Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 16:32
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Volgens mij dring ik mij veel te veel op. Praat ik met mensen die dat liever niet hebben en daardoor ga ik mij steeds minder prettig voelen op school e.d. .
Advertentie
Oud 31-08-2004, 17:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Omg, wat heb ik toch een kinderachtige klas zeg..Pff

Ik zag hem vandaag met haar staan praten, en ook al heb ik hem duidelijk gezegt dat ik liever had dat hij het zou geheimhouden, ik weet bijna zeker dat hij het aan haar heeft vertelt..en aan haar kan ik het natuurlijk niet vragen, want zij heeft zwijgplicht etd..

Vandaag naar therapie geweest, mijn god.. Ze wilde nu toch eens duidelijkheid over of ik nu ging stoppen of niet, nou hebben we samen besloten dat we er gewoon mee doorgaan.. Misschien toch wel goed.. En die opdracht, heb ik na school in het park eventjes snel gemaakt, dus dat zat wel goed..

Oh, en die stoornis die mir heeft, iets met dysth... nog wat, die heb ik dus ook heeft ze me vertelt.. Wat moet ik daar nu mee? Het klinkt meteen zo zwaar..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 31-08-2004, 17:26
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 31-08-2004 @ 18:04 :
Oh, en die stoornis die mir heeft, iets met dysth... nog wat, die heb ik dus ook heeft ze me vertelt.. Wat moet ik daar nu mee? Het klinkt meteen zo zwaar..
Dysthyme stemmingsstoornis?

Trek je er niet te veel van aan; het verandert in feite niks aan
je problemen, de dingen waar je tegen aanloopt, het heeft er
'alleen maar' een naampje aangegeven.

Maar maakt dat de dingen erger of minder erg? Lijkt me van niet.
Dat het misschien confronterend is of wat dan ook kan ik me heel
goed voorstellen, maar dat lijkt me niet per definitie een negatief
iets, integendeel...

En dat het waarschijnlijk makkelijker gezegd is dan gedaan, dat
weet ik heel goed. Maar ik wilde het wel even gezegd hebben.
__________________
Drie.
Oud 31-08-2004, 17:36
Verwijderd
voor iedereen die het kan gebruiken: *een hele dikke knuffol!!!*

groep2 is rustig en ook saai. ik voel me op het moment niet zo goed. ik ben zo bang dat ik nu weer zo'n crisisterugval krijg... ik voel het gewoon, ik flikker keihard de trap af totdat ik straks weer helemaal in de put zit...
en dan heeft iedereen het hier over naar school gaan... ik wil ook naar school! hoe dom het ook klinkt. nja, ik wil gewoon gewoon zijn, opleiding afmaken, leuk leventje lijden, maar dat beeld valt in steeds meer stukjes uiteen. cognitieve stoornissen... zal ik ooit nog normaal kunnen functioneren???? *jank*
Oud 31-08-2004, 18:08
boe-1986
Avatar van boe-1986
boe-1986 is offline
meis hele dikke knuffel!!!!!!!!
en bel me als het nie lukt he. ben er al tijd voor je!!!!!!!!!!!
zelfs al is het midden in de nacht.(dan sluip je maar naar de telefoon en dan ga je heel zachtjes mij bellen(ik bedenk me net je hebt ook een mobieltje dus dat kan ook) )

-x-
__________________
ik word er wel es mismoedig van, dat ik, wat ik voel niet zeggen kan.
Oud 31-08-2004, 19:10
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
waarom voel ik me altijd zo tering (srry het moet er gewoon uit) ALLEEN !!! waarom is er niemand die is naar me wil luisteren en een arm om me heen slaat en er altijd* voor me is...

*: altijd is ook weer overdreven maar je snapt wat ik bedoel
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 20:01.
Oud 31-08-2004, 19:35
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
wel euh, nog keer, mijn hart luchten

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr zkjr jezmorjzeakrneznar ojezfjdsjqnf oizahrnkjezf aiuenflzkjareznoeijzr fdznf dsjvqoijazkr eznvaoifdjksnkfna ez


tgaat dus perfect met mij
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 31-08-2004, 21:41
moon
Avatar van moon
moon is offline
eerste schooldag...vermoeiend!

morgen is ze weer op school, maar ik weet niet of ze me nog wil spreken. Ik heb geen zin om haar op te zoeken als ze mij toch niet wil spreken. Wat mankeert dat mens, waar heeft ze last van? lekker lullig als ze me op deze manier in de steek laat.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 01-09-2004, 06:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bleh, veel te vroeg uit m'n bed gekomen en nou zit ik te wachten tot ik naar school kan.
Ik hoop zo dat het vandaag een beetje beter gaat. Dat die kut organisatie me een keer helpt ipv tegenwerkt. Ik trek dit niet lang meer.
__________________
Oud 01-09-2004, 07:42
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik heb me gisteravond ontzettend vermaakt in de sportschool met steples en aquarobics. Ik leer veel mensen kennen en de sfeer is erg gezellig. Helemaal TOP!

Om 10.00uur heb ik een afspraak met mijn psych. Ik kijk er tegenop en toch ook weer niet... (snap jij het? )

Vanochtend stond ik sinds lange tijd op de weegschaal. Ik ben afgevallen. Daar was ik opgelucht over...

Iedereen een fijne dag gewenst!
Liefs, Magic_STAR*
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 01-09-2004, 10:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
He shit, nou moet ik naar de dokter en ik ben al doodsbang en nou is mijn eigen dokter nog op vakantie ook.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-09-2004, 10:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
gvd. Heb een puistje op m'n lip, en nou denkt iedereen dat t een koortslip is

Nou ja. Ben gelukkig wel iets minder gestresst dan gisteren, maar ja... we moeten zoooveel doen. Maar ik snap niet zo goed waar ik me druk om maak. Ik heb m'n propedeuse dus ik hoef dit jaar helemaal GEEN punten te halen. Je zou denken dat dat relaxed is, maar zo voelt t niet.
__________________
Tsja
Oud 01-09-2004, 11:12
Verwijderd
kut ex....

sinds het uit is doet ze fucking raar. ze wil shoppen, uitgaan, zwemmen samen maar als ik erom vraag om iets te doen wordt ze helemaal gek en boos en chagie.. en krijg van alles de schuld.

ook het weekend nadat het uitging wilde ze een kus op dr mond en samen autorijden

kut wijf.... zo moest eruit
Oud 01-09-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 01-09-2004 @ 12:12 :
kut ex....

sinds het uit is doet ze fucking raar. ze wil shoppen, uitgaan, zwemmen samen maar als ik erom vraag om iets te doen wordt ze helemaal gek en boos en chagie.. en krijg van alles de schuld.

ook het weekend nadat het uitging wilde ze een kus op dr mond en samen autorijden

kut wijf.... zo moest eruit
omg, nu krijg ik de schuld van alles. omfg kutzooi wtf, snap niks van vrouwen
Oud 01-09-2004, 12:50
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik mis hem! Ik mis hem! Ik mis hem! Kutkat Mas is leuk Ik heb zin in vanavond. Ik stink. Ik ik ik ik ik voel me kip met een klein beetje Curry!


Ik weet niet

Ik voel me gewoon vrolijk Pas op!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 01-09-2004, 13:19
Verwijderd
ze is werkelijk gestoord..

en nu ben ik doodziek en voert ze het ook nog op...niet-te-geloven..kan de energie niet meer opbrengen om boos te worden.. en nu is ze ''zo moe van me'' ja dat snap ik,als je mijn leven ook zo gvd extreem zit te verkloten,ja,dan ben ik ook geen lieverdje meer..en in de bus met haar mobieltje tegen haar vriendinnen vertellen dat ze zo moe van me is en dat ze het zo zwaar heeft ne dat ze geen energie heeft op kunnen doen .... gvd als ik haar 1 fractie zou vertellen zou ze instorten..maar ze is het niet waard..als ze zo moe van me is waarom valt ze dan niet gewoon meteen dood..dan kn ze tenminste nog een glimlach op mn gezicht toveren..

sjezus en nu zijn zij mijn boek kwijtgeraakt ..kut benieuwd hoeveel dit me nu weer gaat kosten *pff* er zijn geen woorden voor het verdriet en de woede die ik wil uiten..

morgen naar school...rooster ophalen en weer oprotten neem ik aan ach..hopen dat mn klas volwassen is.. en geen naziuitingen of negeerpartijen..k zie wel...k ben wel wat gewend

wat een gezeur weer
Oud 01-09-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 01-09-2004 @ 14:19 :
ze is werkelijk gestoord..

en nu ben ik doodziek en voert ze het ook nog op...niet-te-geloven..kan de energie niet meer opbrengen om boos te worden.. en nu is ze ''zo moe van me'' ja dat snap ik,als je mijn leven ook zo gvd extreem zit te verkloten,ja,dan ben ik ook geen lieverdje meer..en in de bus met haar mobieltje tegen haar vriendinnen vertellen dat ze zo moe van me is en dat ze het zo zwaar heeft ne dat ze geen energie heeft op kunnen doen .... gvd als ik haar 1 fractie zou vertellen zou ze instorten..maar ze is het niet waard..als ze zo moe van me is waarom valt ze dan niet gewoon meteen dood..dan kn ze tenminste nog een glimlach op mn gezicht toveren..
tsja, ken het beste vriend trut
Oud 01-09-2004, 13:38
Verwijderd
Ik ben erg vrolijk nou, alles gaat vandaag goed, dit is gewoon uitzonderlijk Verder sterkte voor de mensen die het moeilijk hebben of course, als je onverhoopt tegen een bergje geluk aanloopt, pak het met twee handen vast en geniet ervan tot alles weg is

Grim
Oud 01-09-2004, 13:39
moon
Avatar van moon
moon is offline
Vrolijk!!!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 01-09-2004, 14:09
Verwijderd
De behandeling is gestopt. Ze gaan niks meer doen. Hij is nu thuis. En het kan nou heel snel gaan . Ik vind het gewoon zo vreselijk voor hem en de familie. Ik vind het knap dat hij deze beslissing heeft kunnen maken, maar ik begrijp niet waarom deze sh*t wereld zó ongelijk verdeeld is, tis gewoon niet eerlijk.
Hij is nou op msn, maar ik weet niet of ik iets moet zeggen. Ik zou niet weten wat, maar niks is ook maar zo niks.

~

En verder? Ik weet het gewoon ff niet meer.
Oud 01-09-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 01-09-2004 @ 15:09 :
De behandeling is gestopt. Ze gaan niks meer doen. Hij is nu thuis. En het kan nou heel snel gaan . Ik vind het gewoon zo vreselijk voor hem en de familie. Ik vind het knap dat hij deze beslissing heeft kunnen maken, maar ik begrijp niet waarom deze sh*t wereld zó ongelijk verdeeld is, tis gewoon niet eerlijk.
Hij is nou op msn, maar ik weet niet of ik iets moet zeggen. Ik zou niet weten wat, maar niks is ook maar zo niks.

~

En verder? Ik weet het gewoon ff niet meer.
Sorry dat ik dit vraag maar heeft iemand kanker ?? Als je wil praten erover mag je me wel een PM sturen. Ben al 3 vrienden zo kwijt geraakt

sterkte.


btw, doe gewoon zoals je altijd bent, dat vindenhun fijner, heb ik iig gemerkt.
Oud 01-09-2004, 14:51
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*Heel dikke knuffol voor Me Blackrose*
(mail je me nog meis..?)


Ontopic:

Het gaat weer ontzettend slecht met m'n eetgedrag. Ik wilde er eerst niets over zeggen bij therapie omdat ik bang was dat mijn ouders er misschien achter zouden komen, maar ik heb het toch maar verteld. We gaan nu samen een programmaatje opstellen om mijn 'compenseren' binnen de perken te houden. Het zou te vroeg zijn om er al écht iets mee te doen en het te stoppen, dus gaan we eerst dat proberen. Natuurlijk is het beter (toch?) om dat probleem ook bij de wortel aan te pakken, maar er is zoveel waar ik aan moet werken.. Dus gaan we het op deze manier proberen. Ik ben benieuwd.
Eigenlijk begon ik me net weer erg vertrouwd te voelen in het 'slechte' gedrag, dus ik hoop dat ik me aan de afspraken kan houden. Ik moet voor volgende week op schrijven wat voor mij de voordelen en de nadelen van het 'compenseren' zijn. Eerlijk natuurlijk.. *tikt zichzelf op vingers* Eerlijk ja..

Vreemd eigenlijk, dat hoewel ik op dit moment best wel sterk in m'n schoenen lijk te staan er toch een hoop dingen misgaan. Het (niet) eten, am, en meer van die dingen. Volgens mijn therapeut komt dat omdat ik me echt op glad ijs heb begeven en nu ontzettend bang ben om te vallen en dat ik dan helemaal de overkant niet meer kan bereiken. (figuurlijk dan he Ik had een tijdje geleden in een stukje voor mijn peut geschreven dat ik het gevoel had dat ik van de ene kant van een bevroren meer naar de andere kant moest komen. En dat bevroren meer stond dan voor alle akelige gebeurtenissen en gevoelens. Jaja, ben weer aardig op dreef )

*op en neer springt* Ik geloof dat ik best wel hyper ben vandaag
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 01-09-2004, 14:52
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Damn, hoor net dat de vriendin van mijn broertje gedwongen opgenomen is op de gesloten afdeling. Ze hadden haar gezegd dat het misschien beter was als ze een paar daagjes zou worden opgenomen, en toen heeft ze zo'n herrie lopen schoppen dat ze haar naar de separeer hebben gebracht...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 01-09-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 01-09-2004 @ 15:32 :
Sorry dat ik dit vraag maar heeft iemand kanker ?? Als je wil praten erover mag je me wel een PM sturen. Ben al 3 vrienden zo kwijt geraakt

sterkte.


btw, doe gewoon zoals je altijd bent, dat vindenhun fijner, heb ik iig gemerkt.
Hij heeft idd kanker...Ik heb nooit zoveel contact met hem gehad (hij is wel familie), tis miss een beetje raar omdat dan nu wel ineens te doen. En ik weet ook echt niet wat ik tegen mn moeder en oma etc. moet zeggen/doen. Tis veel te ingewikkeld lijtk het.
Oud 01-09-2004, 15:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag ging het best oké op school, we hebben dat mens van Duits even lekker zitten stangen..Stom mens..
Ik heb echt het gevoel dat ik iig met twee meisjes een beetje vriendschap aan het sluiten ben.. En de rest doet ook eindelijk een beetje normaal. Morgen leerlingenraad onder Duits.. Kan zij ook niet op met vitten

Vandaag ook even met een lerares van vorig jaar gepraat, over dat ik waarschijnlijk wil stoppen met de schoolkrant omdat het gewoon niet zo goed gaat.. Zij helemaal; 'Wat is er dan meissie? Je moet er niet uitstappen, want we kunnen jou talent niet missen..' Nja, afgesproken dat ik iig deze editie nog mee doe.. Daarna zie ik wel weer.. 't Is zo'n lief mens, veel te lief voor mij..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-09-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 01-09-2004 @ 15:56 :
Hij heeft idd kanker...Ik heb nooit zoveel contact met hem gehad (hij is wel familie), tis miss een beetje raar omdat dan nu wel ineens te doen. En ik weet ook echt niet wat ik tegen mn moeder en oma etc. moet zeggen/doen. Tis veel te ingewikkeld lijtk het.
Ik had heel goed contact met die ouders van mijn vrienden, ik ben gewoon mezelf gebleven, ik vroeg natuurlijk soms van als ik wat kon doen voor hun.

Praten is volgens mij het beste wat je kan doen, meer kan je eigenlijk niet doen (klinkt zo lomp)
Oud 01-09-2004, 15:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, echt gaaf, ik heb mijn rooster voor de uni op internet gevonden Ben donderdag vrij en verder iedere dag de ochtend behalve de vrijdag, dan tot drie uur maar ik mag met mijn treinkaartje toch pas vanaf 19.00 uur weg dus das geen probleem. Verder ben ik bezig met mijn voorinschrijving via internet. Wat ingewikkeld zeg, alles is natuurlijk ingesteld voor Belgie dus ik moet overal bij de uitzonderingen alles voor Nederland vinden en sommige dingen zijn zo vaag. Ik ben net maar even gestopt, mijn moeder moet me vanavond maar even verder helpen. Mijn vader is zo iemand die nooit iets afmaakt en nu moet ik opgeven welke opleiding hij gehad heeft, mja weet ik veel. Hopelijk weet zei dat wel. Ik heb nu ook eindelijk een agenda, naja een organiser, heb even vulling voor gekocht, ik krijg toch een agenda van de uni en stiekem hoop ik dat ik de agenda nog vindt die ik echt wil hebben. Ik verbaasde me er ook over dat ik zoveel vrije dagen heb volgend jaar, allemaal van die vage Belgische feestdagen enzo waar ik nog nooit van gehoord heb.

Ik krijg er zin in! Zeker nu iedereen hier ook weer aan de slag gaat, ik zit al ruim drie maanden thuis en ben het nu echt wel meer dan zat.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-09-2004, 15:40
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-09-2004 @ 16:34 :
Wow, echt gaaf, ik heb mijn rooster voor de uni op internet gevonden Ben donderdag vrij en verder iedere dag de ochtend behalve de vrijdag, dan tot drie uur maar ik mag met mijn treinkaartje toch pas vanaf 19.00 uur weg dus das geen probleem.
Dan heb je een beter rooster dan ik. *zucht*

Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-09-2004 @ 16:34 : Hopelijk weet zei dat wel. (...) dat ik de agenda nog vindt die ik echt wil hebben.
Ik hoop dat je geen Nederlands gaat studeren

Ontoppic: morgen weer Frans zonder boek, dus kan ik geen huiswerk doen, wat gezeik betekend . M'n zusje is super chagereinig, zorgt voor een lekkere sfeer in huis .

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 16:21.
Oud 01-09-2004, 16:25
Verwijderd
pffff *zenuwachtig is* ... morgen 1e dag school en ik zit hier te trillen en te shaken en kan wel in janken uitbarsten zo gierend bang ben ik dat t fout gaat...na een levenlang pesten weet ik niet of ik dit uberhaupt wel kan..

op mijn vorgie school kon ik iig nog vluchten maar dit is serieus..my god...

nahja ik heb mijn hart gelucht
Oud 01-09-2004, 16:51
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 01-09-2004 @ 17:25 :
pffff *zenuwachtig is* ... morgen 1e dag school en ik zit hier te trillen en te shaken en kan wel in janken uitbarsten zo gierend bang ben ik dat t fout gaat...na een levenlang pesten weet ik niet of ik dit uberhaupt wel kan..

op mijn vorgie school kon ik iig nog vluchten maar dit is serieus..my god...

nahja ik heb mijn hart gelucht
*heeft medelijden*

sterkte !!
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Oud 01-09-2004, 18:26
Verwijderd
Op de een of andere manier voel ik me super vrolijk. Vandaag voor het eerst weer naar hwi geweest en het was zwaar gezellig .
Verder een super leuk onderwerp voor het pws gevonden, en ik heb al helemaal zin in de presentatie, bruis van de energie en dat voelt zooo goed

*knuffelt iedereen*
Oud 01-09-2004, 18:29
Verwijderd
!!!!!
ik ben geslaagd!
!!!!!
Oud 01-09-2004, 18:44
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
fuckerdefuckerdefuckerdefuck

Die mensen waar ik volgende maand heen zou gaan, die in orlando florida wonen, evacueren morgen vanwege de tornado. Mogelijke kans dat hun huis gewoon weggeblazen wordt. Verliezen dan alles wat ze hebben :/ Dat zou echt kut voor hun zijn (en ver daarna zou het kut zijn, omdat ik er dan niet heen ga volgende maand)..

...

gelukkig heb ik weinig last van alle shit na de operatie...no paain

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 18:47.
Oud 01-09-2004, 18:56
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-09-2004 @ 19:44 :
fuckerdefuckerdefuckerdefuck

Die mensen waar ik volgende maand heen zou gaan, die in orlando florida wonen, evacueren morgen vanwege de tornado. Mogelijke kans dat hun huis gewoon weggeblazen wordt. Verliezen dan alles wat ze hebben :/ Dat zou echt kut voor hun zijn (en ver daarna zou het kut zijn, omdat ik er dan niet heen ga volgende maand)..

goh, idd kut, maareh als je gaat, mag ik dan mee
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 01-09-2004, 19:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
bugge schreef op 01-09-2004 @ 19:29 :
!!!!!
ik ben geslaagd!
!!!!!
Gefeliciteerd!!!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-09-2004, 20:48
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik ben zo blij! Eindelijk een onderwerp voor mn pws, en ik vind het nog hartstikke interessant ook! Het spreekt me echt heel erg aan, k heb zelfs al een hele presentatie uitgedacht (samen met Guusie), moet nog wel een hoofdvraag en alles bedenken, maar als we met zoveel enthousiase aan de slag gaan moet het helemaal goedkomen! Heb ineens een stuk meer vertrouwen in de rest van het jaar.
Oud 01-09-2004, 21:01
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
metallica schreef op 01-09-2004 @ 19:56 :
goh, idd kut, maareh als je gaat, mag ik dan mee
en ik?!

ontopic: ik ben vroooolijk vandaag, ondanks dat het de eerste schooldag is. Ik heb lieve vriendjes gezien en een smsje van een jochje of ik vanavond in de paradiso ben. Maar ik ga er lekker niet teveel op in. Laat hem wachten.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-09-2004, 21:11
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ja hey.... We pakken gewoon een zweefvliegtuigje en we vliegen midden de tornado in, wie weet halen we de VS wel
Oud 01-09-2004, 21:44
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
strak plan
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-09-2004, 21:59
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
orkaan* foutje...in een orkaan maken we meer kans denk ik
Oud 02-09-2004, 00:06
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
tja... was niet echt wat je er van verwachte zeg maar...
toch??
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 02-09-2004, 01:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Tijd om te gaan slapen...5 uur lang pmen is goed gnoeg geweest maar het was leuk <3
Oud 02-09-2004, 02:07
Adagio
Avatar van Adagio
Adagio is offline
Hoofdpiiijn! ik wil slapen maar ook weer niet morgen weer een dag vol met gezeur en dan over een week naar school ach ja de vakantie was super zal ik maar denken misschien is de nieuwe school beter en wie vind ik nou leuk?!?!!? argh ik word soms zo gek van mezelf
tis tijd

weltrusten
Oud 02-09-2004, 08:55
zus
Avatar van zus
zus is offline
School gisteren was stom..echt stom, stomme klas enzo...

Allemaal tutjes, pfff, allemaal net zo arrogant, had ik wel beetje kunnen verwachten bij SPW, maar goed..
Wordt vandaag weer leuk, ik zei ook helemaal niks gisteren, het lukte gewoon niet, ik sloeg helemaal dicht..

Gelukkig al wel een stageplek, tenminste als het doorgaat, maar waarschijnlijk wel..

Ik wou nu dat ik ziek was, en dat te bedenken dat ik vandaag een bruiloft had kunnen hebben, maar ik heb afgezegd voor school.. Tja, ik doe gewoon alles fout, nu weet ik het echt zeker, ik doe nooit eens wat goed..

Nou zal wel...
__________________
Dare to fly!
Oud 02-09-2004, 09:53
Verwijderd
Over twee uur gaat mijn echte leven beginnen. En ik ben ontzettend nerveus.
Oud 02-09-2004, 09:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
bugge schreef op 02-09-2004 @ 10:53 :
Over twee uur gaat mijn echte leven beginnen. En ik ben ontzettend nerveus.


Waar was je de afgelopen 19 jaar dan?
Oud 02-09-2004, 15:11
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Net een kutdag gehad op school , en morgen weer...en dan weekend. Elke leraar denkt dat je niets te doen hebt in het weekend
Oud 02-09-2004, 15:45
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Bluh, boete binnen gehad
95euro voor door rood rijden...en omdat ik het wilde halen eng as bijgaf, ook nog eens 45 euro voor te hard rijden...
Naja, eigen schuld....

En het bloedde vanmorgen, schrok wel :/ Maar ziekenhuis gebeld, is niet al te erg zeiden ze
Oud 02-09-2004, 15:58
Verwijderd
Er zat vanochtend in de trein een heeel erg leuke jongen tegenover me. En toen moest hij ook overstappen en naar hetzelfde spoor, dus ik stapte ook in, en ging weer bij hem zitten (handig dat er 's ochtends niet zoveel plek is *grinnik*)
Wat blijkt! Zit ik in de verkeerde trein!

Wel jammer
Oud 02-09-2004, 16:03
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-09-2004 @ 16:58 :
Zit ik in de verkeerde trein!
LOL! whahaha wel typisch dat de vrouw dan in de verkeerde trein zit he en niet de man
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146
rare kwast
500 09-06-2009 22:41
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 58
Stefanie
491 14-05-2006 15:09
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.