Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2009, 14:25
Verwijderd
Aaah ik ben net weer bij mn ouders afgezet na een schitterende week. En ik merk het nou al, veel minder rust, ook van binnen. Idioot! Verder ben ik per vanmorgen weer op dieet, en het fijne is dat mn ouders ook dieten en wel sonjabakkeren, dus wellicht gaat het dit keer wel goed komen. Ik durf niet eens op de weegschaal, stom gedoe. Maar mn broeken gaan strakker, mn kop is ronder, kortom: er moet weer minimaal 5 kilo af. Tsja. Hopen dat het wil.

/vrouw
Advertentie
Oud 22-03-2009, 17:30
Verwijderd
Waarom flip ik toch op het moment dat ik het niet meer begrijp? Waarom lees ik het niet gewoon nog een keer? *mopper*
Oud 22-03-2009, 18:20
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Het tentamen staat nu 24uur online en in die tijd heb ik al zo'n 50mailtjes ontvangen van studiegenoten (zelfs uit andere werkgroepen) die rondmailen met de vraag of íemand het tentamen überhaupt begrijpt.

Gaat nog wat worden.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 22-03-2009, 19:05
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het tentamen ging wel redelijk vrijdag. Er was een deel meerkeuze en dat vond ik echt niet moeilijk, ook een aantal vragen die in de oefentoets stonden dus die wist ik wel. Terwijl ik een paar weken terug er nog van overtuigd was dat ik dit vak niet zou halen

Het ging zo goed met mijn rug, tot vanmorgen. Ik maakte een verkeerde beweging, niet eens een rare (ik boog een stukje voorover om de kraan open te draaien) en toen voelde ik het erin schieten, een beetje zoals het de eerste keer voelde. Als het nou nog met iets tillen of met trainen was gebeurt had ik het begrepen, maar ik vind het zo raar dat het er bij een simpele beweging ineens terug inschiet. Ik heb niet meegedaan met trainen, ik wil het niet weer verder forceren. Het zet gelukkig niet zo heel erg door, ik heb wel pijn maar ik heb wel eens meer pijn in mijn rug gehad. En gelukkig trekt het niet heel erg door tot in mijn lies en been, ik was juist zo blij dat ik al minstens een week geen last van mijn liezen heb gehad.
Ik vind het wel echt vervelend dat ik nu weer last heb. Want het ging echt heel goed, ik had alleen gisteren een beetje last na de hele dag achter de computer zitten maar de rest van de week echt nauwelijks last gehad. En ik maak 1 verkeerde beweging en het voelt alsof ik weer terug bij af ben Hopelijk is het morgen weer weg.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 22-03-2009, 20:34
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Heksjuh: Wat je zegt herken ik heel erg, dat "erin schieten" bij een beweging die niet raar is. Zelf had ik het bij het strikken van mijn veter dat was ook heel leuk. Nu merk ik nog steeds soms dat het er "bijna" inschiet, maar dan kan ik het net op tijd tegenhouden ofzo, heel vreemd. Ook vervelend, want de eerste keer dat het erin schoot, is alweer een jaar geleden en toen heb ik twee weken plat op bed gelegen .
Jij sterkte ermee in ieder geval!
Oud 22-03-2009, 20:55
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ergens wil ik wel weten wie je was, hoe je was en of je van me hield, maar dat zou het misschien nog moeilijker maken. Ik dacht vroeger dat het mijn schuld was dat je wegging, nu weet ik wel beter, maar het maakt het niet beter. Het valt niet mee, maar het is niet anders.
Oud 22-03-2009, 23:05
Verwijderd
ik heb minstens 3 uur geknuffeld. bijna onafgebroken.
beetje zelfrespect voor haar en mij. en fijnheid.
in haar armen en andersom, geen sex, niet alles draait om lust en begeerte, en dat weten we, en we matchen als de malle. ghe. en nu ben ik verliefd.
Oke.. maar na één nacht en dag is dat.. vreemd. maar wij zijn beiden best verlegen wat intimiteit betreft, en gewoon iemand zo dichtbij je hebben, het leek voor altijd te duren; in de meest positieve zin. we kennen elkaar amper, maar soms heb je weinig woorden nodig. en we zijn allebei ADHD'ers, dat zegt wat, en nee, het is dus niet impulsief. we zijn niet zo naïef, en dat wéten we
en daar lachen we om! omdat het naïef is te denken dat je niet naïef bent. fantastisch, serieus.
leuk koppie, niet rokend, metalhead, topkarakter, ad rem, terughoudend op de goeie momenten, telepathie na een paar seconden. goodies. word dit geen relatie, dan komt er wel een berg intieme vriendschap uit.
Oud 23-03-2009, 01:31
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Morgen komt m'n moeder en met haar heb ik nu ff wat meer moeite. Ze doet van alles uit zichzelf, koopt allemaal spullen die ik wel nodig heb maar niet direct nu en die ik dan weer moet betalen terwijl ik al genoeg moet kopen enzo.
Als zij, zonder van tevoren aan jou te vragen of je het wel nodig hebt, spullen voor je koopt, dan is het toch niet logisch dat jij daar wel voor moet betalen? Dat zij thuis komt met een berg spullen en dat zegt: "Dat is dan 50 Euro", zonder dat jij daar van tevoren iets over kon zeggen? Dat vind ik niet helemaal kloppen.

Trouwens, Rotterdam Noord is de beste buurt van de hele stad, je zult daar ongetwijfeld leuk wonen.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 23-03-2009, 06:16
Verwijderd
En toen ging mijn tentamenweek van start!
Oud 23-03-2009, 10:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben maar weer eerder weggegaan bij yoga.
want ik kon me bij de ontspanning toch niet ontspannen.
en zonder jas naar buiten is toch nog wel koud.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-03-2009, 10:48
Verwijderd
Blegh. Ik heb een hekel aan hormonen. En aan dit weer. En aan wat de combinatie van die dingen met mij doet.


Maar goed nieuws: ze zijn klaar met de ontslagronde op t werk van m'n vriend en hij zit er nog, jeej Das toch wel een opluchting
Oud 23-03-2009, 13:04
Alyssia
Alyssia is offline
Dat nieuwe viaduct hier is gewoon eng hoog en creepy omdat het nog niet helemaal af is. Echt zo'n bouwval, tis gewoon eng om er onderdoor te fietsen.

Maar verder ben ik heeeeeel blij ^_^ Welkom terug, vertrouwen in mezelf!
Oud 23-03-2009, 13:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yarr, mn klasgenootje en ik hebben zowaar in twee uur onze hele ontwikkelingspsychologieopdracht gemaakt. Wij zijn echt goed in samenwerken! En sowieso ben ik best een beetje trots op mezelf omdat ik vanmorgen uit bed ben gekomen voor college. Ik lag naast m'n vriendje en ik had zooo geen zin maar ik ging toch jaja!
En zo meteen vergadering van de OC. Ik hoop dat het vanavond droog is, al kan ik vast niet rijden.. de bak zal wel één grote plas zijn, zonde! Aan de andere kant scheelt dat me weer een uur en dat is wel leuk. En vanavond wordt het kandidaatsbestuur bekend gemaakt! Ik ben benieuwd wie erin zitten.

Ennn afgelopen weekend was briljant. <3 Iets met een bed van twee bij twee, een enorme suite, zeggen dat het zo verschrikkelijk leuk zou zijn om er echt te wonen. Het is zo makkelijk met m'n vriendje, ik word er heel gelukkig van. (:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-03-2009, 14:03
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Oeh, eindelijk een huisarts hier in Utrecht. Nu alleen nog het aanmeldingsformulier versturen en m'n dossier morgen opvragen en dan ga ik de moed bij elkaar rapen om een verwijsbrief te vragen. Joepie... En nu weer huiswerk maken! Ow, en ze hebben bij sociologie bedacht dat we random mensen moeten gaan bellen voor een telefonisch interview. Ofwel 10 x 20 minuten bellen met vreemden... Hoe komen ze erbij, dit wil ik niet, dit is eng en grr ik ga toch niet voor niets niet bij een callcenter werken of bel onbekenden niet terug. Misschien moet ik een huisgenoot maar lief aankijken of hij me deels wil helpen *stout is*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-03-2009, 14:46
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Kan ik aan de telefoon goed geruststellen of blijkt nu gewoon dat ik goed kan liegen?
Waar ligt het verschil en wat is wat op een halve wereldbol afstand?

__________________
没有什么不能够面对!
Oud 23-03-2009, 15:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Knuffels aan iedereen die 'm nodig heeft, ik lees al jullie berichten wel maar heb zo weinig energie en tijd om op iedereen te reageren of om zelf wat te schrijven. Leef iig wel met iedereen mee

OT: Hmz, het gaat zo wisselend. Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen. Vandaag therapie was wel echt weer goed, na alle kutsessies eindelijk weer een goede waarin ik goed heb durven zeggen waar ik nou eigenlijk mee zit en wat me dwars zit. Dat was fijn maar ook moeilijk. Gelukkig heeft zij het overzicht en ziet zij wél dat ik vooruit ga. En wat ook goed is, is dat we op één lijn zitten wat betreft waar de aandacht naar uit moet gaan/wat grootste punten zijn waaraan 'gewerkt' moet worden en nou ja, dat soort dingen.

Deze komende weken worden nog veel drukker en eventjes zie ik echt niet hoe ik alles moet afkrijgen. Oké, het lukt uiteindelijk vast wel allemaal, maar toch gaat 't wel erg nauw lopen met mijn planning voor de komende weken. Ik wou dat alles wat duidelijker was en ik wou dat ik goed kon verwoorden wat me bezig houdt, wat ik voel, maar ik kan het niet in woorden vatten. Het lukt me gewoon niet. Wat een puinhoop in mijn hoofd.

@ Lentekriebel: zit je in het RPC? Daar werkt mijn tante
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-03-2009, 15:30
Verwijderd
Citaat:
En toen ging mijn tentamenweek van start!
Die van mij ook. (nouja zijn officieel gezien geloof ik geen tentamens maar toch)

OT:
Oja nee dat was een heel helder gesprek met mn psychotherapeut.
Ik zal moeten leven met beperkingen, en omdat het complex ligt wordt het behandelen ervan moeilijk. Denk zelf maar even na over wat je wilt wordt er dan ook nog gezegd.
Dam. Ja slapen
Oud 23-03-2009, 15:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik moet van alles doen, ik wil van alles doen (het overlapt elkaar helaas maar gedeeltelijk), maar ik overzie niet echt wat nu wanneer moet, wanneer bepaalde essays af moeten en het gevolg is dat ik er nog niet zoveel (oké, niets) aan heb gedaan. Hmpf. En volgens zo'n mailtje moeten we tien april al onze inleiding van onze scriptie af hebben, hoe kan dat nou? Ik wil nog helemaal niet aan die scriptie denken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-03-2009, 15:43
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nienna*: dankjewel

Ik zit er echt eventjes doorheen. Vanwege mijn rug, vanwege school. Het is met dit vak zo onduidelijk wat we nou moeten leren, de stof uit de boeken en syllabus sluit niet mooi aan met de stof die we behandelen dus nu weet ik niet wat ik moet doen.
En ik vind het echt waardeloos dat het nu voelt alsof ik weer maanden terug ben, wat betreft mijn rug. Alle vooruitgang is in 1 keer weg. Nou weet ik ook niet of het wel verstandig is om die oefeningen te doen.

Toch nog wel iets positiefs vandaag: ik had maar 4 fout van de 37 meerkeuzevragen op het tentamen Ik hoop dat ik het open deel ook goed heb gemaakt.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-03-2009, 18:30
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb zoveel te zeggen, en zoveel te blokkeren.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 23-03-2009, 19:33
Verwijderd
Blegh, ik voel me al een week niet lekker enzo. Vorige week heb ik 2 dagen hartstikke beroerd op de bank gelegen. Maar toen dacht ik donderdag dat ik het niet kon maken om nog een dag thuis te blijven en ben ik maar op pijnstillers naar school geweest. En vrijdag ook en zaterdag ben ik ook zo weggeweest. Ik dacht dat het deze week wel weer over zou zijn, maar dat valt tegen. Ik heb nog steeds hoofdpijn, moet nog steeds hoesten en ik loop maar te snotteren. Ik vind dat zo irritant voor andere mensen, als ik daar maar loop te snuiven en te snuiten. En de klieren (of wat het ook zijn) onder m'n oren doen ook zeer. Zo, einde klaagzang over dat ik me niet lekker voelde.

We moesten een essay schrijven voor school en ik had er een geschreven over microkrediet en ik had een 9. De docent zei dat ie hem steengoed vond. Schrijven is gewoon leuk. Vandaag kwam ik er ook nog achter dat ik in de komende tentamenweek 3 dagen vrij heb en 1 dag op excursie ben. Ik heb dus maar één dag tentamens. Dat is best heel lekker, want dan heb ik bijna 2,5 week meivakantie. Alleen moeten we voor Nederlands in de tentamenweek een discussie gaan voeren en daar heb ik niet zo'n zin in. Ik vind dat best eng, dan moet jij je standpunt duidelijk naar voren brengen en dan zit de rest naar je te kijken. En daar hou ik niet zo van.
Vrijdag houdt W. d'r verjaardag, ik heb er echt zin in. Ik ga gelijk na school met haar mee, dus dan moet ik maar ff op school douchen na gym. Dat wordt dus een heel grote tas meenemen met allerlei spulletjes er in. Ik hoop alleen 1 ding en dat is dat M. niet ook komt. Officieel moet ze iets voor school doen, maar ze had geen zin en wilde daar dus niet heen gaan. Maar als zij naar die verjaardag komt is ie gelijk verpest.
En dan nog D... Ik weet niet wat ik met hem moet. Hij is gewoon superleuk en misschien dat ie mij ook wel een klein beetje heel leuk vindt. Maar ik weet niet wat ik daarmee moet doen. Ik ben veel te verlegen om echt op hem af te stappen en als ie me nu toch niet leuk vindt? Maar ik denk dat hij ook niet zo durft. Dus dat schiet lekker op.
Oud 23-03-2009, 19:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
En toen ging mijn tentamenweek van start!
hier bijna, kon ik 't nog maar ff uitstellen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-03-2009, 20:24
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Iets over keuzes maken knopen door hakken en lef tonen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 23-03-2009, 20:50
Verwijderd
Bah wat ben ik toch een ongelofelijke doos zeg.
En ik zou nog een uur leren en nu zit ik al 20 minuten te nietsen. Well done
Oud 23-03-2009, 20:58
Verwijderd
Citaat:
hier bijna, kon ik 't nog maar ff uitstellen
Eerste tentamen ging uitstekend, morgen een vaag tentamen waar we geen college in hebben gehad, het was zo van "hier boek volgende week tentamen succes ermee". Maargoed, I'll keep giving it all. Als ik ze allemaal haal ben ik door, dus...
Oud 23-03-2009, 21:19
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Eikel(s)

En dan ook nog al ruim een week extreem moe.:/ Mijn agenda is niet voller dan anders, dus waar het vandaan komt, geen idee. Misschien komt het door de maanden bouwvakkers die me bruut uit mijn slaap haalden door elke dag te gaan boren/klussen vanaf 7.15 's morgens. Of mijn werk dat heel erg leuk was, maar wel veel energie heeft gekost. Of al die verwarring. :/ Hoe dan ook, het mag niet te lang duren, want ik functioneer niet echt goed meer.
Oh ja, note to self: probeer niet subtiel te zijn, want dat werkt niet. Morgen zal ik zien waar het toe leidt.
Oud 23-03-2009, 21:51
Sens.
Sens. is offline
ik heb eindelijk de persoon gebeld die me al weken lastig valt en irriteert. Het was wel het antwoordaparaat, maar ik heb toch alles gezegd wat ik wou zeggen. Op een hele vriendelijke toon, maar de boodschap was wel duidelijk.
Ik weet dat dit een hele goede stap is, want zo kon het gewoon niet blijven duren. Mensen graag helpen is een ding,
maar zo ronduit misbruik van jezelf laten maken dat kan gewoon niet!
Oud 24-03-2009, 07:09
Verwijderd
jongensssss willen jullie alsjeblieft duimen dat ik deze kamer krijg!!!!!! ik wil niet terug naar mn ouders en ik ben best leuk en ik vind gewoon dat ik nu eindelijk ook wel een kamer mag krijgenQ!
Oud 24-03-2009, 08:18
Verwijderd
*duimt voor forever*

Ik hoef vandaag niks van mezelf, en anders op zn minst naar de sportschool of naar de zonnebank. Of allebei. Ik heb nu toch de auto
Oud 24-03-2009, 08:39
Verwijderd
lolol wat een enorme berg liefdeenergievriendschap zeg, pff
match made in heavenandhell
damn we hebben zelfs dezelfde humor, en dát is bijzonder.
ze schrijft gedichten en verhalen, ik ben héél nieuwsgierig wat voor schrijfstijl ze heeft. mijn linkshandige creatievelingetje <3
Oud 24-03-2009, 09:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Metallica: wat een rotopdracht idd, ik zou dat ook niet durven hoor. Ik werk nu dan wel in een callcenter maar ik val die mensen met een reden lastig en voor hun is het heel belangrijk dat ik ze bel, dus dan kan ik het wel. Maar om nou voor de lol mensen op te gaan bellen... Kun je niet gewoon alleen bekenden bellen of gewoon iets verzinnen?

OT: heb een poosje niet gepost, maar ben het weekend bij m'n ouders geweest en het modem was stuk. Ik moest gewoon serieus naar de bieb om op internet m'n gewerkte uren door te geven Heel gezellig weekend gehad, ik was ook al 1,5 maand niet meer daar geweest. Gister via de VU naar hier terug, lekker reisje En daarna werken en 's avonds ook nog weg. Nu net op en het eerste wat ik lees is dat het uit is tussen m'n broertje en vriendin, 3 jaar ofzo hadden ze. En ik heb hem het afgelopen weekend nog gesproken en niks aan hem gemerkt. Nouja, ik kreeg wel de indruk dat ze elkaar weinig zagen, hoewel ze sinds januari officieel samenwoonden. Eerlijk gezegd was ik al verbaasd dat ze het zo lang volgehouden hebben, ze hadden steeds enorme discussies, erg vervelend als je erbij zat. En ik mocht haar sowieso al niet zo eigenlijk.

Zo maar eens wat huishoudelijk werk doen, dan douchen en dan es kijken of ik inspiratie heb voor een motivatiebrief. Vanmiddag weer werken, tot nu toe gaat het echt heel goed. Ik en bellen schijnt dus toch een combinatie te kunnen zijn.
Oud 24-03-2009, 09:35
Verwijderd
Citaat:
@ Lentekriebel: zit je in het RPC? Daar werkt mijn tante
Ja inderdaad. RPC Woerden op de gesloten afdeling.... Nou ben ik wel heel benieuwd wie je tante is
Oud 24-03-2009, 09:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
voor de modeshow heb ik me afgemeld.
en vanmiddag naar de tandarts in veghel.
en daarna weer hier naartoe.
dat kan leuk worden als me vader me ophaalt want ik heb er 2 avonden niks tegen gezegd.
en me moeder brengt me weer terug hier naartoe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-03-2009, 09:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De linkerkant van mijn lichaam blijft maar ziek Hoofdpijn, niet bij mijn voorhoofd maar juist ergens achter in mijn hoofd en oorpijn. Pfff, stom en ik kon vannacht ook al niet in slaap komen door de storm.
Het is nu al elf uur, maar ik ga nú naar de bieb en vanaf dan wordt deze dag heel nuttig. Beloofd.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-03-2009, 15:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
*duimt voor forever*.

ot.
ik heb alweer geen gaatjes.
tot nu toe ook gelukkig nog nooit gehad.
we kwamen daar om 13:30 aan omdat we dachten dat we erom 14:00 moesten zijn.
dat dacht me vader ook kon ik gelijk komen toen ik daar aan kwam.
bleek het dat me moeder verkeerd op de kalender had gekeken.
en ik moest er dus eigenlijk om 15:00 zijn net als me zusje en me moeder.
dus ik had geluk dat ik er gelijk terecht kon.
en ik belde me moeder terug over hoe het bij de tandarts was.
en toen vroeg ze hoe het bij de dietiste was.
en ze was er niet blij mee dat er wat bij was gekomen.
ik ben van de 93'4 naar de 93'6 gegaan geloof ik in 2 weken.
en nou zegt ze dat ik als het zo doorgaat er beter niet meer heen kan gaan.
en dat ik nog geen paar kilo ben afgevallen.
en ze zei ook 'als je zo doorgaat ben je binnekort een kamer olifantje'.
en daarna stonden de tranen in me ogen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-03-2009, 16:12
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
De twijfels om te stoppen met school worden groter en groter.
De stof is totaal niet uitdagend, de colleges doodsaai en de opdrachten/tentamens sluiten absoluut niet aan bij de colleges en stof.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 24-03-2009, 17:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb het overleefd. Dan zal ik nu wel weer ziek worden, zo gaat het altijd als ik toeleef naar het einde van een drukke periode. Eerst rapporten schrijven, dan teamdag, 2x een avond tienminutengesprekken en vandaag werd ik geobserveerd in de klas. En gelukkig kreeg ik een boel positiefs te horen; het ging veel beter dan een paar weken geleden. Donderdag komt er wel weer iemand in de klas, maar die komt een kind filmen, dus dat is anders.
Pfff. Eens bedenken wat voor relaxeds ik vanavond ga doen, want dat heb ik wel verdiend.
Oud 24-03-2009, 20:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Als zij, zonder van tevoren aan jou te vragen of je het wel nodig hebt, spullen voor je koopt, dan is het toch niet logisch dat jij daar wel voor moet betalen? Dat zij thuis komt met een berg spullen en dat zegt: "Dat is dan 50 Euro", zonder dat jij daar van tevoren iets over kon zeggen? Dat vind ik niet helemaal kloppen.

Trouwens, Rotterdam Noord is de beste buurt van de hele stad, je zult daar ongetwijfeld leuk wonen.
Ja, dat vind ik dus ook maar zo doet ze wel vaker dingen en dan snapt ze niet dat ik het vertik te betalen. Ik had nu gevraagd of ze aan een collega wilde vragen of hij nog een combi-magnetron had die hij me jaren terug gratis had aangeboden maar toen had ik hem niet nodig. In plaats van dat ze dat doet koopt ze er een bij de kringloopwinkel. Ik wil er weliswaar een hebben maar zoiets heeft niet m'n hoogste prioriteit, er zijn dingen waar ik nu liever m'n geld aan uitgeef en dan doet ze zoiets

Beste buurt van de hele stad zal ik het niet noemen maar ik vind het wel een leuke buurt, woon er nu ook en heb het er naar m'n zin en je zit centraal ten opzichte van centrum, winkels, centraal station enzo Ik woon er graag

Gisteravond vergaderd met m'n huisgenoten die mijn taken in huis gaat overnemen. M'n kamer staat nu ook op kamernet, ziet er raar uit. Vanavond echt begonnen met klussen. Koelkast schoongemaakt, wat was dat ding smerig zeg. Ik heb m'n poetsbuien echt niet van m'n moeder geloof ik. Verder alle muren afgenomen met schoonmaakmiddel zodat alles in elk geval schoon en stofvrij is en m'n verf beter hecht Morgen eten en shoppen bij Ikea met m'n vriend Die heeft dan ook geen tentamens meer dus hopelijk ook tijd om me te komen helpen. Donderdag hopelijk eerste stukje verven. Vrijdagochtend komt m'n vriend verven en 's middags z'n moeder. Zaterdag en zondag ga ik zelf verven. Zaterdag komt ook m'n schoonmoeder en zondag m'n moeder dus ik hoop dat ik na het weekend een heel eind verder ben Ik wil heel graag iets doen maar moet heel de week werken en 's avonds doe je ook niet meer zoveel omdat je toch snel doodop ben. Ga nu ook zo lekker slapen want morgen wordt het ook niet vroeg.

Heb net m'n belastingaangifte ingestuurd, heb ik dat ook maar weer gedaan en heb ik straks lekker een spaarpotje voor de vakantie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-03-2009, 20:41
Verwijderd
Ik ben best vaak in Rotterdam Noord (als je bedenkt dat ik niet in de buurt woon) en t is daar heul leuk Maar dat terzijde.

Zere schouders! Maar ik heb een leuk plan en ik ben er hard aan bezig. Daarbij komt dat het geroddel en het gepraat nu al begint en ik dat absoluut niet wil. Dat gepraat van mensen, nu al. Dat de buren lullen, prima, die weten niet beter. Maar dat zelfs de mensen dichtbij me dit soort dingen zeggen...bwah.
Oud 24-03-2009, 21:22
Alyssia
Alyssia is offline
Af en toe helemaal uit je dak gaan op slechte maar toch wel grappige muziek samen met vrienden (dmv webcam) is best lekker. ^^

Alles loopt gewoon weer zoals het hoort te lopen ^^. *blije zucht*
Oud 24-03-2009, 22:00
Verwijderd
Ik ben jaloers op mensen die hun levenspad, dat wat ze willen en kunnen, zo duidelijk voor zich zien. Verdomme.
Oud 24-03-2009, 22:05
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ok dooie mus, niet blij.
Ik word zo moe van die vermoeidheid, dus dat blijft dan weer in stand. Nou ja, nog een paar dagen aankijken en dan evt. bloed laten prikken of iets dergelijks.

En laatst toen ik aan het schrijven was, bedacht ik me dat ik het zo vreselijk vind dat je er niet meer bent. Had ik maar beter op je gepast, beter voor je gezorgd, vaker gebeld.. Nou ja, ik weet ook wel dat ik niks had kunnen doen, maar ik mis je gewoon. Misschien kom ik volgend jaar 'langs'! (als ik durf)
Oud 25-03-2009, 00:23
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Okay, I'm screwing up everything.. Ik ben doodmoe, maar kan niet slapen omdat ik stijf sta van de cafeïne, ik kan niet fatsoenlijk groepswerk maken, leerwerk stel ik alweer uit, en ik kan me totaal niet concentreren. Ohja en ik word echt met ALLES afgezeikt hier thuis..
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 25-03-2009, 08:01
Sens.
Sens. is offline
Gisteren begon ik me al vreselijk schuldig te voelen, omdat ik die persoon had opgebeld en alles had gezegd wat ik moest zeggen. Maar door het mailtje dat ze nu gestuurd heeft, is dat volledig verdwenen.

Wat irriteert me aan haar mailtje:
- Ze zegt dat ik gefrustreerd ben en dat ze dat erg vindt.
- Ze zegt dat ze op de, na weken miserie, afgesproken datum van ons studiebezoek niet kan. aangezien ze een gesprek heeft met studiebegeleiding of zoiets. Dat had ze me in een mailtje al
laten weten, maar toen had ze de verkeerde datum vermeld. (Zucht! Maar dat van die verkeerde datum heeft ze blijkbaar nog steeds niet door!)

HOe moeilijk is het om aan studiebegeleiding door te geven dat je dan echt niet kan, want dat je
verplichtingen hebt tegenover een groepswerk. Ik ben dat al WEKEN aan het proberen te regelen.
Waarbij zij me trouwens steeds belde en mailde om het daar nog eens over te hebben. Maar daar is ze gelukkig mee gestopt, omdat ik haar heb uitgelegd dat ik dat echt niet fijn vind. Maar ze wou me toen alleen maar helpen. (Oh ja ik heb echt hulp nodig bij het kleine onderdeeltje van 3 studiepunten, de andere 27 studiepunten met 3 grote groepswerken zijn niets vergeleken met dat! En het strafste is nog dat ze eerst zoveel moeite doet om mij dat te laten doen!)
-

- Ik heb het allemaal verkeerd begrepen. Alle ja mijn werkelijkheid is mijn werkelijkheid en blabla.

Ze doet al 2 jaar beroep op mij. Ik heb haar al met zoveel dingen geholpen, dan is het toch redelijk dat ze mijn naam juist schrijft en ook eens vraagt hoe het met mij gaat of dat ze mij toch wel een beetje kent. Maar ze weet niets van mij.

Sorry, wat een boze uitleg. Over dat gefrustreerd heeft ze misschien toch gelijk.
Ik vraag me echt af of ik degene ben die onredelijke eisen stelt. Maar dat kan toch niet als een heel aantal vriendinnen me er op hebben aangesproken dat ik me teveel laat doen? Als ik atijd naar haar heb geluisterd? En heel erg veel voor haar heb gedaan?

Ik zou echt al blij zijn, moest ze gewoon eens mijn mails goed lezen of eens echt luisteren naar wat ik zeg. Dan moet ik alles geen 3 keer herhalen.

Oei, wat een lange frustreerde post! Sorry.
Oud 25-03-2009, 08:15
Verwijderd
Het is vroeg en ik zit al op de UvA te leren.
Het lijkt bijna of ik mijn studie serieus ga nemen .
Oud 25-03-2009, 09:03
Verwijderd
duimen op voor Mushu!

Oh ja, en ik ga zo ook hard aan het werk, zodat ik vanaf vanmiddag ook wat relaxte dingen mag doen van mezelf. En oooooh ja! Ik heb er weer een dag werk bij. Jeeeej!
Oud 25-03-2009, 09:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo meteen ga ik écht aan de motivatiebrieven beginnen, al heb ik geen idee wat ik daar in moet zetten. Ik ben wel écht gemotiveerd om aan die master(s) te beginnen, maar ik kan al geen representatief geschreven werk opsturen omdat ik dat gewoon niet heb en ik heb ook geen ervaring in de vorm van een stage bijvoorbeeld. Dus ben ik helemaal afhankelijk van mijn masterscriptie en mijn motivatiebrief.
Oud 25-03-2009, 09:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Huh Missy, wat ben je nu eigenlijk van plan, een motivatiebrief waarvoor?

OT: Ik klooi aan. Gisteren was ik heel chagrijnig omdat ik me nog steeds niet lekker voelde, maar vandaag gaat het geloof ik al iets beter. En anders maar weer een paracetamol voordat ik ga werken.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-03-2009, 09:28
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
OOOOMG. Ga (@&^@^%verdomme toch eens leren!!!!
Ik ga nú douchen en tanden poetsen en leerkleren aandoen en dan LEREN. Anders heb ik weer een tentamen niet gehaald en ik wil die propedeuse in 1 jaar, weet je nog?!
Oud 25-03-2009, 10:03
Verwijderd
Net tentamen boekhouden vreselijk verkloot, had geen rekening gehouden met belastingen. Maargoed, hertentamen. Nu hard leren voor de twee tentamens van morgen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.