Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2007, 18:50
Verwijderd
Waarschijnlijk wel omdat die wiet over t algemeen uit professionelere kwekerijen komt, maar zeker weten doe ik dat niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2008, 17:51
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Buiten gekweekte wiet (iig in het NL klimaat) is wat minder sterk. Zelfgekweekt met lampen is hetzelfde of beter dan shopwiet, als je het goed doet.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:24
totto riina
totto riina is offline
Citaat:
hehe

foto's van een paar (relatief kleine) topjes:

[afbeelding]

[afbeelding]
met alle respect maar zijn jullie 15 jaar oud ofzo shopwiet is eigenkweekte weed leipo's wat denk je dat de shops allemaal een profi weedfabriek onder de grond hebben ofzo een binnenkweek kan door de beste kweker verneukt worden en door een begineling kan een topresulaat behaalt worden omdat tie geluk heeft en king kzal jou is buitenwiet laten roken en geloof my je ben heel wat higher dan van een normale white widow of nlx van de gewone coffeeshop en ng wat elke kwekerij is profesioneel als er een lamp afzuiger travo enz enz aanwezig is oftewel ut stikt van de profesionele kwekerijen want ik heb er ng nooit gezien zonder lampen of afzuigers jah wel als niet onze beste vrienden een bezoekje hebben gebracht
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 17:13
totto riina
totto riina is offline
Citaat:
nee niet snoeien... de term is toppen. En ik weet dat ik dit moet gaan doen op een gegeven moment, maar ik weet niet de exacte methode... en als ik op google zoek, nou je kan het wel raden, als je naar cannabis + toppen zoekt dan krijg je dus info over hun bloemen...

iemand raad hiermee? of iemand met ervaring met 'toppen'
bosbeest als je egt moet toppen doe ut dan vlak voor dat je plant geen licht meer krijgt pak de hooftop vast en snij um af net boven de 3e aftaking van boven gezien dan he maar als het niet nodig is top dan ook niks af want je kan je plant ut best in z,n waarde laten 1 tip gebruik 2in de week het liefst een week of 2 voordat je aftopt superthrive eigenlijk niet 100 procent legaal majah dit geeft je plant extra weestand en aan ut eind van je bloeiperiode een beter topuitharding zelf had ik gemiddeled 15 procent meer opbrengst nou zou je denken 15 procent is nie veel maar als je over 500/600 planten praat is ut tg een wondermiddeltje khad zelf ook geen ziektes meer teminste bij de eerst tekenen van ziekte herstelde die vrijwel direct en ging door met afbloeien en normaal duurt ut tg snel 1 week voordat je plant helemaal weer 100procent gezond is
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 11:04
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
met alle respect maar zijn jullie 15 jaar oud ofzo shopwiet is eigenkweekte weed leipo's wat denk je dat de shops allemaal een profi weedfabriek onder de grond hebben ofzo een binnenkweek kan door de beste kweker verneukt worden en door een begineling kan een topresulaat behaalt worden omdat tie geluk heeft en king kzal jou is buitenwiet laten roken en geloof my je ben heel wat higher dan van een normale white widow of nlx van de gewone coffeeshop en ng wat elke kwekerij is profesioneel als er een lamp afzuiger travo enz enz aanwezig is oftewel ut stikt van de profesionele kwekerijen want ik heb er ng nooit gezien zonder lampen of afzuigers jah wel als niet onze beste vrienden een bezoekje hebben gebracht
Goed ik heb geprobeerd je post te lezen voor zover dat mogelijk is . Ik vind buitenwiet nooit zo heftig als goede wiet van de shop, maargoed. Dat terzijde wiet in de shop geteelt onder lampen met allerlei soorten voeding e.d.. dat is iets heel anders dan iemands eigen buitenteeltje hier in NL.
En er is mijn inziens wel een verschil tussen iemand die ieder jaar een paar plantjes groeit ipv een 'professionele' kweker die honderden, meerdere keren per jaar doet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 13:46
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Gek dat je kennelijk in je hoofd wel gegevens kunt ordenen en onthouden terwijl wanneer geschreven het verandert in een woordenbraak
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 13:06
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Gek dat je kennelijk in je hoofd wel gegevens kunt ordenen en onthouden terwijl wanneer geschreven het verandert in een woordenbraak
qft
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 21:03
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
Ben ik heden te laat om te planten, hoorde namelijk dat dat in april al moest gebeuren ;/ Of is dat misschien nog enigzins te manipuleren? En hoe erg gaat mijn huisbaas het merken als ik een koelkast uitzet en wat lampen aanzet op een evt. binnenteeltje?
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 14:32
Verwijderd
Als je ze buiten wil zetten, ben je nu te laat. Binnen kan denk ik wel maar daar heb ik geen verstand van.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 15:34
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Ben ik heden te laat om te planten, hoorde namelijk dat dat in april al moest gebeuren ;/ Of is dat misschien nog enigzins te manipuleren? En hoe erg gaat mijn huisbaas het merken als ik een koelkast uitzet en wat lampen aanzet op een evt. binnenteeltje?
Onze 3-deurs koelkast verbruikt 600watt per uur, weet niet hoeveel planten je wilt kweken, wij hadden er 20 (uiteindelijk 12 ) op 1m² met een lamp van 400watt. Deed alles het goed op, uiteindelijk van 12 planten, 350 gram droge oogst.

Let wel dat als je je koelkast uitzet, je natuurlijk geen zuivelproducten meer kan bewaren eerst komende tijd. Eerste 3 weken staan je lampen 18 uur aan ivm je groeitijd, en daarna een 12-uurs cyclus voor de bloeifasen nog eens 8-9 weken (ik kweekte White Widow).

Moet lukken dus, maar mocht je een moeilijke huisbaas hebben, wees dan zuinig met de rest van je energie!
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 00:40
Verwijderd
Even namens mijn tuigbroertje (en ja ik ben te lui om te kijken of er al iets over gezegd is): Hij vraagt zich af of hij de takken aan zijn weedplant waar géén knoppen danwel bloemen aanzitten ook moet afknippen, om eventueel te zorgen dat de takken met knoppen meer voedingsstoffen krijgen?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Even namens mijn tuigbroertje (en ja ik ben te lui om te kijken of er al iets over gezegd is): Hij vraagt zich af of hij de takken aan zijn weedplant waar géén knoppen danwel bloemen aanzitten ook moet afknippen, om eventueel te zorgen dat de takken met knoppen meer voedingsstoffen krijgen?
Ja, dat kan. Maar dan moeten de toppen al wel groot genoeg zijn. Vanaf week 4-5 in de bloei kunnen die bladeren eraf, maar het maakt op zich niet veel uit. Het verwijderen van bladeren waar geen bloemen en knoppen aanzitten wordt dikwijls gedaan door professionele mensen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk wel omdat die wiet over t algemeen uit professionelere kwekerijen komt, maar zeker weten doe ik dat niet.
Nee, volgens mijn is dat niet zo. Buitenwiet kan mogelijkerwijze wat minder sterk zijn, omdat regen het THCa van het blad wegvaagt. THCa lost best wel aardig goed op in water en als je buitenplantjes in de regen staan, dan spoelt het THCa eraf.

Als buiten wordt gekweekt, dan neemt men meestal zaadplanten. Deze zijn dikker van steel. Dus als je dan een top heb van een zaadplant, dan zit daar relatief meer stengel aan(waaraan en waarin zich geen THCa bevindt) dan een stek.

Bovendien, die "professionele kwekerijen" zijn meestal niet groter dan een paar vierkante meter op een zolder, enkele uitzondering daar gelaten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 09:46
Saam
Avatar van Saam
Saam is offline
Citaat:
je zegt het ook gelijk goed:

goed gekweekt
Haha idd je moet maar net weten hoe je het moet doen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 16:54
-charlie-
-charlie- is offline
Tis wel geen wiet, maar is er iemand die hiermee ervaring heeft?
Ik wil n keer paddo's gebruiken maar ik weet niet zo goed of dit wat is.
Ze zeggen dat het heel makkelijk is om ze zelf te kweken:

http://www.avalonmagicplants.com/nl/...-kweekset.html

Heeft iemand hier ervaring mee? (het kweken dus)

gr.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 22:03
GlenL
GlenL is offline
Citaat:
Tis wel geen wiet, maar is er iemand die hiermee ervaring heeft?
Ik wil n keer paddo's gebruiken maar ik weet niet zo goed of dit wat is.
Ze zeggen dat het heel makkelijk is om ze zelf te kweken:

http://www.avalonmagicplants.com/nl/...-kweekset.html

Heeft iemand hier ervaring mee? (het kweken dus)

gr.
Het is inderdaad niet zo moeilijk om paddo's te kweken, er zijn maar 2 dingen die essesieel zijn en dat is, donkere plaats en kamertemperatuur tussen de 21-24 graden celcius. ( NOOIT hoger dan 24 graden anders heb je kans op een besmetting)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 09:54
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Ik heb een week geleden 8 zaadjes geplant, in een bak achter het raam. Ze zijn allemaal uitgekomen en groeien als kool.

Iemand met ervaring die me kan vertellen na hoeveel weken ze buiten geplant kunnen worden? En hebben ze nog extra voeding nodig?
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 22:24
silentbob
silentbob is offline
mijne heb ik rechtstreeks buiten gezet(alleen gekiemd binnen)
dus je moet gewoon zelf bepalen wanner je ze buiten wilt, als ze kleiner zijn heb je wat meer kans dat ze het niet halen, maar krijg je wel sterkere planten
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 09:23
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Oke. Sommige plantjes zijn nu al zo'n 10 cm lang. Maar ze zijn erg dun en hebben pas 4 blaadjes (aan de bovenkant). Is dat normaal?
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 17:52
silentbob
silentbob is offline
komt omdat ze achter het raam staan, dan gaan ze strekken
je kunt ze verpotten en het stammetje ongeveer tot de kiemblaadjes of nog iets verder onder de grond zetten

of ze laten boven komen met licht er boven(en niet te ver erboven), dan gaan ze niet zo strekken
en de plantjes die ik buiten op heb laten komen zijn ook niet zo gaan strekken
maar daar is het nu al te laat voor

maar het kunnen nog steeds mooie planten worden, mijn plantjes van vorig jaar heb ik ook in de vensterbank op laten komen en die gingen ook behoorlijk strekken, maar als ze eenmaal buiten staan met dat stammetje deels onder de grond komt het wel weer goed(als ze echt nog klein zijn met een dun stammetje eventueel eerst nog ff wat ondersteuning erbij)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 19:30
F.Rietzak
F.Rietzak is offline
Citaat:
Tis wel geen wiet, maar is er iemand die hiermee ervaring heeft?
Ik wil n keer paddo's gebruiken maar ik weet niet zo goed of dit wat is.
Ze zeggen dat het heel makkelijk is om ze zelf te kweken:

http://www.avalonmagicplants.com/nl/...-kweekset.html

Heeft iemand hier ervaring mee? (het kweken dus)

gr.
Je moet eens kijken op http://www.zamnesia.nl/content/23-pa...et-handleiding
Hier vind je een goede handleiding. Op deze site vind je ook heel veel andere info over kweken van paddo's en ze hebben de beste producten op de markt. Ik ken verschillende mensen die hier ervaring mee hebben.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Je moet eens kijken op http://www.zamnesia.nl/content/23-pa...et-handleiding
Hier vind je een goede handleiding. Op deze site vind je ook heel veel andere info over kweken van paddo's en ze hebben de beste producten op de markt. Ik ken verschillende mensen die hier ervaring mee hebben.

Succes!
21-10-2009, 17:54 is de tijd van de post waar je op geageerd, en zijn enige post hier, dus ik denk niet dat hij er veel mee gaat doen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 16:10
ColdKees
Avatar van ColdKees
ColdKees is offline
Ik woon recht tegenover een coffeeshop: toch wel handig :-P
Mijn buurman heeft z'n plantjes overigens gewoon in de vensterbank staan, aan de straatkant
*chique buurt*
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 23:43
Anomynous
Anomynous is offline
Ik kweek nu zelf paddos de 1e flush was niet zo goed maar ik heb er toch nog zo'n 5 gram gedroogd uit kunnen halen waardoor ik en een vriend allebei een halve portie voor de 1e keer konden pakken.....damn wat een heftige trip !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het IZSADC topic deel 73
Mephisto
501 29-05-2007 11:10
Drugs & Alcohol kwil wiet gaan verbouwen op me kamer maar wanneer, hoe??:P alle tips zijn welkom
BierBrood
3 26-04-2006 15:27
Drugs & Alcohol Eerste blaadjes wietplant weg.
bosbeest
2 04-04-2006 16:14
Drugs & Alcohol Binnenshuis kweken benodigtheden!
E Che Guevara
1 25-07-2004 22:10
Drugs & Alcohol internet shops
100% Niek
1 19-04-2004 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.