Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 11:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-10-2004 @ 12:24 :
Het sloeg ergens anders op, sorry.
Dat wist ik, vandaar de:

Advertentie
Oud 14-10-2004, 12:56
Verwijderd
En nu is het te ver. Nu kan ik niet verder meer en ben ik op. Mijn hoofd wil denken maar de rest kan het niet meer. Veel gehuild vandaag, niet prettig. Moeder opgebelt, en nou hoop ik zo dat ze het snapt. Ik weet niet meer hoe het verder moet. Maar ik kom er uit. Want dat ben ik iedereen verschuldigd.

Drie mensen die hetzelfde zeggen tegen me, het zou me moeten aangrijpen. Misschien nu eindelijk eens.

The only way out is through...

Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 13:35.
Oud 14-10-2004, 13:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
zijn mijn proefwerken bij voorbaat al gedoemt te mislukken ofzo ik heb me te pleures geleerd, zo veel geoefent en dan krijg je die blaadjes voor je neus en weet je gewoon bijna niks en ze waren zo belangrijk, dat wordt weer een hoop gezeur thuis dadelijk
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 14-10-2004, 13:04
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik heb gisteravond met mijn vriendje gepraat over mijn depressie. Ik was erg bang dat hij het niet zou begrijpen en ik vond het ook niet fijn om het hem te vertellen terwijl ik hem nog maar zo kort kende. Maar hij was zo lief en hij begreep het zo goed, echt niet te geloven!

Ik heb het liefste vriendje van de hele wereld!

(en ik kreeg ook nog een heel lief smsje van hem vandaag op mijn verjaardag )
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-10-2004, 13:22
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
moon schreef op 14-10-2004 @ 14:04 :
Ik heb gisteravond met mijn vriendje gepraat over mijn depressie. Ik was erg bang dat hij het niet zou begrijpen en ik vond het ook niet fijn om het hem te vertellen terwijl ik hem nog maar zo kort kende. Maar hij was zo lief en hij begreep het zo goed, echt niet te geloven!

Ik heb het liefste vriendje van de hele wereld!

(en ik kreeg ook nog een heel lief smsje van hem vandaag op mijn verjaardag )
oeh wat lief ze bestaan nog! feliciteert trouwens fijn dat hij het zo opvatte
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 14-10-2004, 13:32
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom moet dit nou zo...
4 jaar best vriendinnen met ze drien
en nou omdat er eentej zwanger is moet t zo..
waarom moet t zo..
waarom kan G (noem dr maaer ff G) niet begrjipen dat ik nu heel goed met T( andere vriendin) kan opschieten
oke ik weet 2 jaar geleden was t anders toenwaren we nog niet zo close...maar waarom moet ze dingn zeggen van G gebruikt je en dit en zus en zo en tegen T zeggen van opmerkingen van je mocht haar eerst nooit...
terwijl ze elkaar nooit spreken...


echt zo leuk 2 ruziende vriendinnen en je zit er lekker tussen in...
__________________
life goes on
Oud 14-10-2004, 13:48
Verwijderd
2 december 11.00

dan pas

ik had verwacht dat het wel binnen een week of 3 ofzo was maar nee het kon echt pas 2 december

hoe hou ik dat in vredesnaam vol?
Oud 14-10-2004, 14:28
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Hmm.. in de bus A me een paar keer aan, 's avonds krijg ik een sms van m'n ex waar ik de laatste tijd vaak aan denk sinds lange tijd dat hij me af en toe wel eens mist en 's nachts droom ik over A..
En sinds wanneer val ik flauw??
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Oud 14-10-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 14-10-2004 @ 12:24 :
Het sloeg ergens anders op, sorry.
op die opmerking van mij?
Oud 14-10-2004, 15:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ben blij!!! M'n economie viel toch mee, een 6! En m'n moeder was zelfs trots om me! Zou dat vele praten de afgelopen tijd met m'n ouders toch geholpen hebben?
Oud 14-10-2004, 16:19
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-10-2004 @ 01:12 :
Ik heb al iets op de achterhand. Het is totaal niet wat ik zoek, maar kreeg net telefoon van mijn vader die vertelde dat ze in een opvanghuis voor geestelijk gehandicapten nog stagiaires zoeken voor op de leefgroep of in de activiteiten begeleiding. Geestelijk gehandicapten is totaal niet mijn doelgroep, ik ben meer iemand van jongeren, en ik heb morgen gesprek met de vrouw die de stages bij ons op school regelt. Als zij niet snel met iets beters komt, ga ik daar alsnog wel heen. (ja je mag zelf stages zoeken, maar wel in overleg met stageburo)


(ps, wij moeten trouwens 3 jaar stage lopen, 1e jaar een half jaar, 2e jaar een half jaar en 3e jaar helemaal, hele jaar)

Ik heb trouwens definitief een nieuwe stage bij de Mussengang, een begeleid wonen project voor beginnend dementerende ouderen. In de herfstvakantie heb ik een gesprek en week na de herfstvakantie kan ik beginnen

Is wel via stageburo gegaan, dus hoef niet weer elke donderdag en vrijdag naar mijn ouders te gaan om daar te crashen want dit is gewoon in Grunn, een kwartiertje van m'n huis Is weer eens wat anders dan 2 uur heen en 2 uur terug met het ov naar leeuwarden
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 14-10-2004, 16:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik zat vandaag met z'n 2e in de les ... gelukkig met de leuke jongen , was wel gezellig.

Bah ik wil naar Thailand in januari, met iemand, een jongen... wil iemand mee?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-10-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 14-10-2004 @ 17:26 :
Ik zat vandaag met z'n 2e in de les ... gelukkig met de leuke jongen , was wel gezellig.

Bah ik wil naar Thailand in januari, met iemand, een jongen... wil iemand mee?
Als jij betaalt
Oud 14-10-2004, 16:36
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
bah!! doe normaal mam!!

verder: stage was leuk, lieve kindjes!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 14-10-2004, 17:47
Verwijderd
ik wil weer lekker gek en gestoord kunnen doen.
waarom is dat weg? dat heeft mn vader meegenomen ofzo
Oud 14-10-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-10-2004 @ 15:59 :
op die opmerking van mij?
Ja, vertel het nog wel.
Oud 14-10-2004, 18:04
Verwijderd
Waarom ga ik nu forummen? Moet nog maar anderhalve bladzij. Getverpielekes.
Oud 14-10-2004, 19:00
Verwijderd
wrom moet me vriendje je altijd moeilijk doen?
dinge beloven en niet nakomen
ik word boos
hij word verdrietig
word ik weer boos op mezelf
en brand me in me arm (dit doek niet op normale basis ofzo)
kword er gek van
nu hebbik pijn
hij heeft pijn
maar als we samen zijn vergeet ik alles weer

ik weet niet meer hoe dit verder moet maar kwijt wil ik hem niet
Oud 14-10-2004, 19:40
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
T gaat wel goed. Ben al achter veel meer dingen gekomen wat betrefd op mezelf gaan. Maar t blijft lastig. Bah, geld....

Zaterdag naar Mir Ben blij als ik haar weer zie

Was dat een teken of wil ik gewoon tekens zien En wat bedoelden de kaarten? Ik weet het niet. Ik durf ze niet echt goed te duiden, bang dat ik het te positief maak en daarna met de rotzooi zit (mn eigen hoop die weer aangewakkerd is). Bah ik wou dat iemand me kon helpen, kweet ook well iemand, maar wil niet dat hij alles van em weet en dat risico heb ik dan wel....En ik wil niet dat iemand me echt leert kennen, mn gedachten gangen kent....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 14-10-2004, 19:42
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Gvd, was ik eindelijk weer eens van plan te gaan zwemmen, is het zwembad dicht! En dan zit dr ook nog es een stom kind in mn klas die ik daar tegenkwam dus grrr ben nu echt niet te genieten! k ga wel even langs een vriendin, even een beetje afkoelen.. oeiiii ik ben chagrijnig
Oud 14-10-2004, 20:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Weer niet. Waarom doe je me nou zo'n pijn. Elke keer weer. Terwijl ik het gewoon weet.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 14-10-2004, 20:10
Verwijderd
ik word onverschillig, verdorie. zo ben ik helemaal niet. Misschien moet ik me maar eens ergens druk om gaan maken.
Oud 14-10-2004, 20:47
Verwijderd
Stop! Kap ermee! Ik heb geen zin om gezien te worden al minderwaardig, dus behandel mij ook niet zo.
Oud 14-10-2004, 20:49
Verwijderd
Ik wil in alle kiezen van mijn gebit een wortelkanaalbehandeling om nooit meer kiespijn te hebben
Oud 14-10-2004, 21:09
Verwijderd
Hij is vrijgesproken.
Oud 14-10-2004, 21:19
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-10-2004 @ 17:33 :
Als jij betaalt
jij houdt helemaal niet van reizen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-10-2004, 22:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-10-2004 @ 21:49 :
Ik wil in alle kiezen van mijn gebit een wortelkanaalbehandeling om nooit meer kiespijn te hebben
Een wortelkanaalbehandeling schijnt anders ook geen pretje te zijn. Dat schijnt pas pijn lijden te zijn.

On-topic:
Dat trieste en lege gevoel van binnen weer, vanmiddag.
Oud 15-10-2004, 06:39
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
JOEHOE!!!! Bijna vakantie!!!!
Mijn wiskunde-toets ging gisteren niet echt denderend. Ik schat dat ik nog wel een voldoende heb weten te halen, maar ik ben best teleurgesteld in mezelf...
Gisteren had ik nog wel een date met een jongen. Was wel gezellig. Veel gepraat, gelachen en we hebben zelfs geschaak.
Vandaag mijn laatste dag school. Ik ga de vakantie beginnen met een grote schoonmaakbeurt. Vervolgens moet ik op zoek naar verjaardagscadeautjes, want ook die komen er weer aan. I'm happy. Thuis is de ruzie bijgelegd en ik voel me daardoor een stuk beter.

Fijne vakantie iedereeeeeeeeen..!!!
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 15-10-2004, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2004 @ 23:58 :
Een wortelkanaalbehandeling schijnt anders ook geen pretje te zijn. Dat schijnt pas pijn lijden te zijn.
Ik weet hoe ze voelen en een wortelkanaalbehandeling is niet zo erg. Wil je het goed doen dan moet er ook nog een apex-ressectie achteraan bij de kaakchirurg. Ik betaal toch voor een verdoving
Oud 15-10-2004, 08:19
Verwijderd
gisteren lag mn mobiel de hele dag beneden in de keuken, omdat ik m aan t opladen was en helemaal was vergeten
Dus ik kijk 's avonds, voordat ik wegging met mijn moeder en haar vriend, op mijn mobiel en ik heb 1 oproep gemist. Ik kijken en wat blijkt, het is mijn ex!
Gek genoeg deed t me niet zo heel veel, behalve verbazing en ik had zoiets van: ach, ik bel m morgen ofzo wel.
Maar toch zit ik dan elke keer daar aan te denken. Ik weet wel waarover hij me zou kunnen bellen (had hem gemaild), maar dan denk ik: zal ik gewoon niet iets op msn zeggen van: je had me gebeld, ik hoor nog wel van je, via mail,msn of bellen.
Of weet ik wat. Of hem nog een keer mailen.
Maarja, vanmiddag maar even bellen ofzo. Hij zal nu wel op school zitten en zo niet, dan slaapt ie. Hij is gisteren natuurlijk uit geweest.
Oud 15-10-2004, 09:11
Verwijderd
oke, hij komt net online. dat scheelt weer. Dan hoef ik m niet meer te bellen
scheelt me weer een rottelefoongesprek

Hey, are you oké? *knuffelt* [Laptop uitgezocht] zegt:
wil jij dan voor mij dfbhd branden?
Kota-appie <(^.^)> zegt:
jah dat zal ik doen mits je heel lief bent natuurlijk



Haha, mafkees




Misschien gaan we dan woensdag naar de apenheul.. ben benieuwd.
Oud 15-10-2004, 12:18
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Waaahh vakantie!! Moet wel superveel doen voor school, maar k ga vast ook nog wel leuke dingen doen woeiii
Oud 15-10-2004, 13:06
Verwijderd
Shit, besef me net dat ik naar de tandarts moet woensdag Moet ik Roelof maar weer smsen dat t niet door gaat
Oud 15-10-2004, 13:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm, ging wel lekker met de studie vandaag. Ik weet dat biologie soms wel lastig is en toch lukt het en toch begrijp ik het en toch was ik gewoon goed voorbereid.

Maar ik ben nu wel één van de weinigen zonder vakantie. Komt iemand me nu troosten?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-10-2004, 14:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-10-2004 @ 14:34 :
Maar ik ben nu wel één van de weinigen zonder vakantie. Komt iemand me nu troosten?
Aah! *slaat armpje om Kruimel heen* Ik zal aan je denken als ik in Griekenland zit

Ontopic: Heerlijk, vakantie! 't voelt helemaal niet zo, en 't voelt alsof ik hele belangrijke dingen ben vergeten.. Maar toch, ik heb alles bij me geloof ik..*checkt* Juh..
Morgen om deze tijd ben ik druk aan het inpakken.. en overmorgen om deze tijd zit in in Kos! Gisteren ineens 50 euro van mijn oma gekregen! Lief mensje.. *Achterover gaat zitten* jeeh.. vakantie
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-10-2004, 14:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 15-10-2004 @ 15:23 :
Aah! *slaat armpje om Kruimel heen* Ik zal aan je denken als ik in Griekenland zit
Oh!!!

Nou zeg...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-10-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 15-10-2004 @ 14:34 :

Maar ik ben nu wel één van de weinigen zonder vakantie. Komt iemand me nu troosten?
Ik heb ook geen vakantie.

Heb vorige week wel een week gespijbeld, omdat ik in Turkije zat.
Oud 15-10-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 15-10-2004 @ 15:23 :
Aah! *slaat armpje om Kruimel heen* Ik zal aan je denken als ik in Griekenland zit
Ik ga volgende week zondag weg, de 24e. Lekker naar Kreta!

Zal ook aan alle mensen denken die dan weer (nog) hard aan het werk zijn

OT:

Waaargh, wat is het ook een kutwijf van het GGZ. Ze smeet gewoon de deur achter me dicht, echt zo van: "Mooi, opgeROT staat netjes!". MOEST op eindgesprek komen, terwijl ik dat van mijn huisarts mocht afbellen. Ben echt boos! Maar goed dat de psycholoog waar ik nu bij loop wel aardig is, en me begrijpt, of in ieder geval doet alsof...

En dan hebben we nog de keuze uitgaan of niet. Als ik uitga, ga ik met mn beste vriendin en wss mn exvriend. Als ik niet uitga, zit ik de hele avond op scouting, tis Joti, dat kan ook erg leuk zijn... Weet het niet.. lastige keuze...
Oud 15-10-2004, 16:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 15-10-2004 @ 15:23 :
Aah! *slaat armpje om Kruimel heen* Ik zal aan je denken als ik in Griekenland zit

Ontopic: Heerlijk, vakantie! 't voelt helemaal niet zo, en 't voelt alsof ik hele belangrijke dingen ben vergeten.. Maar toch, ik heb alles bij me geloof ik..*checkt* Juh..
Morgen om deze tijd ben ik druk aan het inpakken.. en overmorgen om deze tijd zit in in Kos! Gisteren ineens 50 euro van mijn oma gekregen! Lief mensje.. *Achterover gaat zitten* jeeh.. vakantie
Aanrader voor Kos: Ga de bergen in, ga wandelen, de kans is erg groot dat je landschildpadden tegenkomt... ik vond dat toen heel indrukwekkend
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-10-2004, 16:17
Verwijderd
ik ben boos. Hoe durft hij. Snap je niet dat het over is? Je maakt me alleen maar verdrietig met die smsjes.

ik ben trots op mijzelf, ik heb een klusje gedaan, waar mijn moeder al een hele tijd tegen op zat te hikken. En nu heb ik pijn in mijn rug.. maar dat gaat wel over
Oud 15-10-2004, 17:15
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
eindelijk mijn telefoon doe het weer.. na een paar weken zonder, ben ik nu weer bereikbaar

verder vandaag naar Assepoester geweest, balletvoorstelling. was leuk! (als begeleider van de pabo op al die kindjes letten, lachen man!)

nou strax werken, moet er niet aan denken... wil slapen!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 15-10-2004, 17:49
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, vanmorgen lekker geslenterd door de stad....rondneuzen bij boekwinkels (maar 2 boeken gekocht )...vanmiddag met mama boodschappen gedaan, zodat we alles in huis hebben om zondag mn verjaardag te vieren (opa's en oma's weer ns zien enzow )...alleen niet gestudeerd Misschien vanavond nog maar wat doen (hoewel ik er niet veel zin in heb....)
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 15-10-2004, 18:20
Verwijderd
we hebben samen gehuild in de kantine en buiten .. tjah hoe kan je zoiets nou het beste beschrijven.. het was een goed gevoel,en dan bedoel ik,dat ik er niet alleen voor stond,dat gevoel..

van half negen tot half 6 nonstop tijdschriften bezorgd

normaal doe ik dat in 2 dagen

nouja het werd me op het laatst zwart voor de ogen dus toen heb ik toch maar de rest van m'n chips opgegeten ..ontbijtluchavondeten

en D. is lief , ben benieuwd of ze vanavond nog gaat bellen...ik heb al wel n sms gestuurd....

en mijn pa moet niet overal briefjes ophangen over wat de (zijn zelfbedachte) regels in huis zijn,want ik word er nogal moe van...........

dus hij heeft als oplossing: stop ze in een ringbandmap



en Chaucus,jij moet studeren en niet op msn klooien
Oud 15-10-2004, 19:52
Verwijderd
Wahhh ik word gek van gedachtes Kon ik alles maar van daken scheeuwen, misschien dat het dan helemaal overkomt en iets doet met de situatie *zinloos verder droomt*
Oud 15-10-2004, 20:02
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bah, ik was blij een vriendin had gezegd dat ik bij haar mocht logeren tijdens de vakantie. (Mn ouders gaan met mn broertjes op vakantie en ik mag niet mee.) Maar nee, dat mag niet. Ik moet en zal naar mijn oma toegaan Nou vind ik mijn oma heel erg lief enzo en heb ik er geen problemen mee om bij haar te logeren, maar ze maakt zich gewoon heel snel zorgen en ik wil ook wel eens weg tijdens mn vakantie. Maar nou kan ik straks niet weg omdat mijn oma zich dan straks zorgen maakt
Bah, dit is echt gewoon iets om mij te kloten. Wat zou het hun in godsnaam uitmakne waar ik slaap. Het interesseert ze toch geen hol meer, mijn leven. Kijk dat ze me niet alleen thuis durven laten oke, want jaa, misschien geef ik wel een feest ofzo Maar waarom mag ik nou niet naar die vriendin, haar ouders vinden het goed en die zijn gewoon thuis dan. Bah ik heb zin om rotzooi te trappen en dat ga ik nog doen ook
Pestkoppen, bah daar kan ik me nou zo kut om voelen.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 15-10-2004, 20:24
Verwijderd
Ik geloof dat de hele school mij nu wel zo'n beetje huilend gezien heeft. Vreselijk lopen huilen de afgelopen twee dagen. Het kan gewoon niet meer zo verder namelijk. Nu hoop ik dat er verandering in komt en dat mijn ouders het vooral ook begrijpen. Ik kan namelijk gewoon niet meer.

Believe, believe in me... believe...
That life can change,
that you're not stuck in vain.
We're not the same,
we're different tonight
Oud 15-10-2004, 20:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Contact houden... Dat hoort toch van twee kanten te komen... Toch?
Oud 15-10-2004, 20:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Het is alsof mijn dromen een voorspelling zijn voor wat er gaat gebeuren... Dromen zijn geen gedrog...
Oud 15-10-2004, 20:36
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
mijn laatste herkansing ging goed denk ik

oh ik zit helemaal in de stres, op mijn werk zat iederen te stressen, ik op school, bij een vriendin op het werk, bij papa volgens mij gewoon bij iedereen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 15-10-2004, 22:24
Verwijderd
Misschien is het toch beter beter als ik je uit mijn leven zet. Dan maakt alles me niet zo gek. Grmbl. Ik heb er nu al spijt van.
Plz, doe iets, ik weet niet meer eens meer hoe ik over je moet denken, laat staan dat ik weet wat ik met je aan moet. Had ik maar alles bij me gehouden, dan was alles nu een stuk makkerlijker geweest
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.