes figuur
die wilde ik wel hebben, heb er zoooo vaak meegespeeld.
maar zo komt het alleen maar dichterbij..
niemand die het weet, niemand die ik het vertel... ik kan het niet zonder tranen doen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-02-2009, 17:09
Verwijderd
Citaat:
het hoort gewoon bij mij om zo te denken.
Als je dat denkt/gelooft verandert er ook weinig, denk ik. Ik denk dat iedereen anders kan leren denken, je moet alleen een manier vinden die voor jou werkt. Blijven uitproberen dus.

En sterkte met je opa.
Oud 08-02-2009, 17:31
Verwijderd
@ rare kwast: veel sterkte met je opa!
Ook al heb je jaren gewerkt met dementen, zieke en terminale mensen, als het in je eigen familie speelt is het toch heel iets anders Misschien helpt het als je met iemand mee gaat? ipv alleen?
Oud 08-02-2009, 19:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ rare kwast heel veel sterkte en een dikke *knuffel*.
ot.
gisteren avond is het weer een aantal keer mis gegaan.
ik had het gisteren al tegen de verpleging gezegd.
en vanochtend is het een beetje misgegaan en ik zat te twijfelen of ik het zou zeggen.
tegen de verpleging maar ik heb het toch maar gedaan.
en ze snapte niet dat het door me spanning kwam.
en wat ik nou eigenlijk wou.
omdat het thuis door de spanning mis gaat.
en nou ik 2 weekenden hier ben het dan ook mis gaat terwijl het hier rustig is.
en ze vroeg of ik het hier niet 'leuk' vind maar ik vind het hier wel fijn.
maar die spanning en me angsten kan ik nou juist niet uitleggen.
en me angsten ook niet.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-02-2009, 20:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Queasy & rare kwast: knuffel en sterkte! (@ kwast: ik durfde ook niet naar mijn opa toen hij heel erg ziek was en heb ook gewacht tot ik er wat rustiger over kon denken en samen met familie was, toen viel het uiteindelijk wel mee.. maar het blijft heel erg naar om iemand zo ziek te zien. Voel je niet rot als je niet gaat, mijn neef is ook niet naar m'n opa gegaan toen en hij heeft er absoluut geen spijt van, omdat het hem alleen maar pijn zou hebben gedaan.)

OT:
Gisteren de hele dag gewerkt en dat was heel leuk! Vandaag lekker gaan theeleuten bij vriendinnetje en hard gestudeerd. Ben best wel trots op mezelf dat ik zoveel voor elkaar heb gekregen en dat het allemaal weer een stukje beter voelt Morgen nieuwe simkaart kopen (hopelijk met mijn oude nummer), rijles, paar boodschappen doen, therapie, sporten, college...pff voel weer een drukke week aankomen. Maar ach, het voelt allemaal weer iets rustiger, hoewel ik me wel beetje druk maak om morgen (therapie) maar komt vast goed. Bijna de hele week voel ik me al een stuk rustiger (met hier en daar wat paniekuitschieters) en wat minder down dan eerder, zou het eindelijk weer wat beter met me gaan de komende tijd?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-02-2009, 22:09
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik word zo blij van het kijken van filmpjes van donderdagavond, dat we muziek gingen maken op school. Het was ook zo leuk, twee van mijn favoriete leraren, heel veel gitaren en heel veel zingen, heel veel vrienden en mensen waren erg positief over de optredens enzo. Oh die filmpjes zijn zo leuk. Voortaan mag mijn vader alles filmen.

Goed. Nu wou ik alleen nog dat mijn potentiele vriendje op MSN kwam. Of anders naar school morgen want ik wil met hem praten maar nu is hij zeg maar letterlijk nooit ergens. Nu moet ik mijn spullen pakken om morgen naar mijn moeder te gaan en ik haat spullen inpakken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 08-02-2009, 22:52
Verwijderd
ie-der-huis-je-heeft-zijn-kruis-je
Oud 08-02-2009, 23:06
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Mag dit ook?: aaaaaaarggggh.

Aldus mijn hart.
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Oud 09-02-2009, 01:22
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Het is de laatste dag van het Chinees Nieuwjaar. Constant wordt er vuurwerk afgestoken dat zo hard knalt dat autoalarmen en spontaan vanaf gaan en dat het lijkt alsof er een bom ontploft. Ik denk dat ik vanavond maar binnen blijf want hard knalvuurwerk en ik liggen elkaar niet zo.

Gisteravond heb ik veel te veel ge(vr)geten, en dat is stom. Door al dat gereis was ik volgens mij juist een beetje afgevallen en voelde ik mezelf lekker in m'n lichaam, moet ik dat nou weer in een avond teniet doen? Het lijkt alsof ik een normaal/gezond/matig eetpatroon maar een week of twee vol kan houden, dan ga ik weer de mist in. Stomme en nutteloze cravings voor alles wat niet goed is.

Maar straks ga ik zwemmen, dus misschien dat ik mezelf daarna wat beter voel. Met die drummer! We zullen wel zien hoe dat nu weer loopt.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 09-02-2009, 01:35
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
De brief die ik had gekregen was echt heel, heel erg lief en ze krijgt een brief van acht kantjes terug. ^^ Ik ben benieuwd wat ze daarvan vindt. =)
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 09-02-2009, 08:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
toen we straks aan tafel aan het eten waren zei een meisje.
'je wilt toch afvallen ga dan met mij mee wandelen'.
dat doe ik dus niet om 7:00.
en daarna '1 keer in de week fitnessen val je echt niet van af hoor'.
wat een gezeik want ik fitness 3 keer in de week.
maar vorige week kon dat niet door me been.
maar vandaag begin ik er weer mee.
nou dat is lekker wakker worden zeg.
aan tafel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-02-2009, 09:02
Verwijderd
Citaat:
hujj, ik was vandaag weer op tv met de herhaling van Passion, hihi.
Ik heb je gezien. Hihi, erg grappig. Ik zet altijd de tv aan als ik me aankleed, toevallig dat ik gister vroeg op moest en je voorbij zag komen.

*Knuffel* voor kwast. (Ik ga je vandaag contacten, bij deze.)

OT: Ik ga het huis uit!!! Nou ja, als ik zelf even de beslissing maak. Haha. Dat durf ik dus niet. Ik vind het zó eng. En red ik het wel (voor mezelf zorgen, financieel), blabla, zelfstandig en volwassen worden: help! Ik ga nog even voor- en nadelen op papier zetten, maar grote kans dat ik over twee maanden op mezelf woon. Hihi.
Oud 09-02-2009, 09:19
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn weekend was zó chill waardoor ik nu nog minder zin heb om weer terug naar Utrecht te gaan... Nog maar drie weekjes.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 09-02-2009, 10:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ blurred: hihi, ik vind het een aparte manier van 'daten' hoor, naar het zwembad ben benieuwd hoe het is gegaan!
@ Sonho: spannend!! en wel heel erg gaaf!

OT: Oké, rijles ging iets beter dan vorige week, maar nog steeds niet geweldig, maar hé het hoeft ook nog niet perfect want ik hoef nog lang niet af te rijden. Volgende week nog een keertje de dingen van deze week herhalen en dan moet het echt al een stuk beter gaan, oh en vandaag leren keren/steken, dat was wel gaaf. En het meisje na mij was veel slechter, dat helpt ook altijd wel een beetje
En zal ik zometeen of morgen gaan sporten? Morgen is lekkerder, want wat moet ik anders in die 2,5 uur tussen colleges, alleen wat ga ik vanmiddag dan doen, lezen? Blegh. Ik mag niet meer 3x in de week van mezelf en aangezien ik donderdag ook al ga, dus niet vandaag en morgen. Klaar, niet zeuren. Ik ging het weer goed doen weetjenog? Goed eten, niet teveel sporten en geen andere destructieve dingen, mijn nieuwe doel
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-02-2009, 10:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@sonho je bent goed bezig.
ot.
ik kon me dit keer bij yoga helemaal niet ontspannen.
en me hoofdpijn komt ook weer kijken joepie.
en vanmiddag de laatste les weerbaarheids training daar heb ik wel zin in.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-02-2009, 10:44
Anoniemiem
Anoniemiem is offline
Ben op zoek naar een stage plek. Eerst uitvinden waar ik precies naar zoek en dan ga ik van de week een paar bedrijven bellen. Vind het wel spannend en aan de andere kan ook interessant.
Oud 09-02-2009, 11:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Weekend was leuk. Zaterdag eerst naar de IKEA en een leuke kast uitgezocht, daarna door naar mijn ouders, want 's avonds naar Jochem Myer. Erg leuk en hyperactief
Gister bijna hele dag gekaart en 's middags alvast een paar dingen ingepakt om mee naar vriendje te nemen. Ik vond het wel moeilijk, want sommige dingen, boeken/spellen hebben we dubbel en die kon ik dus niet meenemen en het waren wel cadeautjes die ik ooit heb gehad. Maar die gaan nu bij m'n ouders in de kast en ze blijven altijd van mij. Daarna weer terug en nog langs schoonouders en toen naar huis.

En vanmorgen had ik weer een zelfvertrouwendipje, o.a. door een stomme droom. Maar ik had net een mailtje van een studievriendin en daar werd ik weer wat blijer van. Straks nog even naar Middelburg, tip van schoonmoeder en eigenlijk moet ik hier nog heel veel uitpakken en opruimen, maar daar heb ik morgen en overmorgen enzo ook nog tijd voor. Oja, en een baan zoeken
Oud 09-02-2009, 14:34
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
De brief is inmiddels al bijna 12 kantjes.

Edit: En vandaag was echt heel, heel, heel erg saai tot nu toe. Ik ga nog eventjes brief afschrijven, op de post doen en dan ga ik straks een beetje gamen denk ik, als Eva niet online is tenminste. =)
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 09-02-2009, 14:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een 8,5 voor een essay Wauw. Kafka heeft mij gered
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-02-2009, 15:02
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Bla.
Nevermind.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows

Laatst gewijzigd op 09-02-2009 om 15:37.
Oud 09-02-2009, 15:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Een 8,5 voor een essay Wauw. Kafka heeft mij gered
Super! Gefeliciteerd

OT: ik heb gereageerd op een vacature via de site van een uitzendbureau. Nu word ik binnen 2 dagen gebeld. Ach ik zie het wel. Desnoods ga ik als kamermeisje in een hotel werken. Kan ook nog.

Nu maar eens m'n verhuisdoos uitpakken en vriendjes boekenkast omturnen.
Oud 09-02-2009, 15:12
Verwijderd
Lang leve de motivatie en zelfdiscipline!
Oud 09-02-2009, 15:25
Verwijderd
met trillende stem heb ik opgebeld. Ik heb nu het nummer van waar hij verblijft.
Allemachtig wat ver weg zeg. Ze werken via zogenaamde bellijsten, en daar moet je op te komen staan.
Ik heb aangegeven dat ik er graag op wou, en volgens mij gaan ze doorgeven dat ik gebeld heb.
Ik hoop zo dat hij mij belt. Ik moet zijn verhaal horen, en ik moet het weten.
zo'n lieve jongen verdient een nieuwe start en kans. Dicht bij zijn thuis.

pff sta nog te shaken. Ik vond het zo eng om hun te bellen.
Oud 09-02-2009, 15:33
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Citaat:
Een 8,5 voor een essay Wauw. Kafka heeft mij gered
Ik ook! Maar dan dankzij Steven Hall En... was jij degene aan wie ik vroeg of je écht niet de papers uit het postvakje van Kiene had?
Oud 09-02-2009, 16:41
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Wauw. Ik heb gewoon mijn tentamen gehaald. Gehaald! Het slaat nergens op, maar de norm is aangepast en nu heb ik het gehaald. Dus ik mag me gewoon inschrijven voor mijn master, geen gedoe met halve jaren over enzo . En ik ben ingedeeld bij mijn eerste keus voor keuze-onderwijs . Zometeen komt E. hier eten, ben benieuwd. Eerst wilde ik niet alleen eten, voor vandaag had het me niet zoveel meer uitgemaakt. Morgen heb ik vrij, en afhankelijk van vriendjes plannen, ga ik leren, taartjes bakken (want tentamen gehaald!), naar de kapper en naar vriendje . Klinkt goed toch? Nu nog even koken en eten. Wat heerlijk als alles goed gaat. En nu wil ik alleen nog maar vriendje om me heen. Lalala <3.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 09-02-2009, 16:59
Verwijderd
Wáárom heb ik ooit Nederlands gekozen om te gaan studeren? Ik zit een belachelijke opdracht te maken waarbij ik een handschrift moet transcriberen en vertalen naar het hedendaagse Nederlands.
Wát een onzin.

And so a secret kiss brings madness with the bliss.
Set me adrift and I'm lost over there and I must be insane.
To go skating on your name and by tracing it twice,
I fell through the ice, of alice.




@indigo: fijn dat je het gehaald hebt.
Oud 09-02-2009, 18:09
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Dat klopt toch ook?
Ja, maar zij dacht dat een neuroloog echt alleen hersenen doet en verder niks.

Citaat:
Bah, klinkt niet lekker.
Is het ook niet
Deed jij trouwens niet eerst iets met gebarentaal?

Indigo:
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 09-02-2009, 18:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd goede cijfers mensen!

ik heb een 8 terug van dat klote okt (happy!) en een 6 voor muziek analyse (flink balen)
heb er echt tijd in gestoken (doe ik overal in...) dus baal flink
maar ja... vandaag rekenen aan groep 1 gegeven (ja ze noemen t rekenen haha)
en voorgelezen "vandaag zou ik wel een kindje lusten" erg leuk
nu moe en opweg naar EHBO

ik ga morgen mailen sonho! (als ik t niet vergeet hahaha)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-02-2009, 19:17
Verwijderd
huuuh wat raar om hem te zien. Hij zag er ook echt freaky uit... en toch dat ene leuke glimlachje. Het was wel echt.. apart. Bizar.
En nu?
En studeren?

Oud 09-02-2009, 19:46
Verwijderd
Kutterig fuck. Niemand die reageert natuurlijk weer. Hoezo een Remi-gevoel. Bah. En ik voelde me al zo alleen En elke dag dat ik weer in die trein zit voel ik me wegglijden in nadenken en malen. Zo alleen. Maar goed. Ik mag niet klagen

edit: ik kan betaalbare tickets vinden. Als ik vakantie kan krijgen, ben ik weer weg. Maar dat is allemaal nog geheim. Dus.

Laatst gewijzigd op 09-02-2009 om 20:09.
Oud 09-02-2009, 19:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag me diploma van weerbaarheids training gekregen.
en verder vaag en gedachtes die ik al tijden niet heb gehad.
die komen nou weer terug.
en we vieren nou de verjaardagen van een van de verpleging die vrijdag jarig was.
en van een patient hier op de afdeling die in het weekend jarig was.
het is wel leuk maar ik ga soms ook maar even hier tv kijken en computeren.
in de kleine huiskamer want hun spelen in de grote huiskamer singstar.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-02-2009, 20:05
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Hm. Ik vier m'n verjaardag wel niet. Toch niemand die kan, niemand die moeite wil doen en naja niemand die kan. En ik lig om half 10 in m'n bed want ik kan m'n ogen niet open houden al had ik het graag.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 09-02-2009, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Is het ook niet
Deed jij trouwens niet eerst iets met gebarentaal?
Ja dat klopt . Aan de UvA maar ik ben ruim een jaar geleden gestopt en nu studeer ik Nederlands aan diezelfde UvA .

OT: Goede gesprekken all over the place, maar er is niemand die me echt gerust stelt. En het moeilijke is, dat ik hier zo graag over wil praten, maar het is praktisch onmogelijk. En ik hoop dat donderdag mijn hoofd gelucht wordt.

En zijn kleine zusje, zijn kleine kleine zusje die toch al zo groot is .

Mijn kleine zusje is morgen jarig. En dan wordt ze alweer 15, en dat voelt zo raar, want ik weet nog toen ik 15 werd en toen voelde ik me al zo volwassen en ik vind haar nog zo klein. .

Pack and get dressed
Before your father hears us
Before all hell breaks loose

Breathe, keep breathing
Don't lose your nerve
Breathe, keep breathing
I can't do this alone
Oud 09-02-2009, 21:17
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
gefeliciteerd goede cijfers mensen!

ik heb een 8 terug van dat klote okt (happy!)
Land van okt, rare kwast?

OT: De kop is eraf. Ze was tevreden, maar ik merk dat ik nog zoveel moet leren. Heel veel dingen zijn anders dan op andere scholen en vooral het lesmateriaal en de methodes. Ik ga m'n best doen en ze zeggen dat ik het kan (vriendje en mentor). Nu naar bed!
Oud 09-02-2009, 21:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb heel erg veel spanning en ik ben moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-02-2009, 21:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik kan er niets over zeggen, het zit zo diep in me en ik kan het er niet uit laten. Even ben ik weer heel ver weg van alles en iedereen. Ik weet niet wat ik ermee aan moet, wat ik moet doen om het over te laten gaan.
Soms wil ik het uitschreeuwen, soms alleen maar kapot maken. Mezelf kapot maken. Heel stil verdwijn ik weer. Achter die grote schaduw van pijn, van schaamte. Ik glimlach van buiten en ga kapot. Ik. kan. dit. niet.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-02-2009, 22:32
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik word wat gaar van mijn slapeloosheid! Daardoor zie ik gewoon op tegen de nacht. De afgelopen twee maanden heb ik hooguit een nacht of drie redelijk geslapen (lees: bij elkaar vijf uur geslapen en niet vaker dan drie keer wakker). Echt te absurd, die wakkerheid die ik ervaar na elven. Gelukkig heb ik geen aanleg voor wallen, anders was ik ondertussen getransformeerd tot één grote wal. Morgen de introductie van een nieuw project en twee uur statistiek. Jammerlijk rooster waardoor van 11 tot 17 uur die colleges zijn gepland met de nodige tussenuren. Misschien kan ik ondertussen m'n tentamen voor vrijdag bestuderen, dat maakt de tijd wat minder zinloos.

Door mijn chagrijnigheid (veroorzaakt door slaap tekort), reageert mijn kat zo irritant. Ik zit mezelf in de weg, en waarschijnlijk voelt ze dat feilloos aan. Klagerig gemauw... :-\

Nog even een paar leuke nummers beluisteren, wat drinken, tandenpoetsen... En dan ga ik het deze nacht weer eens proberen.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 09-02-2009, 22:37
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Slapeloosheid
Aaah sterkte coopergirl!
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 09-02-2009, 22:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Aaah sterkte coopergirl!
Dank!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 09-02-2009, 23:33
Verwijderd
Wollig hoofdje, brak en zweverig en een beetje ziekig - maar godverdomme wat was het 't waard. Holy shit. Dat was me een fijn, indrukwekkend weekend. <3
Oud 10-02-2009, 02:03
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
@ blurred: hihi, ik vind het een aparte manier van 'daten' hoor, naar het zwembad ben benieuwd hoe het is gegaan!
Nou... het was echt heel leuk. En dat is gelijk het probleem.

Ik wilde het helemaal niet als een 'date' zien, gewoon als een zwemafspraak. Maar ik moet nu wel de hele tijd aan hem denken, waardoor het meer op een date lijkt. En dat kan helemaal niet, want in Nederland zit een jongen die al ruim zeven jaar mijn vriend is, en bij wie ik waarschijnlijk ga wonen als ik terugkom.

En de drummer vraagt of ik kom kijken bij het oefenen voor de opnames van hun nieuwe CD, neemt me gratis mee naar binnen bij optredens, is heel aardig en open, zeer aangenaam gezelschap en ik ga binnenkort weer met hem zwemmen. Nooit geweten dat ik Chinezen zo aardig kon vinden.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 10-02-2009, 08:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik ook! Maar dan dankzij Steven Hall En... was jij degene aan wie ik vroeg of je écht niet de papers uit het postvakje van Kiene had?
Ja! Hoe wist je dat? Ik vroeg me al af of wij elkaar ergens van kenden, ik dacht eigenlijk van niet, maar ik vond je wel gezellig Maar jij ook al een goed cijfer dus


Gisteren naar ons oude huisgenootje geweest, dat was wel leuk. Alleen vind ik het zo sneu dat ze nu niets te doen heeft, ze verveelt zich kapot. Zo zal het bij mij over een half jaar waarschijnlijk ook zijn. Alleen zal ik er niet zo goed tegen kunnen als zij.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.