Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2004, 11:31
Verwijderd
niet doen, niet denken, niet raar
*propt alles weg*
Advertentie
Oud 13-10-2004, 11:55
Verwijderd
Ik ben zenuwachtig. Ik vind het eng om zelf met de trein te gaan. Ik denk dat ik in de verkeerde trein stap, om maar te zwijgen over het verkeerde kaartje kopen. En straks kom ik in tijd nood... eng! Hopelijk is de bus te laat zodat we samen kunnen wachten op de volgende trein.

Verdorie.. had ik maar een Ov kaart
Oud 13-10-2004, 12:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
@AngelLena: *knuf* Gewoon krabben, gaan ze vanzelf nadenken.

Hum, ik heb een beetje pijn in m'n arm. Niks niet erg, ze hebben vandaag een beetje bloed afgenomen. Ik zat er echt even bij te kijken; het leek alsof ze me helemaal leeg wilden pompen. En toch scheen het wel mee te vallen, dus ohzo. Alles opgemeten, bloed daar, urine daar, scans gemaakt van botten, spierweefsel, vetten, ruggegraat... Vragen ingevuld, medische achtergrond achtergelaten... Jaja, nu stel ik mijn lichaam al beschikbaar aan de mediche wetenschap.

Verder is alles nu wat rustiger. Vrijdag tentamen, vrijdagavond uit, zaterdagavond ook weer bezoek en dus uit, zondag een paper van 10 pagina's geschreven, maandag inleveren en stress, gisteren naar de universiteit, onderwijsgroepen, vet moeilijk college, ruzie met mijn moeder...
En nu voel ik me weer rustig. Nu even informatie zoeken, vanmiddag solliciteren bij de snackbar... Het komt wel goed. Brieven voor het Erasmus Honours Programme zijn op de post, ik hoor het nog wel. En vrijdag zie ik mijn vriendje weer.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-10-2004, 12:17
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
heb ik me 3,5 kapot gewerkt voor deze studie, en met nog een half jaar te gaan weet k ineens niet meer of ik wel wil werken. Ik ben bang om de rest van mijn leven te moeten werken. Het liefst zou ik gewoon nog een half jaartje in de usa willen studeren ofzo. Maar dat is financieel niet haalbaar (kosten zijn minstens 12.000 euro en die besteed ik liever aan een huis, een bruiloft oid). Maar wil dan wel iets anders gaan doen. Ik kan niet nooit meer fouten maken, iedere dag vroeg eruit en laat terug, onder druk staan, stress hebben....

ben bang....
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 13-10-2004, 12:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bluh, ziek thuis gebleven vandaag. Kom pas net m'n bed uit. Straks ff douchen en er weer vandoor. Eigenlijk mag het niet, maar ik moest vanochtend gewoon uitslapen.
__________________
Oud 13-10-2004, 13:25
Waltz
Avatar van Waltz
Waltz is offline
Bluhhh. Ik weet niet goed meer waar ik over moet praten. Elke dag op school is hetzelfde, met dezelfde mensen. Het lijkt net alsof er geen gespreksstof meer over is. Ik heb er geen lol meer in.
Oud 13-10-2004, 14:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, hoe ik moet denken hoe ik moet leven. Vandaag kwam ik op school, en meteen lopen er twee docenten superlief tegen me aan het doen, dat verdiende ik niet, k kreeg meteen tranen in mijn ogen, toen weer twee klasgenoten overbezorgd. Jezus, wat is er toch aan de hand? Als ze zien dat het niet goed gaat moeten ze me gewoon met rust laten, en zich er niet mee bemoeien. Ik wil gewoon stoppen hiermee, ik ben het zat mensen pijn te doen, ik wil mezelf verlossen uit dit leiden, is dat dan zo fout? Zou ik eindelijk eens voor mijzelf mogen kiezen, en nemen wat mij toekomt? Iedereen propt maar in mijn hoofd dat ik aan later moet denken, als ik uit huis ben, als alles is opgelost, maar wat nou, als er geen later zal zijn? Ze zeggen stuk voor stuk dat ze om me geven, maar ik zie het voor me dat ze allemaal een gat in de lucht springen als ik dood ben. Ik weet het gewoon, ik weet dat ze liegen als ze mij een complimentje geven, ik weet dat het nep is als ze aardig tegen mij doen. Ze zijn gewoon alleen maar bang dat ik mezelf iets aan doe, logisch dat ze dat denken. De tranen willen niet meer stoppen, mijn lichaam werkt niet meer mee en mijn gedachten slaan op hol. Ik word gewoon helemaal gek van mezelf, hoe kan ik zo nog verder leven? Bij alles wat er tegen me word gezegt, kan ik meteen het tegendeel bewijzen, het is gewoon zo overduidelijk; ik ben hier niet meer gewenst. En waarom maak ik zo'n loze belofte dat ik nog zal volhouden? Ik weet toch dat ik het niet meer kan, dat ik aan het begin van het einde sta. Hier is gewoon mijn limiet, mijn top, verder kan en wíl ik niet gaan. Waarom begrijpt niemand dat, en is het meteen egoistisch wat ik wil doen? Het schijnt dat het daar rustiger is, omdat ik dan weg ben van school, van thuis en alle anders dingen. Maar hoe kan het nou rustig zijn als mijn gedachten met gek maken en me niet met rust willen laten. 'Het word helder, het word duidelijk' ja ja, m'n reet! Ik wil gewoon échte rust, is dat nou zo moeilijk? Is dat zoveel te veel gevraagt? Ik wil dit gewoon nooit meer, er is geen 'later'.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-10-2004, 15:25
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Mag ik even heel hard schreeuwen?AJIDJSIOFAHOFHAOHREOEHDAOAAAAAAAAA!
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 13-10-2004, 15:28
zus
Avatar van zus
zus is offline
{knuft Nijn*} Kop op meid!


OT: Wat kan zij toch k*topmerkingen maken, ze weet dat het niet goed met me gaat, ze weet dat ik me alles heel erg aantrek, en dan toch nog zulke opmerkingen..Misschien bedoelde ze er wel niets mee, maar het kwam hard aan..heel hard Bah, stom mens, en dan ook nog zo'n stom smoesje dat ik niet mee terug kon rijden morgen..Sorry, kan ik er wat aan doen dat het OV staakt en we morgen geen auto hebben! Nou..nu toch vervoer geregeld maar dat mens kan ik wel schieten! En ik ben ook zo zwak..zo zwak om niets te zeggen..

Bah..misschien toch maar naar me mentor om te zeggen dat het niet zo goed met me gaat..Ik durf niet, zit net een maandje daar op school. Volgens mij zal zij ook wel denken..hmm
__________________
Dare to fly!
Oud 13-10-2004, 15:28
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 13-10-2004 @ 16:25 :
Mag ik even heel hard schreeuwen?AJIDJSIOFAHOFHAOHREOEHDAOAAAAAAAAA!
Ga je gang...

Gefeliciteerd trouwens..
__________________
Dare to fly!
Oud 13-10-2004, 15:33
Verwijderd
@Nijn*: Ook al is het het LJH, toch wil ik ff reageren op je post. Het is geen kwestie van aandacht en liefde waard zijn of niet waard zijn, je krijgt zoveel als je verdient en zoveel als andere mensen kunnen en willen geven (het is niet zo dat iemand die weinig aandacht/liefde krijgt dat per definitie niet verdient oid als je het mij vraagt, maar het is ook nooit zo dat iemand meer krijgt dan hij verdient, vind ik). Kennelijk beteken je wat voor mensen en geven ze om je en willen ze graag dat het goed met je gaat en willen ze je helpen als dat niet het geval is. Door je zelf te 'verlossen uit dit leiden' stop je dat niet, integendeel. Bovendien vraag ik me af in hoeverre het een verlossing is. Veel van de gedachten die je hebt zijn niet realistisch: mensen liegen niet altijd en mensen zijn niet blij als jij er niet meer bent. Je bewijst geen tegendeel door tegen jezelf te zeggen dat het niet zo is: dat is nl geen bewijs en dat kan dus ook niks bewijzen. Je kunt ook op andere manieren voor jezelf kiezen. En een later is er als jij het er laat zijn. En dat 'later' kan best leuk zijn, al geloof jij dat misschien niet.

En dan ontopic: Ik ben (gelukkig) weer thuis...'k heb alleen geen zin in al die verplichtingen...ik wil rust...en die is er niet. Ik wil 'klein' zijn en alles wat daar bij hoort.
Oud 13-10-2004, 16:13
waves
Avatar van waves
waves is offline
waarom ben ik zo gelukkig? waarom ben ik zo bevoorrecht? ik doe het goed op school, heb leuke vrienden, lieve ouders die goed voor me zorgen (in alle opzichten), ik heb sinds kort een lief vriendje waar ik helemaal verliefd op ben, ik heb genoeg zelfvertrouwen en de mensen om me heen mogen me over het algemeen graag.... Maar waarom??? Waarom 'krijg' ik dit allemaal? Het is niet zo dat ik het nou zo zwaar heb gehad heb of zo... Waar verdien ik dit aan? Waarom zijn er mensen om me heen die het (vaak) zwaar hebben en wanneer mogen die eens gelukkig zijn? Ik heb het recht niet om gelukkig te zijn... het is niet dat ik niet gelukkig wil zijn, maar het is niet eerlijk tegenover de mensen die het moeilijker hebben...
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 13-10-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
waves schreef op 13-10-2004 @ 17:13 :
Ik heb het recht niet om gelukkig te zijn... het is niet dat ik niet gelukkig wil zijn, maar het is niet eerlijk tegenover de mensen die het moeilijker hebben...
Geniet van de dingen die je hebt en van het gelukkig zijn en voel je daar niet schuldig over. Het enige wat niet eerlijk zou zijn, is dat jij je niet zo zou mogen voelen en/of je er schuldig over zou moeten voelen.
Oud 13-10-2004, 16:41
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
De afgelopen tijd heb ik continu ruzie met mijn moeder. Vandaag liep het uit de hand. Ik schreeuwde en gooiden met borden. De glasscherven vlogen in het rond en toen ik eenmaal naar mijn kamer was gerend, dacht ik "Shit!". Ik ben weer naar beneden gegaan en heb alles opgeruimd...
Mijn moeder roept dingen zoals: 'Ik voel het...ik ga weer aan de drank...'. Mijn ouders hebben nu ook al ruzie met elkaar. Kortom: de sfeer is verschrikkelijk! Ik heb morgen een hele belangrijke toets en ik moet me nog voorbereiden...zucht.
Weet je wat? Laat iedereen maar stikken. IK ga mijn huiswerk maken! Dit is mijn leven en ik wil mijn vwo-diploma gaan halen, dus ga ik mijn privéleven even vergeten en me concentreren op wiskundige sommen.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 13-10-2004, 16:47
waves
Avatar van waves
waves is offline
^^ daar wens ik je veel sterkte bij, succes!^^
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 13-10-2004, 16:54
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Eigenlijk, voel ik me vandaag best goed. Ik vind het best zoals het nu is, ik voel me bijna niet verdrietig meer.

Alleen... ik heb zoooo m'n economie-repetitie gen**kt. (Sorry voor het woord ) Maar ik had volgens mij een black-out, alles door elkaar gehaald, ik raakte vol in de stress....
Meeh, een 3 denk ik.
Oud 13-10-2004, 17:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wahahaha! heb een 7 voor dansen
ik ben goeoeoed!

(ik zwijg even over de 3,5 voor verspringen)
__________________
Tsja
Oud 13-10-2004, 17:38
Verwijderd
Het was gewoon een k*t opmerking terwijl ik echt mn best deed.
En eerlijk gezegt eindelijk het gevoel had dat het beter ging, dat ik meer zei en meer mn menig liet horen. En dan krijg je zoiets....Volgende keer maar weer helemaal niks zeggen dan???
Oud 13-10-2004, 18:13
Verwijderd
ja. dus. fantastisch. 'je leek wat positiever'. nee hoor mam, echt niet. t gaat nog steeds bagger. op school escaleerde de boel, en daar zitten nog steeds rare gevoelens van in mn hoofd. en op muziek gisteren ook. man, wat ben ik het allemaal zat. ik hoef echt niet meer te horen wat anderen te zeggen hebben.
Oud 13-10-2004, 18:35
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
oeh gister avond was het echt leuk in t theater lang geleden dat ik zo'n humor heb gehad

maar waarom kunnen mijn ouders over al het positieve weer een negatieve opmerking maken waardoor k me weer klote voel
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 13-10-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 13-10-2004 @ 19:35 :
oeh gister avond was het echt leuk in t theater lang geleden dat ik zo'n humor heb gehad

maar waarom kunnen mijn ouders over al het positieve weer een negatieve opmerking maken waardoor k me weer klote voel
Dat is een ouderiets.. Ik denk dat ze dat leren van de ouderopleiding ofzo.. Mijn moeder kan dat ook heeeeel goed
Oud 13-10-2004, 19:13
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-10-2004 @ 20:05 :
Dat is een ouderiets.. Ik denk dat ze dat leren van de ouderopleiding ofzo.. Mijn moeder kan dat ook heeeeel goed
k kan er niet meer tegen hoor, mijn ouders zijn naar mijn idee echt te streng, ze zijn zo vaak boos op me de laatste tijd, en vaak ook om dingen die eigenlijk aan hun liggen. Zeggen ze iets verkeerd ofzo, voel ik me daar niet prettig bij en normaal pik ik dat en ga ik me klote liggen voelen, nu zei ik een keer wat terug praten ze gelijk 3 dagen niet omdat ze zich beledigt voelen. Ik kan er echt niet meer tegen[/PHP]
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 13-10-2004, 19:22
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik geloof dat de weg weer omhoog gaat.

Ik voel me dan wel redelijk verrot (moe enz, maar ook 'gewoon'
down), dat overheersend zware gevoel van de laatste weken
begint weg te trekken - dankzij de regelmaat/structuur die ik
toch probeer aan te brengen en te houden.

Ondanks het feit dat m'n broer de boel weer goed op z'n kop
weet te zetten. (...)

En dat is fijn - geeft me vertrouwen en kracht voor de toekomst;
daaraan merk ik dat ik heus wel 'wijzer' ben geworden met de
jaren en dat ik niet eeuwig in één en dezelfde cirkel aan het
lopen ben.

Het is geen cirkel, maar een schroef.
__________________
Drie.
Oud 13-10-2004, 19:30
Verwijderd
Ze hebben vandaag gebeld, dat er plaats is, maar nu durf ik niet meer terug te bellen voor een afspraak. Ik durf niet meer.
Oud 13-10-2004, 19:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 13-10-2004 @ 20:30 :
Ze hebben vandaag gebeld, dat er plaats is, maar nu durf ik niet meer terug te bellen voor een afspraak. Ik durf niet meer.
Waarom durf je nu niet meer meis?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-10-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 13-10-2004 @ 20:32 :
Waarom durf je nu niet meer meis?
Ik ben veels te bang dat ik ga veranderen dat ik mezelf niet meer blijf dat mensen me anders gaan zien net nu ik eindelijk voor mijn gevoel geaccepteerd wordt in een klas.

Maar ik ga denk ik morgen tijdens maatschappijleer bellen (je moet bellen tussen 09.00 - 12.00 en ik ga niet in de pauze bellen)
Oud 13-10-2004, 19:41
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 13-10-2004 @ 20:38 :
Ik ben veels te bang dat ik ga veranderen dat ik mezelf niet meer blijf dat mensen me anders gaan zien net nu ik eindelijk voor mijn gevoel geaccepteerd wordt in een klas.

Maar ik ga denk ik morgen tijdens maatschappijleer bellen (je moet bellen tussen 09.00 - 12.00 en ik ga niet in de pauze bellen)
Er is altijd kans dat je veranderd door zoiets, maar altijd in de positieve manier. En zoveel zul je niet veranderen. Als mensen je nu al accepteren, waarom zouden ze dat later niet meer doen? Kom op meid, 't lijkt me echt een stap in de goede richting!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-10-2004, 20:25
Verwijderd
Genoeg!!
Bluhh
Ik wil vakantie. NU! Niet over 2 dagen, stelletje *#($&#*

Zo, en nu maar hopen dat ik 2 dagen eerder vakantie krijg *zinloos aan het hopen slaat*
Oud 13-10-2004, 20:46
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-10-2004 @ 20:05 :
Dat is een ouderiets.. Ik denk dat ze dat leren van de ouderopleiding ofzo.. Mijn moeder kan dat ook heeeeel goed
Hahaha, zeker weten .
Oud 13-10-2004, 20:49
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Pff wat kan ik chagrijnig worden van sommige mensen!
Oud 13-10-2004, 21:01
Verwijderd
waarom preseteren mijn ouders zo dat ik meteen mezelf een schuld gevoel aanpraat terwijl ik eigenlijk heel n ormaal doe.

komop welke debiel leert 600 woorden voor een se waar je er maar 15 krijgt? Ik n iet in ieder geval.

Ik heb geen zin om mezelf weg te gaan zitten demotiveren voor school door alleen die kut woordjes maar ik doe het wel.

Ik wil niet maar naar school, het heeft toch geen zin en ik blijf toch wel zitten, ik raak namelijk toch alles kwijt ook mezelf.

ik wil gewoon niet meer

goed, en dit is dus het moment waarop ik iemand moet bellen
Oud 13-10-2004, 21:15
Verwijderd
x nog heel veel
Ga weg, gebruik mij niet als oud vuil, doe dan laat dan zien dat je ook weg kan gaan. Hmpf, zie je dan niet dat het mij kapot maakt. Ik wéét dat het mijn schuld is, dat ik alles had kunnen voorkomen, maar waarom... dat weet jij, en ik niet.
Oud 13-10-2004, 21:15
Verwijderd
Vandaag was geweldig (en hoe het OV werkt, daar kom ik vast ooit nog wel eens achter)
Oud 14-10-2004, 06:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Nog maar twee....
__________________
Oud 14-10-2004, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 13-10-2004 @ 20:22 :
Het is geen cirkel, maar een schroef.
Oud 14-10-2004, 07:27
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
Guusie schreef op 13-10-2004 @ 21:25 :
Genoeg!!
Bluhh
Ik wil vakantie. NU! Niet over 2 dagen, stelletje *#($&#*

Zo, en nu maar hopen dat ik 2 dagen eerder vakantie krijg *zinloos aan het hopen slaat*
ik heb pas volgende week vakantie.... maar morgenmiddag heb je het al
komt wel goed
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 14-10-2004, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 13-10-2004 @ 20:22 :

Het is geen cirkel, maar een schroef.
Best wijze uitspraak
Oud 14-10-2004, 08:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Yee heb gister leuk truitje gekocht en lekker uit eten geweest en leuke film (De Dominee) gekeken . En nu ontbijt ik met yoghurt omdat die op moet ... dat mensn daarop kunnen leven zeg
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-10-2004, 08:09
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Vandaag heb ik een belangrijke toets Wiskunde. Door ruzies thuis heb ik niet veel tijd in gestoken in het oefenen van de sommetjes, maar ik ben altijd vrij goed in wiskunde én ik ben nu vroeg opgestaan om alsnog de stof door te nemen...
Gisteren had ik het servies van mijn moeder stuk gegooid (of beter gezegt; van tafel afgeduwd...*schaam*). Uit school ga ik daarom ff langs de Blokker om een nieuwe fruitschaal te kopen, want ook die was stuk en ik heb er spijt van. Ookal was het echt niet mijn bedoeling geweest en stond ik verbaasd van mijn reactie. Ik word niet snel boos, althans ik laat het niet snel merken, maar mijn moeder werkte me echt op m'n zenuwen.
Nog 2 dagen en dan is het herfstvakantie!!!!!!!!!!! JOEPIE!!!
Oh ja, die stalker wou iets afspreken, maar vandaag ga ik hem duidelijk maken dat het niks gaat worden tussen ons. Ik ben best wel bang. Straks blijft hij me lastigvallen ofzo...

Kus,
Chantal
p.s. ik wens iedereen een goede dag toe!
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 14-10-2004, 08:19
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
(*&$((@$^)! ik heb nooit geld maar ik wil naar sick of it all en flogging molly

(*!#*&$%!*$%*$^(!&#(!* en dan moet ik ook nog elke vrijdag en zaterdag bier en hash kopen

@*(!*$!%&$!@#^&^ denk dat ik mezelf aan de buurvrouwen ga aanbieden voor boodschappen dienst, maar das ook K*T
Oud 14-10-2004, 09:07
Verwijderd
Waar is Robin Hood als je hem nodig hebt?
Oud 14-10-2004, 09:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
vanavond propedeuse uitreiking. Ik heb er aan de ene kant heel veel zin in, en aan de andere kant zie ik er waanzinnig tegenop. Sowieso blijft een uitreiking iets waar m'n vader gewoon bij zou moeten zijn, maar daarbij komt nog dat hij was overleden op de dag van m'n diploma-uitreiking van de middelbare school.
Voor mij heeft t dus een heel naar gevoel
__________________
Tsja
Oud 14-10-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 14-10-2004 @ 10:16 :
vanavond propedeuse uitreiking. Ik heb er aan de ene kant heel veel zin in, en aan de andere kant zie ik er waanzinnig tegenop. Sowieso blijft een uitreiking iets waar m'n vader gewoon bij zou moeten zijn, maar daarbij komt nog dat hij was overleden op de dag van m'n diploma-uitreiking van de middelbare school.
Voor mij heeft t dus een heel naar gevoel
moeilijk zeg.. sterkte! (en nog gefeliciteerd met je p )
Oud 14-10-2004, 10:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 14-10-2004 @ 11:13 :
moeilijk zeg.. sterkte! (en nog gefeliciteerd met je p )
dankje (voor allebei )
__________________
Tsja
Oud 14-10-2004, 11:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat een nachtmerrie, wat een afschuwelijke nachtmerrie heb ik vannacht gehad. Als ik er nog aan denk...
Oud 14-10-2004, 11:12
Verwijderd
Ik heb gewoon precies hetzelfde.

Wat erg zeg.
Oud 14-10-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 14-10-2004 @ 10:16 :
vanavond propedeuse uitreiking. Ik heb er aan de ene kant heel veel zin in, en aan de andere kant zie ik er waanzinnig tegenop. Sowieso blijft een uitreiking iets waar m'n vader gewoon bij zou moeten zijn, maar daarbij komt nog dat hij was overleden op de dag van m'n diploma-uitreiking van de middelbare school.
Voor mij heeft t dus een heel naar gevoel
Brr meisje *knuffelt heel stevig*
Geniet er toch van. Hij is bij je. Klinkt misschien stom, maar t is wel zo. Kusje
Oud 14-10-2004, 11:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-10-2004 @ 12:12 :
Ik heb gewoon precies hetzelfde.

Wat erg zeg.


Heb jij ook gedroomd dat je echt een héél goede vriendin (zeg maar je 2e beste vriendin) ergens in de stad tegenkwam, samen met haar vriend en nog een vriendin en kennisje? En dat je na een tijdje gekletst te hebben bij wijze van afscheid haar op d'r linkerwang een kusje gaf? En dat ze toen helemaal door 't lint en over de rooie ging, ongelooflijk boos werd en je duidelijk maakte dat ze dat nooit meer wilde hebben, om vervolgens kwaad weg te lopen?

Oud 14-10-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2004 @ 12:19 :


Heb jij ook gedroomd dat je echt een héél goede vriendin (zeg maar je 2e beste vriendin) ergens in de stad tegenkwam, samen met haar vriend en nog een vriendin en kennisje? En dat je na een tijdje gekletst te hebben bij wijze van afscheid haar op d'r linkerwang een kusje gaf? En dat ze toen helemaal door 't lint en over de rooie ging, ongelooflijk boos werd en je duidelijk maakte dat ze dat nooit meer wilde hebben, om vervolgens kwaad weg te lopen?

Het sloeg ergens anders op, sorry.
Oud 14-10-2004, 11:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jeej net 70 euro gekregen van robbin hood(of was het nou mijn baantje) doet er niet toe, ben weer compleet gelukkig, kan met een rustige gemoedstoestand 2 weken van mijn leven weg gooien aan het leren van mijn tentame
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.