Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 02:29
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Onze eerste 'ruzie'... Ze kan er niet tegen dat ik op een feestje een paar glaasjes bier drink als ik daarna op de fiets haar thuis moet brengen.
Advertentie
Oud 04-09-2004, 05:20
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
GODSKASD:MADS:MLK klerezooi, einde nacht grr fuck it, nog geen 4 uur geslapen

edit:
Citaat:
Luna schreef op 04-09-2004 @ 01:57 :
(K)!
dank je (heeft allleen niet geholpen (k))

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 15:03.
Oud 04-09-2004, 07:46
Verwijderd
Ik heb enorme pijn... En waar het vandaan komt? Alleen van m'n voet weet ik het, maar waarom het zo is snap ik niet...misschien dat er wat verkeerd geschoten is daar oid. Maar de rest van m'n lijf snap ik het sowieso niet van.


Citaat:
Fade of Light schreef op 04-09-2004 @ 00:37 :
Ahhh laat me vannacht rustig slapen ! En minder zwelling en geen bloed en en en...
Wat heb je in vredesnaam voor operatie gehad, als ik dat vragen mag? (Sorry vast als het al ergens in de topic staat, dan heb ik er over heen gelezen, denk ik.)
Oud 04-09-2004, 07:51
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Heb ik net een goeie ik stop-pm in elkaar geknutseld, is z'n inbox
vol. Kan ik over een paar dagen weer 'moed verzamelen'...

Besluiteloosheid.

Citaat:
Leonoor schreef op 04-09-2004 @ 08:46 :
Ik heb enorme pijn... En waar het vandaan komt? Alleen van m'n voet weet ik het, maar waarom het zo is snap ik niet...misschien dat er wat verkeerd geschoten is daar oid. Maar de rest van m'n lijf snap ik het sowieso niet van.

Wat heb je in vredesnaam voor operatie gehad, als ik dat vragen mag? (Sorry vast als het al ergens in de topic staat, dan heb ik er over heen gelezen, denk ik.)
(f)

http://forum.scholieren.com/showthre...5#post13059385
__________________
Drie.
Oud 04-09-2004, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 04-09-2004 @ 08:51 :
Heb ik net een goeie ik stop-pm in elkaar geknutseld, is z'n inbox
Een 'ik stop-pm'?
Logisch dat ik daar over heen lees.

Maar dan heb ik niks gevraagd. 'k hoop wel dat het snel over gaat of iig afneemt, lijkt me erg vervelend (voor zo ver ik me daar iets bij voor kan stellen dan natuurlijk ).
Oud 04-09-2004, 09:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hoe lang ik geslapen heb, hoe moe ik nu nog ben. Dat moet wel betekenen dat deze week iets te zwaar was. Oops.

Hopelijk wordt het leuk straks. Ergens heb ik er wel zin in, maar faalangst hé. Als mensen maar niet te erg gewond raken....
__________________
Oud 04-09-2004, 10:31
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Mijn vader rookt en drinkt te veel . Ik heb lekker gezwommen . 2 nieuwe CD's en een tijschrift gekocht, en twee boeken bij de bieb gehaald. . Ik moet maandag weer naar school. zenuwachtig. Ik heb geen boeken besteld . Ik zit wel in de goede klas iig.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 04-09-2004, 10:53
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb gister, na het uitgaan, zo hard gehuild. waarom vindt mijn vriendinnetje mijn ex nou net zo leuk als ik? waarom kan ik dat ook gewoon niet hebben. ik wil dat gewoon niet. en toen ging ie me nog bellen ook.
Oud 04-09-2004, 13:34
Verwijderd
Straks ga ik in de zee zwemmen en daar heb ik zo'n zin in...maar helaas nog even wachten tot de zon bijna onder is (anders ben ik niet alleen van mijn sterrenbeeld kreeft maar helemaal...)

Lekker op mijn rug in de zee liggen en me afsluiten van alles...
Oud 04-09-2004, 17:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ok, heel verhaal: Vanochtend negen uur lig ik heerlijk in mijn bedje.. De telefoon gaat, ik heb geen zin om op te nemen. Later, als ik mijn bed uitkom, hoor ik dat het L. was die me had gebelt.. Ik ga op msn en daar spreek ik haar, we spreken om 1 uur af op het trefpunt op Utrecht CS.

Ik neem de bus, en ben om vijf over 1 op het CS. Daar loop ik naar het trefpunt en zie ik L. met een vriendin staan. Gaat ze een heel verhaal vertellen; 'ja, ik heb me anderhalf uur verkeken op de klok, ik dacht namelijk dat het half 3 was. En toen dacht ik dat jij anderhalf uur te laat was, en toen heb ik J. gebelt, en ik wilde met haar de stad in. Maar nu blijkt dat het pas 1 uur is..Vind je het erg?'

Ben ik niet goed genoeg voor haar ofzo? Vond ze het niet leuk om met mij te gaan ofzo? En, omg nog nooit zo'n slechte smoes gehoord..
Uiteindelijk was het heel gezellig met z'n 3en in de stad rondlopen. Die J. was echt een aardige meid. Maar toch, ik vond het wel een beetje vreemd hoor..

Gisteren feestje gehad van N. was erg leuk en gezellig! Ik voel me wel oké vandaag..Minder ziek dan gisteren. Mijn koorts is nu iig weg en mijn niesbuien ook. Maar mijn hoofd lijkt nog steeds vol watten te zitten.. Alleen heb ik erge hoofdpijn.. 'k Ga zo maar lekker eten en dan in m'n bedje liggen.. En, maandag, ga ik meeten met Grim!

Nijn* - *snotter*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-09-2004, 07:27
Verwijderd
't is natuurlijk bijzonder makkelijk om een ander alles op te laten knappen...en het is nog makkelijker als die ander zich dat laat gebeuren. Maar ja, als je er iets over zegt, dan ben jij de zeikerd, die zich alles teveel aantrekt, enz. Mjah, zo ken ik er nog wel een paar.

Maar goed...ik heb geen zin in de komende week en ook niet in de weken daarna. Ik ben moe, ik heb pijn, ik wil slapen, ik wil warmte, ik wil thuis zijn, ik wil ... Maar dat kan niet. Nog precies een maand en dan ga ik lekker op vakantie. Hopelijk hebben we mooi weer.
Oud 05-09-2004, 12:25
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gisteravond was leuk, maar het heeft me wel gesloopt..

Niet gedacht dat een avondje uit zo'n effect op me zou hebben. Ofja, heb dat wel eerder gehad, maar had stiekem gehoopt dat het nu toch eindelijk eens over zou zijn.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 05-09-2004, 13:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik weet het niet meer... Echt niet meer... Als ik bij d'r ben, vind ik het geweldig om d'r vast te houden en te zoenen... Maar als ik niet bij d'r ben dan denk ik de hele tijd aan andere meiden die ik ken en die ik eigenlijk 100 keer mooier en meer bijzonder vind... En dan twijfel ik aan mezelf; heb ik niet iets met haar om maar iets te hebben?
Oud 05-09-2004, 13:02
Verwijderd
gatver wat een klap gister...

noujah,nu maar gewoon weer doorgaan,me vooral niet hechten..wel aardig zijn..pfff,dodelijke combinatie..

bah wat zeur ik..wat heeft t ook voor nut om t op te schrijven..niks..
Oud 05-09-2004, 16:04
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Pff, heb gefietst.. een paar uur lang, dus nu ben ik kapot. Ben dr wel trots op dat ik weer goed bewogen enzo heb vandaag, maar ik baal van dat broodje kroket en dat ijsje. Bah bah, eigenlijk overheerst dat gevoel met als gevolg dat ik me nu kut voel, maar dat is dan maar zo.
Oud 05-09-2004, 16:14
Verwijderd
Wachten wachten wachten.. maar het is het allemaal waard.. het is nu rond etenstijd.. zou het wachten dan eindelijk over zijn voor vandaag?

anders ben je even ziekelijk verliefd
Oud 05-09-2004, 17:15
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Mag ik éven schreeuwen, huilen en níet opstaan?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 05-09-2004, 17:20
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 05-09-2004 @ 18:15 :
Mag ik éven schreeuwen, huilen en níet opstaan?
(f)
__________________
Drie.
Oud 05-09-2004, 17:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-09-2004 @ 18:24 :
En, maandag, ga ik meeten met Grim!
Zooo, Grim heeft 't wel goed voor mekaar.
Oud 05-09-2004, 17:25
Tupac Shakur
Avatar van Tupac Shakur
Tupac Shakur is offline
Tij
Oud 05-09-2004, 18:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En op dit moment mis ik haar toch wel heel erg.
Oud 05-09-2004, 18:05
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-09-2004 @ 19:04 :
En op dit moment mis ik haar toch wel heel erg.
Mis je HAAR of IEMAND...big difference dude.
Oud 05-09-2004, 18:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-09-2004 @ 19:05 :
Mis je HAAR of IEMAND...big difference dude.
Op dit moment mis ik HAAR. Met de naduk op 'op dit moment'.
Oud 05-09-2004, 18:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
IEIEIE! Morgen eindelijk weer schoolkrantredactie vergadering, binnekort leerlingenraad vergadering. Nog 13 dagen en ik heb mijn auditie! Nog maar 17 dagen en schooltoneel start. Nog maar 19 dagen en ik ben Jarig. Nog maar 27 dagen en ik start met mijn toneelcursus op het uck. Nog maar 6 weken ik ga naar Kos! Hoezo ik ga heel veel leuke dingen doen?

Whoei, voel me goed vandaag! Ik kan hier nog een heel verhaal gaan ophouden met heel veel onzin erin, waarom ik me zo goed voel, maar dat gelul zal ik jullie niet aan doen

Nijn* - *zingt vals mee met blije muziek*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-09-2004, 19:04
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
opmerkelijk citaat van Quiana:

Citaat:
Kim says:
Nee, ik spuit wel een appelflap in je kont yeah yeah
Oud 05-09-2004, 19:06
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Opmerkelijk citaat van FoL;

Citaat:
Rick says:
nee, een appelflap zo in je kont spuiten
Rick says:
Zou dat kunnen? "ik wil graag appelsap in mijn vochtinfuus" yeah yeah
__________________
Drie.
Oud 05-09-2004, 19:08
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
"Objection!"

Ik ontken...
Oud 05-09-2004, 19:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Geez, perverselingen!!!

Zal ik morgen gaan? Heeft het zin? Durf ik? Nou ja, ik weet niet eens of ze morgen bijeen komen. Misschien eerst even contact opnemen. Maar met wie? Onhandig hoor, zo'n nieuw collegejaar. Misschien maar contact opnemen met het oude bestuur om eens na te vragen, dan kom ik er vanzelf achter of E. weer in het bestuur zit of niet. En of ik mee kan en mag doen. En of dat morgen al begint.

Moeilijkheid...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 05-09-2004, 20:29
Verwijderd
@Kruimel: staat het nieuwe bestuur niet op inet? Of is dat inmiddels al weer oud en/of niet compleet?
Oud 05-09-2004, 20:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-09-2004 @ 21:29 :
@Kruimel: staat het nieuwe bestuur niet op inet? Of is dat inmiddels al weer oud en/of niet compleet?
Hm, k bedoel niet verenigingsbestuur. Ik heb het over een sub en ik neem niet aan dat het al geupdate is als het veranderd is.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 05-09-2004, 21:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze weet zelf ook niet meer goed wat ze wil...
Oud 05-09-2004, 23:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-09-2004 @ 06:20 :
GODSKASD:MADS:MLK klerezooi, einde nacht grr fuck it, nog geen 4 uur geslapen

edit:


dank je (heeft allleen niet geholpen (k))
mwah, het was te proberen..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-09-2004, 05:53
Verwijderd
Het is best wel vroeg, en toch ben ik klaarwakker, valt mee.

Straks mijn eerste werkdag en ik ben heel benieuwd (en nerveus)
Oud 06-09-2004, 06:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Veel auw en onrust. Waar ligt dat nou weer aan?
__________________
Oud 06-09-2004, 06:49
Verwijderd
Durf en wil niet meer naar school. Zal ik maar thuis blijven vandaag?

~

Niet goed geslapen in mn nieuwe bed. (Mn verjaardags cadeautje; was gister over twee maanden jarig ) Heb veel te veel liggen piekeren.
Oud 06-09-2004, 12:09
Verwijderd
fijn

ik weet heus wel dat zij beslist over mijn kamer
maar dan hoeft ze nog niet mijn hele muur te molesteren
en mij op te bellen
of ik wel roze op de muur wil of niet..



nu is de nachtmerrie bijna compleet,geweldig gewoon..
Oud 06-09-2004, 12:32
xMuze
xMuze is offline
Ben trots Eerste stappen gisteravond gezet om eindelijk iets aan mezelf te doen. Heb me de laatste tijd rot gevoeld om de dingen die ik wel of juist niet heb gedaan en ga nu eindelijk mn best doen om gelukkig met mezelf te worden.

Allereerst gaat dat buikje eraf...
Oud 06-09-2004, 13:48
Verwijderd
Mjah, waanzinnige stage...ze voelde zich schuldig omdat ze me meteen in het diepe gooide...nou vond ik dat niet zo heel erg...op dat moment dan, maar als ik had geweten dat het voor de eerste drie weken was dat er niemand was om me in te werken en/of te begeleiden, dan had ik er toch wel wat van gezegd... Ik red me wel, daar gaat het niet om, maar er is op deze manier geen flikker aan, wat ik nu moet doen daar leer ik niks van. En ik loop geen stage om niks te leren... En ik heb ook pas over anderhalve week stagebegeleiding...gaat lekker allemaal. Ik werk me helemaal het heen en weer om alles op tijd te regelen en het goed te doen en dan krijg je weer zo iets... Ik geef ze nog wel even de tijd, maar 't schrijft zo lekker zo'n logboek over de eerste drie weken als je nog helemaal geen ene flikker gedaan en geleerd hebt (niks 'echts' iig).
Oud 06-09-2004, 14:57
zus
Avatar van zus
zus is offline
Stage viel wel mee, alleen al die kinderen is wel een werk hoor, pfff, maar goed..Dat is te verwachten..

Donderdag eindelijk 16
__________________
Dare to fly!
Oud 06-09-2004, 16:11
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Zijn ze hartstikke GEK GEWORDEN?!

Kom ik net langs het huis van m'n neef, zit z'n verhuurder hem met 2 man op te wachten. (en die verhuurder da's de vader van Pim, zegt eigenlijk al genoeg..)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 06-09-2004, 17:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het kan weer niet. Nee, een uurtje eerder eten is onmogelijk. En bovendien: dan moeten zij zich aan mij aanpassen, dat kan niet. Ik heb vandaag het hele huis voor hen schoongemaakt, alles opgeruimd wat zij hadden laten staan. Gisteren gekookt (en mijn vader was alweer chagerijnig dat ik een tijd af wilde spreken in plaats van dat hij naar huis kon komen en eten wanneer hij wilde).
"Hoe laat moet je de bus dan hebben?" "Nee, dan gaat het niet meer." Ja, als ik er om tien uur had willen zijn had ik wel een bus later genomen, maar ik had plannen weet je. Maar mijn plannen zijn onbelangrijk. En als ik me daar rot over voel ben ik een verwend nest en moet ik niet zo zeuren.
Dan kom ik daar volgende week aan en dan krijg ik vast te horen dat ik eerder had moeten komen. Zie het al gebeuren.

KU KUT KUT!!!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-09-2004, 17:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-09-2004 @ 22:20 :
Marjolijn ik mis je
sorry...
Ik heb t veel te druk... Ben echt noooit meer online...
Ik lees dit ook nu pas, en dat is echt niets voor mij
Maareh... ik mis jou ook... en het internetten sowieso Stom he?
__________________
Tsja
Oud 06-09-2004, 17:34
Panzer-Piano
Avatar van Panzer-Piano
Panzer-Piano is offline
HELLUP!

Ik had een obsessie en ik dacht dat ik ervan af was, maar ik was vrijdagavond stronken en toen scheen ik te lullen over m'n obsessie

wat de hell moet ik nu doen?
__________________
SPEED METAL PIANO
Oud 06-09-2004, 19:03
Rompje*
Rompje* is offline
Vandaag mijn nieuwe klas ontmoet.
Best veel nieuwe mensen eigenlijk! Gelukkig zitten er ook nog een paar bekende bij die al vrienden van me waren.

Maar wat ik niet zo leuk vind is dat A. weer bij mij in de klas zit! Ze is wel aardig enzo hoor, maar veel te opdringerig... Vorigjaar zat ze ook bij mij in de klas en liep ze me de hele tijd achterna Ze deed alles wat Ík deed, en daar kan ik dus niet tegen
A. zat eigenlijk in de andere klas maar ze moest natuurlijk perse bij mij.

nouja, morgen nog vrij en woensdag pas de echte eerste schooldag. Hopelijk valt de klas+A mee.

(wat een gezeur )

Rompje*
Rosalie
Oud 06-09-2004, 19:37
moon
Avatar van moon
moon is offline
pfoeh, ik sta op het punt weer alles te verpesten en weer net zo depressief te worden als voor de vakantie. Ik snap niet waarom ik het elke keer doe. Ik heb het gevoel dat ik het zelf doe, hoe leer ik mezelf dat nou af? het begint gewoon elke keer opnieuw. De ene periode voel ik me slecht en maak ik een enorme puinhoop van mij leven, de volgende periode voel ik me weer goed en dan ruim ik de rotzooi op en vaak als dan alles net weer een beetje op orde is....dan maak ik er weer een rotzooi van! Maar het houdt wel eens op.....ik kan dit niet altijd vol blijven houden. Wat moet ik nou doen?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 06-09-2004, 20:09
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet niet wat het is, 'k zak zo weer die diepe afgrond in.. Kan ik nou nooit eens duidelijk mijn grenzen aangeven? Ik haat mezelf hierom, 't is weer ns m'n eigen schuld.. Ik haat dit leven zo, kan ik nou nooit eens iets goed doen? Tering, ik haat dit, ik haat mezelf.. *huilt* Shit, shit, shit leven!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 06-09-2004, 20:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff ik ben moe zeg
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-09-2004, 20:44
Verwijderd
ja jeetje. k weet even niet hoor. had wel een gezellige dag vandaag, maar elke dag dat ik in de trein zit, mis ik het allemaal zo verschrikkelijk. het vertrouwde, het 'makkelijke'. mn vrienden, alles. nou was ik vanmiddag wel bij Lot geweest, en dat was gezellig. ouderwets gezellig haast. en dan was vince hier vanavond, en toen ging ik toch weer een beetje omslaan. stomme wijven ook. waarom maak ik me er nog druk om, vraag ik me eigenlijk af. nou ja, kweetniet. t houdt me gewoon bezig. en dat vind ik zwaar kut.
Oud 06-09-2004, 21:11
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Heb net gezwommen. Een beetje saai baantjes trekken, maar t was wel leuk en gezellig, maar jammer dat het zo druk was. Maar k voel me wel echt goed nu, dus mijn avond is geslaagd. En k voelde me nog niet eens zo dik of erg bekeken oid in bikini, dus dat viel ook weer mee.
Oud 06-09-2004, 21:15
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 06-09-2004 @ 22:11 :
Heb net gezwommen. Een beetje saai baantjes trekken, maar t was wel leuk en gezellig, maar jammer dat het zo druk was. Maar k voel me wel echt goed nu, dus mijn avond is geslaagd.
Idd. Het was wel heel vermoeiend, en morgen moet ik maar gedragen worden ofzo, want dan kan ik niet meer lopen van de spierpijn
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146
rare kwast
500 09-06-2009 22:41
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 58
Stefanie
491 14-05-2006 15:09
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.