Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2009, 16:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
heeft iemand nog wat van eend gehoord?.
want dat is al wel lang geleden.

ot.
ik hoop dat de huiskamer bespreking.
dadelijk rustiger word dan vorige week.
en ik denk dat ik iets van een nieuweling ga zeggen.
die er sinds gisteren is maar ik ben bang dat ik dan van een aantal mensen commentaar krijg.
zoals degene die vorige week iemand wou aanvliegen.
en ik voel me helemaal niet meer op me gemak nou die nieuwe patienten er zijn.
en dat die ook bij me aan tafel zitten en ik ben niet de enige.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 03-03-2009, 18:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net thuis en ik ben helemaal kapot. 4 uur gewerkt, maar het is echt zo intensief. En ik merk dat ik nog niet helemaal van m'n belangst af ben. Het moment om echt te gaan bellen, vind ik nog steeds eng. Zodra ik iemand aan de lijn heb, is die angst weg, maar het gáán bellen is het vervelendste moment. Maar goed, ik werk er wel aan door dit baantje en als ik een moment heb dat ik het eigenlijk niet meer zie zitten, geef ik niet op maar toets toch maar weer een nummer in. Ik wil dit gewoon kunnen en ik weet dat ik het ook kan leren. Volgens mij zijn ze ook wel tevreden over mij.

*positiviteit strooit*
Oud 03-03-2009, 18:39
Verwijderd
Als ik dit jaar mijn P haal, dan kan ik het tweede en derde jaar van mijn studie in één jaar doen en kan ik dus volgend jaar mijn bachelor al halen. .

Alleen één vraag: wil ik dat wel?'
Want er zijn nog zoveel vakken die ik wil volgen, maar aangezien de stufi mij niet meer op mijn rug groeit...


Oh en ik heb een ge-wel-dige master gevonden. Dus ik moet nu nog anderhalf jaar keihard werken en dan kan ik anderhalf jaar een geweldige master doen <3.

Het komt allemaal, allemaal, allemaal, allemaal,
het komt allemaal, allemaal, heus wel weer goed

Laatst gewijzigd op 03-03-2009 om 22:40.
Oud 03-03-2009, 19:10
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Mja.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 03-03-2009, 19:20
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Yana: ik geloof ook in je

Nienna: heb je een kersenpitkussen of kruik? Dat verlicht het misschien ook een beetje. Verder moet je naar je lichaam luisteren; als je moeite hebt met zitten even op bed gaan liggen, of misschien dat een stukje lopen (gewoon in je kamer op en neer lopen) helpt.
Als je echt veel last hebt, zou ik even langs de huisarts gaan voor pijnstillers.
Succes, ik hoop voor je dat het snel over is!

Ik heb hopelijk de reden gevonden dat ik steeds misselijk ben: mijn pijnstillers. Ik heb de bijsluiter gecheckt en misselijk is een bijwerking die veel voorkomt. Fijn, heb ik een pijnstiller die helpt, wordt ik er misselijk van.
Ik wil een ander lichaam, die van mij is niet te vertrouwen. Het ging eindelijk een paar dagen beter (gisteren zonder moeite vier uur kunnen staan bij practicum!), maak ik een verkeerde beweging als ik iets uit de koelkast pak. Nu heb ik pijn in mijn bovenrug bij elke beweging die ik maak en met ademen een beetje. Gelukkig alleen bij diep ademen en ik adem vrij oppervlakkig (normaal ook). En ik heb echt al een paar weken dat ik minstens een keer per twee dagen een pijnscheut in mijn nek heb als ik een (normale) beweging maak.

Maarja, verder gaat het wel goed. Ik hoop dat mijn moeheid en misselijkheid weggaat als ik stop met die pijnstillers en dat de pijn dan niet terug is. Ik ben aardig opgeschoten met school dus ik loop bijna bij. Alleen nu nog met het andere vak beginnen, ik vind twee vakken tegelijk echt niet handig (maar er zijn zat mensen die altijd twee of meer vakken tegelijk hebben, dus ik mag niet klagen)
Practicum gisteren was leuk. Alleen jammer dat de koe er met mij vandoor ging Vrijdag practicum met gezelschapsdieren-patienten, dat is vast ook interessant.

Het gaat allemaal best wel goed komen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 03-03-2009, 19:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Heksjuh: neem je die pijnstillers nu voor of na het eten? Pijnstillers kunnen mogelijk slecht vallen in je maag waardoor je misselijk wordt. Misschien wordt het minder als je ze na het eten neemt (als je ze nu ervoor neemt) of tijdens de maaltijd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-03-2009, 19:33
kroot
kroot is offline
Ohh ik kan mezelf wel wurgen: sta ik om 12.00 bij begeleid wonen, bleek dat mijn afspraak om 9.30 was. Nu kan ik pas weer over 1,5 maand.

@ Yana: ik ben ook je fan!
Oud 03-03-2009, 20:56
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
OMG ik ben bang. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik weet niet wat ik kan doen. Ik voel me machteloos. Ik wil niet dat het waar wordt, en ik weet niet wat ik moet doen om het te voorkomen. Ik voel me enorm onveilig, zit hier te trillen achter de computer. OMG help, help. Is er dan niemand te vertrouwen?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 03-03-2009, 21:46
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik ben er weer. En vanaf vandaag ga ik mijn leven beteren!

Bijlezen ga ik denk ik niet redden, maar vanaf hier haak ik weer in!
Fijn je hier weer te zien
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 03-03-2009, 21:46
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ohh ik kan mezelf wel wurgen: sta ik om 12.00 bij begeleid wonen, bleek dat mijn afspraak om 9.30 was. Nu kan ik pas weer over 1,5 maand.
Hoe komt het dat er zoveel tijd tussen zit dan?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 03-03-2009, 21:53
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
*positiviteit strooit*
*opvangt* dat kan ik wel even gebruiken.

Klinkt positief, van je werk Ook al blijft het lastig, je doet het toch allemaal maar!
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 03-03-2009, 22:07
Verwijderd
*Sluit zich aan bij de fanclub van Yana*
Wat is er gebeurt vanavond? Klinkt niet goed. *Knuffel*

OT: Nee, even niks ontopic.
Oud 03-03-2009, 22:34
fractuur
fractuur is offline
Heerlijk langer dan een avond bij mijn vriend geweest, was een hele tijd geleden.

Maar ik begin wel serieuze slaapproblemen te ontwikkelen waar ik me steeds meer zorgen over maak, misschien zodra ik tijd heb een afspraak maken bij mijn huisarts..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-03-2009, 23:50
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Bleh, zo voel ik me nu.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 04-03-2009, 07:42
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Missy1-0: *vangt wat positiviteit op* en goed bezig met je werk zeg!
@Yana: en natuurlijk geloof ik ook in je!

Citaat:
Volgens mij heeft iedereen op dit forum lente (zomer) nodig, als ik dat zo lees (de uitzonderingen daar gelaten, wat ik mij herinner van voorgaande jaren kon niet iedereen het warme weer goed verdragen).
Jaaaa lente! Gelukkig voelt maart al een stuk beter dan februari, al maakt het qua weer nog niet veel uit. Gaat het al wat beter met je rug?

OT: uh ja. Ik weet niet. Maar ik ga gewoon het geluk naar me toetrekken, dat is alvast besloten. Ik hoef heus niet te wachten tot het naar mij toe komt (iets met Mozes en een berg). Nu opticien bellen en wat leren, dan naar de uni en hopen dat er iemand bij mijn werkgroep is .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 04-03-2009, 08:10
Verwijderd
<3 liefde voor mijn konijnenvriendinnetje.
Oud 04-03-2009, 08:40
Muse
Muse is offline
Uhm. Dít is lang geleden.. Ben erachter gekomen hoe de 'oude' lay-out in te stellen en moet geloof ik weer even wennen.

Verder, OT: zometeen toets en ben echt schandalig lui geweest met leren. Had geen zin, had geen ruimte in m'n hoofd, dus op hoop van zegen..
Oud 04-03-2009, 09:21
Verwijderd
Citaat:
heeft iemand nog wat van eend gehoord?.
want dat is al wel lang geleden.
Dat vraag ik me ook al een hele tijd af.

Vannacht weer separeer. Ik doe geen vlieg kwaad en toch beland ik steeds in de separeer " uit voorzorg", nou fijn is dat. Je kunt me toch niet bij elke dissociatie in de separeer gooien omdat ik 1x agressief ben geworden. Komop zeg, dan kan ik mijn leven lang wel op een gesloten afdeling blijven, want die dissociaties heb ik nog lang niet onder controle. Mijn papa belt nu met de psychiater. Hopelijk kan ik snel overgeplaatst worden.
Oud 04-03-2009, 10:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Justhanna: dankje en ja, het is inderdaad lastig, al lijkt het een heel simpel baantje. Ik ben elke keer hartstikke moe als ik thuiskom en dan heb ik 'maar' 4 uur gewerkt. Maar goed, het is ook best intensief werk, ik heb gister één gesprek van meer dan een half uur gehad. Jij succes met je stage, ook als je het even niet meer ziet zitten, je kunt het!

OT: Lekker geslapen vannacht, had ik ook wel nodig na gisteren. Vanmiddag weer bellen. Gister had ik echt zoiets van, ik ga dit echt niet nog langer doen. Maar op het eind van de middag ging het weer beter en keek ik er weer wat positiever tegen aan. Het was ook wel irritant dat er mensen gingen meeluisteren of ik het belscript wel volgde. Dus nóg meer zenuwen. Ze mogen best meeluisteren (nouja, liever niet, maar ik moest een formulier ondertekenen waarin stond dat er af en toe meegeluisterd zou worden), maar kom er dan halverwege bijzitten, niet als ik nog moet gaan bellen.

Vanavond ga ik kijken bij een koor hier in de buurt. Hoop dat ik het leuk vind, want het is wel het enige hier vlakbij.
Oud 04-03-2009, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Jaa mijn broek is echt de bom. <3 Ik draag m pas negen maanden want ik heb hem voor mijn examen gekregen van mijn mama en hij valt echt helemaal uit elkaar. Er zitten overal verfspatters en ik heb van die charmante gaten tussen m'n benen maar ze zijn gecamoufleerd met stippenstof, en de hele onderkant is eraf gelopen en nu zat er een extra scheur in en ik heb hem gefixt met een satijnen lintje. Hij zit zo lekker. <3 't Is echt mijn allerfavoriete broek aller tijden.
Oooh dat ken ik, dat heb ik ook eens in de zoveel jaar, dat ik een broek echt góddelijk vind en hem kapotdraag en dan mijn moeder opdraag de gaten op de kont/tussen de benen te maken met lapjes eronder, maar op een gegeven moment is het gewoon op en dan moeten ze weg Heel treurig. Gelukkig komt er altijd weer een favoriete broek

OT: Ooooh het is lentelentelente ik fietste net in de zon en het is zó mild, en er bloeit een krent, en de knoppen lopen uit en er staan krokusjes, en als ik niet zo verkouden was zou ik weten dat het lekker ruikt want het is lentelentelente.

En er staan dingen in de planning, ik weet het allemaal nog niet maar alles gaat veranderen en het is doodeng maar ook heel gaaf en misschien ga ik wel terug naar de kunstacademie en dat is nog veel enger maar je moet kansen pakken als ze voorbijkomen, toch, en als ik het nu niet doe komt er vast een vriend en een baan en dan een kind en dan ben ik 40 voor ik het weer kan proberen, maar ik wil het niet dan pas, ik wil geen kantoorbaan en de hele week achter de computer zitten behalve om dingen voor mezelf te schrijven en interessante dingen op te zoeken en nou okee ook soms om te internetten en computerspelletjes te spelen Maar niet als werk, niet altijd tenminste, hooguit een dag of wat per week.

Jaaaa. Durf ik het? Durf ik weg uit mijn fijne stad, opnieuw beginnen, alleen gaan wonen? *bibber*
Oud 04-03-2009, 14:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Dat vraag ik me ook al een hele tijd af.

Vannacht weer separeer. Ik doe geen vlieg kwaad en toch beland ik steeds in de separeer " uit voorzorg", nou fijn is dat. Je kunt me toch niet bij elke dissociatie in de separeer gooien omdat ik 1x agressief ben geworden. Komop zeg, dan kan ik mijn leven lang wel op een gesloten afdeling blijven, want die dissociaties heb ik nog lang niet onder controle. Mijn papa belt nu met de psychiater. Hopelijk kan ik snel overgeplaatst worden.
hopelijk horen we gauw weer wat van haar.
en hopelijk hoef je niet meer in de sepereer *knuffel*.

ot.
gisteren was het weer mis gegaan een aantal keer s'avonds.
en heb ik weer zitten janken op het kantoor bij de verpleging.
waar ik niet blij mee ben.
en net had ik weer tranen in me ogen.
en alweer angsten ik weet niet of ik me moeder vanavond vertel.
dat het gisteren alweer een paar keer mis ging.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-03-2009, 15:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Oooh dat ken ik, dat heb ik ook eens in de zoveel jaar, dat ik een broek echt góddelijk vind en hem kapotdraag en dan mijn moeder opdraag de gaten op de kont/tussen de benen te maken met lapjes eronder, maar op een gegeven moment is het gewoon op en dan moeten ze weg Heel treurig. Gelukkig komt er altijd weer een favoriete broek

OT: Ooooh het is lentelentelente ik fietste net in de zon en het is zó mild, en er bloeit een krent, en de knoppen lopen uit en er staan krokusjes, en als ik niet zo verkouden was zou ik weten dat het lekker ruikt want het is lentelentelente.

En er staan dingen in de planning, ik weet het allemaal nog niet maar alles gaat veranderen en het is doodeng maar ook heel gaaf en misschien ga ik wel terug naar de kunstacademie en dat is nog veel enger maar je moet kansen pakken als ze voorbijkomen, toch, en als ik het nu niet doe komt er vast een vriend en een baan en dan een kind en dan ben ik 40 voor ik het weer kan proberen, maar ik wil het niet dan pas, ik wil geen kantoorbaan en de hele week achter de computer zitten behalve om dingen voor mezelf te schrijven en interessante dingen op te zoeken en nou okee ook soms om te internetten en computerspelletjes te spelen Maar niet als werk, niet altijd tenminste, hooguit een dag of wat per week.

Jaaaa. Durf ik het? Durf ik weg uit mijn fijne stad, opnieuw beginnen, alleen gaan wonen? *bibber*
Jaaa, doen! Als je de kans hebt om het te doen en je wilt het graag en je hebt niemand die je tegenhoudt, waarom niet? Het is wel echt gaaf.
Oud 04-03-2009, 17:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik zit sinds vanavond aan een andere tafel met eten.
bij een andere vrouw en nou is er weer een nieuwe bij gekomen.
en volgens mij vinden de mensen aan de andere tafel het nog niet eens erg.
want ze vroegen er nog niet eens na.
en dadelijk komt me moeder en hopelijk ons hondje langs.
en ik heb er geen zin in dat ze komt zoals de laatste tijd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-03-2009, 18:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Z0MFG leuke dingen studeren! Ik ben helemaal Sociologie en Frans aan de VU aan het ontleden maar er zijn vet leuke minors en keuzevakken en überhaupt keuzedingen die ik nu constant mis enenenen.

Maar vorig jaar was ik ook zo enthousiast over de ALPO. En dat ging ook verkeerd. Hoe kom ik er in godsnaam achter wat ik wil?

WAAUW briljant! <3 Ik kom er net achter dat de VU uitwisselingsprojecten heeft met de universiteit van Corté hahaha. Ik zal toch maar eens op Corsica gaan studeren. Een halfjaartje daar zie ik best zitten. <3 Moet ik volgend jaar wel naar Verweggistan? Of zal ik direct gaan studeren? Misschien komt het toch nog helemaal goed met mij.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-03-2009, 19:25
kroot
kroot is offline
Citaat:
Hoe komt het dat er zoveel tijd tussen zit dan?
ze zaten al 2 maanden volgeboekt

Lange dag school vandaag. En ik heb vanmorgen toen ik mijn tas over mijn schouders gooide, iets van een spier in mijn nek verrekt. Doet best pijn. Maar ga dalijk maar warme douche nemen.
Oud 04-03-2009, 19:30
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Verdomme RSI klachen + eigenwijze marrel = ramp
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 04-03-2009, 19:39
Verwijderd
Ik heb een 8,7 voor het tentamen van economie! Het hoogste van de 2 clusters. Ik ben er zo ontzettend blij mee. De docente was de tentamens aan het uitdelen en zei tegen me: ja, jij hebt het hoogste cijfer. Dus ik zat maar van: echt, echt?? Toen zei ze: ja, kijk maar. En het was nog echt zo ook. Ik heb echt ff zitten flippen middenin de klas. Terwijl ik net daarvoor nog tegen C. zat te zeggen dat ik vast een onvoldoende had en bleef zitten o.i.d. Ik zal voortaan wat langer nadenken voordat ik zeg dat ik niet kan leren. Maar goed, ik ben er heel blij mee.
M. moest en zou vanochtend naast mij in de bus zitten. Maar ze zei niks, dus hebben we stommetje zitten spelen, want ik wilde niet als eerste wat zeggen. Raar mens. Voor de rest was het vandaag wel best leuk op school.
Oud 04-03-2009, 21:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb/krijg misschien een huisje Had maandag een particuliere verhuurder gemaild of hij wat had, die belde dinsdag, toen ben ik gaan kijken (buitenkant/straat) en heb ik vandaag gebeld dat ik wel een keer binnen wil kijken. Daar heb ik vrijdag een afspraak (huisje in Rotterdam West/Witte dorp). Kom ik vanavond (na twee en half uur over Delft - Rotterdam gedaan te hebben door een defecte trein ) thuis, vraag ik aan m'n vriend 'waarom krijg ik post van de woningbouw', heb ik een uitnodiging voor de bezichtiging van een huisje komende vrijdag Ik weet niet meer precies welk huis het was (kan ik niet meer terugzoeken want de reactietermijn is verstreken) maar als ik het me goed herinner was ik 18e geworden dus ik denk dat de eerste tien mensen ofzo afgehaakt zijn en ze nu de volgende tien mensen uitnodigen (op de brief staat in de bovenhoek met pen ook een 8 maar misschien is dat van iets heel anders). Is hier in Rotterdam Noord, ben er net ff heengelopen met m'n vriend want het is vlakbij. Het is klein maar ziet er wel mooi uit enzo (verwarming, dubbelglas, kunststof kozijnen). Nou moet ik alleen die afspraak met die andere verhuurder proberen te verzetten maar anders kan ik misschien nog kiezen ook Vind het wel heel gaaf zo ineens, misschien heb ik over een maand lekker een huisje voor mezelf
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-03-2009, 01:53
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Was het nou zo moeilijk? Het enige wat ik had hoeven zeggen is: "Dit is een EP van een zeer onbekende Nederlandse band, de band van mijn vriend". Als ik dat had gezegd was alles in één keer duidelijk geweest. In plaats daarvan zei ik: "Dit is een EP van een zeer onbekende Nederlandse band van vrienden van me." Ik was echt van plan het eerste te zeggen, maar het tweede kwam er zomaar uit. Waarschijnlijk toch heel onbewust expres.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 05-03-2009, 07:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh ik kan beter al mijn nagels eraf halen en zorgen dat ze niet meer terugkomen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-03-2009, 07:48
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
@Roosje; Jij zat gistermiddag bij mij in de bus, je liep me heel hard voorbij met je rode laarzen hehe.

Gisteren met vriendinnetjes gegeten en daarna nog even naar een verjaardag in Eindhoven. En toen verraste mijn zusje me door te zeggen dat ze kaartjes voor Tarzan had gekocht dus nu moet ik vanavond mee.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 05-03-2009, 07:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ha, vanavond naar Metallica en ik ga ervan genieten punt De situatie is er niet helemaal naar, maar oeh wat zal dat weer fijn zijn.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 05-03-2009, 08:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ha, vanavond naar Metallica en ik ga ervan genieten punt De situatie is er niet helemaal naar, maar oeh wat zal dat weer fijn zijn.
oeh metallica gaat naar metallica .
metellica is wel goed ja.
laat je weten hoe het was?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-03-2009, 10:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Dana: Leuk joh! Hopelijk gaat het door

OT: Druk druk maar ik ga morgen naar Berlijn en dat is leuk (hopelijk gaat alles goed, met de reis en zo)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-03-2009, 11:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Daantje: leuk! Ga je daar dan alleen wonen of met je vriend?
@ Vogelvrij: veel plezier in Berlijn, is echt een leuke stad. Hoe ga je erheen?

OT: Gisteravond te moe om nog wat te posten. Naar de repetitie van ene koor hier geweest. Op zich wel leuk, hoewel ik wel de jongste was en de rest van de mensen tenminste 40+ (er waren ook wel een paar die maar een paar jaar ouder waren dan ik, maar als dat er 5 op 50 man zijn is het veel) En ik viel midden in de choreografierepetitie omdat ze in juni een concert hebben.Dus het was erg lastig, omdat ik mijn stem natuurlijk nog niet ken en dan dat dansen erbij Ik heb gezegd dat ik volgende week nog een keer kom kijken en dan beslis ik.

Over 2 uur weer naar werk, ik mis m'n vrijheid wel een beetje. Maar het werk wordt wel steeds leuker omdat het me steeds wat makkelijker afgaat. Gister 45 minuten met een man zitten bellen, ik kreeg z'n hele verhaal te horen en hij had ook veel vragen, gelukkig kon ik die wel beantwoorden. Maar door zo'n gesprek gaat de tijd wel snel.
Oud 05-03-2009, 12:49
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Dith: Echt? Was het om half drie of om half zes? En mijn rode laarzen jaa. <3 Grappig dat je me herkent, ik heb geen idee hoe jij eruit ziet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-03-2009, 13:38
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Half 6, of nou ja, iets daarvoor. Ik zat op één van die klapstoeltjes bij de invalideplaats en je liep heel resoluut naar je plek haha. Ik stapte trouwens uit bij Janskerkhof, maar ik neem aan dat je niet iedereen uitgebreid gaat bekijken die ergens uitstapt.

En mijn piercing doet tot nu toe heel aardig tegen mij. Geen zwelling, niet rood en ook geen pijn.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 05-03-2009, 13:51
Verwijderd
Oh woesj, misschien weet ik wel wat ik wel met de rest van m'n studie enzo. Misschien is er wel iets dat ik echt leuk vind
Oud 05-03-2009, 14:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: Met het vliegtuig

Ik ben ineens hartstikke moe, echt dat je ledematen pijn doen en zo, terwijl ik niet zó ontzettend slecht geslapen heb Het zal de stress wel zijn, als we eenmaal in Berlijn zijn, gaat het vast beter.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-03-2009, 16:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag werd er iemand van de dagbehandeling kwaad op iemand die hier opgenomen is.
en die van de dagbehandeling vloog iemand aan.
en net als vorige week vlogen er 2 mensen van de verpleging boven op dat meisje.
het gaat goed 2x2 mensen die elkaar aan vliegen in 2 weken.
en verder nog steeds onrustig.
en ik had gisteren me moeder gezegd dat het eeregisteren weer is mis gegaan.
en dadelijk komt me vader me halen en ik hoop dat het vanavond wat rustig blijft.
en morgen werken en daarna morgen avond weer terug hier naar toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-03-2009, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Jaaa, doen! Als je de kans hebt om het te doen en je wilt het graag en je hebt niemand die je tegenhoudt, waarom niet? Het is wel echt gaaf.
Ik kom er vandaag achter dat ik toch echt opnieuw een toelatingsgesprek moet doen om toegang te krijgen tot het tweede jaar Begrijpelijk, want de propedeuse is natuurlijk al 5 jaar geleden, maar ik ben pardoes weer bang dat ik er echt niet in kom. Wat ergens onzin zou moeten zijn omdat ik niet alleen toegelaten ben toen maar gewoon het eerste jaar voldoende heb afgesloten (en als ze je dan door laten gaan mag je er niet meer afgekickt worden) en ik het dus best kan, maar oh jee het is al wel 5 jaar geleden en ik heb natuurlijk nu ook wel dingen gemaakt maar oh ik ben zo bang dat ik nog veel slechter ben geworden dan ik was

Maargoed. Tekeningen bij elkaar verzamelen en gewoon doen, en dan kan ik lekker hier de beslissing van af laten hangen. Kom ik er weer door, dan ga ik ervoor, kom ik er niet door, kan ik mooi gaan werken. Hoef ik ook niet meer te piekeren

Ieh!
Oud 05-03-2009, 17:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik kom er vandaag achter dat ik toch echt opnieuw een toelatingsgesprek moet doen om toegang te krijgen tot het tweede jaar Begrijpelijk, want de propedeuse is natuurlijk al 5 jaar geleden, maar ik ben pardoes weer bang dat ik er echt niet in kom. Wat ergens onzin zou moeten zijn omdat ik niet alleen toegelaten ben toen maar gewoon het eerste jaar voldoende heb afgesloten (en als ze je dan door laten gaan mag je er niet meer afgekickt worden) en ik het dus best kan, maar oh jee het is al wel 5 jaar geleden en ik heb natuurlijk nu ook wel dingen gemaakt maar oh ik ben zo bang dat ik nog veel slechter ben geworden dan ik was

Maargoed. Tekeningen bij elkaar verzamelen en gewoon doen, en dan kan ik lekker hier de beslissing van af laten hangen. Kom ik er weer door, dan ga ik ervoor, kom ik er niet door, kan ik mooi gaan werken. Hoef ik ook niet meer te piekeren

Ieh!
Oh, wauw! Ja, proberen! Ik vind het echt tof dat je er zo tegenaan kijkt, gewoon doen wat je zelf wilt.
Oud 05-03-2009, 17:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@Dana: Leuk joh! Hopelijk gaat het door

OT: Druk druk maar ik ga morgen naar Berlijn en dat is leuk (hopelijk gaat alles goed, met de reis en zo)
Ja, vind het echt heel gaaf. Ook wel heel raar en allemaal heel snel gaan ineens maar als ik dan weer thuis ben en me erger aan alle teringzooi van m'n huisgenoten enzo dan hoop ik echt dat ik snel iets anders heb. Reageer al maandenlang elke dag op huisjes dus ben blij dat het nu iets oplevert. Ben benieuwd wat het morgen wordt. Heb gelukkig m'n afspraak met die man kunnen verzetten zodat het morgen allebei kan.

Citaat:
@ Daantje: leuk! Ga je daar dan alleen wonen of met je vriend?
Dat is nog een beetje de vraag. In principe wil ik niet 'moeten' samenwonen als ik een huisje toegewezen krijg en dat wil m'n vriend ook niet. Ik wil samenwonen wanneer ik/we dat wil(len), niet wanneer het toevallig zo uitkomt. Hij studeert in Amsterdam en ik werk in Delft dus het is heel lastig om een plek te vinden die voor ons allebei goed is. Op zich wil ik nog niet perse samenwonen maar wel vaker en makkelijker samen (kunnen) zijn en gewoon echt met z'n tweetjes. Ik denk dat we het een beetje opbouwen tot we er echt aan toe zijn om echt samen te gaan wonen want dat is voorlopig niet echt de bedoeling. Het is ook even afwachten wat er uit komt want dat huisje van de woningbouw daar mag je maar met één persoon wonen dus dan kunnen we sowieso niet officieel samenwonen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-03-2009, 19:28
Verwijderd
Ik voorspel hier alvast in dit topic, dat er ooit iets gebeuren gaat met hem. en mij. Is het niet over een half jaar, dan is het als ik de hele wereld rondgereisd heb en eindelijk rust kan vinden. Maar dat ik in ieder geval, dan tegen de tijd dat het zo ver is, dus kan zeggen dat ik t al wist. En jullie zijn bij deze mijn online getuigen, of je dr nou een woord van snapt of niet
Oud 05-03-2009, 20:08
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Nienna: heb je een kersenpitkussen of kruik? Dat verlicht het misschien ook een beetje. Verder moet je naar je lichaam luisteren; als je moeite hebt met zitten even op bed gaan liggen, of misschien dat een stukje lopen (gewoon in je kamer op en neer lopen) helpt.
Als je echt veel last hebt, zou ik even langs de huisarts gaan voor pijnstillers.
Succes, ik hoop voor je dat het snel over is!
Ja, dat heb ik inderdaad wel (met lavendelgeurtje zelfs! Van een vriendinnetje gekregen), maar als ik 's nachts zo'n pijn heb, kan ik amper de paar meter naar mijn badkamer lopen om een pijnstiller te pakken. Maar je hebt gelijk met je tip, bedankt!
En pijnstillers heb ik al vorig jaar van de dokter gekregen (Ibuprofen 800 mg, behoorlijk dus), dus als ik écht last heb, gebruik ik die (maar liever niet, want NSAID's zijn natuurlijk niet al te best voor je maagje enzo)...
Het gaat op zich wel nu, maar ik moet ECHT ECHT beter naar mijn lichaam luisteren want OMG.

OT: Wat hierboven staat: ik moet beter naar mezelf luisteren en ook beter voor mezelf kiezen. Vandaag werd ik weer door een vriend van me overvallen en terwijl ik eigenlijk mezelf voorgenomen had alleen, lekker rustig in mijn kamertje, te zitten en te koken, heb ik samen met hem gekookt en heb hem net de deur uit gezet (het liefst bleef hij langer, waar ik op zich geen probleem mee heb, maar ik ben echt te MOE en mensen merken het toch niet echt aan me waardoor ik het gevoel heb dat ze denken dat ik lieg of me aanstel ofzo)... En nu haat ik mezelf weer dat ik mezelf niet aan mijn voornemen gehouden heb, omdat ik weet dat ik moeite heb met grenzen aangeven. Maar ook niet altijd dus
Oud 05-03-2009, 21:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik geef nergens wat om.
en daar geef ik ook niks om.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-03-2009, 00:29
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
oeh metallica gaat naar metallica .

Oeh vet. Ik ga in juni. Sonisphere. Kan niet wachten.



Citaat:
ik geef nergens wat om.
en daar geef ik ook niks om.
Op zich wel relaxed, dan heb je niet het gevoel dat je iets goed moet doen. Aan de andere kant, mis je dan niet bepaalde dingen?
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 06-03-2009, 05:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben zo nerveus Heb ook maar drie uurtjes geslapen en ik was al zo moe, lekker begin van je vakantie. Maar het stormt zo en blablabla. Nou ja, prettig weekeinde iedereen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-03-2009, 08:31
Verwijderd
Eindelijk weer een nachtje zonder separeer.
Verder ben ik erg geschrokken. Een vriendin van mij is gister met ontslag gestuurd uit de kliniek waar ze 2 nachten verbleef en is gisteren van een brug af gesprongen. Ze leeft gelukkig nog en heeft zelfs niks gebroken maar ligt voor de zekerheid toch nog in het ziekenhuis. Wanneer gaat de hulpverlening mensen helpen in plaats van wachten tot ze dood zijn...
Oud 06-03-2009, 09:46
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Moet vandaag om 1u al beginnen, tot half 7. Kan ik lekker wat uurtjes maken, maar ik ben vanavond wel op te vegen denk ik. Nouja, dan is het ook wel weekend en kan ik een beetje uitrusten en dan maandag weer. Het gaat echt al véél beter, ik begin nu "gewoon" zonder dat ik enorm zenuwachtig ben. Gister een boze man aan de lijn gehad, niet op mij, maar op de organisatie. Het was allemaal ook nogal omslachtig, dus ik begreep zijn irritatie wel. En ook iemand die geen Nederlands sprak, wel Engels. Dus dat ging heel hakkelend, maar we kwamen er wel uit. Moet ik á la minuut woorden weten voor WW-uitkering en ontslagbrief enzo Maarja, nu weet ik ze wel
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.