Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2010, 16:30
Gerrie
Gerrie is offline
De titel is luid en duidelijk.
Kan je high of stoned worden van een andere plant?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2010, 17:09
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Met I-Doser schijn je het stonedheid effect en andere soorten drugseffecten te kunnen bereiken door het luisteren naar verschillende soorten tonen.

Ik heb het zelf nooit geprobeerd oid. en ik heb me er ook nooit echt in verdiept.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 23:23
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Er zijn genoeg planten waar je door van de kaart kunt raken, maar vergelijkbaar met hasj/wiet eigenlijk niet. Voor zover ik weet dan.
Je hebt ook een aantal soorten zaden van planten die een vergelijkbaar effect geven met LSD, maar dan milder. LSA zaden zijn dit, en dan zijn de Baby Hwaiian Woodrose het beste ()
Salvia is een plant die je kunt roken met een pijpje, een Salvia trip is vrij heavy maar duurt slechts enkele minuten en het werkt niet bij iedereen even goed.

Loop anders eens een goede smartshop binnen, daar verkopen ze bergen van dat spul.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 08:55
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
eet een san pedro cactus
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 18:31
Daanaap
Avatar van Daanaap
Daanaap is offline
Waterpijpje?

Al is dat natuurlijk niet zo heel heftig...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 22:34
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Waterpijpje?

Al is dat natuurlijk niet zo heel heftig...
Wat wou je roken dan met een waterpijpje? Een waterpijpje is alleen maar een ding waarmee je iets rookt hoor, het ding zelf maakt geen damp ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 22:42
Daanaap
Avatar van Daanaap
Daanaap is offline
Nee, sure. Maar ik weet ook niet wat Gerrie wil. Een waterpijp geeft ook een relaxt gevoel, maar als dat niet genoeg is moet hij inderdaad aan de salvia ofzo. (al is dat ook weer een extreme)

Waarom eigenlijk geen wiet/hasj meer?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 22:51
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Nee, sure. Maar ik weet ook niet wat Gerrie wil. Een waterpijp geeft ook een relaxt gevoel, maar als dat niet genoeg is moet hij inderdaad aan de salvia ofzo. (al is dat ook weer een extreme)

Waarom eigenlijk geen wiet/hasj meer?
Sommige mensen zullen wel niet aan wiet enzo kunnen komen.
Ik heb trouwens al een keer gehoort van Gedroogde Bananenschillen roken, maar dit werkt echt voor geen meter. Je zou misschien eens een keertje 1 nootmuskaatbol kunnen eten, maar dit is meer een tripmiddeltje. Verder is de kans van een badtrip bij het gebruik van nootmuskaat ongeveer 75% zeker,



Wat typ ik toch ook mooi als ik nog een beetje aan het nagenieten ben van weed.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 16:18
Verwijderd
Kattenkruid. Wel nog nooit gerookt, alleen als thee gezet. Geeft relaxed gevoel.

En alsem, maar dat is weer meer de triprichting op. Ook thee.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 10:27
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
www.azarius.nl
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 20:33
liquidRain
Avatar van liquidRain
liquidRain is offline
Wrm wil je het eigenlijk weten?
__________________
Asian pride!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 19:05
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
hasj waarom zou je van een andere soort drug high willen worden?

mutant waar vind je alsem?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 16:36
Verwijderd
Ik heb hem zelf gekweekt gehad (als plantje te koop in het grotere tuincentrum bij de kruiden) en ik heb het laatst in een kruidenwinkel gevonden in Maastricht op de markt. Destijds had Vlooi hem uit een of andere kruidenspaceshop in (waarwasdieeerstemeeting? Bij Henk Mul, was dat Den Haag?). Kattenkruid is een lastigere, dat ben ik nog niet tegengekomen, ik ga kijken of dat zelf te kweken valt, maar dan moet ik dat al bij mijn ouders thuis laten groeien.

En waarom van iets anders high worden: voor mij was er een hele eenvoudige reden, ik wilde niet dat er iets bij een controle in mijn urine zou gevonden worden in het ziekenhuis. Ik heb toch partijen salvia gerookt in die tijd .
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 09:17
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Kattenkruid is een lastigere, dat ben ik nog niet tegengekomen, ik ga kijken of dat zelf te kweken valt, maar dan moet ik dat al bij mijn ouders thuis laten groeien.
Kattenkruid kun je gewoon bij tuincentra kopen. Je moet dan zoeken naar nepeta. Mijn katten gaan er in ieder geval wild op, weet verder niet hoe en wat bij mensen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 10:33
Verwijderd
Zijn dat planten of is dat gedroogd?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 17:18
Gerrie
Gerrie is offline
iDoser is wel lol, een vriend van mij ging LSD luisteren; awesome effect.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
iDoser is wel lol, een vriend van mij ging LSD luisteren; awesome effect.
Ook net gedaan. Ik voel me een beetje raar, maar niet echt veel speciaals.
Edit: Oké alles is toch niet helemaal in orde. Voel me enorm afwezig bij elke handeling die ik doe. Ik 'onderga' meer dan ik zelf 'uitvoer'. Ben draaierig en kan me moeilijk concentreren.

Laatst gewijzigd op 05-07-2010 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 18:33
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik heb hem zelf gekweekt gehad (als plantje te koop in het grotere tuincentrum bij de kruiden) en ik heb het laatst in een kruidenwinkel gevonden in Maastricht op de markt. Destijds had Vlooi hem uit een of andere kruidenspaceshop in (waarwasdieeerstemeeting? Bij Henk Mul, was dat Den Haag?). Kattenkruid is een lastigere, dat ben ik nog niet tegengekomen, ik ga kijken of dat zelf te kweken valt, maar dan moet ik dat al bij mijn ouders thuis laten groeien.

En waarom van iets anders high worden: voor mij was er een hele eenvoudige reden, ik wilde niet dat er iets bij een controle in mijn urine zou gevonden worden in het ziekenhuis. Ik heb toch partijen salvia gerookt in die tijd .
Alsemthee had je destijds bij mij ook maar die heb ik toen gemist. Misschien dat ik dat binnenkort maar een keer ga proberen. Hou je daar een kater aan over of kun je de volgende dag weer gewoon aan het werk? Salvia heb ik ook een keer geprobeerd maar dat werkte niet omdat ik moest hoesten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2010, 18:52
Verwijderd
Weet ik, dat was mijn goeie salvia die verspild werd . Die alsemthee was trouwens volgens Chaos wel relaxed (dacht ik), maar niet trippend, maar ik had niet gewacht tot de alsem in bloei stond, dus daar kan het aan gelegen hebben. Toen we het op de 1e meet hebben gedaan, heb ik niemand horen klagen over een kater. Ikzelf heb ook nog nooit iets gemerkt, maar je moet het natuurlijk niet laat in de nacht gaan doen, zodat je altijd nog genoeg slaap kunt halen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 19:19
silentbob
silentbob is offline
heb gister ook ontdekt dat ik mezelf ook een beetje stoned kan 'denken'
gewoon als je in je eentje bent je focussen op je hetzelfde gedragen en denken als je stoned bent
werkt geen wonderen, maar het werkt wel een beetje om in dezelfde mindset te komen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 19:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Weet ik, dat was mijn goeie salvia die verspild werd . Die alsemthee was trouwens volgens Chaos wel relaxed (dacht ik), maar niet trippend, maar ik had niet gewacht tot de alsem in bloei stond, dus daar kan het aan gelegen hebben. Toen we het op de 1e meet hebben gedaan, heb ik niemand horen klagen over een kater. Ikzelf heb ook nog nooit iets gemerkt, maar je moet het natuurlijk niet laat in de nacht gaan doen, zodat je altijd nog genoeg slaap kunt halen.
Dat is voor mij eigenlijk met alles zo. Ik kan prima de avond voordat ik moet werken 1 of 2 joints roken maar dan moet ik wel genoeg slaap hebben.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 17:52
Verwijderd
Tegenwoordig wordt het hier een rage om aanstekergas te snuifen, voor een korte high. maar ik raad het je sterk af want het is voor alles in je lichaam vreselijk slecht.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 17:59
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Lijm,
Teminste, dit beweren ze in afrika? :$
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 18:58
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
Tegenwoordig wordt het hier een rage om aanstekergas te snuifen, voor een korte high. maar ik raad het je sterk af want het is voor alles in je lichaam vreselijk slecht.
bevriest je neus daar dan niet van ofzo? spul zit bevroren in de bus, dus of je verspilt een heleboel of je neus bevriest lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 19:10
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
heb gister ook ontdekt dat ik mezelf ook een beetje stoned kan 'denken'
gewoon als je in je eentje bent je focussen op je hetzelfde gedragen en denken als je stoned bent
werkt geen wonderen, maar het werkt wel een beetje om in dezelfde mindset te komen
haha ga weg man, sorry
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
bevriest je neus daar dan niet van ofzo? spul zit bevroren in de bus, dus of je verspilt een heleboel of je neus bevriest lijkt mij
geen idee
we vonden heel veel van die bussen in het bos, en de politie heeft een paar jongens gesnapt. Toen is er een brief bij ons op school rond gegaan.
verder weet ik er weinig vanaf. en ik hoef ook niet meer te weten
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 14:43
superfreak38
superfreak38 is offline
Citaat:
Sommige mensen zullen wel niet aan wiet enzo kunnen komen.
Ik heb trouwens al een keer gehoort van Gedroogde Bananenschillen roken, maar dit werkt echt voor geen meter. Je zou misschien eens een keertje 1 nootmuskaatbol kunnen eten, maar dit is meer een tripmiddeltje. Verder is de kans van een badtrip bij het gebruik van nootmuskaat ongeveer 75% zeker,



Wat typ ik toch ook mooi als ik nog een beetje aan het nagenieten ben van weed.

dat is salvia maat, die bananenschillen. salvia met wiet in een joint is trouwens ook aan te raden, helemaal van de kaart een half uur lang
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 14:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
dat is salvia maat, die bananenschillen. salvia met wiet in een joint is trouwens ook aan te raden, helemaal van de kaart een half uur lang
Salvia is iets anders dan banaan...
Dat zachte witte spul aan de binnenkant van een bananenschil zou je moeten kunnen drogen en roken inderdaad, heb wel gehoord dat je er heel veel van nodig hebt voor je er wat van merkt.

Wat ik trouwens helemaal vergeten was: maanzaad!
Dit geeft ongeveer hetzelfde effect als hasj/wiet, maar dan minder.
Je hebt ook wel heel veel nodig, maar als je er thee van zet kun je flink doortanken natuurlijk
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 19:19
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
haha ga weg man, sorry
ik zeg niet dat het hetzelfde is, maar toch wel een lichte buzz
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 19:34
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Zijn dat planten of is dat gedroogd?
Dat zijn planten. Als je direct de gedroogde versie wilt hebben dan kun je dat vast in een dierenwinkel kopen
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 15:25
Verwijderd
Wie heeft er ervaring met LSA? Ik heb net allerlei reports op internet opgezocht en ik zag echt de meest uiteenlopende ervaringen. Ik heb een aantal vragen:
1) Hoe neem je het in? Ik las dat je erg misselijk zou worden als je de zaadjes zo opeet? Thee dan maar?
2) Wat is de aanbevolen hoeveelheid?
3) Waar kun je dat spul krijgen, naast Azarius?
4) Wat zijn de risico's?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:37
D-gast
Avatar van D-gast
D-gast is offline
probeer eens om van die draadjes die in een banaan zitten te laten drogen en dat in shek.
dan ga je waarschijnlijk bad
__________________
Je shined niet, je staat in mijn licht
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
probeer eens om van die draadjes die in een banaan zitten te laten drogen en dat in shek.
dan ga je waarschijnlijk bad
Dat is achterhaald.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 17:52
Fruitsap
Avatar van Fruitsap
Fruitsap is offline
Vrienden van me zeggen dat je muskaatnoot kan roken, niet meer dan een halve noot ( anders is het gevaarlijk ) raspen, safje van rollen met tabak en klaar. Ik heb het ook gedaan, het smaakte wel raar en het effect was ook niet zo hard.

Ook heb ik gehoort dat je krijt moet plat stampen, in een lepeltje houden, verwarmen met aansteker aan de onderkant, en dan opeten. Maar dat weet ik niet zeker of het werkt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 20:12
silentbob
silentbob is offline
dacht dat je nootmuskaat gewoon moest eten om er high van te worden...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 17:48
Verwijderd
http://www.erowid.org/plants/nutmeg/nutmeg.shtml
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2010, 20:55
blueberry55
blueberry55 is offline
Space cake?!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 14:31
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
Space cake?!
Daar zit wiet in.. vandaar dat je stoned wordt.

Ik heb net I doser gedownload ben benieuwd xD (hij staat op alcohol)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Vrienden van me zeggen dat je muskaatnoot kan roken, niet meer dan een halve noot ( anders is het gevaarlijk ) raspen, safje van rollen met tabak en klaar. Ik heb het ook gedaan, het smaakte wel raar en het effect was ook niet zo hard.

Ook heb ik gehoort dat je krijt moet plat stampen, in een lepeltje houden, verwarmen met aansteker aan de onderkant, en dan opeten. Maar dat weet ik niet zeker of het werkt
Dat van die krijt is onzin, er gebeurt helemaal niks als je het verwarmt (afgezien dat het warmer word) bij temperaturen die een aansteker kan bereiken. Heb vorig jaar krijt met een gasbrander op school verwarmt (de ruisende vlam) en afgezien van dat het ging gloeien gebeurt er niks...
Dus dan eet je gwn krijt
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 18:01
E. 1994
E. 1994 is offline
Citaat:
Met I-Doser schijn je het stonedheid effect en andere soorten drugseffecten te kunnen bereiken door het luisteren naar verschillende soorten tonen.

Ik heb het zelf nooit geprobeerd oid. en ik heb me er ook nooit echt in verdiept.
bedankt jong, fucking vet ik geloof er niet in maar je voelt het echt vet grappig
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 07:52
anoniempje16
anoniempje16 is offline
Citaat:
De titel is luid en duidelijk.
Kan je high of stoned worden van een andere plant?
Smartshop producten zijn bagger. Gebruik wiet, of gebruik niks.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 17:05
justaddwater
justaddwater is offline
Salvia is redelijk een kopie...maar veel korter en wat heftiger.
Siernetel al iets over gelezen?

Ik zou het bij wiet en hash houden. Veiliger kun je toch niet gaan.
En dan nog is enige terughoudendheid geboden. (eerste keren)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 22:14
anoniempje16
anoniempje16 is offline
Citaat:
Salvia is redelijk een kopie...maar veel korter en wat heftiger.
Siernetel al iets over gelezen?

Ik zou het bij wiet en hash houden. Veiliger kun je toch niet gaan.
En dan nog is enige terughoudendheid geboden. (eerste keren)
Als je te schijterig bent om drugs te gebruiken kun je beter niks gebruiken. Je moet geen producten die bagger zijn en niet alle bestandsdelen bekent van zijn gebruiken die 'misschien' hetzelfde effect geven.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 22:18
Verwijderd
Wat een slechte 'tip' ook, als je geen wiet wilt, doe dan maar salvia? Is echt heel wat anders.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 18:04
blueberry55
blueberry55 is offline
Citaat:
Space cake?!
Citaat:
Daar zit wiet in.. vandaar dat je stoned wordt.

Ik heb net I doser gedownload ben benieuwd xD (hij staat op alcohol)
ohhh sorry... had de vraag verkeerd gelezen? ofja... dacht dat er op een of andere manier stond; kunje ook stoned worden zonder wiet te roken? weet ook niet hoe ik daar bij kom
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Wat een slechte 'tip' ook, als je geen wiet wilt, doe dan maar salvia? Is echt heel wat anders.
inderdaad salvia is een "tikje" heftiger
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 20:05
broertje van ^
Avatar van broertje van ^
broertje van ^ is offline
Salvia is anders een prima wietvervanger hoor, gewoon lekker tijdens je lunchpauze doen en dan 30 min. later heerlijk nuchter verder aan de slag. Een aanrader!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 20:19
Verwijderd
30 minuten? Bij mij duurt een gemiddelde salviatrip maar 5 minuten. 10 minuten op zijn hoogst. Maar idd, even gewoon volledig van de wereld zijn en daarna weer broodnuchter, prettig spul.

Maar misschien gebruik je een hogere dosering? Ik hou het meestal op 5x of 10x. Hoger ben ik nog niet gegaan omdat de prijs ook navenant is.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 20:26
broertje van ^
Avatar van broertje van ^
broertje van ^ is offline
Mijn post was wel een beetje flauw bedoeld hoor, natuurlijk is het geen wietvervanger.

Dertig minuten klinkt voor mij wel als een redelijk gemiddelde. Natuurlijk zijn die eerte 5-10 min. wel stukken intenser dan alles daarna, maar uitgewerkt kan ik het totaal niet noemen. Ik heb verder niet echt het idee dat de sterkte van het extract een rol speelt, zolang je maar genoeg binnenkrijgt in een erg korte tijd.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 21:20
kekske
kekske is offline
dxm.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol wiet
peterblaat
20 22-05-2008 11:50
Drugs & Alcohol Verslaafd aan tabak door het roken van wiet
Brute Brulé
38 16-09-2006 14:04
Drugs & Alcohol stoned of high
bong
64 13-05-2005 23:43
Drugs & Alcohol spacecake
Ignis
35 07-03-2003 22:42
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Drugs & Alcohol verschil tussen puur en met tabak?
Da Girl
25 24-04-2002 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.